Sinkut.

fiiuliin*

Minäpäs hulivili ketjun pistän tänne vakaviin ja viisaitten juttuja pilaamaan
Mutta pian se menee tuonne seuraavalle sivulle niin ei sitten enää ketään kiusaa.

Oli "pakko" kirjoittaa kun näen tuon uhden tutun sinkun tuossa joka kerta kun sivun avaan.
Huomaako kukaan teistä noita kaverin hakijoita, tuossa sivustoilla?
Minua suorastaan suututtaa kun ovat aina samoja joka päivä.

Tämä minun tuttuni on kyllä kaunis katsottava, on jo 53v.
Muistan kun hän mummonsa kanssa alkoi käymään pelipaikassa jo joskus 12-13 vuotiaana.
Voi hirveetä kuinka aika kuluu, minähän olen silloin ollut joku 40-kieppeissä
ja tuo sinkku on jo vanhempi kuin minä silloin.
On siinä ajassa tosiaankin jo kärsitty sekä vilua että nälkää.

5

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onpa kivaa kun fiiuliin avaa aiheen. On se kumma kun taakse katselee on aika mennyt hyvin nopeasti.
      Kysymykseesi sinkuista jos huomaan, niin en niitä osaa noteerata sen kummemmin.
      Kun valtaosan elämästään on ollut parisuhteessa, ei osaa ajatella sinkkujen ongelmia.
      Toisaalta olen tavannut ihmisiä, jotka ovat löytäneet kumppanin deittipalstoilla, hyvä niin.
      Kai sieltä kumppania etsitään, onnea etsintään vaan. En kyllä lukenut tuota yläpalkin juttua, täytynee katsoa mitä sisältää:D

• ei yksin eikä kaksin

Aina joskus tulee tuttuja vastaan, jopa sinkkuja, seuranhakijoita, kun selailee lehtiä ja nettisivuja.
      Ärsyttää joskus minuakin nuo yläpalkin mainokset, mutta niillähän ne rahaa keräävät tämänkin sivuston ylläpitoon.

Olin aikoinaan mukana tuolla treffipalstalla. Nyt ihan piruuttani vilkaisin, samat herrat ja neidit siellä seuraa etsivät.

Jotkut miehet ovat olleet siellä mukana jopa viisi vuotta, nimimerkkiä vaihtaen tai vaihtamatta, kuvasta ja profiilin tekstistä löytyvät samat tiedot kuin 2005 vuonna.

Ei voi olla noin vaikeaa löytää ystäviä!
      Aikanaan suljin oman profiilini, kun samat miehet jotka siellä yhä hakevat seuraa, olivat kuin herhiläiset meden haussa, kiire ja hoppu päästä yökylään, tai ainakin kylään, tunsi toista tai ei.
      En huolinut vieraita enkä sitten muutakaan seuraa. Täällä todellisessa elämässä tutustuu ihmisiin kasvoista kasvoihin, kuulee äänen ja voi keskustella.
      Sinkkupalstaoilla on omat käyttäjänsä, vuodesta toiseen.
      Tuntuupi toivottomalta.

• Hulivili-Viivi se illalla lähti Mosabackan lavalle tanssimaan.
        Hän ajatteli, että voihan olla, ettei siellä ole ikärasismia niin kuin netin seuranhaku-
        palstoilla.

Ajatelkaa nyt, miten ankeaa olisi, jos minä haluaisin tutustua yli seitsemänkymppiseen mieheen. Kyllä tutustumatta jäisi. Ihan kuin silloin, kun joku vaari haluaisi tutustua kahdeksankymppiseen mummuun.
        Selvääkin selvempää ikärasismia!
        Taidanpa lähteä katsomaan, vieläkö Mosabackassa olisi se lava...

• Anonyymi

Terveisiä Turusta

• Anonyymi

Toivotonta löytää ketään treffi palstan kautta, aina samat naamat tarjolla..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      102
      1320
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      83
      1209
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      132
      945
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      66
      847
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      797
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      793
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      71
      737
    8. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      731
    9. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      724
    10. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      58
      711
    Aihe