Apilaniitty aukesi eilen ja Foxi aukeaa 25.10 sopivasti. Ja kaikkien ei tarvitse tykätä näistä paikoista mutta minä tykkään koska rakastan tanssia :) !8 aamua jäjellä ja sitten olisikin neljän viikon loma Inglesissä, ihanaa!
Apilaniitty
32
1473
Vastaukset
Nauti lomastasi. Loma pitää viettää siten kuin itse haluaa... ei muiden mielipiteiden mukaan. :)
- kanarianmies.fi1
ootko mies vai nainen
- valkkari
Olen nainen :)
- kanarianmies.fi1
valkkari kirjoitti:
Olen nainen :)
Kiva
Saanko varaa pari valssia jo nyt, iso mies oon 188 en läski
tuun niihin paikkoihin 1.11. - valkkari
kanarianmies.fi1 kirjoitti:
Kiva
Saanko varaa pari valssia jo nyt, iso mies oon 188 en läski
tuun niihin paikkoihin 1.11.Tottakai valssi aina käy :)
- kanarianmies.fi1
valkkari kirjoitti:
Tottakai valssi aina käy :)
voisinko saada jonku tuntomerkin,ni ei iha sokkona tarvii kysellä
-kiitti etukäteen - valkkari
kanarianmies.fi1 kirjoitti:
voisinko saada jonku tuntomerkin,ni ei iha sokkona tarvii kysellä
-kiitti etukäteenHmmm......silmalasit, pitkät hiukset, juon valkoviiniä yleensä :) Katsotaan jos törmätään ;) Aloitan monesti apilaniityn baaritiskillä illan ja siitä sitten foxiin 21-22
valkkari kirjoitti:
Hmmm......silmalasit, pitkät hiukset, juon valkoviiniä yleensä :) Katsotaan jos törmätään ;) Aloitan monesti apilaniityn baaritiskillä illan ja siitä sitten foxiin 21-22
kivaa,mul yl samettihousut ruskeet tumma paita
eiköhä sitä törmätä, kivaa näin netissä jo aluks tutustuu
jos haluut mailaa mulle,mun os on: kanarianmies.fi@suomi24.fi
- valkkari
ja siis 18 aamua tullut näköjään tuo huuotmerkki ykkösen tilalle
- ksmatkailija
Tulen myös sinne marraskuussa. Toivottavasti kivaa musaa ja tangoja löytyy.
- valkkari
ksmatkailija kirjoitti:
Tulen myös sinne marraskuussa. Toivottavasti kivaa musaa ja tangoja löytyy.
Varmasti myös tangoa soitetaan ;)
- Mikko 53
Kiitos tiedoista.
Sitten on Foxi ollut jo kaksi kuukautta auki kun minä tulen naisia pyörittämään;) - 2. valkkari
Myös marraskuun eka vkolla 3 viikoksi hakemaan piristystä kaamokseen ulkoilun, rantaelämän ja tanssinkin kera. Sä olet jo silloin ruskettunut - tulen moikkamaan jos tunnistan ed vuosilta.
- valkkari
Terbetuloa, olin viimevuonna loka-marraskuun vaihteessa eka kertaa inglesissä....
Ihan kiva paikka näin eläkeläisukolle. Olen tällä vuosituhannella käynyt vähintään kerran vuodessa Kanarialla joko Teneriffalla tai Gran Canarialla. Nykyään tykkään olla enemmän Mas Palomaksen puolella, koska siellä näitä Apatomentos-tyyppisiä hotelleja, joissa ei tartte kokoajan kävelle rappusia eestaas. Nyt on matka tilattu 13.1.2014 suora lento Oulusta ja pari viikkoa lämpimässä. Kivoja paikkoja nämä Apilaniitty ja Foxi, mutta tykkään istua siinä Green Fieldin alakerrassa olevassa Irkku-baarissa, jossa ainakin muutama vuosi sitten soittelivat norjalaispojat, en tiedä soittelevatko vieläkin?
Olen muuten kirjoitellut tänne eri nimimerkeillä jo vuosiia. Eka reissun tein Kanarialla (Las Palmas) juuri Irwinin laulun aikoin -73. Don luis tietää minut, mutta emme valitettavasti me Kanarian ihailijat ole koskaan tavanneet!
Kanaria on elämää, maisemia, ihania ihmisiä, menkää katsomaan allasta kauemmaksi, niin itsekkin sen huomaatte, tervein LEIF!- joppe30
Ja mä yritän päästä valkkarin kanssa pitemmälle, kuin valssin askeleet;-) laskeudun saarelle ensi viikolla. Parkkeeraan sinne viideksi viikoksi.
- don Luis
Juu,terve vaan.Inglesiin mennään(minnepä muualle)marraskuun alusta ja ollaan pari viikkoa.Muutaman suomalaisbaarikoeilun jälkeen en niihin juurikaan poikkea,ellei sitä lasketa ,kun käyn ostoksilla Kuparipannun ohessa olevassa kaupassa.Viime aikojen suosikiksi noin niinkuin ilta-ajanvietteessä on,perinteisen Don Luis kapakan ,Citassa,lisäksi nousseet Sandia ostarin muutamat ,hyvinkin vilkkaat baarit.Emme siis kohtaa tälläkään sesongilla.Tulevaisuus on kanarian suhteen pimennossa,vaimo kun on saanut kylläkseen ja haluaa euroopan kaupunkikohteisiin.
- MY1l
don Luis kirjoitti:
Juu,terve vaan.Inglesiin mennään(minnepä muualle)marraskuun alusta ja ollaan pari viikkoa.Muutaman suomalaisbaarikoeilun jälkeen en niihin juurikaan poikkea,ellei sitä lasketa ,kun käyn ostoksilla Kuparipannun ohessa olevassa kaupassa.Viime aikojen suosikiksi noin niinkuin ilta-ajanvietteessä on,perinteisen Don Luis kapakan ,Citassa,lisäksi nousseet Sandia ostarin muutamat ,hyvinkin vilkkaat baarit.Emme siis kohtaa tälläkään sesongilla.Tulevaisuus on kanarian suhteen pimennossa,vaimo kun on saanut kylläkseen ja haluaa euroopan kaupunkikohteisiin.
Moro vaan! Minä en ole niin Ingles sidonnainen, käyn myös euroopan eri kaupungeissa ja Välimeren eri kohteissa, myös Afrikan puolella. Minulla on siihen mahdollisuus, koska olen jo eläkkeellä. Hyviä lomapäiviä sinulle don Luis, ehkä tapaamme jossakin!
- kiva kattella
"Norjalaispojista" toinen on skotti ja toinen irkku. Mutta erittäin hyvä muusikko pari! Eli kaverukset ovat Kevin ja Ollie, terveiset, sano "hölökyn kökökyn, niin itoohan leveä virnistys!"
- don poisss
don Luis kirjoitti:
Onko sinulla vaimo?? Valahtelit siin minulle kun vimeksi tavattiin että olet miehiinpäin ja siksi sinulle annoin. Lupasit rakastaa mutta niin olit vaan valehtelija
- don Luis
Näin teen itsekin,vasta syyskuussa poikkesin Nizzassa,jokin aika sitten Pariisissa.Käyn joka kesä myös aurinkorannikolla.Afrikkaan en mene sen enempää kuin venäjällekään.Tulevana vuonna ,ehkä Myncheniin ja kerran vielä Nizzaan.Mutta ensin Inglesiin,jossa samoihin aikoihin on paljonkin tuttuja,jotkut pelaavat tennistä toiset seurailevat rallia.hyvää jatkoa itse kullekin!!
- valkkari
Minulla on sitten vappuna vakkarina Alanya :) mutta tunisiassa, madeiralla ja muuallakin tullut käytyä mutta Inglesiin nyt kiva mennä viettämään 4 viikon loma kun tulossa myös tuttuja samoihin aikoihin. Nyt hämeenlinnassa paistaa aurinko ja oli pakkasta, lämpöä odottaen, aamukammassa vielä 13 piikkiä.
kadehdin sua,mun kammassa viel 16 piikkiä
upee ranta siel houkuttelee, sinne aina mieli tekee kuntoilee, niin ja ihana valkkari tietysti....heh- valkkari
kanarianmies.fi kirjoitti:
kadehdin sua,mun kammassa viel 16 piikkiä
upee ranta siel houkuttelee, sinne aina mieli tekee kuntoilee, niin ja ihana valkkari tietysti....hehPian se aika menee :) tunnenko kanarianmiehen?????
valkkari kirjoitti:
Pian se aika menee :) tunnenko kanarianmiehen?????
Vuos sit olin siel kans, jos olit samaan aikaan, ilm ollaan nähty em paikoissa.
Toisaalta olis kivaa tapaa tääl netissä tutustuttu tuttu,,,saas nähdä ,pikkujännää tää.
Mukavii odottelupäivii Sulle valkkari vaan- Sanny4
kanarianmies.fi kirjoitti:
Vuos sit olin siel kans, jos olit samaan aikaan, ilm ollaan nähty em paikoissa.
Toisaalta olis kivaa tapaa tääl netissä tutustuttu tuttu,,,saas nähdä ,pikkujännää tää.
Mukavii odottelupäivii Sulle valkkari vaanMilloin aukee Jorman Kalevin Baari?
- tiffanyfani
Sanny4 kirjoitti:
Milloin aukee Jorman Kalevin Baari?
Kotisivujen www,tiffany.fi mukaan marraskuussa.Empä tiiä kuka niitä pöyrittää tai nykyisiä omistajia. Käsittääkseni Jorma Kalevi on jo siirtynyt ansaitulle eläkkeelle.
Täältä tullaan viikon 46 alusta, Valkkari !
Valssit ja tangot vien, ja vien... dyyneillekin.- valkkari
testi
- Minä vaan.
Vk 46 kaksi mummelia tulossa myös lämpimään Maspalomakseen..Pitääkin käydä katsastamassa ja tansahtelemassa myös Apilaniityssä.
- jussijuuu
Tunnelmia täältä Apilaniitystä; juuri nyt.
Miki vetää karaookkea. Laulaa pääasiassa itse. Tähän aikaa ( alkuilta ) paikka 1/5 täynnä. Arvioni mukaan _kaikki_ suomalaisia. Tarjoilia jymmärtää suomi.
Tunnelmaksi sopii kappale ` suomijunttibaarissa laulelen, kun paremmasta tiedä en`
Tämä paikka sopii kielitaidottomalle turistille. Aivan kuin kotimaassa, tutut biisit, tuttu tunnelma. Telkkarissa pyörii Suomi - Ruotsi jääkiekko ottelu. Mainoksetkin mainostaa Kiuruveden 16 Iskelmäviikkoa. Itseironia on siis ravintolanpitäjällä hallussa.
Toiset tykkää, toiset ei.- Jussijuulle
Onko siinä jotain vikaa, itsekkin siellä iltaasi kulutat ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1783741
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262710Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?582554- 1462361
- 672046
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3151944- 311441
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211403Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381377Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161275