Niin merkitseekö sinun kirjoitushaluusi se että Venäläinen hakukonejätti Yandex ostaa Suomi24:än. Mikä tulee olemaan tietoturvasi?
Muutan tietokoneen käyttöni kokonaan muille maille suomi 24:stä. Mikä olisi sopiva keskustelufoorumi?
Merkitseekö sinulle
14
106
Vastaukset
- vastaan vaan
Olen käynyt Golden agessa, mutta pikkusieluinen paikka kuten oli myös lopetettu Seniorinetti.
Tämäkin palsta muutaman valtaama, aletaampa miettiä uutta paikkaa.- hephulinaa
Voisitko tarkentaa?"...muutaman valtaama?"
- kerro lisää!!
Mitä muita aprillipiloja oli lehdissä?
- HUVITTAVAA..
Sensuuri toimii täällä ja äkkiä!
- miranda 43
Huvittavaa..
Täällä näköjään poistetaan mielipide ilmaisut, joka seurasi aprilli pilan jatkoksi. Itsenikin teki mieli ilmaista mielipiteeni, mutta se olisi ollut eriävä, koska itse sain kärsiä koko ikäni..ja kärsin edelleen...että en ole oppinut ruotsinkieltä.
Sempävuoksi lapseni ovat käyneet ruotsinkielisen koulun ja ei ole ollut valittamista muusta, kuin suomenkielen kokeeseen on mentävä työpaikkaa hakiessa, ..että osaakohan, vai ei?
Mutta nuo aprillipilat! Ne minua kiinnostaisi, koska en jaksa kahlata kaikkia lehtiä ja täällä on varmasti porukkaa ympäri suomea lukiessaan niitä. Aloituksen mainitsema uutinen oli "etusivulla" ja sen todellakin huomasin heti, että aprilliä.
Olisi mukavaa lukea myös yhdessä ketjussa, mitkä olivatkaan hauskimmat pilat vuosien saatossa.
Itse uskalsin kertoa (60-luku) esimiehelleni, vaikka olimekin teititelyn asteella, että käytävän katto on romahtamassa. Uskoihan hän, koska talo oli vanha ja tuli katsomaan!!
Ehkä siitä johtui myös myöhemmin hänen tokaisema ilmiö, kun kuljimme rappusia ylös, jolloin hän totesi, että sinun housut on ratkenneet takaa.!?! Olihan ne piukat, mutta tiesin, että ratkenneet ne eivät olleet.
Toivottavasti kirjoittajat löytävät tämän saitin, vaikka aloitus onkin harhaanjohtava!!! Vai onko sittenkään??? No, ei ole. Hän painuu muille markkinoille, koska huumori ei riitä tänne.
Muistelkaa vanhoja aprillipiloja, kuten isäni, joka opetti meitä jo lapsena tavallaan "maailman pahuuteen" ja hyväuskoisuuden kavalaan maailmaan.
Laittoipa siitä veljeni olisiko ollut...puhe ikäinen ja hiihtotaitoinen, ...hakemaan hiihtäen naapurista 1 km "siansaparo leikkuuveistä"!
Ja mitä tästä opimme? Vai opimmekko?
- kaisu-liisa
Haluun ei vaikuta yhtään mitenkään, halukkuus on ja pysyy.
En tiedä miten tähän sinällään vaikuttaa, kuka tämä paikan omistaa.
Enpä usko, että mitenkään.
Kaikkihan on nykyisin monikansallista, omat tehtaamme suuntaavat jatkuvasti maailmalle, ja meille tulee suuria päälliköitä kuka mistäkin maasta, kuin paljon työvoimaa muutenkin.
Rahalla ei ole isänmaata on vanha viisaus.
Meille tämä huvi on ilmaista, ylläpito saa mainosrahaa, asiakkaat maksavat hinnoissa mainokset, tiedän.
Itse en yleensä edes huomaa, mitä tuotteita mainostetaan, oppinut suodattamaan.
Lueskellut olen muitakin foorumeita, enpä ole toista yhtä sopivaa minulle ainakaan vielä löytänyt, enkä ahkerasti etsikään.
En osaa ennustaa tietoturvasta, sun muusta.
Kaipa sitä sääntelee laki ja asetukset.- pirkkokaisu
Eikö?
kaisu-pirkko - kaisu-liisa
pirkkokaisu kirjoitti:
Eikö?
kaisu-pirkkoTaisin minäkin tulla aprillipilan uhriksi 1.4.2013.
Siis Yandexin suhteen. - hai wei hai
kaisu-liisa kirjoitti:
Taisin minäkin tulla aprillipilan uhriksi 1.4.2013.
Siis Yandexin suhteen.Hällä nyt välii kuka omistaa. Veikkaan, että lapsenlapsemme toimivat kiinalaisten omistamassa netissä. Nimittäin. Niin kovalla tempolla aasialaisjättiläiset, Kiinan ohella myös Intia rynnistävät tekniikassakin eteenpäin.
- texsanell1
Palstan omistussuhde ei merkitse minulle mitään,...jaa saisihan se olla kotimainen, mutta tuota venäläisomistusta pidin myös pilana.
Palsta merkitsee minulle kanavaa, jossa voi ajatuksiaan kirjoittaa, samoin lukea muiden ikätovereiden ajatuksia. Aina olen aamuisin mielelläni tullut *pååtoorini* kanssa tutkimaan palsta-antia.
Kuuluu jo samaan ohjelmaan kuin aamu-uutisten kuuntelu. - +saaja
Taas joku jakeli Joulupukilta saamaansa miinussäkkiä. Poistin, minkä sain.
Eipä haittaa meikäläistä.
Minun kirjoitelmissani ei ole mitään sellaista, että se olisi ehdottomasti salattava.- ?????????????
Venlastiina kirjoitti:
Eipä haittaa meikäläistä.
Minun kirjoitelmissani ei ole mitään sellaista, että se olisi ehdottomasti salattava.Mitä salattava ja miinustus synkkaavat?????
- Olen ymmälläni!
Toisessa palstassa miinus/plus peukku oikuttelee....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021320
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin831209Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott130929- 65822
- 71793
- 39787
- 71727
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53721Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39714- 58701