Mistä tunnistaa masokistinaisen?

hellämiesmmm

Onko masokistinaisilla jotain piirteitä tai merkkejä, joista heidät voisi tunnistaa? Moni nainen haluaa mieheltä kovia ja vakaita otteita. Pitäisikö sitten sängyssä vaan vähitellen koventaa otetta ja huomata mistä nainen pitää. Ei kai nyt kukaan tällaisesta ainkaan ala keskustelemaan? Miten löydän sen oman?

153

14120

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hellämiesmmm

Niin ja tietysti netistä en kovin mieluusti lähde etsimään. Ei tiedä kuka tulee vastaan. Kertokaahan nyt leidit, mistä teidät tunnistaa? Piiska laukussa ja ketjut autossa?

• masokisti_jani

Höpö höpö, netti on juurikin paras paikka etsiä masokistinaisia!..Ittellä on ainakin ilmoitus www.pettajat.com sivustolla ja mukavasti varatut naiset kaipaavat rajuja otteita. Parin viikon välein suurinpiirtein harrastan irtosuhteita, se piristää kummasti arkea. Auttaa jaksamaan perhe-elämässäkin. Ja varatut naiset osaavat olla hiljaa.

• pettynyttt
        masokisti_jani kirjoitti:

Höpö höpö, netti on juurikin paras paikka etsiä masokistinaisia!..Ittellä on ainakin ilmoitus www.pettajat.com sivustolla ja mukavasti varatut naiset kaipaavat rajuja otteita. Parin viikon välein suurinpiirtein harrastan irtosuhteita, se piristää kummasti arkea. Auttaa jaksamaan perhe-elämässäkin. Ja varatut naiset osaavat olla hiljaa.

Itsekkin käytän pettajat.com:ia, mutta ittellä ollu ilmotus siel pari kuukautta ja vain kaksi panoa tullut sielt :(

• hellämiesmmmm

Ei kiinnosta kyllä mitkään pettämisjutut. Aivan lapsellista touhua. Mikset hieman miettinyt asioita ennen kuin perheen perustit? Parisuhde vaatii töitä.

• masokisti_jani
        hellämiesmmmm kirjoitti:

Ei kiinnosta kyllä mitkään pettämisjutut. Aivan lapsellista touhua. Mikset hieman miettinyt asioita ennen kuin perheen perustit? Parisuhde vaatii töitä.

Miten niin pettäminen on lapsellista? Ja perustin perheen sen vuoksi, että haluan viettää myös perhe-elämää ihanan vaimon ja lasten kanssa. Makuuhuoneessa sen sijaan vaimoi ei toteuta kaikkia fantasioitani kuten masokismia, silloin etsin seuraa pettajat sivustolta ja teen "työmatkoja" joissa todellisuudessa tapaan varattuja naisia. Omalta kannalta mahtavaa kun voin toteuttaa fantasioitai sekä nauttia ihanasta pullantuoksuisesta perhe-elämästä.

• adsfgjglöyuoö

Miten niin pettäminen on lapsellista? Ja perustin perheen sen vuoksi, että haluan viettää myös perhe-elämää ihanan vaimon ja lasten kanssa. Makuuhuoneessa sen sijaan vaimoi ei toteuta kaikkia fantasioitani kuten masokismia, silloin etsin seuraa pettajat sivustolta ja teen "työmatkoja" joissa todellisuudessa tapaan varattuja naisia. Omalta kannalta mahtavaa kun voin toteuttaa fantasioitai sekä nauttia ihanasta pullantuoksuisesta perhe-elämästä.

Varsinainen sika! Pysy siellä fantasioissasi äläkä elämöi täällä.

• Pyhä avioliitto

Tiedätkö....sä olet kerran vastuussa tuommoisesta elämästä. Viimeistään kuoleman hetkellä. Älä petä itseäsi tuollaisella elämällä.
        Ruumiin tuskat voi olla kovia sillä hetkellä, mutta mitä on siihen lisäksi sielun tuskat! Mieti sitä. Pettäjä ei elä koskaan onnellista elämää. Jumala tarkoitti avioliiton pyhänä. Lueppa Raamattua.

• Hymyhuuli
        hellämiesmmmm kirjoitti:

hyvä mielipide :) itse tykkään kovista otteista puolin ja toisin. mutten pettämisestä. kuka kehtaa väittää rakastavansa perhettään jos kuitenki pettää ja pahimmassa tapauksessa kantaa taudit vaimolle...

• Pahahaa tekköö
        pettynyttt kirjoitti:

Itsekkin käytän pettajat.com:ia, mutta ittellä ollu ilmotus siel pari kuukautta ja vain kaksi panoa tullut sielt :(

Tosi pettynyt. En viellä ole käyttäjä, mutta joudun vetämään käteen, koska vastauksia ei kuitenkaan tulisi kun on tuo elinkin kuin hevoisella.

• Toivorikas 78
        adsfgjglöyuoö kirjoitti:

Varsinainen sika! Pysy siellä fantasioissasi äläkä elämöi täällä.

Tekisi sika sinullekkin hyvää. Vaan kun olet tuommoinen lady, ole ilman, parempi lompsa homees, kun reppu auki.

• hellämiesmmm

Vai onko tämä enemmän sellainen löytämis- tai kasvamisasia?

• hellämiesmmm

Niin tarkennan edellistä, että osalla naisista kenties on tuo masokismi verissä, mutta he eivät ole sitä löytäneet. Äh, no kertokaa nyt jotakin

• fhnhgmjy,kh

Sellainen nainen vastailee... ehkä kannattaa jo tutustuessa vihjata hienovaraisesti huumorin varjolla jotain ja katsoa, miten nainen reagoi. Ja jos tulee vihreää valoa, kokeilla esim. treffeillä tai tutustuttaessa ottaa tiukasti hiuksista kiinni, tai niskasta tms dominoivaa elettä. Sellaisesta pitävä nainen kuitenkin etsii ennen kaikkea suhdetta kuitenkin eikä seksiä, joten tutustumistavat ovat myös ns normaalit, eikä missään seksinettitreffipalstoilla käydä.

• vinkki mvfembg,,
        fhnhgmjy,kh kirjoitti:

Sellainen nainen vastailee... ehkä kannattaa jo tutustuessa vihjata hienovaraisesti huumorin varjolla jotain ja katsoa, miten nainen reagoi. Ja jos tulee vihreää valoa, kokeilla esim. treffeillä tai tutustuttaessa ottaa tiukasti hiuksista kiinni, tai niskasta tms dominoivaa elettä. Sellaisesta pitävä nainen kuitenkin etsii ennen kaikkea suhdetta kuitenkin eikä seksiä, joten tutustumistavat ovat myös ns normaalit, eikä missään seksinettitreffipalstoilla käydä.

kysy vaikka, oletko lukenut fifty shades of gray ja mitäs tykkäsit.

• fsdfds
        vinkki mvfembg,, kirjoitti:

kysy vaikka, oletko lukenut fifty shades of gray ja mitäs tykkäsit.

:D tää oli aika hyvä!

• Ratto-Raili

Hi,hi sillon on meno jo aika hurjaa kun jalka alkaa väsyä ja karvat alkavat pyöriä kirnunvarren ympärillä

• Master1
        fsdfds kirjoitti:

:D tää oli aika hyvä!

Olen kurittanut naisia kymmeniä vuosia ja olen sitä mieltä että noin 80% naisista haluaa rajua seksiä tavalla tai toisella. Useimmiten se voi olla sitomista, piiskaamista tai muuta sopivasti naista alistavaa ja kipua tuottavaa toimintaa.
        Överiksi ei tietenkään saa koskaan päästää menemään ja turvallinen luottamus on oltava kaiken perustana. Naisen omaan suureen nautintoon täytyy aina myös pyrkiä. Kannattaa yrittää kokeilemalla ja puhumalla selvittää mistä nainen eniten nauttii. Kokemus tietenkin auttaa paljon asiassa, mutta rohkeasti vain asia esille.

• nainen
        Ratto-Raili kirjoitti:

Hi,hi sillon on meno jo aika hurjaa kun jalka alkaa väsyä ja karvat alkavat pyöriä kirnunvarren ympärillä

jos ei ole karvoja eine pyöri

• en koe omaks

Pitäis saada nautintoa kaikesta ikävästä siis: kärsimyksistä,vastoinkäymisest,nöyryytyksistä,selkäsaunoista,solvauksistja olla sit 24h palveleva orja suunnilleen ,miehelle! El mulla niin huono itsetunto ole, et vielä vapaaehtoisesti suostun tuohon!
      Mä leikin vähän toisenlaisilla säännöillä, en suostu ihan vaan miehen nuottien laulantaan. Seksi on mulle vuorovaikuttamista jos mä olen koko ajan alistettu,ei onnistu!

• Mr. Master

Et hahmota subina olemisen ydintä: alistuminen vaatii nimenomaan hyvää itseluottamusta ja rohkeutta. Subit eivät ole itsetunnottomia ressukoita vaan vahvoja naisia, jotka tietävät, mistä nauttivat ja uskaltavat hakea nautintonsa sinunkaltaisista tuomitsevista kanssasisarista piittaamatta.

Aloittajalle tiedoksi, ettei subia tunnista ulospäin. Mitä tavallisimman näköinen nainen voi paljastua subiksi. Ja kyllä, niistä asioista nimenomaan kannattaa jutella melko alkuvaiheessa suhdetta perusteellisesti. Asiaan on olemassa kaavakkeitakin keskustelua helpottamaan, löytänet googlaamalla.

• en kokenut omaks
        Mr. Master kirjoitti:

Et hahmota subina olemisen ydintä: alistuminen vaatii nimenomaan hyvää itseluottamusta ja rohkeutta. Subit eivät ole itsetunnottomia ressukoita vaan vahvoja naisia, jotka tietävät, mistä nauttivat ja uskaltavat hakea nautintonsa sinunkaltaisista tuomitsevista kanssasisarista piittaamatta.

Aloittajalle tiedoksi, ettei subia tunnista ulospäin. Mitä tavallisimman näköinen nainen voi paljastua subiksi. Ja kyllä, niistä asioista nimenomaan kannattaa jutella melko alkuvaiheessa suhdetta perusteellisesti. Asiaan on olemassa kaavakkeitakin keskustelua helpottamaan, löytänet googlaamalla.

No nyt meni Mr.Masterilta arvio kyllä syvälle metsään!
        Pikkasen paksun yleiskuvauksen tähden ilmeisesti? Se oli tahallinen syötti multa,koska halusin tietää hiukan enemmän;mitä hellämiesmmm hakee?
        Samasta aiheesta, mut paljon kesympää leikkikaveria etsin,kuin mun listani alku on! Mä tiedän mistä nautin ja mitä etsin,mutten voi olla piittaamatta tuomitsijoista!

Mulla sattuu oleen itsetunto kohdillaan, en alistu kuin sänkyleikeissä.
        Enkä niissäkään ole pitkälle viel ainakaan edennyt.Yks kinkysuhde mennyt poikki, koska mä rajaan alistumisen ainoastaan seksiin.

Ja siitä mä en tingi.Yksityiselämäni pidän erillään työstäni,jos Mr.Master nyt ymmärtää... Ja isällistä kuritusta on monenlaista, kuten
        paksu nahkaremmi,ei kiitos!
        Tämä oli sitten tässä. Sen verran tais mulle selvitä. Kiitos ja hyvää jatkoa etsinnälle.

• hellämiesmmmm
        en kokenut omaks kirjoitti:

No nyt meni Mr.Masterilta arvio kyllä syvälle metsään!
        Pikkasen paksun yleiskuvauksen tähden ilmeisesti? Se oli tahallinen syötti multa,koska halusin tietää hiukan enemmän;mitä hellämiesmmm hakee?
        Samasta aiheesta, mut paljon kesympää leikkikaveria etsin,kuin mun listani alku on! Mä tiedän mistä nautin ja mitä etsin,mutten voi olla piittaamatta tuomitsijoista!

Mulla sattuu oleen itsetunto kohdillaan, en alistu kuin sänkyleikeissä.
        Enkä niissäkään ole pitkälle viel ainakaan edennyt.Yks kinkysuhde mennyt poikki, koska mä rajaan alistumisen ainoastaan seksiin.

Ja siitä mä en tingi.Yksityiselämäni pidän erillään työstäni,jos Mr.Master nyt ymmärtää... Ja isällistä kuritusta on monenlaista, kuten
        paksu nahkaremmi,ei kiitos!
        Tämä oli sitten tässä. Sen verran tais mulle selvitä. Kiitos ja hyvää jatkoa etsinnälle.

Aika samoilla linjoilla olen nimimerkin "en kokenut omaks" kanssa. Ehkä jotain sitomisleikkejä, muttei mitään vahingoittamista. Määrätietoinen ja hellä rankaisemin ilman selittelyitä.

• Tulisade
        Mr. Master kirjoitti:

Hampsterilla meni herne nekkuun, niin niillä aina tekee. Varsinkin, jos joku ei kiinnostu heidän suurista saavutuksistaan ja jaloista mielipiteistään. Todella ylevää turhaa juoppokansaa, sanon minä. Aivan riittävällä kokemuksella.

• hellämiessss

No ei sitä nyt koko ajan ole alistettu tietenkään. Isällisesti vain aviomies kurittaisi, kun vaimo ollut tuhma. Tämän tyyppisiä leikkejä. Sellaista naista kiitos

• en kokenut omaks

hellämiesmmm
        Sä sanot suoraan hakevasi vaimoa, jota vois määrätietoisesti rankaista ilman selittelyitä. Olisko sun vaimo kotirouva?
        Suoraan kysyttynä: pitääkö vaimosi luopua kodin ulkopuolella olevasta ansiotyöstä?
        Se kun on kynnyskysymys monelle naiselle. Osa haluaa varmaan kotirouvaksi/kotiäidiksi ja osa jatkaa ansiokasta työuraansa.
        Mä itse en mene niin pitkälle koskaan alistuneisuudessa (vaimonakaan) et luopuisin työelämästä,muunmuassa sitä tarkoitin kotiorjalla.
        Siks toi määrätietoinen rankaiseminen ilman selityksiä....soi mun korvissa.
        Suoraan kysymykseen suora vastaus, jooko?
        Oletko sinä aina ja joka asiassa päättävä osapuoli: perheessä?
        Sallitko vaimolles myös eriävän mielipiteen?
        Onko mies perheenpää aina ja joka asiassa?
        Vai riittääkö sulle et nainen alistuu vain sänkyleikeissä?
        Jottei tosiaan kenenkään tarvitsis testata näitä asioita käytännössä ja huomata vasta sitten: EI KÄY!
        Se mikä sit sopii sängyssä onkin erikseen kokeiltavaa ja pikku hiljaa!

• hellämiesmmmm

hellämiesmmm
        Sä sanot suoraan hakevasi vaimoa, jota vois määrätietoisesti rankaista ilman selittelyitä. Olisko sun vaimo kotirouva?
        Suoraan kysyttynä: pitääkö vaimosi luopua kodin ulkopuolella olevasta ansiotyöstä?
        Se kun on kynnyskysymys monelle naiselle. Osa haluaa varmaan kotirouvaksi/kotiäidiksi ja osa jatkaa ansiokasta työuraansa.
        Mä itse en mene niin pitkälle koskaan alistuneisuudessa (vaimonakaan) et luopuisin työelämästä,muunmuassa sitä tarkoitin kotiorjalla.
        Jottei tosiaan kenenkään tarvitsis testata näitä asioita käytännössä ja huomata vasta sitten: EI KÄY!

Suoravastaus: tasa-arvo elämässä, naisen kuritus vain sängyssä. Yhdessä päätetään elämän ja arjen asiosta. Parisuhteen parhaita puolia on toisen tukeminan, ilojen ja huolien tasapuolinen jakaminen. Ei tarvitse luopua ansiotyöstä tai urasta, mutta kun luonto lapsia suo, on naisen jäätävä kotiäidiksi. Tämä kestää niin kauan kuin lapset kasvavat hieman isommiksi. Lapsia ei kasvateta työn ohessa, lapsilla ei ole muuta kuin vanhempansa. Se pitäisi aikuisella ihmisellä olla itsestäänselvyys. No tämä lapsikysymys ei ole itsestäänselvyys. Nyt ei ole lapsien aika. Työt ja elämä pitää olla vakiintunutta, ennen kuin voi edes toivoa lapsia.

Niin ja tarkennan tuota lausetta: "määrätietoinen rankaiseminen ilman selityksiä". Siis leikkisästi voisi vaimoa rankaista esim. "huonosta käytöksestä" illalla sängyssä. Selityksien paikalle sopisi paremmin ilman lässytystä tai ilman epävarmuutta. Ei siis näin:"Sopiiko vaimo, että nyt hieman sinua tukistan." Tuollainen olisi lampaan puhtetta.

• tiuhti21

hellämiesmmm

Sori mut sulla ei oo kyllä yhtään mitään hajua mitä bdsm-seksi tarkoittaa :D

• juniormaster

En tunnistanut. Ulkonäöltä tuttu, hoikka, siisti nainen vastasi terassilla keskuteluavaukseeni ja kotvan kuluttua ehdotti siirtymistä rauhalliseen paikkaan paistattelemaan auringossa.

Tyttö haki huovan työpaikkanaan olevasta retkeilymajasta.
      Maatessamme auringossa hän ryhtyi kehmaan vahvaa tukkaansa.
      Tietenkin myötäilin mutta en jatkanut sen kummemmin.
      Seuraavaksi tyttö kehoitti testaamaan tukkansa vahvuutta siitä vetämällä.
      Aristelin vieläkin mutta suunta alkoi selvitä.

Tämä on ainoa kerta kun nainen on tehnyt tuossa mielessä yksiselitteisen selkeän aloitteen.
      Ei tätäkään tunnistanut ulkonäöltä.

• hellämiessss

Onko totta, että moni nainen kaipaa jämäköitä ja miehisiä otteita. Määrätietoista ojentamista, pieniä läpsäisyjä pepulle. Pääasia että pysyy koko ajan itsevarmana ja tilanteen herrana.

• sekä että

Riippuu täysin miehestä. On miehiä joille en alistuisi missään tapauksessa, mutta mielelläni alistan heitä. Saan siis kytkettyä vaihteen molempiin suuntiin., mutta tuskin sitä ulkokuoresta huomaa.
        Mieluummin olen se alistava osapuoli, mutta täydellisen paketin osuessa kohdalle alistun täysin, mutta ne siis ovat harvassa.
        Alistamisen ja alistumisen maailma pitää ensin hahmottaa henkisesti, muuten sitä on mahdoton ymmärtää.

• Kiltti tyttö

"Ei kai nyt kukaan tällaisesta ainkaan ala keskustelemaan?"

Suun avaaminen voi ihan oikeasti joskus olla se paras tapa saada selville, mistä toinen tykkää.

• Go With a Flow

Jos nainen, vaikka on keittiössä, niin läppäät pyllylle ja kysyt että tykkäät sä jos vähän läpsitään, puret niskaa ja nainen menee ihan sekaisin. Yleensäkin kyllä sä nyt huomaat, kun enemmän ootte puuhaillu. Annat pohjaan asti, kun nainen on tulossa ja muija sekoo. Ja kyllä monet naiset ohjaa käden esim. kurkulle tai niiskaan. Kyllä se ihan luonnollisesti mun mielestä ajan kanssa selviää.

Kannattaa tietty myös jutella, ainakin kun vähän paremmin alkaa tuntea. Ja sit ei nyt ihan heti kannata niitä juttuja täysillä tehdä, vaan tunnustellen esim. hiuksista kiinni, kyllä sen sitten reaktiosta huomaa tykkääkö vai ei. Sit, jos nainen haluaa tosi kovaa, pitää kyllä jutella asiat perusteellisesti ja pitää olla turvasana jne., kun se estely kuuluu leikkiin. Mut yleensä ihan vanilja-naisetkin kyllä tykkää kevyestä läpsyttelystä ja tukistamisesta, sekä siitä että mies pitää lujasti kiinni sylissä.

• hellämiesmmmm

Hyvä vastaus. Tämän olen havainnut. Naiset haluavat tiukkaotteisen miehen, vaikka muuta sepittävät. Ja tietysti, leikit kuuluu sänkyyn ja seksipuuhiin. Ei tässä mitään kotiorjaa haeta sanan varsinaisessa merkityksessä. Eli naista testaamaan vähitellen.

Vai että kaavakkeita, jolla tunnistaa keskustelusta. No en kyllä ole etsinyt. Minkähän tyyppisiä ovat, jos ossain keskustelun lomassa kysyisi, "Pidätkö tukistamisesta?" Voisi vastaus olla kummastelua tai jos on vapautunut niin voihan siihen saada oikean vastauksen. Teiltähän minä näitä kysyn.

• Touche!
        hellämiesmmmm kirjoitti:

Hyvä vastaus. Tämän olen havainnut. Naiset haluavat tiukkaotteisen miehen, vaikka muuta sepittävät. Ja tietysti, leikit kuuluu sänkyyn ja seksipuuhiin. Ei tässä mitään kotiorjaa haeta sanan varsinaisessa merkityksessä. Eli naista testaamaan vähitellen.

Vai että kaavakkeita, jolla tunnistaa keskustelusta. No en kyllä ole etsinyt. Minkähän tyyppisiä ovat, jos ossain keskustelun lomassa kysyisi, "Pidätkö tukistamisesta?" Voisi vastaus olla kummastelua tai jos on vapautunut niin voihan siihen saada oikean vastauksen. Teiltähän minä näitä kysyn.

Se, että et niitä naisen "selittelyitä" ota kuuleviin korviiskaan ja alat läpsimään saattaa johtaa siihen, että terävämpi leidi nappaa nekkuun ja sulla on sen jälkeen kipiä tuulenhalkoja. Lisäksi olet taas täällä vinkumassa seuraa. Nyrkkiä hanuriin tuollaiselle. Oppii tavoille.

• hellamiesmmm
        Touche! kirjoitti:

Se, että et niitä naisen "selittelyitä" ota kuuleviin korviiskaan ja alat läpsimään saattaa johtaa siihen, että terävämpi leidi nappaa nekkuun ja sulla on sen jälkeen kipiä tuulenhalkoja. Lisäksi olet taas täällä vinkumassa seuraa. Nyrkkiä hanuriin tuollaiselle. Oppii tavoille.

Voi olla, ettet aivan viestejäni ymmärtänyt :).

• Jazz11

Jännä.
      Nykyään kun on vähän kaikki sallittu, niin vastaan tuleekin tää mihin nuorempi sukupolvi on kasvatettu. Miehet kohtelee naisiaan kuin kukkaa kämmenellä, eikä naiset rintsikanpolttaja-äitiensa takia kehtaa myöntää pitävänsä alistamisesta.
      Karkee yleistys, tiedetään.

Olen vähän samoissa ongelmissa, haluaisin kunnolla kyytiä mutten osaa sitä pyytää. Luonteeni vanki, äkkiseltään minun juuri luulisi seisovan sängyssä koppalakki päässä ja piiska kädessä.

Nykyisen kumppanini kanssa lähtee välillä "käsistä" just toivomallani tavalla, mutta en usko että on luontainen osa hänen seksuaalisuuttaan ja ne on lähinnä hirveen kiiman tuomia joita jälkeenpäin ei edes halua ajatella, enempi pyytää anteeks, vaikka kuinka epäsuorasti tuen ja kannustan. Olen kuitenkin sellanen etten tykkää epäaidosta, en usko että suoraan pyytämällä edes niin diggaisin vaikka saisinkin haluamani.
      Vaikeita juttuja.

• hellämiesmmmm

No niin eli lopputulema on se, että aivan tuuripeliä? Vai kertokaas miten asiaa udella? Ihan kiusoittelisi piiskaamisjutuista yms.? En haluaisi kovin monen kanssa sänkyyn. Oma kuritettava vaimo kun on hakusessa

• Subinainen22

Itse tahtoisin todellakin saada kunnolla kyytiä. Olen arkielämässä kaikkea muuta kuin subi, minua ei todellakaan tunnistaisi. Haluan vapautua vastuullisista töistäni ja kontrollifriikkiydestäni sängyssä.

Vaikea se on suoraan sanoa, mitä haluaa. Toivoo vain, että toinen kokeilisi rohkeasti jotta voisi näyttää innostuksensa luonnollisesti eikä tarvitse sanoa mitään.
      Siinä menee koko jutun ideakin jos pitää ruveta vaatimaan kovempia otteita...
      Silloin minä hallitsen tilannetta jos rupean petikumppania käskemään/pyytämään jotenkin...

Toistaiseksi ei ole vielä itselleni sopivaa miestä löytynyt, en halua extremeä vaan aika kesyä s/m menoa.

• hellämiesmmm

Ilo kuulla, että töissä menestyneet naiset sanovat näin. Tämä oikean tason löytäminen onkin vaikeaa. s/m meininki kuuluu oikeastaan hyvään parisuhteeseen. Siinä testataa keskinäistä luottamusta.

• jööcxjlmlmlmhkvv
        hellämiesmmm kirjoitti:

Ilo kuulla, että töissä menestyneet naiset sanovat näin. Tämä oikean tason löytäminen onkin vaikeaa. s/m meininki kuuluu oikeastaan hyvään parisuhteeseen. Siinä testataa keskinäistä luottamusta.

samaa mieltä, minäkään en halua pyytää mieheltä kovempia otteita, koska silloinhan olisin määräävässä asemassa. olen yritänyt kannustaa miestä kertomalla jälkeenpäin, että tykkäsin kun teit niin ja niin. se on kyllä hidas tie, kun mies ei ole itse seksuaalisuudeltaan dominoiva tai alistamisesta nauttiva.

parasta on, kun jossain asennoissa yhdyntä vhän sattuu. kannustan miestä sellaisiin asentoihin ja väitän, ettei satu ollenkaan vaan tuntuu tosi ihanalta, koska muuten hän liian kilttinä lopettaisi heti. olen yrittänyt alistua myös ajattelemalla, että oikea sub ei vaadi mtä itse haluaa, vaan tyytyy antamaan sitä mitä mies haluaa. sellaista korvienvälialistumista siis. on vain vähän vaikea itse saada orgasmia vaniljasuhteessa ja koko ajan on alitajunnassa ajatus, että millaistakohan se olisi, jos olisi jonkun samanlaisesta seksistä nauttivan miehen kanssa. voisi olla tajunnanräjyttävää.

• doifjgdpof
        hellämiesmmm kirjoitti:

S/M "meininki" ei ole luottamuksen testaamiseen vaan luottamus pitää olla jo kun siihen ryhtyy. se on myöhäistä sitten, kun kerran eksyt vääriin käsiin.

• en kokenut omaks!
        doifjgdpof kirjoitti:

S/M "meininki" ei ole luottamuksen testaamiseen vaan luottamus pitää olla jo kun siihen ryhtyy. se on myöhäistä sitten, kun kerran eksyt vääriin käsiin.

Nyt puhut asiaa, jota mä olen kysellyt! Pyöritellen ja ravistellen aihetta.
        Mulla ei ole varaa törmätä sadistiin, olis äkkiä työpaikan ja alan vaihdos edessä.
        Uskottavuuteni olisi mennyttä, jos iholtani tai kasvoista vois lukea selviä jälkiä pahoinpitelystä, tai mies häiriköis muuten,vaikka työpaikallani.
        Miehen työ tai asema ei ole ratkaisevaa, vaan käytös ja ajatusmaailma.
        Mun alistuneisuuteni rajoittuu pelkästään sänkyyn ja sielläkin mulla on rajat. Mä en pidä kivusta, tai ehkä vielä kirpaisu menettelisi, mut mua ei todellakaan pahoinpidellä.
        Alistun sellaiseen mikä tuottaa nautintoa myös mulle, tai voin suoda nautinnon yksistään miehelle,jos se ei ole ylen epämielyttävää mulle.

Aika tarkkaan on mun harkittava suhteeni mieheen, koska se määrittää mun työn/uran kehityksen.
        Mulla työ on vakituinen ja ns. noususuhteessa. Yksikin väärä arvio multa ja ..... mun pudotus, arvostuksessa, olisi kohtalokas,ehkä.

Hellämiesmmm on nyt kiinnostuksen kohteena, toivon sulle menestystä valinnassa!
        Kiitos suorista vastauksista! Mulla on toisenlaiset suunnitelmat.
        Et olis ollut varmaan uran kannalta mulle huono vaihtoehto, on muita syitä miks astun askeleen taaksepäin.
        Me ei sovittais yhteen, mä en jää kokonaan kotiin koskaan mistään syystä, pitemmäksi aikaa.(uskoisin)

• hellämiesmmmm
        en kokenut omaks! kirjoitti:

Nyt puhut asiaa, jota mä olen kysellyt! Pyöritellen ja ravistellen aihetta.
        Mulla ei ole varaa törmätä sadistiin, olis äkkiä työpaikan ja alan vaihdos edessä.
        Uskottavuuteni olisi mennyttä, jos iholtani tai kasvoista vois lukea selviä jälkiä pahoinpitelystä, tai mies häiriköis muuten,vaikka työpaikallani.
        Miehen työ tai asema ei ole ratkaisevaa, vaan käytös ja ajatusmaailma.
        Mun alistuneisuuteni rajoittuu pelkästään sänkyyn ja sielläkin mulla on rajat. Mä en pidä kivusta, tai ehkä vielä kirpaisu menettelisi, mut mua ei todellakaan pahoinpidellä.
        Alistun sellaiseen mikä tuottaa nautintoa myös mulle, tai voin suoda nautinnon yksistään miehelle,jos se ei ole ylen epämielyttävää mulle.

Aika tarkkaan on mun harkittava suhteeni mieheen, koska se määrittää mun työn/uran kehityksen.
        Mulla työ on vakituinen ja ns. noususuhteessa. Yksikin väärä arvio multa ja ..... mun pudotus, arvostuksessa, olisi kohtalokas,ehkä.

Hellämiesmmm on nyt kiinnostuksen kohteena, toivon sulle menestystä valinnassa!
        Kiitos suorista vastauksista! Mulla on toisenlaiset suunnitelmat.
        Et olis ollut varmaan uran kannalta mulle huono vaihtoehto, on muita syitä miks astun askeleen taaksepäin.
        Me ei sovittais yhteen, mä en jää kokonaan kotiin koskaan mistään syystä, pitemmäksi aikaa.(uskoisin)

Kuulostat mukavan varovaiselta ja realistiselta. Harvinaisen hyviä piirteitä!! Harkinta ja pitkäjänteisyys ovat aika vähissä nykyään. Ymmärrän uran merkityksen :).

Naisen kohdalla kotiin jääminen taitaa monesti tapahtua kuin luonnostaan, vaikka lapsien hankkiminen ei ole itsestäänselvyys. Lapset eivät ole mikään "kuuluvat pakettiin" tai "kun kaikki muutkin", heitä tulee haluta ja viettää aikaa heidän kanssaan. Kasvattaa heidät.

Hyvää jatkoa

• hymyhuuli
        hellämiesmmmm kirjoitti:

Kuulostat mukavan varovaiselta ja realistiselta. Harvinaisen hyviä piirteitä!! Harkinta ja pitkäjänteisyys ovat aika vähissä nykyään. Ymmärrän uran merkityksen :).

Naisen kohdalla kotiin jääminen taitaa monesti tapahtua kuin luonnostaan, vaikka lapsien hankkiminen ei ole itsestäänselvyys. Lapset eivät ole mikään "kuuluvat pakettiin" tai "kun kaikki muutkin", heitä tulee haluta ja viettää aikaa heidän kanssaan. Kasvattaa heidät.

Hyvää jatkoa

mä ottaisin tuon hellän miehen riemusta kiljuen. tunnistan itseni aivan täysin. jos mies osaa olla sekä rakastaa että olla raju niin miten ei ole menny jo?!! itse oon koittanu puhua miten kovemmat otteet ois kivoja mutta kukaan mies ei uskalla. en katselis itsekkään mitään sadistia tai narsistia mutta petipuuhissa ois ok kun mies sanois et rouva on pakko opettaa tavoille.

• varovainen miesmmm
        hellämiesmmmm kirjoitti:

Hyvää jatkoa

Hellämiesmmm ei ainakaan tunnista, tai ei ole tunnistavinaan.
        Ilmeisestä ett hän haki vaan keskustelua.
        Tossakin juttelee potentiaalisen naisen kanssa,
        ties monennenko kerran! Toivottaen, Hyvää jatkoa! :)))

Kuvitteleeko hän aidon subin kaappaavan hänet,
        määrätietoisen miehen ???????

en kokenut omaks, olen pahoillani puolestasi!
        Ei tainnut hellämiesmmm uskaltaa lähestyä sua oikein.
        Tai ei ymmärtänyt viestiäsi.

• hellämiesmmmm
        varovainen miesmmm kirjoitti:

Hellämiesmmm ei ainakaan tunnista, tai ei ole tunnistavinaan.
        Ilmeisestä ett hän haki vaan keskustelua.
        Tossakin juttelee potentiaalisen naisen kanssa,
        ties monennenko kerran! Toivottaen, Hyvää jatkoa! :)))

Kuvitteleeko hän aidon subin kaappaavan hänet,
        määrätietoisen miehen ???????

en kokenut omaks, olen pahoillani puolestasi!
        Ei tainnut hellämiesmmm uskaltaa lähestyä sua oikein.
        Tai ei ymmärtänyt viestiäsi.

Heh heh. Hain tosiaan vain keskustelua, en uskonut että näin paljon saisi huomiota: 7000 lukukertaa. Olisi ollut todellakin järkevää rekisteröidä nimimerkki tätä varten. Kieltämättä, en kokenut omaksi kierteli kuin kissa kuumaa puuroa, mutta vetäytyi. Liekö liian tahmaista tassuille :).

Voihan sitä netissä tavata ja subinaisen varmasti löytäisi paremmin, kuin kaupan kassalta. Harkitaan.

• Driver
        hellämiesmmmm kirjoitti:

Heh heh. Hain tosiaan vain keskustelua, en uskonut että näin paljon saisi huomiota: 7000 lukukertaa. Olisi ollut todellakin järkevää rekisteröidä nimimerkki tätä varten. Kieltämättä, en kokenut omaksi kierteli kuin kissa kuumaa puuroa, mutta vetäytyi. Liekö liian tahmaista tassuille :).

Voihan sitä netissä tavata ja subinaisen varmasti löytäisi paremmin, kuin kaupan kassalta. Harkitaan.

Ja huh! Ajoit minut sitten myönnytyksiin, alkoi "omani" olla turhan kiinnostunut sinusta.
        Arvasin kuka = "en kokenut omaksi"!
        Ei hyväksynyt ehtoja jotka asetin, samoja kuin sinullakin oli.
        Laittoi minut maantielle, ehtoineni.
        Soitin ja sovin, nyt jatketaan ilman ehtoja!
        Olen se hänen syynsä; astua askeleen taaksepäin.
        Hän oli hyväksynyt silloin jo uuden tarjoukseni, ilman ehtoja.
        Eikä tällaista naista löydy kaupan kassalta!

• hellamiesmmm
        Driver kirjoitti:

Ja huh! Ajoit minut sitten myönnytyksiin, alkoi "omani" olla turhan kiinnostunut sinusta.
        Arvasin kuka = "en kokenut omaksi"!
        Ei hyväksynyt ehtoja jotka asetin, samoja kuin sinullakin oli.
        Laittoi minut maantielle, ehtoineni.
        Soitin ja sovin, nyt jatketaan ilman ehtoja!
        Olen se hänen syynsä; astua askeleen taaksepäin.
        Hän oli hyväksynyt silloin jo uuden tarjoukseni, ilman ehtoja.
        Eikä tällaista naista löydy kaupan kassalta!

Kuulostaa kinkkiseltä. Onnea sinulle. Toivottavasti tiedät mihin ryhdyit kerran ilman ehtoja lähdit hänen mukaan.

Täytyi oikein nimimerkki tehdä, ehkä tämä on tosiaan parempi paikka lähestyä kuin kaupan kassa. Täytyy kokeilla. Ä-kirjaimen puuttuminen nimimerkeistä tosin herättää lievää hilpeyttä.

• Driver
        hellamiesmmm kirjoitti:

Kuulostaa kinkkiseltä. Onnea sinulle. Toivottavasti tiedät mihin ryhdyit kerran ilman ehtoja lähdit hänen mukaan.

Täytyi oikein nimimerkki tehdä, ehkä tämä on tosiaan parempi paikka lähestyä kuin kaupan kassa. Täytyy kokeilla. Ä-kirjaimen puuttuminen nimimerkeistä tosin herättää lievää hilpeyttä.

Nimenomaan: (kinkkinen juttu) ja löydät sen, jos sinua kiinnostaa.
        Naiseni haki tietoa: asentona täältä! Kyseli kun ei löytänyt mistään. Noviisi kun on,
        siis tietyissä asioissa, ei paha! Uskon tehneeni parhaan mahdollisen valinnan.
        Kiitos onnitteluista.
        Onnea myös sinulle ja tee hyvä valinta.

• MalluPike

Masokistinaisella ei ole piiskaa hallussa, vaan juuri päinvastoin.

• hellämiesmmm

Näin tietysti.

• Masokistinainen on täysin estoton seksipuuhissa ja hän kyllä sanoo toivovansa kovia leikkejä. Ainakin minun rakastajattareni haluaa minun naivan häntä lujaa ja syvälle..;;)))

• DHon JUssi

Katso silmiin niin huomaat sen ____________________ Oikea panomies on herkkä näillä rasteilla X

• nainen

• lapsellista

Taas näitä pelle alotuksia,keksitään joku provo

• Mistä on kyse

Ihmiset ei monesti ymmärrä sitä mitä seksissä alistuminen tarkoittaa. Se ei tarkoita sitä että antaisi partnerin tehdä itselle jotain mistä ei nauti. Kyse on roolileikistä, missä jompikumpi osapuoli on mestari/domina ja toinen alistuva. Kumpikin saa siitä nautintoa, se on pääasia. Ja aina SM-touhuissa on mahdollisuus lopettaa, jos ei tykkää toisen otteista. Kyse ei ole missään nimessä toisen vahingoittamisesta.

Noita sängyssä otettavia rooleja ei voi nähdä arkielämässä, sängyssä alistuva voi olla muuten elämässään hyvinkin vahva ja määräävä persoona, joka saattaa olla ammatiltaan vaikka yritysjohtaja. Subina oleminen ei tarkouta sitä että on huono itsetunto.

Itsevarmaa ja voimakasta ihmistä voi hyvin kiehtoa se miltä tuntuu alistua jonkun tahtoon ja sm-seksi on hyvä ja turvallinen tapa kokea se.

Itse olen mies ja nautin siitä jos nainen on domina.

• vättiräsyny

Näin juuri. En itse koe, että positiivinen alistumis/dominoimisleikki tarkoittaa vain kivun yms. aiheuttamista, jos se ei tuota nautintoa (mikä on harvinaista, oikeasti), vaan nimenomaan roolileikkiä.

• Ite olen lähinnä huomannut, että masokistit (eli nauttii kivusta) on todella harvinaisia. Melkein aina tuntuvat olevan alistuvia. Ja termien sekoitus on muutenkin ongelma sanon selkeesti, että olen sadisti (nautin kivun tuottamisesta), mutta ne kuulee että olen masteri tai dominoiva tai jotain.

Pistät vaan jonnekin ilmon, että mitä etsit ja katsot jos jotain tulee vastaan.

• najknjnk

Lähes kaikki naiset nauttivat jonkin verran rajuista otteista sängyssä. Nainen nauttii jos mies ottaa hänet omilla ehdoillaan. Mutta useimmilla on kuiten rajansa. Yleensä rajana on fyysisen kivun tunteminen. Varsinaisia masokisteja, jos sillä tarkoitetaan naista joka nauttii kivusta, ei ole niin paljoa.

• nainen

• NEITEJÄ

Kiitos hyvistä neuvoista. Yleensä joka jutussa on "asiantuntijoita." Nyt ei ole ???

• hellävaimomm

Kyllä muakin kerran aviomies läpsi pepulle kesken kaiken. No , löin takaisin, eikä ole sen jälkeen moista yrittänyt.

• Niistä mä en tiiä mitään, mutta itse en ainakaan halua väkivaltaista miestä. Niistä on näes kokemusta ! Eräs ex yritti raiskata mut, siitä on tosin jo yli 12-vuotta, mutta pa-ha muisto jäi...............vielä se jökötti on olemassa, pettää minkä ehtii, ja toiset muijat ei sitä tiedä.....ei se kerro mitään, pimittää vaan asioita, hakee joka kuukaudelle uu-den akan..........

• eri asia

Tämä asia ei nyt liity aiheeseen mitenkään eikä etenkään s/m maailmaan!

• nainen

eise aina noin kyö mene

• Rose

Varmaan hankala tietää, kuka sellaisesta pitää, moni ei varmaan nuilla termeillä tiedäkään pitävänsä. Tavallisen näköisiä ihmisiä useimmiten varmasti. Itsekin olen vasta pikku hiljaa alkanut tiedostamaan tätä puolta itsessäni, kun olen tajunnut ettei tavallinen pehmoseksi jaksa pitää mielenkiintoani yllä ja vähän villimpi meno saa silmäni loistamaan. Varmaan sellainen hienovarainen vihjailu on hyvä tapa tutustuttaessa selvittää ja tarkkailla toisen reaktioita. T: Tavallinen nuori nainen

• sex paketti

aika ihmeeliseksi on näin vanhemman jäppisen näkö kulmasta käyneet kun seksiä tllataan kuin kännykä littymää eri sana paketeilla ja kylkiäisenä lelut ja voiteet .saako glassista mallia enää olenkaan.

• tyhminperse

Ei saa.Valmistus lopetettu.Päivitä hattus...heh.Cmoon kaikkihan me ollaan kokemustemme summia ja tuollaiset ahdasmielisiä ihmisiä kummaksuttavat jutut ovat vain lisäosia ja bonuksia.Ja hyvä muistaa että kyllä runkkaus aina huonon panon voittaa...tai jotain :).

• sosksolsoops

siis meikälinen ylensa tunnista tän mukaisen naisen,kuin siltä puuttuu pari etuhammasta tai on nitoja enemmään ,kuin metalli verstalla.
      :-)

• Vaikeaa on

Enpä usko, että sitä voisi nähdä mistään päällepäin. Sängyssä kyllä. Mutta myös silloin, kun on vain lähekkäin selkeästi syttyy enemmän esim. vahvemmista otteitta ja kiinni pitämisestä. Samalla tavalla meidän on vaikeaa löytää miehistä vastakappaleita.

• meidei

Uskoisin ettei sellaista naista tunnista ulkoapäin mitenkään. Gootitkin ja muut jotka pukeutuvat nahkaan ym. pukeutuvat niihin monesta muustakin syystä kuin kiinnostuksesta bdsm skeneen ja ei heistä voi sanoa ovatko he silloinkaan kiinnostuneita alistumisesta vai alistamisesta vaiko vain hienoista vaatteista.

Itse olen ihan tavallisen näköinen nuori nainen.. melko "harmaavarpunenkin", mutta sisälläni en sitä todellakaan. Nautin siitä kun minua alistetaan hyvinkin monella eri tavalla. Onneksi olenkin löytänyt itselleni miehen joka on täydellinen minulle myös seksuaalisesti. Muuten suhteemme on todellakin tasa-arvoinen lukuunottamatta sitä ellemme oikein halua sopia että arjessa noudatetaan jotain ihan muuta :)

• joijio

niin ei sitä voi tietää. mun mielestä ei oo noloo kysyä asiaa. varmaan kuitenkin mielummin kysyy niin sit tietää mistä toinen tykkää

• urts

siis niinku tai ettei vaan taikka mitä kettua! Tollasia kommentteja missä sanotaan et ti niinku tai ei mitään tai sit oon tai en...mitä sä sönkkäät sano asias tai oo hiljaa.

• turts

Siitä että alkaa tulla lekasta päähän ja rautakangesta selkään siis hullujahan ne on tommoset masokistit vai mitä nistejä ne on. Ihan sairasta sakkia jotka pitäis ihan oikeesti lopettaa välittömästi ja kusta niitten riimiiden päälle siitä ne varmaan tykkäis. I think so.

• Yleensä.,

Tunnistaa mustasta silmästä ja muista ruhjeista ja viimekädessä siitä että nimi on jo hautakivessä..Sinne masokistit yleensä päätyy.

• Rose

Täällä nyt tuntuu kommentoivan hyvin paljon ihmisiä jotka ei tiedä tai ymmärrä asiasta yhtikäs mitään. No mutta sekin on ymmärrettävää. Kaikilla makunsa. Jatka rohkeasti etsintää :) hellämiesmmmm. Suhtautumisesi kuulostaa hyvin asialliselta ja varmasti on paljon naisia jotka pitävät samasta kuin sinä :).

• hellämiesmmm

Eiköhän se oikea vastaan tule ;)

• Vinkki.

Murtunut nenä,mustat silmät,säikky olemus, arpia kasvoissa,siitä masokistin tunnistaa.

• Pearl

Tai sitten esimerkiksi kaunis itsestään hyvää huolta pitävä menestyvä normaali nainen. Kuvailusi kuulostaa enemmän perheväkivallan uhriksi joutuneelta naiselta.

• Sitähän se
        Pearl kirjoitti:

Tai sitten esimerkiksi kaunis itsestään hyvää huolta pitävä menestyvä normaali nainen. Kuvailusi kuulostaa enemmän perheväkivallan uhriksi joutuneelta naiselta.

Viimekädessä onkin.

• Tetris W.

Nojaa, mulla voi useinkin olla peppu mustelmilla, mutta ei se päällepäin näy. Ihan siistin ja normaalin näköinen nainen voi tykätä yllättävistä jutuista.

• domina51v.

Silmistä tunnistaa,ainakin minä viestitän silmilläni,kunhan vaan vastapuoli osaa katsoa oikein silmiin. Olen ulkoiselta olemukseltani kaikkea muuta,kuin dominantti. Vaikkakin omaan tatuointeja yms. Masokismia ei pidä edes sotkea dominointiin,domina/master leikit ovat harmitonta kahden ihmisen välistä (siis parisuhteessa),jos useampia,niin sehän on sitten taas muuta. Masokismin tarkoitus on oikeasti satuttaa ja alistaa,joten kannattaa ensin selvittää sanojen suomenkielinen merkitys ja sitten ajatella omalla kohdalla mihin on valmis..Otaksuisin,että sinä hellämiesmmm haluat löytää naisen,joka on avoin puhumaan,toteuttamaan ja nauttimaan sinun kanssasi ehdoitta,kokeillen se jokaisen oma juttu syntyy. Avoimmuus lisää luottamusta. Olen kumppanini kanssa iloisen onnellinen domina/masterpuolestamme ja ei sitä tarvitse sänkykamariin kätkeä ;-)

• hellämiesmmmm

Kiitos! Juuri näin! Kokeiluvaiheessa vasta, mutta täytyy heti alusta asti löytää oikea, ettei käy kuin nimimerkki hellävaimommm sanoo: "Kyllä muakin kerran aviomies läpsi pepulle kesken kaiken. No , löin takaisin, eikä ole sen jälkeen moista yrittänyt. "

• halaajamies

Eikös Freud aikoinaan esittänyt, että masokismi kuuluu naisen seksuaalisuuteen?

Jokatapauksessa masokismista ovat aika usein kiinnostuneet sellaiset naiset, joilla on jo enemmän seksikokemusta, eli joku 20-vuotias kokematon tyttö ei siitä useinkaan innostu.
      Ehkä yleensä niistä kevytkenkäisemmistä löytyymasoja enemmän,kuin siveellisistä.
      Ja tosiaan pettäjänaisissa niitä masoja on kanssa, koska jostain syystä monella on sellainen kiero logiikka, että sadomasojuttuja ei harrasteta aviomiehen kanssa ja aviomiehelle näytellään tosi siveellistä, niin pitää käydä tyydyttämässä tarpeet muualla.

Aika usein masonaisen tunnistaa myös siitä, että se kiinnostuu huumeita käyttävistä, tai alkoholiongelmaisista miehistä, bodareista ja rikostaustaa omaavista miehistä.
      Tavallinen kiltti mies on monelle masonaiselle halveksunnan ja katkeruuden kohde, koska nuo masonaiset kuvittelee stereotypisesti, että vain ne linnakundit osaa käyttää kovia otteita sängyssä.

• forfuckssake

"Jokatapauksessa masokismista ovat aika usein kiinnostuneet sellaiset naiset, joilla on jo enemmän seksikokemusta, eli joku 20-vuotias kokematon tyttö ei siitä useinkaan innostu."

Jos on masokisti, olkoon minkä ikäinen tahansa, miksi ei olisi kiinnostunut masokismista? Useimmat tietävät jo hyvin nuorena, ennen kuin edes täysin ymmärtävät koko asiaa, että minkälaisia taipumuksia heillä on. Lisäksi ottaa päähän, kun kuvitellaan, että vain kokenut voi olla avomielinen ja kokeilunhaluinen, vaikka kokemuksen tasolla ei ole mitään merkitystä. Asenne ratkaisee.

• halaajamies
        forfuckssake kirjoitti:

"Jokatapauksessa masokismista ovat aika usein kiinnostuneet sellaiset naiset, joilla on jo enemmän seksikokemusta, eli joku 20-vuotias kokematon tyttö ei siitä useinkaan innostu."

Jos on masokisti, olkoon minkä ikäinen tahansa, miksi ei olisi kiinnostunut masokismista? Useimmat tietävät jo hyvin nuorena, ennen kuin edes täysin ymmärtävät koko asiaa, että minkälaisia taipumuksia heillä on. Lisäksi ottaa päähän, kun kuvitellaan, että vain kokenut voi olla avomielinen ja kokeilunhaluinen, vaikka kokemuksen tasolla ei ole mitään merkitystä. Asenne ratkaisee.

Mikä ihmeen asenne? Eiköhän se ole enemmän mieltymys, kuin asenne... Kyllähän monia nuoriakin nuo jutut kiinnostaa, mut ne on yleensä niitä, jotka on aloittaneet seksitouhut jo hyvin nuorena ja joilla on jo täysi-ikäiseksi tultaessa paljon kokemusta.

Harva lähtee ihan ekoilla seksikerroilla mitään sadomasojuttuja harrastamaan, kun homma on muutenkin totutteluasteella.
        Vaikka omat taipumukset olisi ollut tiedossa jo 11-vuotiaasta lähtien, niin ei se sadomaso niitä heti ekoila seksikerroilla siihen juttuun ota mukaan, vaan vasta sitten ajan mittaan.

Aika monilla sadomasojutut tulee mukaan vasta siinä vaiheessa, kun tavallinen seksi alkaa oleen jo aika rutiinia, eli sitten kolmenkympin tietämissä. Toisinsanoen sadomasomuijia löytynee parhaiten keski-ikäisistä naisista.

• 4+6
        halaajamies kirjoitti:

Mikä ihmeen asenne? Eiköhän se ole enemmän mieltymys, kuin asenne... Kyllähän monia nuoriakin nuo jutut kiinnostaa, mut ne on yleensä niitä, jotka on aloittaneet seksitouhut jo hyvin nuorena ja joilla on jo täysi-ikäiseksi tultaessa paljon kokemusta.

Harva lähtee ihan ekoilla seksikerroilla mitään sadomasojuttuja harrastamaan, kun homma on muutenkin totutteluasteella.
        Vaikka omat taipumukset olisi ollut tiedossa jo 11-vuotiaasta lähtien, niin ei se sadomaso niitä heti ekoila seksikerroilla siihen juttuun ota mukaan, vaan vasta sitten ajan mittaan.

Aika monilla sadomasojutut tulee mukaan vasta siinä vaiheessa, kun tavallinen seksi alkaa oleen jo aika rutiinia, eli sitten kolmenkympin tietämissä. Toisinsanoen sadomasomuijia löytynee parhaiten keski-ikäisistä naisista.

Minä olisin ottanut jo heti alussa s/m jutut mukaan, mutta poikaystävä ei niistä innostunut.

• Oyutta

Hyvä nyrkkisääntö on naiseen tutustuessa selvittää epäsuorasti hänen isäsuhdettaan. Jos isäsuhde paljastuu huonoksi, niin peli on selvä. Kovat otteet kiehtovat tätä naista =)

Jännä juttu muuten, että nykyään aika iso osa nuorista naisista tykkää kovista otteista. Myös tatuointi ja lävärit ovat merkkejä, että sietävät kipua =) =)

• Subimyös

Isäsuhteeni on täysin kunnossa, ei ole lävistyksiä eikä tatuointeja. Olen herttaisen näköinen blondi, eikä minua ole nuorena ahdisteltu tai muuten vahingoitettu. Silti pidän alistamisesta.

Kummallista, eikö totta? ;)

• hymyhuuli
        Subimyös kirjoitti:

Isäsuhteeni on täysin kunnossa, ei ole lävistyksiä eikä tatuointeja. Olen herttaisen näköinen blondi, eikä minua ole nuorena ahdisteltu tai muuten vahingoitettu. Silti pidän alistamisesta.

Kummallista, eikö totta? ;)

mullakin on isäsuhde kunnossa, tykkään sekä hellästä ja rakastavista otteiata mutta myös rajusta seksistä jossa otetaan kovasti kiinni. joku luuli joskus että voisin tykätä sellasesta seksistä jossa hän työntää kynnet ihon läpi pitäessään kiinni lantioltani...no hymyilin vain mutten häntä sen jälkeen tahtonut tavata. kaikkia perkeleen sekopäitä mitkä kuvittelee että rajusta tykkääviä pitää hakata. inhoan sellaisia.

• Höpönhöpön

Miksi seksuaalisia mieltymyksiä pitää alkaa analysoimaan ja selittelemään kurjalla lapsuudella? 50 shadesit ja muut vastaavat on täynnä selittelyä "Herrojen" lapsuudentraumoista ja joissakin laatuteoksissa myös punastelevat tyttöset päätyvät alisteiseen suhteeseen koettuaan epätervettä väkivaltaa ja hyväksikäyttöä.

Ulkonäöstä: Tukistamisleikeistä nauttivalla on yleensä tukkaa. Muuten en allekirjoittaisi tunnistusvinkkiäsi "hyvä Oyutta"

Miksi mies (tai nainen) ei saa haluta rajua panoa ja kunnon kurittamista, ihan vaan SIKSI koska se on kivaa, hauskaa ja törkeen tuhmaa? Kurittaminen omassa makkarissa, ei todellakaan tarkoita pieksemistä henkihieveriin, vaan hauskanpitoa. Se nyt sattuu olemaan helvetin kiihottavaa kummastakin (jos se sopiva partneri sattuu löytymään) Rajat sovitaan yhdessä ja luottamus ja turvallisuus ovat aivainjuttuja. Turvasana- ja -seksi mielessä hommiin

• hellämiesmmm

Miksi tämäkin nyt piti nostaa ylös? Tämä voi herättää tunteita ja "kommentteja", mutta asiallinen keskustelu kyllä jää. Kuten alussa moni sanoi, kyse on enemmänkin roolileikistä: halusta alistaa ja tulla alistetuksi. Osa nauttii kivusta tai sen tuottamisesta. Ei kyseessä ole hakkaaminen tai vahingoittaminen. Kuka nyt haluaisi rakasta vaimoansa vahingoittaa? Kyse on luottamuksesta.

Yllä oleva otsikko on harhaanjohtava. Ihmiset eivät jaksa lukea ensimmäistä kommenttia, kirjoittelevat vaan. Minun on tarkoitus tässä nyt vain kysellä mistä tunnistaa masokistinaisen/alistuvan naisen. Vastauksiksi on tullut, että eipä päälle näy. Nainen voi olla arjessa kovassa asemassa, mutta seksi vapauttaa hänet arjen raskaista rooleista. Asiaa pitää vaan testata ja kysellä mistä nainen pitää taikka hyvä tuo kirjavinkki alussa. Mutta pysyttäisiin asiassa.

• Subimyös

Uskon, että aika monet subit jollain lailla viestii mieltymyksistään, kun juttu alkaa mennä kammarin puolelle. Itse olen muun muassa vienyt miehen kättä kaulalle, kontannut miehen luo esileikin aikana ja muutenkin aina yrittänyt viestiä, että kovemmat otteet tuntuu hyvältä...

Itsellä vaan sattuu olemaan niin kiltti mies, ettei sille alistaminen kovin luonnostaan tule... Kylläpä sen aika äkkiä huomaa, jos homma menee väkinäiseks.

Olen myös itsestäni huomannut, että eniten tekee alistamista mieli kun töissä on joku vastuullinen projekti menossa ja joudun olemaan erityisen pätevä. Silloin olisi ihana kotona luopua ohjaksista...

• hellämiesmmm

Onpas tullut hyviä kommentteja. Täytyy vaan ennen sänkyjuttuja udella, ei haluaisi kovin monen kanssa sänkyyn :). Yksi ja hyvä nainen olisi paras.

• kokemusta kehiin

Eipä ole tullut mieleenikään seksin varjolla naisia pieksää. Kyllä minulla on kokonaan toisenlaiset tunteet silloin päällä ja olen huomannut että naiset pitää jopa tämmösestä hellästä ja kömpelöstä. Miehestä joka ei edes ole opetellut tietämään ja tunnistamaan kaiken sortin seksisantereita ja heihin liittyviä nimityksiä.

Akan pieksäjäksi minusta ei ole, ei edes leikin päältä.

• nössö mene nukkumaan
        kokemusta kehiin kirjoitti:

Eipä ole tullut mieleenikään seksin varjolla naisia pieksää. Kyllä minulla on kokonaan toisenlaiset tunteet silloin päällä ja olen huomannut että naiset pitää jopa tämmösestä hellästä ja kömpelöstä. Miehestä joka ei edes ole opetellut tietämään ja tunnistamaan kaiken sortin seksisantereita ja heihin liittyviä nimityksiä.

Akan pieksäjäksi minusta ei ole, ei edes leikin päältä.

Kuules nyt tohvelisankari. Tässä ei ole kysymys väkivallasta.

• sub 40

Minua et masokistiksi/subiksi tunnistaisi vaikka istuttaisiin kahvilla viikkoja, jos et kysy itse tai asia jotenkin muuten tule puheeksi.

En ole pukeutumiseltani mitenkään erikoinen, vaan käytän ihan tavallisia farkkuja, hameita, paitoja mitä muutkin ikäiseni, olen ainoastaan pitkä nainen. Itse asiassa tuo onkin aiheuttanut sen, että moni mies erehtyy mun olevan dominoiva/sadistinen, pari jopa vängännyt vastaan kun olen kertonut hänen olevan väärässä. Ja ilmeisesti ikänikin aiheuttaa sen, että miehet kuvittelevat minun haluavan dominoida, olen 40 v.

Voithan sä sängyssäkin kokeilla onneasi ja koventaa otteitasi, mutta tuossa on aina se vaara, että nainen ei olekaan tippaakaan alistuva, ja pelästyy ihan hitosti. Paskimmassa tapauksessa potkii sut pihalle.

• reba

Kokemusta on noista naisista.Yleensä siellä pään sisällä ei kaikki ole kunnossa.Kannattaa tosiaan käydä vaan tyhjentämässä kassit ja häipyä aamulla niin kaikki on hyvin!!

• Hyi yök!

Kuvottaa jo ihan valmiiks tuollainen kova-otteisuus sängyssä ja johtuen varmasti myös siitä, että olen kokenut lapsuudessani pahoinpitelyä. Itse ainakin nautin eniten intohimoisen aistillisesta ja hellästä seksistä ilman mitään takapuolelle läpsimisiä ja tukasta vetoa. Kyllä sellasesta alkaa olee romantiikka kaukana ja mennä liiaks pornon puolelle! Kyllä tuollaisesta fetissistä kannattaa ensiks avata suunsa ennenkö alkaa rakastellessa vetää tukasta tms.

• subhaluinen nainen

Onko sitten ihan pakko kommentoida tässä ketjussa, jossa kysytään alistumisesta pitävien naisten kommentteja?... En ymmärrä miksi muut vaivautuvat edes tätä lukemaan.

• oikeavastaus

Sadistilla on piiska hallussa ja masokistilla päinvastoin

• kjf,.i

Helppoa! Se on nainen joka lukee suomi24-palstoja

• hujklsal

Nautin jos mies esim. vetää hiuksista vähän, kun ottaa minut takaapäin tai pitää pienellä puristavalla otteella kaulastani. Pidän siit että mieheni kourii ja läimäyttelee takapuoltani. Tykkään myös välillä hieman rivoista puheista sängyssä. Yleensäkin sytyn rajuista otteista ja siitä että mies tietää mitä tekee, mutta voin myös itse olla alistavana osapuolena jos mieheni nii haluaa. Ja en todellakaan näytä varmasti naiselta joka tällaisesta tykkää olen nim. blondi ja kiltin naisen näköinen ja oloinen, eli en usko siihen olevan mitään ulkoisia merkkejä :) Ja en edes teinnyt pitäväni tällaisesta ennen kuin tapasin nykyiseni joka rohkaisi minua käyttäytymään sängyssä juuri niin kuin haluan. Eli kannattaa vain reilusti ottaa selvää jollakintavoin miestänainen todella pitää :)

• Vahvan miehen nainen

Viestiketjun aloittajalle: Ei edes tarvitse tunnistaa. Kokenut nainen osaa valita itselleen sellaisen miehen kuin itselleen haluaa. Ei minulla ole mitään hellänkömpelöä tai ns. vaniljamiestä vastaan, mutta eroottisestista vetoa en heitä kohtaan tunne. Koska haluan että mies on vahva ja määrää ja ottaa naisensa. En käyttäisi tuota masokisti-sanaa, kun se painottuu väkivaltaa, kun käsittääkseni puhut kuitenkin alistamisesta ja ns. kovista otteista.

Kysymys ei siis ole väkivallasta, mutta sitä asiaa en vitsi tietämättömille ryhtyä avaamaan. Tietoa löytyy netistä, jos aihe kiinnostaa.

Jos jotain tunnistamista helpottavaa kysyjälle kuitenkin yritän miettiä... Kun kahden ihmisen välille syntyy seksuaalista vetovoimaa ja molemmat käyttäytyvät luonnollisina omina persooninaan, niin kyllä se mistä asioista tykkää on ainakin omalla kohdallani tullut aina ilmi. Ei sellaisen miehen, jolla ei ole mua kohtaan seksuaalista auktoriteettia tarvitse edes tietää mieltymyksistäni. En minä niitä hänen kanssa voisi kuitenkaan toteuttaa.

Ja kyllä sen miehen otteesta viimeistään huomaa. Joku tuolla aikaisemmin neuvoi tarttumaan hiuksista tai niskasta kiinni voimakkaammalla otteella. Se on aika hyvä vinkki. Jos nyt esimerkiksi treffeillä suuteluasteelle pääset, niin se miten nainen reagoi siihen kun hyväilet niskaa, mutta tiukennat otetta hiuksista ja taivutat sitten naisen kaulaa niskasta tai hiuksista kiinni pitämällä (ei liian kovaa) ja käännät kasvot suudeltaviksi tai katseltaviksi. Sub-nainen tietää mistä on kysymys ja tykkää, muista en osaa sanoa.

Niin ja "lampaan puheesta" olet kyllä ihan oikeassa :D

• halaajamies

"Kokenut nainen osaa valita itselleen sellaisen miehen kuin itselleen haluaa."

Ei sellaista kykyä olekaan, millä tuollalailla voi miehen tunnistaa. Kyse on sinun omista stereotypioista. Yhdistelet asioita tahtomallasi tavalla.

Siitä vanilijapojaksi mieltämästäsi tyypistä voi kuoriutua yhteisen kokemuksen mittaan sinun mieleinen partneri.

• tästä sen tunnistaa

mistä tunnistaa masokistinaisen vai ???
      jos naikkonen pyyhkii pyllynsä karkealla santapaperilla ,niin on syytä epäillä ,että on kyseessä juurikin masokistinen nainen.

• kokemusta on

Suomalainen nainen on sen verran nahjus, ettei osaa tehdä tunteitaan/halujaan selväksi vaan pakenee mieluummin toisen matkaan.

• huntupakko

Suomalaisen masokistinaisen tunnistaa siitä, että sillä on huivi päässä. (Ja yleensä pari lasta pyörimässä jaloissa ja silmä mustana).

• asadad

No tietty pitäis tutustua kunnolla ennenku menee sänkyyn. Ihan voi puhua kaikenlaista jossei nyt suoraan siitä, niin hiukan sinne päin vivahtavaa, niin kyllä sen sitten pikkuhiljaa huomaa.

• Tetris W.

Olen itse naispuolinen masokisti ja kehoitan aloittajaa hakeutumaan kinkyjen ryhmiin netissä, kuten BDSM-baariin. Siis jos on tosissaan asian kanssa.

BDSM-elämääni:
      whiphunt.blogspot.com

Meitä on varmasti monenlaisia, jotka kutsuvat itseään masokisteiksi, mutta itselleni on tärkeää, että molemmilla osapuolilla on selvät sävelet. Tukisteleva ja läpsivä mies tuntuisi kyllä tavan oudolta, ellei alistussuhdetta olisi keskusteltu etukäteen selväksi. Dominoivan henkilön kuuluu lähtökohtaisesti ymmärtää dominoiva vasta kun asia on sovittu. Sitten onkin kyse enää keskinäisten rajojen etsimisretkestä.

Mistä taas masokistin ulkoisesti tunnistaa? No hitto ei mistään.

• hellämiesmmm

Luin blogiasi. Aika raju elämäntapa. Kovin moni nainen tuskin valmis aivan samaan. En minäkään noin rajua hae, enemmänkin alistamista eikä kivun tuottamista. Lisäksi sinulla tuo alistaminen taitaa olla arkielämässä eikä vain sängyssä.

Teillä on selvästi jonkin sortin yhteisö tai piiri suorastaan olemassa? Sinun miestäsi ei haittaa, vaikka muutkin sinua alistavat. Minä vierastan tätä ajatusta. Kuinka yleistä tämä on näissä piireissä? Itse en kyllä jakaisi naistani.

• Tetris W.
        hellämiesmmm kirjoitti:

Luin blogiasi. Aika raju elämäntapa. Kovin moni nainen tuskin valmis aivan samaan. En minäkään noin rajua hae, enemmänkin alistamista eikä kivun tuottamista. Lisäksi sinulla tuo alistaminen taitaa olla arkielämässä eikä vain sängyssä.

Teillä on selvästi jonkin sortin yhteisö tai piiri suorastaan olemassa? Sinun miestäsi ei haittaa, vaikka muutkin sinua alistavat. Minä vierastan tätä ajatusta. Kuinka yleistä tämä on näissä piireissä? Itse en kyllä jakaisi naistani.

Kiva kun poikkesit blogissa, Hellä mies.
        En pidä itse elämäntapaamme kovin rajuna, olemme tämmöisiä aika taviksia loppujen lopuksi. Arjessa saan kyl alistusta sopivassa määrin ja komentoja välillä fyysistä menoa. Kaikki on sovittua ja yhteisesti hyväksyttyä. Olen paljon onnellisempi näin kuin aikaisemmassa vanilja-elämässäni ja riitoja ei tule miehen kanssa. Kaikki huom minun aloitteestani alun perin, mutta mies ymmärsi juonen ja lähti täysillä mukaan.

Juu, käymme yhdessä BDSM-väen riennoissa ja sieltä on tullut luotettavia tuttuja, joiden kesken toisinaan leikimme. Ei miestäni todellakaan haittaa, kun sovituissa rajoissa muutkin minua käsittelee, miksipä haittaisi. Mitään emme salaa toisiltamme kuitenkaan. Kumppanin jakaminen tiettyyn rajaan asti lienee aika yleistä. Miksi sinä et voisi jakaa? Ei se meilläkään mitään pano-orgioita tarkoita, vaan sellaista alistus- ja kipuleikkiä. Entä jos naisesi toivoisi pientä kanssakäymistä muidenkin kanssa? Ei kai toisen kehoa voi vangita omakseen?

Mut onnea ja menestystä sinulle, kyl naisissa kai enimmäkseen sitä särmää löytyy, ellei ole taustalla jotain pientä traumaa, ettei vaan kestä kun mies käskee.

• hymyhuuli
        hellämiesmmm kirjoitti:

voi missä sä olet ja kuinka sut löydän!!

• Vaikea asia noin vaan ottaa puheeks mut hyväksi osoittautunut tapa: Vähän viiniä ensin että estot katoaa, sitten esim. takaa päin kuin panet, läpsi pikkaisen pepulle. Ei niin et sattuu vaan symbolisesti. Ei vanilja loukkaannu, mut kinky kyllä herää siinä.

Netti on hyvä paikka kans, mut ei helppo.

• tiikeriruusu

Ensimmäinen tunnusmerkki naisesta jonka kanssa kannattaisi mennä sänkyyn on se, että hänen kanssaan voi vapaasti keskustella aiheesta kuin aiheesta - myös tästä.

• sarica

Itse olentälläinen nainen... ja ainakin sellaset naiset jotka vahingoittavat itseään ovat lähes kaikki myös sängyssä rajuja otteita kaipaavia.. myös srllasiset koilla on huonoja muistoja paljon ovat tälläisiä... eli masokisti nainen vastaa aika suoraan jos kysytään.. lisäksi kannattaa kokeilla jotain vähän hellempää kuritusta varmistiaksesi asiasta

• ruoska

ois aika siistii heittää tässä lääppää masokistinaisen kanssa. Itse olen mies jonka vaimo saattaisi pitää hieman kurituksesta...olisin utelias tietämään konstit miten sen testaisi...oletko vielä siellä sarica?

• Mysteeriä

My sweet Lord

• ruoska

Nainen on kyllä mysteerinen otus. Saattaa olla hentoinen ulkoapäin, mutta makuuhuoneessa villikissa. Taas kotona muuten tiukkakin, mutta taas makkarissa halajaa rangaistusta...otappa näistä selvää. Mutta jos pitää läpsiä pyllylle ja purra niskaa, että hyvältä tuntuu, niin olen valmis...mikäpä olisi mukavampaa, kuin lopuksi täräyttää niskuroinnista peppuun. ;o)

• jarkka 69

Kohteliasta ja korrektia olisi kysyä asiaa naapureilta,sikäli ainakin jos asuu kerrostalossa ja toiset huomioon ottavaa myös laittaa etukäteen ilmoitus saman portaan ilmoitustaululle jos sattuu arki-illaksi tai yöksi...näin olen itse tehnyt ja turhilta varoituksilta välttynyt

• joku nainen

Itsekin ajattelen juuri samoin että en halua sanoa miehelle että kaipaan alistamista sängyssä, koska se pilaisi seksin.

Muualla kuin sängyssä en halua alistaamista vaan tasa-arvoa. Tosin lasten kanssa olen jäänyt kotiin ja mies kävi töissä. mutta mielestäni se oli tasa-arvoa kun kumpikin niin halusi.

Työssäni minulla ei ole korkeaa asemaa mutta ei matalintakaan. Vastuuta työssäni on paljon ja lapsista koen suurempaa vastuuta kuin mieheni. Jotenkin osaan lasten asiat paremmin.

Vastuiden takia miehen kanssa sängyssä haluan vapautua nauttimaan ja annan useimmiten miehen ohjata. Sängyssä en jaksa kantaa vastuuta. joskus harvoin olen se dominampi puoliso miehen mieliksi. Itse en siitä nauti.

• hellämiesmmm

Kaiken kaikkiaan olen kyllä tyytyväinen tähän ketjuun. Tullut todella hyviä vinkkejä. Uskon, että moni löytää tämän avulla itsensä, ja toivottavasti moni ymmärtää tämän jälkeen enemmän BDSM-menoa.

Erityisesti minua ilahduttaa ajatus siitä, että alistumisesta pitäviä naisia on todennäköisesti paljon eikä heidän ulkonäkönsä eroa juuri. Tämä on hyvä asia, koska haluaisin sievän, kauniin ja perinteisen naisen. Viattoman näköisen naisen:).

• hymyhuuli
        hellämiesmmm kirjoitti:

Kaiken kaikkiaan olen kyllä tyytyväinen tähän ketjuun. Tullut todella hyviä vinkkejä. Uskon, että moni löytää tämän avulla itsensä, ja toivottavasti moni ymmärtää tämän jälkeen enemmän BDSM-menoa.

Erityisesti minua ilahduttaa ajatus siitä, että alistumisesta pitäviä naisia on todennäköisesti paljon eikä heidän ulkonäkönsä eroa juuri. Tämä on hyvä asia, koska haluaisin sievän, kauniin ja perinteisen naisen. Viattoman näköisen naisen:).

herra hellä...lähdetäänkö glögille... ;) jos oon oikeen tuhma ni saat ojentaa.. ;)

• joujouman

Onko missään työssä nykyään oikeesti työmatkoja :D:D:D:D Jos kaikki on jotain "Paneskelu" matkoja.

• Halutkoon jokainen mitä haluaa. Jos piiskaa haluaa vapaaehtoisesti niin saakoon sitä sitten tavalla tai toisella.

• Löytyi

Et löydä mitenkään. Olen käynyt läpi satakunta naista ja puhun siis kokemuksesta. Masokisteja on tosi vähän ja kilttejä ja ihania naisia on paljon. Auta armias sinua, jos saat kylmän ja seksistä piittaamattoman naisen !!! Kylmiä joka neljäs---hei siinähän sinulle se masokisti----löytyyhän niitä.

• sovinistimasokisti

Aika erikoista. Aloittaja kaipaa kovia otteita makuuhuoneeseen, muttei riitä rohkeutta puhua niistä naisen kanssa? Noinkohan kantti riittäisi tositoimiin, jos ei edes puhumiseen.

• minävaan

Miks en löydä sitä juttua joka vissiin aloittajankin tähän innoitti?Se vilahti silmien ohi yks päivä, mut ei ollut aikaa lukea ja nyt ei löydy, voisko joku linkata jos pystyy?

• Tämäkö se oli?

Mahdatko tarkoittaa 02.11 aloitettua ketjua?
        Miten löytää kumppani jolla olisi kiinnostusta BDSM-hommiin?
        Se oli nimimerkillä: koko elämä etsien

• minävaan

En tarkoita sellaista. Näin tuossa etusivulla vilauksen jostain jutusta (muistaakseni3.12) jossa puhuttiin siitä että nainen saattaakin halua sängyssä asioita joihin ei ehkä osaa ulkokuoren perusteella varautua. Siinä sivuutettiin muistaakseni masokismia ja se ei ollut mielestäni keskustelun aloitus vaan joku "juttu". Tämän sivuston käyttö ei ole tuttua ja siks en vaan yksin kertasesti löydä sitä juttua...

• Mirella1

Omalla kohdallani voin sanoa, ettei ulkokuoresta tai ulkoisista merkeistä voi päätellä, millaisia fantasioita naisella on ja mistä kukakin tykkää. Itse olen suomalainen, tummat pitkät hiukset, ruskeat silmät, normaali naisellinen pukeutumistyyli, toisin sanoen kuin kuka tahansa muukin ohikulkeva 22-vuotias nainen. Itse olen masokisti, tykkään rajusta seksistä, alistamisesta, käsiraudoista, sitomisesta eri asentoihin ym. Kukaan ei ole tiennyt tai edes arvannut, ellen ole itse ottanut puheeksi seksifantasioitani. Ei voi edes oikeastaan käytöksestä päätellä, onko joku vai eikö ole. Esimerkiksi eräs kaverini oli dominoiva luonne ja muita ihmisiä alistava ja kyllä, myös sängyssä tykkäsi ottaa ns. ohjat käsiinsä. Toinen kaveri taas oli niin parisuhde-kuin ystävyyssuhteessa sellainen alistuja, mutta petihommissa ei voinut sietää mitään sidonta ym. leikkejä. Että tällaisista käyttäytymismalleista ulkomaailmassakaan ei voi oikeastaan vielä vetää johtopäätöksiä, millaisia fantasioita on sängyssä. Omasta mielestäni se selviää vain puhumalla ja keskustelemalla.
      Itsekin toivon, että löytäisin joku päivä miehen, joka olisi petipuuhissa samalla aaltopituudella kanssani. Muuten seksi kanssani voi toki olla mulle tyydyttävää, mutta ajan kanssa rupean kuitenkin kaipaamaan rajumpia leikkejä. Omasta tuttavapiiristäni tiedän vain kaksi ihmistä, jotka tykkäävät samantyylisistä jutuista kuin minä. Muut eivät pidä, tai eivät ainakaan paljasta. No, harva kauhean avoimesti fantasioistaan sinänsä puhuu ja jotkut kokevatkin tällaiset asiat sen verran häpeällisinä, että niitä ei välttämättä hevillä myönnetä. Itse en häpeä fantasioitani, vaan koen ne lähinnä luonnolliseksi asiaksi ja osaksi seksielämääni.

• ..................

Kaikki naiset on enemmän tai vähemmän masokisteja. Jo Freud oli sitä mieltä, että naisen seksuaalisuus on masokistista ja miehen sadistista. Nainen otetaan, mies ottaa. Nainen antautuu, mies valloittaa.

• parisp(N)

On ollut puhetta tuntemieni naisten kesken miten ne haluaisi että heidät otettaisiin rajusti, mutta avioelämässä se on kumminkin sitä tavallista panemista.
      Itse olen huomannut miten se on itsestä kiinni ja toki mies avioliitossa ei tavallaan uskalla koska haluaa olla se hellä aviomies.
      Yleensä se aloitus naisena on se joka kertoo mitä nainen tälläkertaa haluaa, ite yksinkertaisesti sanon heti alussa ota mut rajusti vaikka en vielä ole märkä ja kun tunnen miten mies kääntää mut vatsalleen ja työntää peniksen sisään takaapäin tavallaan väkisin niin alan tulla halukkaaksi ja se jos joku tuntuu hyvältä kun tuntee että raju mies ottaa mut.
      Sitä en tiedä mistä masokisti naisen tuntee, musta tuntuu että se on se tavallinen aviovaimo joka unelmoi että hänet otettaisiin ja pantais, mutta miksi se seksistä puhuminen tavallisessa avioliitossa on niin vaikeaa sillä uskoisin jos puhuttais fantasioista keskenään niin säästyttäisiin monilta pettämisiltä.
      Onhan se minustakin näin kimppakivaa harrastavana parina kiihottavaa kun vieras mies panee.

• merdbsvca

Ainakin Alastonsuomen profiilien perusteella yrmeä ilme ja tatskojen huomattavan suuri määrä saattaisivat korreloida sm-jutuista pitämisen kanssa.

• Villiruusu

Salli mun nauraa! Minulla on vaaleat enkilin kiharat, siis luonnonkira puolpitkät hiukset. Usein leteillä ja silkkinyörein koristellut. Useimmin hame kuin pitkikset.
        Ja vaikeutena se, et miehet mieltää munt, pikkusiskoks tai naapurin tytöksi!
        Kyllä tatskat miehelle sopii, mutta mä en miellä niitä omakseseni.

Onko nyt niin, et mun pitää värjätä tukkani ja ottaa viel taskojakin, jotta oikean laiset miehet huomio muntkin? Miksen saa näyttää naiselliselta naiselta? Rakastan hameita ,mekkoja ja pitsipuseroita. Röyhelöisiä alushameita pitseineen, 50-luvun mekkojen alla.
        Onko teidän äijien aina katsottava gootinaisia, kun haette alistuvaa naista? Antaa olla, mitä mun hyödyttää pillastua!

• merdbsvca
        Villiruusu kirjoitti:

Salli mun nauraa! Minulla on vaaleat enkilin kiharat, siis luonnonkira puolpitkät hiukset. Usein leteillä ja silkkinyörein koristellut. Useimmin hame kuin pitkikset.

Onko nyt niin, et mun pitää värjätä tukkani ja ottaa viel taskojakin, jotta oikean laiset miehet huomio muntkin? Miksen saa näyttää naiselliselta naiselta? Rakastan hameita ,mekkoja ja pitsipuseroita. Röyhelöisiä alushameita pitseineen, 50-luvun mekkojen alla.
        Onko teidän äijien aina katsottava gootinaisia, kun haette alistuvaa naista? Antaa olla, mitä mun hyödyttää pillastua!

Tsekkaapa ensin muutama sata As:n profiilia ja tule sitten viisastelemaan. Saatat yllättyä. Kirjoitin, että ALASTONSUOMEN profiilien perusteella noi asiat SAATTAISIVAT korreloida. ALASTONSUOMEN ja SAATTAISIVAT- hieman luetun ymmärtämistä, kiitos. Ja totta helevetissä muunkinlaiset naiset ko. asioista pitävät.

• hellamiesmmm
        Villiruusu kirjoitti:

Villiruusu, pukeudut naisellisesti ja kauniisti. Hyvä niin. On ollut hieno havaita tässä ketjussa, että sievät naapurin tytötkin pitävät rajuimmista otteista eikä mieltymys näy välttämättä päällepäin. Turhaan pillastut. En haluaisi mitään tatuoitua ja metallein koristeltua naista. BDSM-asioita olisi hienoa yhdessä vähitellen kokea ja etsiä rajoja yhdessä tulevan vaimon kanssa.

• Slaveboy1986

Sadisti naiset on parempia!!! :)

• Liisapienimasokisti
      • älä klikkaa

jonkun lehden tilaussivu

• heli vaan

Helppo tunnistaa.
      Masokisti nainen haluaa masokisti miehen.

Tollokin tietää, että suurin osa afrikkalaisista ja lähi-idän ihmeistä käsittelee naista masokistin ottein, kovaa ja halveksien.
      Kristitty vaalea feministi saa erityis huomion.
      Näet kadulla päivittäin masokisti naisia.

• A. Siantuntija

Ihan vain vinkkinä: alistuvan naisen löytää muita paikkoja herkemmin seurakunnista. Moni uskovainen nainen vannoo perinteisten sukupuoliroolien nimeen ja haluavat alistua miehelleen, osa nauttii kivustakin. Kokemukseni mukaan uskovaiset naiset ovat Masterin märkä uni.

• sairas nainen

Olen alistuva nainen, mutta voin puhua vain omasta puolestani...

1. Minä hymyilen miehelle tosi paljon. Liitän sen jostain syystä osittain alistumiseen.

2. Ja kun tutustun mieheen, osoitan ihailua. Esim. jos mies vaikka kertoo harrastavansa puutöitä, kerron hänelle, että se on hieno ja arvostettava taito (huom. en imartele kuitenkaan, vaan tarkoitan vilpittömästi sitä mitä sanon, joten kommentoin ihaillen vain niitä asioita, joita oikeasti ihailen hänessä). Olen itse huono esim. tietoteknisissä asioissa, ja jos mies onnistuu ratkaisemaan jonkin tietokonepulmani, kiitän ja ihailen häntä siitä vilpittömästi.

3. Olen arvomaailmaltani ehkä hieman enemmän konservatiivi kuin liberaali, mikä voi tulla esiin, jos alamme keskustella yhteiskunnallisista asioista. Esim. feminismi ideologiana ei innosta. Toisaalta myöskään "päälleliimatun oloinen perinteinen naisellisuus", esim. fiftari-meininki, ei myöskään innosta. Ei teeskentelyä, vaan aitoa oman osansa löytämistä naisena.

4. Mies oletusarvoisesti ansaitsee kunnioituksen. Vasta jos mies käyttäytyy huonosti, esim. öykkärimäisesti, hänen kunniansa asettuu kiistanalaiseksi siihen asti, kunnes hän korjaa käytöksensä.

5. Alistuvana naisena minua koskettaa alkukantaiset tunteet ja suhteet: kunnia, häpeä, riippuvuus, sääli, armo, valta, heikkous, kiintymys, rakkaus... En ole kiinnostunut mistään turhasta.

• tiina5

En tiedä, olenko masokistinen nainen, mutta noissa seksijutuissa tykkään potkia. Tässä joku viikko sitten sitä tein. Oli sellainen juttu, jossa mieskin sitä halusi. Itse pidän punaisista hai-saappaistani, ja kysyin, että näilläkö? Hän sanoi,että tottakai. Ja sitten laiton ne jalkaan, ja annoin saapasta. Potkin saappaillani, ja polkaisin välillä`sinne`, kun se alkoi jäykistymään. Kyllä se oli aika pehmeänä ja mustelmilla minun saapaskäsittelyn jälkeen. Katsotaan, jos otetaan tässä joskus myöhemmin uudelleen.

• sairas nainen
        tiina5 kirjoitti:

En tiedä, olenko masokistinen nainen, mutta noissa seksijutuissa tykkään potkia. Tässä joku viikko sitten sitä tein. Oli sellainen juttu, jossa mieskin sitä halusi. Itse pidän punaisista hai-saappaistani, ja kysyin, että näilläkö? Hän sanoi,että tottakai. Ja sitten laiton ne jalkaan, ja annoin saapasta. Potkin saappaillani, ja polkaisin välillä`sinne`, kun se alkoi jäykistymään. Kyllä se oli aika pehmeänä ja mustelmilla minun saapaskäsittelyn jälkeen. Katsotaan, jos otetaan tässä joskus myöhemmin uudelleen.

Tuon kuvauksesi perusteella nimenomaan et olisi masokistinen, vaan se sadistinen osapuoli, eli ns. domina :D

• tiuhti24

Alistuva luonne ei välttämättä tarkoita subia bdsm:stä puhuttaessa, minun käsitykseni mukaan itseasiassa aika harvinaista itseasiassa. Itse olen hyvin ulospäin suuntautunut, äänekäs, itsevarma ja vähän pomottavakin persoona makuuhuoneen ulkopuolella. Pukeudun viehättävästi hyviä puoliani korostaen, ja silloin tällöin tyylikkään seksikkäästikin. Minkäänlaista aliarvostusta tai ylenkatsomista en siedä, ja annan sen näkyä.

Olen pienestä asti haaveillut siitä, että joku ottaisi minut "väkisin" ja hieman nöyryyttäen, en vain tajunnut toteuttaa sitä ennen kuin vasta pari vuotta sitten. Sänkyyn sitominen ja silmien peittäminen kiihotti, samoin hiuksista vetäminen, tiukka puristaminen ja kädet kaulalla. Kuitenkin vasta muutama viikko sitten tapasin oikean masterin nettisivujen kautta. Hän oli miellyttävä ihminen ulkoisesti ja sisäisesti, erittäin hellä roolileikkimme ulkopuolella. Itseasiassa niin paljon hellyyttä ja läheisyyttä en ole saanut edes viimeisimmässä "normaalissa" parisuhteessani, jossa ei bdsm:stä ollut puhettakaan.

Mikä mulla tuli mieleen noista ihmisten kirjoituksista, on se et ihmiset ei ymmärrä bdsm:n kontekstia. Se on vähän niinkuin näytelmää, rooliin heittäytymistä ja molempien osapuolten nautintoa tukevaa toimintaa. "Herraani" kiihotti dominoida aktin aikana, minua kiihotti alistua hänen käsittelyynsä ja nautimme toistemme kiihottumisesta. Tätäkin kategoriaa on monentasoista, monet naiset saattavat tykätä kovista otteista ja mieltyvät bdsm:ään, mutta tositilanteessa eivät ehkä haluakaan viedä hommaa liian pitkälle. Tämä on tietenkin täysin oikein. Itselläni on se ongelma, että pidän oikeasti rajusta menosta. Kontrollointi, nöyryytys ja kipu tuottavat minulle makkarin puolella suurta nautintoa. En kuitenkaan monesti saa tarpeeksi kovaa kyytiä, sillä moni mies ei kuitenkaan kiihotu niin kovasta masterin roolista. Olen vain onnellinen että sain kokea sen, mitä halusinkin. Nyt on toivoa, että sama tapahtuu joskus vielä uudelleen ;)

• Liisa94
      • älä klikkaa

tinyurl-linkkejä.

Lähinnä ovat lehtien tilaussivuja.

• Jari-Petteri 16v

No siitä kun painan kuivana kakkoseen ja muija vaan huutaa KOVEMPAA, KOVEMPAA!!!

• Riippuu aina toki naisesta, mutta näin hellähkönä masokisti-naisena voisin vinkata jotain...

- Pure korvanlehdestä hellästi ja jos nainen viihtyy niin pure hieman kovemmin...
      - Jos otat naisen takaapäin niin vedä hiuksista samalla ja jos hän viihtyy niin vedä kovemmin, tai ota hiuksista kiinni lähemmin juuresta...
      - Osta jotain leluja joista nainen pitää, voit kysellä häneltä avaamalla sivut valmiiksi eteen jos suhde antaa myöten sellaiselle, että nainen voi itse valita lelunsa
      - Ostakaa kirja tai viihteellinen peli harrasteen toteuttamiseen
      - Puhukaa rehellisesti omista mieltymyksistänne; erotkaa, toteuttakaa molempia miellyttäviä kompromisseja tai erotkaa

• Masokismi miehelle.

Minä iäkkäämpä naisena olen huomannut kun saanut nuoria miehiä naitavaksi, että on monen laista halua monellakin Kun tulee humalassa niin halun vaatteet pois ja annan edestä ja takaa remmiä vaikkka seisookin. On vähän aikaa tyytyväinen ennenkuin halun alistaa kunnolla isolla dildolla pyllyyn kun valittaa. Musta on kiva osallistua pojan alistamiseen.

• nainen 30

Haluisin olla ison miehen kans joka panis mua pitkään, rajusti ja himokkaasti.:)

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2260
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1357
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1091
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1054
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe