Apua erisuunnista

EräsKansanparantaja

Hädässä moni ihminen halajaa korkeimman apua ja suuntaa katseensa ylöspäin. Samoin tekee maapallon vastakkaisella puolella lajitoveri, jolloin apua haetaan aivan erisuunnista. Käy näin kaukoparannuksen kanssa, kun parantaja ja parannettava ovat eripuolilla maapalloa.

57

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monet mystikot uskovat, "henkisen tietopankin" olemassa oloon. Se voisi olla oman henkinen universuminsa, johon on ikäänkuin arkistoutuneena kaikki tieto ihmisten tietotaidosta kaikkina aikoina.
      Siihen saisi yhteyden meditaation avulla. Uskotko EKP tälläisen olemassaoloon? Olen lukenut, että kaukoparannuksella on universaalinen ulottuvuutensa; avun antaja ja saaja voivat olla eripuolilla maapalloa.
      Itselläni ei ole tätä parantajan lahjaa/ominaisuutta.

• ”Monet mystikot uskovat, "henkisen tietopankin" olemassa oloon.”

Kokemukseni puoltavat tällaista näkemystä ja uskoisin näin olevan.

”Olen lukenut, että kaukoparannuksella on universaalinen ulottuvuutensa; avun antaja ja saaja voivat olla eripuolilla maapalloa.”

Paikalla ja ajalla ei näyttäisi olevan merkitystä, se toimii sittenkin.

”Itselläni ei ole tätä parantajan lahjaa/ominaisuutta.”

Jokaisella ihmisellä (pois lukien skeposet) näyttäisi olevat kyky auttaa kanssaihmisiä. Toisilla vain on paremmat valmiudet kuin toisilla, mutta jokainen voi kehittää kykyään ja nuorilla systeemi lähtee toimimaan hyvin nopeasti. Useilla hoitotyössä olevilla on sisäinen auttamisen palo ja heillä energiahoito toimii aivan luonnostaan.

• El Skepo
        EräsKansanparantaja kirjoitti:

”Monet mystikot uskovat, "henkisen tietopankin" olemassa oloon.”

Kokemukseni puoltavat tällaista näkemystä ja uskoisin näin olevan.

”Olen lukenut, että kaukoparannuksella on universaalinen ulottuvuutensa; avun antaja ja saaja voivat olla eripuolilla maapalloa.”

Paikalla ja ajalla ei näyttäisi olevan merkitystä, se toimii sittenkin.

”Itselläni ei ole tätä parantajan lahjaa/ominaisuutta.”

Jokaisella ihmisellä (pois lukien skeposet) näyttäisi olevat kyky auttaa kanssaihmisiä. Toisilla vain on paremmat valmiudet kuin toisilla, mutta jokainen voi kehittää kykyään ja nuorilla systeemi lähtee toimimaan hyvin nopeasti. Useilla hoitotyössä olevilla on sisäinen auttamisen palo ja heillä energiahoito toimii aivan luonnostaan.

"Jokaisella ihmisellä (pois lukien skeposet) näyttäisi olevat kyky auttaa kanssaihmisiä. "

Olen skepo ja sain eilen muiden vapaaehtoisten kanssa loppuun paikallisosastomme järjestämän SPR:n nälkäpäiväkeräyksen toiminnallisen osan. Omalla kohdallani työ vielä jatkuu, kunnes materiaali on palautettu, viimeinenkin raportti on kirjoitettu ja sentti tilitetty. Toimin keräysvastaavana osastossamme ja uskon Punaisen Ristin toiminnan auttavan kanssaihmisiä aivan oikeasti. Itse asiassa siitä on vankkaa näyttöä sekä omalla paikkakunnallani, että maailmanlaajuisesti kriisialueilla.
        Toimin myös enemmän käytännön läheisessä vapaaehtoistoiminnassa, jossa ollaan autettavien kanssa ihan nokikkain. Skeptisyyteni ei ole ollut eikä ole mikään este auttaa kanssaihmisiä.

Miksi sinä levität väärää tietoa skeptikoista? Olen skeptikko, mutta olen myös humanisti ja olen eläkeläisenä myös sitä käytännössä.

• Vastausta odotellen
        El Skepo kirjoitti:

"Jokaisella ihmisellä (pois lukien skeposet) näyttäisi olevat kyky auttaa kanssaihmisiä. "

Olen skepo ja sain eilen muiden vapaaehtoisten kanssa loppuun paikallisosastomme järjestämän SPR:n nälkäpäiväkeräyksen toiminnallisen osan. Omalla kohdallani työ vielä jatkuu, kunnes materiaali on palautettu, viimeinenkin raportti on kirjoitettu ja sentti tilitetty. Toimin keräysvastaavana osastossamme ja uskon Punaisen Ristin toiminnan auttavan kanssaihmisiä aivan oikeasti. Itse asiassa siitä on vankkaa näyttöä sekä omalla paikkakunnallani, että maailmanlaajuisesti kriisialueilla.
        Toimin myös enemmän käytännön läheisessä vapaaehtoistoiminnassa, jossa ollaan autettavien kanssa ihan nokikkain. Skeptisyyteni ei ole ollut eikä ole mikään este auttaa kanssaihmisiä.

Miksi sinä levität väärää tietoa skeptikoista? Olen skeptikko, mutta olen myös humanisti ja olen eläkeläisenä myös sitä käytännössä.

Kun olet noin taitava ja superluokan humanisti ja auttaja, niin miksi parjaat ja haukut lähimmäisiäsi jatkuvasti tällä palstalla????????????????????????????????????
        Kuulostat hyvin ristiriitaiselta persoonalta!

• El Skepo kirjoitti:

Skepolla ja skeptisismillä on yhtä vähän tekemistä keskenään, kuin on skepolla ja sialla. Tuskin skeptikon tarvitsee mainostaa omaa erinomaisuuttaan ja julistaa uskontunnustustaan maailmalle. Uskonnot kinaavat ja kiistelevät paremmuudestaan, osoittavat sormella vääräuskoisia ja kiillottavat omaa kilpeään.

Ymmärtänet mitä tarkoitan ja skeptikoita on siis hyvin harvassa ja skepsiksestä ei löytyne yhtäkään. Ei, vaikka hakemalla hain skepsiksen keskustelupalstalla, ei kukaan ilmoittautunut.

• El Skepo
        Vastausta odotellen kirjoitti:

Kun olet noin taitava ja superluokan humanisti ja auttaja, niin miksi parjaat ja haukut lähimmäisiäsi jatkuvasti tällä palstalla????????????????????????????????????
        Kuulostat hyvin ristiriitaiselta persoonalta!

Minä en ole parjannut ihmisiä. Heidän vääriä väittteitään ja perusteettomia uskomuksiaan olen kyllä oikonut. En minä läheskään ainoa skeptikko ole, joka palstalla kirjoittelee.
        EKP, jota monet täällä ihannoivat vertasi ensin minua sikaan ja sen jälkeen väittä valehtelijaksi. Ei ole hänestä ollut miestä edes anteeksipyyntyöön tai vaihtoehtoisesti osoittamaan, missä valehtelin.

• El Skepo

Skepolla ja skeptisismillä on yhtä vähän tekemistä keskenään, kuin on skepolla ja sialla. Tuskin skeptikon tarvitsee mainostaa omaa erinomaisuuttaan ja julistaa uskontunnustustaan maailmalle. Uskonnot kinaavat ja kiistelevät paremmuudestaan, osoittavat sormella vääräuskoisia ja kiillottavat omaa kilpeään.

Ymmärtänet mitä tarkoitan ja skeptikoita on siis hyvin harvassa ja skepsiksestä ei löytyne yhtäkään. Ei, vaikka hakemalla hain skepsiksen keskustelupalstalla, ei kukaan ilmoittautunut.

"Ymmärtänet mitä tarkoitan ja skeptikoita on siis hyvin harvassa ja skepsiksestä ei löytyne yhtäkään. Ei, vaikka hakemalla hain skepsiksen keskustelupalstalla, ei kukaan ilmoittautunut."

Taitaa sinulla olla aivan oma käsitys skeptismistä.
        Montako ilmoittautui vapaaehtoiseksi kokeilemaan kaukoparannustasi? Useita ja ainakin omalla kohdallani täysin vilpittömästi ja avoimesti.

Montako kertaa sinulle luvattiin tilaisuus näyttää kykysi ja normaalista käytännöstä poiketen jopa kaikki kustannuksesi luvattiin maksaa. Eikö se ole avoimuutta ja mahdollisuuden antamista.
        Olisit samalla saanut Skepsis RY:n tuen ja 10 000 € palkinnon jatkotutkimusten aloittamiseksi. Et tullut, mutta ehdotit, että Skepsis keräisi sinulle 250 000 € tutkimuksia varten.
        Kaikki keskusteluketjut ovat tallella, joten ei kannata "muistaa väärin", mitä on tullut kirjoitelleeksi.

Sinulle skeptisyys merkinnee sitä, että juttujasi pitäisi uskoa vain sen perusteella, mitä itse kerrot. Eihän se mitään skeoptismiä ole.

• EräsKansanparantaja kirjoitti:

On aivan yhden tekevää, miten kierolla tavalla tahansa sinä tai opetuslapsesi määrittelette skeptikon tai skeptismin. On aivan yhden tekevää, vaikka pitäisitte tiedettä uskontona. Oleellista on se, että tiede toimii. Uskomushoito ei.

Jos sinulla epäillään umpilisäkkeen tulehdusta, niin haluatko, että kirurgi tekee sinulle appendisektomian vai haluatko, että opetuslapsesi lähettävät sinulle energiahoitoa kaukoparannuksena? Haluatko, että mahdollinen operaatio suoritetaan anestesiassa vai laitetaanko energiahoitaja viereen lievittämään kipua loitsuillaan? Aivan. Sitä minäkin. Luotto jatkuvasti mollaamiisi tieteellisiin hoitoihin ja lääkeaineisiin on kova.

• Hahahahahahhaaaaaaaa
        Vanellus kirjoitti:

On aivan yhden tekevää, miten kierolla tavalla tahansa sinä tai opetuslapsesi määrittelette skeptikon tai skeptismin. On aivan yhden tekevää, vaikka pitäisitte tiedettä uskontona. Oleellista on se, että tiede toimii. Uskomushoito ei.

Jos sinulla epäillään umpilisäkkeen tulehdusta, niin haluatko, että kirurgi tekee sinulle appendisektomian vai haluatko, että opetuslapsesi lähettävät sinulle energiahoitoa kaukoparannuksena? Haluatko, että mahdollinen operaatio suoritetaan anestesiassa vai laitetaanko energiahoitaja viereen lievittämään kipua loitsuillaan? Aivan. Sitä minäkin. Luotto jatkuvasti mollaamiisi tieteellisiin hoitoihin ja lääkeaineisiin on kova.

"Oleellista on se, että tiede toimii. "

Hhehehehehehheheheheeeeheeeeheeeeheee!

Miten muka tiede toimii???????????????????
        Todista se, jos pysytyt!!!!!!!!!!!!

• Hahahahahahhaaaaaaaa kirjoitti:

"Oleellista on se, että tiede toimii. "

Hhehehehehehheheheheeeeheeeeheeeeheee!

Miten muka tiede toimii???????????????????
        Todista se, jos pysytyt!!!!!!!!!!!!

>

Juuri todistit sen itse. Tiede toimii jopa niin hyvin, että sen toimivuudesta on tullut sinullekin itsestäänselvyys. Siinäpä naputtelet tietokoneellasi huonoja provosointiyrityksiä nettipalstalle loisteputken valossa kyseenalaistamatta lainkaan, etteikö kaikki ympärilläsi oleva TIETEEN avulla kasattu infra ja tekniikka toimisi.

Vaan mitä ovat nämä vitalisten hömpän sovellukset, jotka näkyvät arkielämässämme? Ei niitä ole, koska vitalistinen hömppä ei toimi, ei se tuota mitään käytännön sovelluksiakaan. Siinä se pieni ero.

• Hanelius...
        Vanellus kirjoitti:

>

Juuri todistit sen itse. Tiede toimii jopa niin hyvin, että sen toimivuudesta on tullut sinullekin itsestäänselvyys. Siinäpä naputtelet tietokoneellasi huonoja provosointiyrityksiä nettipalstalle loisteputken valossa kyseenalaistamatta lainkaan, etteikö kaikki ympärilläsi oleva TIETEEN avulla kasattu infra ja tekniikka toimisi.

Vaan mitä ovat nämä vitalisten hömpän sovellukset, jotka näkyvät arkielämässämme? Ei niitä ole, koska vitalistinen hömppä ei toimi, ei se tuota mitään käytännön sovelluksiakaan. Siinä se pieni ero.

Ja palstan älytön tiedevajakki vastasi aivan älyttömään provoon!
        Kengännumerosi on ilmeisesti suurempi kuin älykkyysosamääräsi, koska et vaikuta yhtään tieteelliseltä tai tiedemieheltä, vaan vaikultelmaksi tulee nettiriippuvainen skitsofreenis-narsistinen skeponen.

• Hanelius... kirjoitti:

Kengännumerosi on ilmeisesti suurempi kuin älykkyysosamääräsi, koska et vaikuta yhtään tieteelliseltä tai tiedemieheltä, vaan vaikultelmaksi tulee nettiriippuvainen skitsofreenis-narsistinen skeponen.

Jatka vain harjoittelua. Ehkä opit vielä joskus provosoimaan.

• ökjlkhlbljbljb
        Hanelius... kirjoitti:

Läpinäkyvää ja perin lapsellista. Ensin mega-moka ja sitten sen selittelyä provoksi. Onko asialla taas äitykän pieni provojengi mielikuvituskavereineen? Jos sinulla ei ole pierun varjon vertaa asiaa, pidä mölinät mahassasi.

Vanellus on täysin oikessa. EKP:n käsitys skeptismistä on aivan hänen oma keksimänsä. Hänellä on skeptikoista pakkomielle, joka vääristää henkilön ennestäänkin merkillistä maailmankuvaa entisestäänkin.

• olet vajakki
        Vanellus kirjoitti:

Jatka vain harjoittelua. Ehkä opit vielä joskus provosoimaan.

siis osui ja upposi, koska vastasit, ilmiannoit juuri älyttömyytesi.
        olet nettiriippuvainen vajakki , joka vastailee kaikkiin älyttömyyksiin 24/7.

• ökjlkhlbljbljb
        ökjlkhlbljbljb kirjoitti:

Läpinäkyvää ja perin lapsellista. Ensin mega-moka ja sitten sen selittelyä provoksi. Onko asialla taas äitykän pieni provojengi mielikuvituskavereineen? Jos sinulla ei ole pierun varjon vertaa asiaa, pidä mölinät mahassasi.

Vanellus on täysin oikessa. EKP:n käsitys skeptismistä on aivan hänen oma keksimänsä. Hänellä on skeptikoista pakkomielle, joka vääristää henkilön ennestäänkin merkillistä maailmankuvaa entisestäänkin.

onks sulla joskus ollut asiaa palstalle kirjoitettavaksi???????????????
        ei niin koskaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        tänne vain kirjoittelet älyttömiä aivopierujasi kuten äskeinenkin oli.

lopeta aivopiereskelysi palstalle, senkin vatipää vajakki.

• > Tiede toimii.....
        Vanellus kirjoitti:

>

Mutta oletko havainnut mikä aihe pitäisi toimia tällä palstalla? Vaikuttaa, että sinulla on erittäin suuria vaikeuksia hahmottaa palstan aihetta. Vaikka siitä on lukuisia kertoja jo muistutettukin.

Palstalla pitäisi käsitellä HOITOJA! Oletko havainnut? Etenkin vaihtoehtoisia hoitoja. Mutta kaikkien ymmärrys ei näy tuohon riittävän. Tuota samaa pakkomiellettäsi vain työnnät jatkuvasti palstalle, jossa ei ole havaittavissa minkäänlaista skeptisyyttä, huomioiden palstan aiheet!

• kljgkhgjjvh
        olet vajakki kirjoitti:

siis osui ja upposi, koska vastasit, ilmiannoit juuri älyttömyytesi.
        olet nettiriippuvainen vajakki , joka vastailee kaikkiin älyttömyyksiin 24/7.

Kuten myös sinä, kuten myös sinä. Paitsi että Vanellus pesee sinut älykkyydessä 6 - 0.

• Skepojengi
        ökjlkhlbljbljb kirjoitti:

onks sulla joskus ollut asiaa palstalle kirjoitettavaksi???????????????
        ei niin koskaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        tänne vain kirjoittelet älyttömiä aivopierujasi kuten äskeinenkin oli.

lopeta aivopiereskelysi palstalle, senkin vatipää vajakki.

Ovatko mielikuvituskaverit jättäneet, kun esiinnyt ihan yksilönä? Se kuuluu tiettyyn ikään. Kohta alkaa vaihtoehtoilujen hupaisimmat väitteet epäilyttää ja jos järki kasvaa normaaliin tahtiin, alkaa koko vaihtoehtobisnes näyttää varsin hämärältä.

Sitä kutsutaan kasvamiseksi.

• klgkljgkhgjjvhjvh
        kljgkhgjjvh kirjoitti:

Kuten myös sinä, kuten myös sinä. Paitsi että Vanellus pesee sinut älykkyydessä 6 - 0.

Kiitos, että annoit mulle 6 pinnaa niinko kuuluukin antaa viisaammalle ja tyhmemmälle eli vaneliukselle o niinku pitää ollakkin.

• typerehtiä oot
        klgkljgkhgjjvhjvh kirjoitti:

Kiitos, että annoit mulle 6 pinnaa niinko kuuluukin antaa viisaammalle ja tyhmemmälle eli vaneliukselle o niinku pitää ollakkin.

Vaneluksen ja sinun teksteistäsi älykkyyden oron huomaa jokainen, eikä se ole siihen suuntaan, että se sinua imartelisi.

• Nero 174 tuloksella
        typerehtiä oot kirjoitti:

Vaneluksen ja sinun teksteistäsi älykkyyden oron huomaa jokainen, eikä se ole siihen suuntaan, että se sinua imartelisi.

Niin etuhan on minun edukseni, sillä älykkyysosamääräni on 174!
        Tuskin vanelius sitä ylittää, ei ainakaan noista hänen epäselvistä raapusteluistaan voi mitään sellaista huomata.
        Niin te skeposethan olette niin kateellisia kaikille älykkäille, ettette halua heitä imarrella, vaikka aihetta olisi, kuten minunkin suhteen.
        No täytyy olla suopea ja ymmärtäväinen teitä vajaamielisiä skeptikkoja kohtaan, sillä ei sille mitään voi on skeptikot ovat älyttömiksi syntyneet.

• Me hörhöjengiläiset
        Skepojengi kirjoitti:

Ovatko mielikuvituskaverit jättäneet, kun esiinnyt ihan yksilönä? Se kuuluu tiettyyn ikään. Kohta alkaa vaihtoehtoilujen hupaisimmat väitteet epäilyttää ja jos järki kasvaa normaaliin tahtiin, alkaa koko vaihtoehtobisnes näyttää varsin hämärältä.

Sitä kutsutaan kasvamiseksi.

Meistä tuo skepoilu on aivan sitä hämärinyä hommaa, mitä ihmisrassukat voivat harrastaa.
        Skeposethan ovat ajattelultaa aivan hämärän ja älyttömyyden rajamailla.

Vaihtoehtoijat ovat hyvin viisaita, sillä he huomaat ja osaavat noudattaa luonnonmukaisia hoitoja ja tapoja.

Kaikkien vaihtoehtoilijoiden älykkyysosamäärä ylittä keveästi 120!
        Kun te skeposet jäätte poikkeuksetta alle 100!

• Valehtelet taas
        Me hörhöjengiläiset kirjoitti:

Meistä tuo skepoilu on aivan sitä hämärinyä hommaa, mitä ihmisrassukat voivat harrastaa.
        Skeposethan ovat ajattelultaa aivan hämärän ja älyttömyyden rajamailla.

Vaihtoehtoijat ovat hyvin viisaita, sillä he huomaat ja osaavat noudattaa luonnonmukaisia hoitoja ja tapoja.

Kaikkien vaihtoehtoilijoiden älykkyysosamäärä ylittä keveästi 120!
        Kun te skeposet jäätte poikkeuksetta alle 100!

Tiedän oman osamääräni ja tiedän sinun valehtelevan.

Väitätkö, että seuraavien tutkijoiden ÄO:t ovat alle sadan?

Skepsiksen tieteellinen neuvottelukunta:
        professori Jukka Maalampi, professori Kari Enqvist, professori Pertti Hemánus, professori Mika Hemmo, assistentti Virpi Kalakoski, professori Hannu Karttunen, dosentti S. Albert Kivinen, professori Hanna Kokko, professori Eerik Lagerspetz, professori Hannu Lauerma, professori Anto Leikola, dosentti Marjaana Lindeman, dosentti Juha Merikoski, dosentti Markku Myllykangas, professori Ilkka Niiniluoto, dosentti Ilkka Pyysiäinen, professori Jeja Pekka Roos, dosentti Veijo Saano, professori Anssi Saura, yliassistentti Lauri Tarkkonen, FL Tytti Varmavuo, professori Johan von Wright

Plen aikaisemminkin todennut, että valehtelu on vaihtoehtoilijoille toinen luonto. Nimimerkki "hörhöjengi" paljasti saman asian taas perin lapsellisella kirjoituksellaan. Eihän hörhäjengikään toki niin typerää voi olla, että uskoisi omaa väitettään, mutta kun se vale lipsahtaa ihan harkitsematta ja luonnostaan.

Osta luonnollinen ihmepilleri, joka parantaa kaikki vaivat ja ihan ilman sivuvaikutusia. Tällaisia kun työkseen valehtelee, ei osaa enää totta puhuakaan.

• ljghgh
        Nero 174 tuloksella kirjoitti:

Niin etuhan on minun edukseni, sillä älykkyysosamääräni on 174!
        Tuskin vanelius sitä ylittää, ei ainakaan noista hänen epäselvistä raapusteluistaan voi mitään sellaista huomata.
        Niin te skeposethan olette niin kateellisia kaikille älykkäille, ettette halua heitä imarrella, vaikka aihetta olisi, kuten minunkin suhteen.
        No täytyy olla suopea ja ymmärtäväinen teitä vajaamielisiä skeptikkoja kohtaan, sillä ei sille mitään voi on skeptikot ovat älyttömiksi syntyneet.

Kun jätät ykkösen edestä pois, niin uskon sinua. Sen verran kakaramaisia juttusi ovat.

"ymmärtäväinen teitä vajaamielisiä skeptikkoja kohtaan, sillä ei sille mitään voi on skeptikot ovat älyttömiksi syntyneet."

Skepsis RY:n tieteellinen neuvottelukunta koostuu professoreista, akateemikoista ja Suomen eturivin tutkijoista. Heitä sinä väität älyttömiksi.
        Tarvitaanko muuta näyttöä siitä, kuinka lapsellisia väitteesi ovat. Ei todellakaan aikuisen tai edes täysipäisen nuoren kommentti.

• sinä myös idiootti
        ljghgh kirjoitti:

Kun jätät ykkösen edestä pois, niin uskon sinua. Sen verran kakaramaisia juttusi ovat.

"ymmärtäväinen teitä vajaamielisiä skeptikkoja kohtaan, sillä ei sille mitään voi on skeptikot ovat älyttömiksi syntyneet."

Skepsis RY:n tieteellinen neuvottelukunta koostuu professoreista, akateemikoista ja Suomen eturivin tutkijoista. Heitä sinä väität älyttömiksi.
        Tarvitaanko muuta näyttöä siitä, kuinka lapsellisia väitteesi ovat. Ei todellakaan aikuisen tai edes täysipäisen nuoren kommentti.

Aivan täysiä idioottejahan ne ovat kuten sinäkin.

• olet idiootti
        Valehtelet taas kirjoitti:

professori Jukka Maalampi, professori Kari Enqvist, professori Pertti Hemánus, professori Mika Hemmo, assistentti Virpi Kalakoski, professori Hannu Karttunen, dosentti S. Albert Kivinen, professori Hanna Kokko, professori Eerik Lagerspetz, professori Hannu Lauerma, professori Anto Leikola, dosentti Marjaana Lindeman, dosentti Juha Merikoski, dosentti Markku Myllykangas, professori Ilkka Niiniluoto, dosentti Ilkka Pyysiäinen, professori Jeja Pekka Roos, dosentti Veijo Saano, professori Anssi Saura, yliassistentti Lauri Tarkkonen, FL Tytti Varmavuo, professori Johan von Wright

Plen aikaisemminkin todennut, että valehtelu on vaihtoehtoilijoille toinen luonto. Nimimerkki "hörhöjengi" paljasti saman asian taas perin lapsellisella kirjoituksellaan. Eihän hörhäjengikään toki niin typerää voi olla, että uskoisi omaa väitettään, mutta kun se vale lipsahtaa ihan harkitsematta ja luonnostaan.

Osta luonnollinen ihmepilleri, joka parantaa kaikki vaivat ja ihan ilman sivuvaikutusia. Tällaisia kun työkseen valehtelee, ei osaa enää totta puhuakaan.

Meehän ny ottaan niitä pharman ja orionin ihmepillereitäs, jotka sun todistelujen mukaan parantaa kaikki taudit,
        Mutta nii ihmeellisii ne sun pilsus ei oo, että neparantais sun suuren tyhmyytes.
        Eihän idioottia voi parantaa.

• Väite on tosi

Oletkos muka tutkinut asian?
        Missä on se tieteellinen tutkimus, että heidän älykkyyosamääränsä ylittäisi 100.
        niin sitähän minäkin, että sitä ei ole olemassa, joten tuo väite, että tämän skepos-jengin älykkyysosamäärä jää reilusti alle sadan, vaikka heidän kaikkien älykkyysosamäärät lastettaisiin yhteen, niin pitää paikkansa, kunnes toisin tieteellisesti todistetaan.

• Totta puhun

Miks sää mainostat noita idiootti kavereitas tällä palstalla?
        Tälle palstalle riittää ihan hyvin yksi idiootti eli sinä.
        Ekkös tiedä, että mainostaminen palstalla kielletty?
        Kirjottelet muuten jatkuvasti tälle palstalle vain typeryyksiä!
        Ottaisit ny jonkun viisaan vaihtoehtoilijan auttamaan sua näissä kirjoitushommissa, ettet ihan jatkuvasti häpäisis itseäsi!

• vaihtari valehtelee
        sinä myös idiootti kirjoitti:

Aivan täysiä idioottejahan ne ovat kuten sinäkin.

Niin. Sinähän se tietysti olet ainoa oikeasti viisas. Nimittelet eturivin tieteellisiä asiantuntijoita idiooteiksi. Jotain kuvaa se antaa juttujesi uskottavuudesta. Vaihtoehtoilija valehtelee aina, kun ei muutakaan voi.

• ?=I)UJN(Y)
        vaihtari valehtelee kirjoitti:

Niin. Sinähän se tietysti olet ainoa oikeasti viisas. Nimittelet eturivin tieteellisiä asiantuntijoita idiooteiksi. Jotain kuvaa se antaa juttujesi uskottavuudesta. Vaihtoehtoilija valehtelee aina, kun ei muutakaan voi.

Kun skeponen avaa suunsa, niin silloin alkaa täysi narsisitinen valehtelu.
        Kun skeponen alkaa kirjoittamaan, niin silloin alkaa täysi narsistinen valehtelu kirjoittamalla.

• Kiihottaminen kansanryhmää vastaan ei myöskään kuulunen skeptisismiin. Näin kuitenkin skeposet tekevät ja yllyttäjinä skepsiksen kellokkaat. Eturintamassa Myllykangas ja Lauerma ym. sorvatessaan yleistäväksi ymmärrettäviä lausuntoja vaihtoehtohoitojen vaarallisuudesta, vaikka suoraan eivät sitä sanokaan. Sama yleistävä linjanveto näkyy myös muiden skepsiksen edusmiesten suhtautumisessa vaihtoehtohoitoja kohtaan ja sitä pienet perässä, mitä isot edellä.

Kansanryhmällä tarkoitan skepsiksen kellokkaiden uskomushoidoiksi nimeämien hoitojen käyttäjiä, en niinkään homogeenistä ryhmää.

• ljgcvkhf ck

Ovatko vaihtoehtohoitajat mielestäsi kansanryhmä?
        Tarkoitat kansanryhmällä aivan jotain muuta kuin sillä yleisesti tarkoitetaan. Tarkoitat myös skeptismillä aivan jotain muuta kuin sillä yleisesti tarkoitetaan.

Mitä uskomushoitoihin tulee, on niistä syytä varoittaa ainakin silloin, kun ne saattavat vaarantaa ihmisten terveyttä estämällä tai viivästyttämällä oikeaa hoitoa. Myös uskomushoidoilla huijaaminen on asia, jota on syytä julkisuudessa pitää esillä. Tehoton on tehotonta.

• ljgcvkhf ck kirjoitti:

Ovatko vaihtoehtohoitajat mielestäsi kansanryhmä?
        Tarkoitat kansanryhmällä aivan jotain muuta kuin sillä yleisesti tarkoitetaan. Tarkoitat myös skeptismillä aivan jotain muuta kuin sillä yleisesti tarkoitetaan.

Mitä uskomushoitoihin tulee, on niistä syytä varoittaa ainakin silloin, kun ne saattavat vaarantaa ihmisten terveyttä estämällä tai viivästyttämällä oikeaa hoitoa. Myös uskomushoidoilla huijaaminen on asia, jota on syytä julkisuudessa pitää esillä. Tehoton on tehotonta.

Kansanryhmällä tarkoitan tässä yhteydessä kaikkia niitä, joiden sananvapautta, työmahdollisuutta, opiskelua ym. uskomushoidoiksi nimittäminen rajoittaa, eli syrjintää, jonka skepsiksen sormella osoittaminen aiheuttaa. Aiheuttaen vaikenemista, kahtiajakautumista ja muunnellun totuuden kertomista mm. käytetyistä hoidoista.

Näin skeposesti toimii skepsiksen kellokkaat ja pienet perässä. Onko kyse skeptisismistä, mielestäni ei ja olen varmasti skeptisempi ’uskomushoitoja’ kohtaan mitä skeposesti suhtautuvat, mutta en kiellä tosiasioita. Moni toivoo ihmettä tapahtuvaksi, mutta ihmisen tekemänä ei ihmeitä tapahdu, mutta kaikille eläville luontaista paranemista kylläkin.

”Mitä uskomushoitoihin tulee, on niistä syytä varoittaa ainakin silloin, kun ne saattavat vaarantaa ihmisten terveyttä estämällä tai viivästyttämällä oikeaa hoitoa. Myös uskomushoidoilla huijaaminen on asia, jota on syytä julkisuudessa pitää esillä. Tehoton on tehotonta.”

Tämä on tyypillistä skeposten harrastamaa yleistämistä tarkentamatta lähemmin mitä uskomushoidoilla tarkoitetaan, mitkä ’uskomushoidot’ ovat vaarallisia ja millä tavalla. Tutkittua tietoahan ei ole eikä koskaan tule, mikäli skeposet sen saavat päättää.

• tarkennus

Kansanryhmällä tarkoitan tässä yhteydessä kaikkia niitä, joiden sananvapautta, työmahdollisuutta, opiskelua ym. uskomushoidoiksi nimittäminen rajoittaa, eli syrjintää, jonka skepsiksen sormella osoittaminen aiheuttaa. Aiheuttaen vaikenemista, kahtiajakautumista ja muunnellun totuuden kertomista mm. käytetyistä hoidoista.

Näin skeposesti toimii skepsiksen kellokkaat ja pienet perässä. Onko kyse skeptisismistä, mielestäni ei ja olen varmasti skeptisempi ’uskomushoitoja’ kohtaan mitä skeposesti suhtautuvat, mutta en kiellä tosiasioita. Moni toivoo ihmettä tapahtuvaksi, mutta ihmisen tekemänä ei ihmeitä tapahdu, mutta kaikille eläville luontaista paranemista kylläkin.

”Mitä uskomushoitoihin tulee, on niistä syytä varoittaa ainakin silloin, kun ne saattavat vaarantaa ihmisten terveyttä estämällä tai viivästyttämällä oikeaa hoitoa. Myös uskomushoidoilla huijaaminen on asia, jota on syytä julkisuudessa pitää esillä. Tehoton on tehotonta.”

Tämä on tyypillistä skeposten harrastamaa yleistämistä tarkentamatta lähemmin mitä uskomushoidoilla tarkoitetaan, mitkä ’uskomushoidot’ ovat vaarallisia ja millä tavalla. Tutkittua tietoahan ei ole eikä koskaan tule, mikäli skeposet sen saavat päättää.

Millä tavalla uskomushoidoksi kutsuminen rajoittaa sinun uskomushoitobisneksiäsi?

• uydfiyruase

Poppamiehet ja puoskarit EIVÄT ole kansanryhmä.'

" olen varmasti skeptisempi ’uskomushoitoja’ kohtaan mitä skeposesti suhtautuvat"

Sähköpostiosoitteen mukaan kohdennettu kaukoparannus ei ole skepsismiä. Se on silkkaa typerehtimistä.

Olisit päässyt tutkituttamaan kykysi, mutta länkytykseksi se jäi, vaikka kulusikin luvattiin maksaa. Ei kai se skepsiksen vika ole, että sinä kehut ensin vastaavasi haasteeseen, mutta kun pelkkä väite ei riitäkään, luikit karkuun ja aloitat skepottelun useammalla palstalla. Elät selvästikin omissa harhoissasi, mutta älä siitä Skepsistä syytä.

• uydfiyruaseet
        uydfiyruase kirjoitti:

Poppamiehet ja puoskarit EIVÄT ole kansanryhmä.'

" olen varmasti skeptisempi ’uskomushoitoja’ kohtaan mitä skeposesti suhtautuvat"

Sähköpostiosoitteen mukaan kohdennettu kaukoparannus ei ole skepsismiä. Se on silkkaa typerehtimistä.

Olisit päässyt tutkituttamaan kykysi, mutta länkytykseksi se jäi, vaikka kulusikin luvattiin maksaa. Ei kai se skepsiksen vika ole, että sinä kehut ensin vastaavasi haasteeseen, mutta kun pelkkä väite ei riitäkään, luikit karkuun ja aloitat skepottelun useammalla palstalla. Elät selvästikin omissa harhoissasi, mutta älä siitä Skepsistä syytä.

Tiedän skeposten kykyjä ei tarvitse edes tutkia, koska skeposilla ei ole mitään muita kykyjä kuin länkyttää ja sössöttä eri palstoilla harhaisia aivopierujaan.

• Oikeat hoidot viiväs

Valitettavasti ne oikeat hoidot ovat kovin monilta potilailta viivästyneet, vaikka ovat olleet siellä tarjollakin. Vikaa kun ei vain ole löytynyt.

Että onkohan tuo esityksesi nyt ihan mainostamisen väärti?

• luyfiytditydr

Aina ei vika löydy asiantuntijoiden toimestakaan. Puoskareiden toimesta ei juuri koskaan. Ja vaikka tuurilla löytyisi, puoskareilta ei löydy parannusta, vaan puoskarointi pääsääntöisesti pahentaa asiaa.
        Jos syöpää hoidetaan sähköpostiosoitteen perusteella kohdennetulla kaukoparannuksella, niin kyllä siinä järjelle on annettu lopulliset lähtöpassit.

• Oikeat hoidot
      • klhgjgfzhfzsd

No mitä luontaihoitaja olisi osannut tilanteessa tehdä?

• klhgjgfzhfzsdKuhne
        klhgjgfzhfzsd kirjoitti:

No mitä luontaihoitaja olisi osannut tilanteessa tehdä?

No siitä sinun rakastamaasi ja mainostamaasi Kuhnekylpyö suosittelemme sinulle, että se avaisi aivosi ja voisit viimeinki ruveta ajattelemaan edes vähäisesti.

• Mitä tehdä?

En tiedä mitä "luontohoitaja" olisi tuossa tilanteessa tenyt, mutta mitä olen havainnut, niin kyllä he tarkalla korvalla kuuntelevat mitä asiakkaalla on tilanteestaan sanottavaa. Eivät heti tuo sitä omaa, niin kovin varmaa mielipidettä, tietämystään ainoana oikeana ratkaisuna esille. Kuten tässäkin tapauksessa TOISTUVASTI tapahtui!

• käypähoitelu

Itse laittaisin diabeetikon kuhneammeeseen.

• öyhfvlotgckyhfc
        käypähoitelu kirjoitti:

Itse laittaisin diabeetikon kuhneammeeseen.

Ja insuliinit pois, kun ne myrkkyinä estävät kuhnekylvyn tehon.

• Väärä hoito
        öyhfvlotgckyhfc kirjoitti:

Ja insuliinit pois, kun ne myrkkyinä estävät kuhnekylvyn tehon.

Insuliini on pahan lääketeollisuuden keksintö. Olisi pitänyt antaa heti homeopatiaa.

• lujhfkhfjgf
        Väärä hoito kirjoitti:

Insuliini on pahan lääketeollisuuden keksintö. Olisi pitänyt antaa heti homeopatiaa.

Niinpä. Olisi päässyt paljon aikaisemmin pois pahasta maailmasta.

• lujhfkhfjgfDiabetes
        lujhfkhfjgf kirjoitti:

Niinpä. Olisi päässyt paljon aikaisemmin pois pahasta maailmasta.

Skepothan pitäisikin päästää täältä huomattavasti aikaisemmin pois, koska häiritsevät vain muiden ihmisten kehirystä apinamaisuuksillaan ja sikailuillaan.

• sillä lailla
        lujhfkhfjgfDiabetes kirjoitti:

Skepothan pitäisikin päästää täältä huomattavasti aikaisemmin pois, koska häiritsevät vain muiden ihmisten kehirystä apinamaisuuksillaan ja sikailuillaan.

Jaaha se on hörhö jakelemassa tappouhkauksia. Tällä kertaa itselleen.

• vaarallinen skepo
        sillä lailla kirjoitti:

Jaaha se on hörhö jakelemassa tappouhkauksia. Tällä kertaa itselleen.

Meinaaks sää skepo ny tappaa hörhön, ku se loukkas sun olematonta kunniaas?
        Ja oikein siis taas palstalla ilmoitit hörhölle tappouhkauksen.
        Sut pitääs skepo viedä heti kuulusteluihin poliisille ja sitte hoitoon pehmustettuun koppiin.
        Olet vaarallinen kanssaihmisille!

• Skepoko päivysti?

Kun tulee ongelmia, niin ilman syytä ei niitäkään tule. Aina on se SYY-SEURAUS suhde. Kuten tässäkin tapauksessa. Tätäkään ongelmaa ei olisi syntynyt, jos päivystäjä olisi toiminut hiukan toisin. Ottanut myös avunpyytäjän toiveita huomioon. Mutta joillekin se oma tieto on sitä parasta ja varminta tietoa. Kuten täällä palstallakin on havaittu.

Ihan yllättäen tuli mieleen, että eihän vain joku skepo ollut tuolloin päivystämässä, eikä ollut saanut tapausta koskevaa tieteellisen tutkimuksen tulosta nähdäkseen. Eihän ilman sitä voi toimia eikä mitään ambulansseja lähettää. Sellaiset tavalliset soitot kun ovat niitä kaikenlaisten huuhareiden ja hörhöjen mielikuvitusten tuotetta!

• hörhölandia

Toinen vaihtoehto on, että siellä on kaveri hankkinut elämäntapasairaudet: kakkostyypin diabeteksen ja sydänsairauden, vetänyt sitten alkoa ja metformiinia sekaisin ja paleltunut parvekkeelle. Eikä soittajakaan ihan selvin päin ole ollut.

Ilman muuta terveydenhuollon syy. Yhteiskuntahan tässä taas on syyllinen

• Olkiukkoja?
        hörhölandia kirjoitti:

Toinen vaihtoehto on, että siellä on kaveri hankkinut elämäntapasairaudet: kakkostyypin diabeteksen ja sydänsairauden, vetänyt sitten alkoa ja metformiinia sekaisin ja paleltunut parvekkeelle. Eikä soittajakaan ihan selvin päin ole ollut.

Joko se skepo tekee taas niitä omia diagnoosejaan?

> Yhteiskuntahan tässä taas on syyllinen

Kuinkas se yhteiskunta tässä on syyllinen?????

• skepolandia
        hörhölandia kirjoitti:

Onpas sulla paljon tauteja, skepo-rassukka.
        Eikö ne lääketehtaiden pillerit oo sua yhtään auttaneet?

• uydfiyruase 18.9.2013 09:09 kirjoitti:

”Poppamiehet ja puoskarit EIVÄT ole kansanryhmä.'”

EKP: Lääketieteen ja hoitoalan opiskelijat, lääkärit ym. ja kansalaiset yleensä, joilla on omakohtaisia kokemuksia esim. energiahoidoista muodostavat suuren kansalaisryhmän. Näitä ihmisiä kohtaan kohdistuu skeposin perustein skeposten vihapuheet ja kansanryhmää vastaan kiihottaminen, kuten tälläkin palstalla ja alkulähde löytyy skepsiksen sivuilta.

uydfiyruase 18.9.2013 09:09 kirjoitti:

”Sähköpostiosoitteen mukaan kohdennettu kaukoparannus ei ole skepsismiä. Se on silkkaa typerehtimistä.”

EKP: Mikäli halua on skeptiseen ajatteluun on korkea aika hylätä lahkon aivopesu ja ajatella omilla aivoilla. Omilla aivoilla ajattelun voisivat skeposet aloittaa lukemisen ymmärtämisellä skeposesti ajattelun sijaan.

• Ihminen karsinoi, tuomitsee ja laittaa ehtoja energiahoidon toimimiselle. Energiahoito ei kuitenkaan katso aikaa, paikkaa, ei rajaa olevaisia, eikä laita raja-aitoja. Energiahoitokokemukseni vahvistavat tämän käsityksen ja on aivan sama missä hoitaja ja hoidettava on, onko maapallon toisella puolella, lentokoneessa tai maan alla. Jommankumman tai kummankin ollessa veden alla esim. sukellusveneessä tai avaruusaluksessa avaruudesta ei luonnollisesta syystä ole kokemusta.

• merkitsevä ero?

Kerrotko minkä sairauden tai oireen hoidosta sinulla on vaikuttavuutta koskeva kunnollinen näyttö esimerkiksi kaukohoidosta kun jompikumpi osapuoli on lentokoneessa. Kuinka paljon parempaa hoitotulokset olivat verrattuna kontrolliryhmään, joka ei saanut kaukohoitoa? Oliko järjestely niin laaja, että pystyit sulkemaan satunnaisen vaihtelun pois?

• huomattava ero
        merkitsevä ero? kirjoitti:

Kerrotko minkä sairauden tai oireen hoidosta sinulla on vaikuttavuutta koskeva kunnollinen näyttö esimerkiksi kaukohoidosta kun jompikumpi osapuoli on lentokoneessa. Kuinka paljon parempaa hoitotulokset olivat verrattuna kontrolliryhmään, joka ei saanut kaukohoitoa? Oliko järjestely niin laaja, että pystyit sulkemaan satunnaisen vaihtelun pois?

Tottakai tolvana!
        Minulla on täydelliset todisteet ja todistajat, mutta ei niitä sinulle anneta, koska et kuitenkaan usko mitään muuta kuin omia harhaisia juttujasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      102
      1320
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      83
      1209
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      132
      945
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      66
      847
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      797
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      793
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      71
      737
    8. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      731
    9. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      724
    10. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      58
      711
    Aihe