mitä sanotte... kannattaisko?

osaatko sanoo???

Oon parin harrastevuuoden jälkkee ettimäs suht.halpaa,mut hyvää asetta. Löyty tämmöne sivu, ja täst 2 ekaa tuotetta (mk1 snipu ja pisla). Jos käyttäis Green gas:sua, ni lähtönopeus ois hyvä. Jos tiiätte aseesta/ näist kahest, kertokaa. Ootan jonku asiaa tuntevan vastausta... 16v softaaja
Sivu on siis: http://www.pcb-airsoft.com/epages/PCB.mobile/fi_FI/?ViewAction=MobileSF-DetailRemoteSearchProducts&ObjectID=3724
Ja tuotteet niist 2 ekaa: joku taktinen mk1 sniper, ja saksalaistyyppinen (2 ms) pistooli. P.S. Lukekaa tuotteen kuvaus,koska en halua täysin mielipide vastausta vaan oikeaa tietoa.

14

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietääkö kukaa???

Siis tarkkemmat tuotenumerot 14728,ja 14834. Nämä on ne tuotteet. Nopeuksii luvattiin Green gassilla 160 m/s. Onko totta,ja kaasu niin hyvää. Ja meinaako nopeudet paljonkin kaasumerkist? Kuinka suuria eroja? Vastakkaa pian...16v softaaja

• Eipä tuo toinen ole kuin pistooli tukilla ja pidemmällä piipulla, lippaaseenkin menee melkoisen vähän kaasua ja kuulia, en suosittele kumpaakaan. Jos pistoolia etsit suosittu on ollut tämä APS muka-glock jota löytyy taiwangunista ja tradesoftista.

• Meinaatko ASG KJ MK1 Carbinee? Jos meinaat niin se on kuraa.

• odotan vastausta...

mitä asetta sit suosittelette ku pudjetti ois n.150 heittäen 10 yli ta ali??? noi vaikkutti iha ok. oon miettiny tällast myös:

1 http://www.proairsoft.com/acatalog/info_15909.html

2 http://www.kuulapurkki.fi/index.php/airsoft-aseet/airsoft-sahkoaseet/acm/acm-ak74u.html
      3 http://www.kuulapurkki.fi/index.php/airsoft-aseet/airsoft-sahkoaseet/cyma/cm028a.html
      4 jotain mita suosittelette...

sanokaa joka aseest hyvät ja huonot, oma kommentti ja neljänneks joku itse suosittelemanne ase( rynkky / snipu )... en oo hirveesti tilannu, enkä siks tiiä tiedoista, millanen on käytännös.
      ehottakaa jtn. ni kattelen sit.
      tykkään ak- tapasist rynkyist ja kaasu aseist (jousiaseet kuluu nopeesti). jos tiiätte kaasuaseita(hyviä) kertokaa ihmees...ootellen 16v softaaja

• www.taiwangun.com
        www.gunfire.pl
        Sieltä katsot hyvältä näyttäviä sähköaseita ja linkkaat tänne.

• wf3354

Joo älä osta proairsofrista tai kuulapurkista mitään.

• 16v softaaja

• somebody
        16v softaaja kirjoitti:

Joutusin laittaa rahaa enemmä mut si sais tämmöse
        http://www.taiwangun.com/cm-042a-cm-tactical

Itse omistan vähän eri version tuosta. Siinä on se joku crane tukki joka ei oikein toiminut. Tuo on varmaan parempi. Tarvitset tuohon ainakin uuden moottorin ja uuden akun. Tarkkuus ja kantama on hyvä vakionakin, mutta jos tarvitset parempaa tarrkkuutta ja kantamaa niin hoppikumi ja tarkkuuspiippu sisään. Akku ja moottori siis siksi, koska vakiona aika laiska. Omassa versiossa oli ihan ok shimmitykset, mutta tarvittaessa joudut shimmittämään.

• 16v softaaja
        somebody kirjoitti:

Itse omistan vähän eri version tuosta. Siinä on se joku crane tukki joka ei oikein toiminut. Tuo on varmaan parempi. Tarvitset tuohon ainakin uuden moottorin ja uuden akun. Tarkkuus ja kantama on hyvä vakionakin, mutta jos tarvitset parempaa tarrkkuutta ja kantamaa niin hoppikumi ja tarkkuuspiippu sisään. Akku ja moottori siis siksi, koska vakiona aika laiska. Omassa versiossa oli ihan ok shimmitykset, mutta tarvittaessa joudut shimmittämään.

Siis saattaa olla hidas sarja.jos parannukset laittais jossai liikkees, paljo maksais. About... Tai jos vaihtaa ite, kuu tarvii tuntemust, ettei oo aseel vaaraa. Onko helppo vai vaikee vaihos???

• somebody
        16v softaaja kirjoitti:

Siis saattaa olla hidas sarja.jos parannukset laittais jossai liikkees, paljo maksais. About... Tai jos vaihtaa ite, kuu tarvii tuntemust, ettei oo aseel vaaraa. Onko helppo vai vaikee vaihos???

On joo hidas sarja. Kaikki mitkä tulevat aseen ulkopuolelle on helppo asentaa itse. Shimmitys vaatii jo vähän erikoisosaamista, mutta kun sen on kerran tehnyt niin ei se enää ole vaikeaa. Asetta ei kannata viedä liikkeisiin pelkän shimmityksen takia. Jos sulla on joku vanha huonokuntoinen ase niin voit sitä koittaa shimmittää sen jos haluat.

• 16v softaaja
        somebody kirjoitti:

On joo hidas sarja. Kaikki mitkä tulevat aseen ulkopuolelle on helppo asentaa itse. Shimmitys vaatii jo vähän erikoisosaamista, mutta kun sen on kerran tehnyt niin ei se enää ole vaikeaa. Asetta ei kannata viedä liikkeisiin pelkän shimmityksen takia. Jos sulla on joku vanha huonokuntoinen ase niin voit sitä koittaa shimmittää sen jos haluat.

oisko missää jtain hyvää sivuu,mis ois ohjeita asennuksii. en oo enne viritelly ja vanhan aseeni oon myyny jo etee päi.

• somebody
        16v softaaja kirjoitti:

oisko missää jtain hyvää sivuu,mis ois ohjeita asennuksii. en oo enne viritelly ja vanhan aseeni oon myyny jo etee päi.

Katot ohekirjasta miten ase puretaan. Ei se piipun vaihto mitään rakettitiedettä ole.

• somebody
        somebody kirjoitti:

Katot ohekirjasta miten ase puretaan. Ei se piipun vaihto mitään rakettitiedettä ole.

Tuo koski siis mechan ulkopuolelle tulevia osia. En suosittele, että alat itse shimmittämään. Jos pääset jonkun pelikaverin kanssa shimmittämään niin se on helppoa.

• somebody kirjoitti:

Tuo koski siis mechan ulkopuolelle tulevia osia. En suosittele, että alat itse shimmittämään. Jos pääset jonkun pelikaverin kanssa shimmittämään niin se on helppoa.

Softaajan foorumille oon suomentanu hyvän shimmitysohjeen, forums.airsotmechanics.com sieltä saa apua ja tietoa mutta kannattaa ensin hakea ja sitten vasta kysyä. Ei nyt heti tartte mottia vaihtaa, sehän toimii... Mitä ite kokeillu Cyman AK:ita ne on ihan perus tarkkoja suoraan paketista. Osta mielummin metallirunkoinen kuten http://www.taiwangun.com/en/cm-009-full-metal-cm

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      182
      4160
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2830
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      69
      2728
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      153
      2520
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      72
      2162
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      348
      2046
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      33
      1528
    8. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      39
      1447
    9. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      21
      1433
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      17
      1322
    Aihe