trolli palsta

korppi™

kirjoittakaa mitä mieleen tulee!

102

421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • truut

Korppi maistuuko kyrpä? Ei millään pahalla.

• korppi™

jiihaa!

• herb
        korppi™ kirjoitti:

jiihaa!

Korppi haisee pahalle ja pissaa housuun.

• Eräs trotskilainen

Fiygk ufgyx kjvkhc?

• Joku itsetuhoinen hullu:
      "Siilit ovat herkkuamme amme amme ammeammeAAarghkräöh!"

Vanha viisas mies:
      "Paskat koirasta. Varo SIILIÄ!"

Joku ohikulkija:
      "Lääkityksenkin hankkia vois."

• 1. E.T. (se alieni jossainn leffassa) on lyhenne sanoista Eräs trotskilainen.

2. Miksi köyliön vaakunassa on viittaus siellä (oletetusti) tehtyyn murhaan? Miksei Jokelassa ole koulusurmiin liittyvää vaakunaa?

3. Elokuvassa Saw VII on pinkkiä verta. (ja pinkkejä sisälmyksiä)

4. Pihlajanmarjat OVAT happamia.

5. Kun syöt jäätelöä, joka alkaa sulaa, muista: Älä nuolaise, ennen muin tipahtaa.

6. Geitä (gay) ne on ne sankarit.

7. Eleanoora Rosenholm on hyvä bändi.

8. Samoin Cradle of Filth.

9. Onko muita naispuolisia sarjamurhaajia, kuin Elisabeth Bathory?

• hauska veikko

Mies kysyy toiselta mieheltä: kuka hullu pitää tuollaista koiraa vapaana?
        toinen vastaa: son mun. Hyvä poika, tapa.

• Eräs trotskilainen

Menneisyyden elokuvassa on enne, joka viittaa minun nimimerkkiini, miten tämä on mahdollista? :D E. T. tuli viime jouluna telkkarista. Oli muuten hyvä leffa. Mie osasin vain vääntää siitä paskan vitsin. E. I, eli Extra Industrial.

Onko teiltä muuten koskaan mennyt yöunet jonkin leffan kahtomisen jälkeen? Minulla meni eilen.

• korppi™
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

Menneisyyden elokuvassa on enne, joka viittaa minun nimimerkkiini, miten tämä on mahdollista? :D E. T. tuli viime jouluna telkkarista. Oli muuten hyvä leffa. Mie osasin vain vääntää siitä paskan vitsin. E. I, eli Extra Industrial.

Onko teiltä muuten koskaan mennyt yöunet jonkin leffan kahtomisen jälkeen? Minulla meni eilen.

hallo наверно

• Eräs trotskilainen kirjoitti:

Minkä elokuvan takia?
        Itseltäni ei ole koskaan mennyt.

• Eräs trotskilainen
        korppi™ kirjoitti:

hallo наверно

Mitä tarkoitat? Mie en voi käyttää translatea, kun mie olen kännykällä.

• Eräs trotskilainen
        jokutyyppi19 kirjoitti:

Minkä elokuvan takia?
        Itseltäni ei ole koskaan mennyt.

Unkarilainen leffa nimeltään Taxidermia. Se ei ollut pelottava, mutta jotenkin tosi häiritsevä.

• Eräs trotskilainen
        korppi™ kirjoitti:

hallo наверно

Naverno? Noinko se lausutaan?

• Eräs trotskilainen

Unkarilainen leffa nimeltään Taxidermia. Se ei ollut pelottava, mutta jotenkin tosi häiritsevä.

Suurimmaksi osaksi tämän takia:

http://m.youtube.com/watch?v=dPU6gnw2kGQ

Suurimmaksi osaksi tämän takia:

http://m.youtube.com/watch?v=dPU6gnw2kGQ

O.O Miks se niin teki?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????????? Mie aikavarmasti pystyn nukkummaa, mutta unen laatu voi olla levoton.... Karua.

• Eräs trotskilainen
        ocean-- kirjoitti:

O.O Miks se niin teki?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????????? Mie aikavarmasti pystyn nukkummaa, mutta unen laatu voi olla levoton.... Karua.

Se selviää kahtomalla koko leffa. Se löytyy enkkuteksteillä netistä, mutta mie en varsinaisesti suosittele kahtomaan sitä, tai kahtominen on ainakin ihan siun omalla vastuullas :/

Jos nuo häiritsevät kohtaukset eivät haittaa, niin Taxidermia on ihte asiassa tosi hyvä leffa. Se seuraa kolmen unkarilaisen miehen elämää kolmessa eri sukupolvessa, ensin Moroshkovani -nimisen sotilaan, sitten neukkuaikana suosituksi tulleen kilpasyönnin mestarin Kalmanin ja viimeisenä eläinten täyttäjänä työskentelevän Lajoskan (linkittämässäni kohtauksessa). Lajoska on helpoiten lähestyttävä hahmo koko elokuvassa, ja mie pidän hänen tarinaansa mielenkiintoisimpana. Lajoskan näyttelijä Marc Bischoff on muuten yksi lempinäyttelijöitäni.

Se selviää kahtomalla koko leffa. Se löytyy enkkuteksteillä netistä, mutta mie en varsinaisesti suosittele kahtomaan sitä, tai kahtominen on ainakin ihan siun omalla vastuullas :/

Jos nuo häiritsevät kohtaukset eivät haittaa, niin Taxidermia on ihte asiassa tosi hyvä leffa. Se seuraa kolmen unkarilaisen miehen elämää kolmessa eri sukupolvessa, ensin Moroshkovani -nimisen sotilaan, sitten neukkuaikana suosituksi tulleen kilpasyönnin mestarin Kalmanin ja viimeisenä eläinten täyttäjänä työskentelevän Lajoskan (linkittämässäni kohtauksessa). Lajoska on helpoiten lähestyttävä hahmo koko elokuvassa, ja mie pidän hänen tarinaansa mielenkiintoisimpana. Lajoskan näyttelijä Marc Bischoff on muuten yksi lempinäyttelijöitäni.

Enpä taijja kahtoa, häiriinnyn liian helposti.

• Eräs trotskilainen
        ocean-- kirjoitti:

Enpä taijja kahtoa, häiriinnyn liian helposti.

No, Bischoff on näytellyt parissa muussakin hyvässä leffassa, mm. Goodbye, Lenin!:issä.

• HeKeKee

• Eräs trotskilainen
        HeKeKee kirjoitti:

Ihan perus kirurgiaa.

Mutta jätkä oli kyllin seko täyttääkseen itsensä.

• HeKeKee

Mutta jätkä oli kyllin seko täyttääkseen itsensä.

En mä tossa muuta nähny ku että se kaapi sisälmyksensä ulos. Mut olihan se kauhee sekopää.

• Eräs trotskilainen
        HeKeKee kirjoitti:

Ihan perus kirurgiaa.

Mie olen koko ajan kahtonut yhtä vuonna 1987 tehtyä leffaa, jonka nimi on In a Glass Cage. Se oli kanssa aika ahdistava. Kannattaa kahtoa, jos tykkää astetta oudommista vintageleffoista.

• Eräs trotskilainen
        HeKeKee kirjoitti:

En mä tossa muuta nähny ku että se kaapi sisälmyksensä ulos. Mut olihan se kauhee sekopää.

No Lajos oli. Se selviää kyllä aika nopeasti, ottaen huomioon, että hän käytännössä elää täytettyjen eläinten keskellä.

• Koulun keittäjien kuolematon motto:
      "Vessassakäynti lopetetaan."

Agentti Bishop:
      "Ei ole minun ongelmani. Oikeastaan laskelmieni mukaan olisi oikeastaan vain hyvä jos 57% maailman väestöstä vain... Katoaisi.

Ote vuoropuhelusta:
      "Älä syö sitä sientä."
      "Miksen?"
      "Koska se voi olla sieni!"
      "Niin. Tämä on metsä. Tiikereitä ja käärmeitä. Apinat lentelevät puissa."

Saruman:
      "Radagast on hölmö. Hän on vetänyt liikaa sieniä."

Lausuntoni lehteen:
      "Kyllä se on niin, että joulukalenterisuklaa maistuu ihan hevosen paskalta."

• Agent Bishop is the best! Tai oikeastaan toiseksi paras. Dr. Stockman on paras. Zzix tulee hyvänä kolmosena.

• Sain painajaisia katsottuani Barbie tähkäpään. :D

Ensimmäinen mieleeni tullut käännössana: pappa tiskaa

• Meilläpäin niitä kutsutaan sananmuunnoksiksi.
        Tuskaa paatissa.
        Arvon penaali.

• Meillä on käännössana tai sananmuunnos.

sananmuunnos
      malli kuitti
      kivitetty lokki
      Airalle huonetta

• Eräs trotskilainen

Meilläkin niitä kutsutaan sanamuunnoksiksi.

Hurmaavat kimalaiset
        Paljas uneksija
        Kuukerin Nelli teki lasikukon*

*Rasismivaroitus!

• Pitäisiköhän mennä nukkumaan...? Tosin silloin ei voisi kuunnella musiikkia... Äskeinen biisi oli aika pelottava... Mistä lähtien musiikki on ollut pelottavaa...?

• "Psykoanalyysi,
      psykoosi
      ja hypnoosi
      ovat takaportti Liisan ihmetraumamaahan
      kivun leikkimökkiin palata saanhan."

• Eräs trotskilainen

Ha-ha :D Kaikki työ olette ihan outoja väsyneinä.

• HeKeKee

Ha-ha :D Kaikki työ olette ihan outoja väsyneinä.

Kotka lukkonen :D
        Ja tuskainen parahdus.

• näen sisäelimesi

mikä biisi?

• Minä osaan kyllä muutenkin kuin väsyneenä.

Yhdysvaltain presidentti:
      "Ihmisiä kuolee joka päivä, mutta tällä ankalla on vielä mahdollisuus."

Äänestyskone:
      "SSssSssSHaullli Niinnnistö!"

Spiderman (Laulaen):
      "Jalkani ei ole murtunut. Lennän lohikäärmeen selässä. Jalkani ei ole murtunut."

Spidermanin fanit (Hekin laulaen):
      "Spiderman. Spiderman. Kotirauhaa rikkoo hän! Come on! Täältä tulee spiderman! Voimakas. Usko vaan. Kylpyamme suonissaan. Torakoita suolistaa. Come on! Täältä tulee spiderman!"

Sananmuunnoksia:
      Ruskaa pakkasella. PASKAA!
      Hillitön kurvi. KULLITON!

Äskönen oli outoa läppää, mutta koittakaa olla kuolematta nauruun, koska jos kaikki delaavat, niin tänne tulee tylsää.

• Neloth

Tässä jotain muunnoksia:sotamies rannalla, kuului tuskan parahdus, Pentti Hirvonen, Pasi Kuikka, hillitön kurvi, pavosen heska.

• 9.11. terrori-iskuissa herra residentti jäi oikeastikin lukemaan lasten kanssa, vaikka hänelle ilmoitettiin, että Yhdysvaltoihin hyökätään. Ennen, kuin katsoimme aiheesta dokumentin yhteiskuntaopin tunnilla, luulin, että kyseessä on vain outo läppä. Nyt tiedän, että siinäkin leffassa on järkevää poliittista satiiria.

Henkivartija (tai joku sellainen)
        Olen lukenut tämän kirjan. Ankka kuolee lopussa.

Herra residentti (lasten kuullen)
        Lasten vanhemmat ovat varmaan jo kuolleet!

XD

• Fysiikan opettajallani on vakava ongelma...

Mutta ulkona on ihana ilma ja tajusin juuri lukeneeni 9-vuotiaana jostain kuiduista ja ruumiinavauksista. . .

Karkea sukka
      Pasi Lalli

• HeKeKee

Njahas. Mut muistakaa että ultra-avaruuden kuunatsipäristelijät aikovat vallata Ruotsin. Nyt kaikki hommiin että me saadaan se ensin. Joulupukkijoulupukkikakkukarhuteemupukkikäyppä tänne emme pelkää iskäantaasulkeselkäääääääään IIIIIIIIIIIIK. Ai niin, takaisin siihen Ruotsin valtaukseen. Joten nyt kaikille venäläiset karvalakit päähen, airsoftpistoolit jabhaulikot mukaan ja menoksi. Sinunkin täytyy liittyä, koskuaaaaa muuten koneesi syttyy palamaan ja räjähtää ja vahingoittaa pientä viatonta pupua metsässä. Me luotamme sinuun. Minä, sinä, ja pupu.

HiHii DerP

• HeKeKee
        HeKeKee kirjoitti:

Njahas. Mut muistakaa että ultra-avaruuden kuunatsipäristelijät aikovat vallata Ruotsin. Nyt kaikki hommiin että me saadaan se ensin. Joulupukkijoulupukkikakkukarhuteemupukkikäyppä tänne emme pelkää iskäantaasulkeselkäääääääään IIIIIIIIIIIIK. Ai niin, takaisin siihen Ruotsin valtaukseen. Joten nyt kaikille venäläiset karvalakit päähen, airsoftpistoolit jabhaulikot mukaan ja menoksi. Sinunkin täytyy liittyä, koskuaaaaa muuten koneesi syttyy palamaan ja räjähtää ja vahingoittaa pientä viatonta pupua metsässä. Me luotamme sinuun. Minä, sinä, ja pupu.

HiHii DerP

Kielioppivirheet olivat tarkoituksella mukana.....

• Eräs trotskilainen

"Mutta jos Venäjä valtaa Suomen, niin emme voi enää pelata Angry birdsiä Minecraftistä puhumattakaan! Vain Tetris kelpaa!" -Mie

"Ja karvalakit tulevat takaisin muotiin ja kouluissa oppilaat opetetaan laulamaan Kalinkaa ja tanssimaan ripaskaa!" -Aleksandr

"Rasmitani yabloni i krushy, katvili no mani natry toi..." -Mie

"Se oli Katjusha." -Aleksandr

"No perkele." -Mie

"Ei saa sanoa noin. Pitää sanoa että tsortz vazmi." -Aleksandr

"Tuo on jo suomettumista." -Mie

Osa tästä keskustelusta käytiin oikeasti, mutta kukaan ei kuullut. Paitsi Kreml.

• HeKeKee

Minecraft on kyllä kiva peli....

• Nefarion
        HeKeKee kirjoitti:

Minecraft on kyllä kiva peli....

On vuosi 2005 ja pelaan Runescapea innolla. Oli hyvä peli. nyyh

• HeKeKee
        Nefarion kirjoitti:

On vuosi 2005 ja pelaan Runescapea innolla. Oli hyvä peli. nyyh

Kaikki mun kaverit pelaa oldschool runescapea. Siitä vaan pitää maksaa.

• Nefarion
        HeKeKee kirjoitti:

Juu. 11e ja iloa olis mut kasvoin runesta ulos nii juu xd

• paska6
        HeKeKee kirjoitti:

Satutko oleen Loviisasta?:)

• Jotai hömppää ;3

-Jos olet lähellä ihastustasi, älä heitä tilaisuutta hukkaan vaan anna hänelle halaus
      -Jos puhut kasvotusten ihastuksesi kanssa ja tulee hiljainen hetki, hymyile, jos hän hymyilee takaisin, suutele
      Koska tahansa voi tapahtua jotain joko sinulle tai ihastuksellesi, älä jätä tekemättä sitä minkä tahtoisit tehdä. Älä ajattele sitä mitä pelkäät tapahtuvan vaan ajattele sitä mitä toivot tapahtuvan.

• THE SON OF THE

turpamooses hyväilee punaista PERSETTÄÄN!

• jee67489320++099

hula hula barbie hiukset hawajin auringosta hän sai värinsäkin! :)

• korppi™

Tai-Chi mestari tappaa tuhat ihmissiiliä Chi energian avulla

• Eräs trotskilainen

Tallinnassa on kiva leikkiä "Bongaa venäläinen uusrikas" -leikkiä. Tiedättekö muuten, mistä sellaisen tunnistaa? Turkiksista. Niillä on pirun paljon aitoja turkiksia. Kersoilla on takissa turkisreunus, miehillä päässä ihku karvalakki ja naisilla joku älytön turkishökötys takissa. Yhdelläkin muijalla oli mustassa nahkatakissa selkäpuolella ja hihoissa kiinni pari ketunraatoa :D Hyi stna miten mautonta.

• korppi™

kettu98 on tapettu kahdesti ja ommeltu takkiin

• Hekekee
        korppi™ kirjoitti:

kettu98 on tapettu kahdesti ja ommeltu takkiin

Niitähän kasvatetaan häkkikanaloissa.

• korppi™
        Hekekee kirjoitti:

Niitähän kasvatetaan häkkikanaloissa.

HeKeKee ja Michem johtaa
        haltijaritariarmeijaa

toivottavasti michem ja hekekee liittoutuu joskus taas haltijaritariarmeijaksi):

• Nefarion

Tien laidal oli mökki, tien laidal oli mökki, tien laidal oli hirsimökki, humppa humppa hei.
      Ja mökis asui ukko, ja mökis asui ukko, ja mökis asui hirsiukko, humppa humppa hei.
      Ja ukol oli akka, ja ukol oli akka, ja ukol oli hirsiakka, humppa humppa hei.
      Ja akal oli poika, ja akal oli poika, ja akal oli hirsipoika, humppa humppa hei.
      Ja pojal oli auto, ja pojal oli auto, ja pojal oli hirsiauto, humppa humppa hei.
      Ja autos oli pyörä, ja autos oli pyörä, ja autos oli hirsipyörä, humppa humppa hei.
      Ja pyöräs oli akseli, ja pyöräs oli akseli, ja pyöräs oli hirsiakseli, humppa humppa hei.
      Ja akselis oli mato, ja akselis oli mato, ja akselis oli hirsimato, humppa humppa hei.
      Ja madol oli silmä, ja madol oli silmä, ja madol oli hirsisilmä, humppa humppa hei.
      Ja nyt ei oo hirsiä ennää, ja nyt ei oo hirsiä ennää, ja nyt ei oo hirsiä ennää, humppa humppa hei.
      Ja nyt on laulu loppu, ja nyt on laulu loppu, ja nyt on hirsilaulu loppu, humppa humppa hei.

• No ei ne nykyajan Tai chi mestarit kyllä pärjäisi ihmissiileille. Syynä on se, että se on nykyään kuntoa harjoittavaa liikuntaa. Joku vanhan ajan legendoista ehkä muuten, mutta he eivät ole sellaisia, kuin mitä ne saduissa ovat joten enpä usko.

• HeKeKee

HALTIOILLA EI OLE SIIPIÄ.
        - Minä, 2013
        Heke ei odota taistelua, vaan taistelu odottaa Hekeä!
        - Minä, edelleen vuonna 2013
        i god tree gold coin
        -Satunnainen venäläinen Lotrossa, 2013
        NEEEEINEINEINEIN!
        -Hitler, 1944
        NEEEEINEINEINEIN!
        -Minä, kun kuulin Paul Walkerin kuolemasta, 2013
        Ai ketä sää nait? *typerää hörötystä*
        -Typerät luokkalaiset kun sanon nein (lausutaan nain), 2013
        -It's not called being gay, it's calles being fabulous!
        -PewDiePie äkillisen feminiinisyyden puuskassa, 2013

Pöö. Säikähdit. Pissasit varmaan housuusi. Paras vaihtaa vaipat. Muuten äiti suuttuu. Ja antaa piiskaa. Niin, ei ole kivaa kun äiti antaa piiskaa. Joten siisti suusi. Hyvä poika. *matalan perverssillä äänellä* HYYVVÄÄÄ.

• Eräs trotskilainen
        HeKeKee kirjoitti:

HALTIOILLA EI OLE SIIPIÄ.
        - Minä, 2013
        Heke ei odota taistelua, vaan taistelu odottaa Hekeä!
        - Minä, edelleen vuonna 2013
        i god tree gold coin
        -Satunnainen venäläinen Lotrossa, 2013
        NEEEEINEINEINEIN!
        -Hitler, 1944
        NEEEEINEINEINEIN!
        -Minä, kun kuulin Paul Walkerin kuolemasta, 2013
        Ai ketä sää nait? *typerää hörötystä*
        -Typerät luokkalaiset kun sanon nein (lausutaan nain), 2013
        -It's not called being gay, it's calles being fabulous!
        -PewDiePie äkillisen feminiinisyyden puuskassa, 2013

Pöö. Säikähdit. Pissasit varmaan housuusi. Paras vaihtaa vaipat. Muuten äiti suuttuu. Ja antaa piiskaa. Niin, ei ole kivaa kun äiti antaa piiskaa. Joten siisti suusi. Hyvä poika. *matalan perverssillä äänellä* HYYVVÄÄÄ.

"No mutta sehän oli silloin kun miehet käyttivät sukkahousuja!"

"Jos jotkut panee samalla kun se nainen on raskaana, niin eiks se oo periaatteessa threesome?" -Taidekoulun einsteinit

"Goebbelssillä ja Hitlerillä oli romanssi, turha kiistää!" -mie

"üksteist eyro ja nelikümme senti" -ärrän kassaneiti Eestinmaalla, kun joku venäläinen jonne osti helvetinmoisen kasan mässyä

"Ai nielet sie sen kaiken?" -pikkuveli minulle, kun pesin hampaita lavuaarittomassa tilassa.

• korppi™

"No mutta sehän oli silloin kun miehet käyttivät sukkahousuja!"

"Jos jotkut panee samalla kun se nainen on raskaana, niin eiks se oo periaatteessa threesome?" -Taidekoulun einsteinit

"Goebbelssillä ja Hitlerillä oli romanssi, turha kiistää!" -mie

"üksteist eyro ja nelikümme senti" -ärrän kassaneiti Eestinmaalla, kun joku venäläinen jonne osti helvetinmoisen kasan mässyä

"Ai nielet sie sen kaiken?" -pikkuveli minulle, kun pesin hampaita lavuaarittomassa tilassa.

Altaïr ibn al'ahad ja ezio auditore da firenze tappaa ihmissiilejä salaa

• ocean-
        korppi™ kirjoitti:

Altaïr ibn al'ahad ja ezio auditore da firenze tappaa ihmissiilejä salaa

Mun sisko ei hirveesti tykkää mun häpeilemättömyyestä....

• Eräs trotskilainen
        ocean- kirjoitti:

Mun sisko ei hirveesti tykkää mun häpeilemättömyyestä....

Miten niin?

• ocean-

Miten niin?

Tultii ulkosaunasta sii se rupes valittaa äiskälle et mie juoksin sinne alasti....ja no muutaki, kuten vaikka et mie saata ruveta hoilaa jotain typerää matkalla kauppaa (keskellä kyllää).

• jumav¡ttupenis
        ocean- kirjoitti:

Tultii ulkosaunasta sii se rupes valittaa äiskälle et mie juoksin sinne alasti....ja no muutaki, kuten vaikka et mie saata ruveta hoilaa jotain typerää matkalla kauppaa (keskellä kyllää).

Ma en tajuu thata mhun elamaaaa! :DD
        hyvää uutta vuotta kaikille.. Uus vuos onse paras vuos
        puspus!

• khorppi™
        jumav¡ttupenis kirjoitti:

Ma en tajuu thata mhun elamaaaa! :DD
        hyvää uutta vuotta kaikille.. Uus vuos onse paras vuos
        puspus!

jhumaviddubenis ja khorppi™ dabbaa ihmissiilijä mega thomahawkheilla jha shyöväd thortillaa hashashin.s chreed puvut päällä khauppakheskuksessa baarin edhessä bussbuss

• HeKeKee
        khorppi™ kirjoitti:

jhumaviddubenis ja khorppi™ dabbaa ihmissiilijä mega thomahawkheilla jha shyöväd thortillaa hashashin.s chreed puvut päällä khauppakheskuksessa baarin edhessä bussbuss

Hehhheeii, jhuotkho shinäkhi shahthia? She oli thoshi mukhavaa khu mun parassh khamu Philvinen koodhas mheille shahthia et voidhaan vethää khännejä ja aina ku *hik* mhä okshennan Philvishen valthaistuimelle nii she shanoo shillee "Heke01: Mitä helvettiä?" Ja phistäämut häpeähäkkiin. On she sellanen pikku veitikha se piku pikku Pilvinen

• Eräs trotskilainen
      • HeKeKee

Hyi! Oliko Stalin pedofiili?

• HeKeKee

• Eräs trotskilainen
        HeKeKee kirjoitti:

Joo. "No niin, pikku Vova, tule tänne Iosif -sedän polvelle istumaan, niin saat purkkaa!" Huomatkaa, että purkka oli Neukkulassa ylellisyystuote. :D

• HeKeKee

Joo. "No niin, pikku Vova, tule tänne Iosif -sedän polvelle istumaan, niin saat purkkaa!" Huomatkaa, että purkka oli Neukkulassa ylellisyystuote. :D

:D Onko muuten totta että Stalin oli homo?

• Eräs trotskilainen
        HeKeKee kirjoitti:

:D Onko muuten totta että Stalin oli homo?

Kaikki bolshevikit olivat ihan umpihomoja, senhän takia Stalinin vaimokin teki itsarin. :D

Eivät ne Soson viikset naisten mielestä hienot olleet. Stalin kasvatti ne niitä KGB:n agentteja varten. ;)

• Eräs trotskilainen

Voi elämä. Mitä mie olen mennyt kirjohtamaan? Mutta mie haluan tämän keskustelun takaisin taas kerran.

• Olen mahtava! >:D

• Tib.de.Aud

Nähdessäni tämän etusivulla luulin Korpin kaivelleen taas niitä legendaarisia vain mitä ne nyt olivatkaan.

• hetalia(Preussi)aito

Saksi Movers Hehe-talia (jap. Naksu flowers ヘタリア) on Himaruoka Hihite-catin luoma mango, josta on tehty myös animal. Sarja on antrohomorfiinistisin Moe's-hahmoin kerrottua come-diaa, jossa jokaista maata avustaa stereo-tappi. Tapaturmat sijoittuvat enimmäkseen maailmansotien aikakauteen. Iron Maiden historialliset ja poliittiset suhteet kuvataan epäsossuaalisena ja -timanttimaisena kanssakäymisenä huuhaamojen välillä.

”Hehetalia” on tekaistu sanaleikki, jossa yhdistyvät panin kielen sanat ”Itara” (Italia) ja ”hetireisi” (hyödytön). Hehetaria siis tarkoittaa ”hyödytöntä Italiaa” viitaten Italian panoryhmän heikkoon menestykseen maailmanpanoissa. Italia on myös sarjan mustapää. Tähän mennessä sarjassa on esitelty yli 40 makkaraa.

Himaruoka loi Hehetalian alun perin inttämisnet-sarjakuvaksi vuonna nakki. Nyt sarjaa on julkaistu mangokarjana viisi numeroa ja animea alettiin harrastaa inttämisnetissä Tommikuussa vuonna nakki. Lisäksi panosarjasta on polkaistu jalka-CD:itä ja hillokuva.

• Moi kaikki!

• eräs trotsk|lainen

Ruma, epäsuosittu mieshuara haista viddu!

• Peräalkuinen Saksi Movers Hehe-talia -intersportmango loppui 91. talvikuuta vuonna 666 ja loppuu edelleen Himaruoka Hihite-catin "Turpajumi"-verkkosavulla. Tähän mennessä intersportmangon pää on ilmestynyt 69 lakua ja miinus-tarina nimeltä Nami talia, joka kertoo Talian lapsuudelmasta. Veroksi mangossa on vähän keskitarinoita. Nami taliaa lukuun ottamalla sivutarina sijoittuu maailmanpanojen panokauteen. Päätarinoissa kerrotaan myös muista panokausista.

Saksi Movers Hehe-talia -intersportmangosta on tehty myös tango-versio, jota alettiin julkaista vuonna 667. Ensimmäinen osa julkaistiin 13. perjantaita maaliskuuta 668 ja toinen 14. joulukuuta 669. Kolmas osa ilmestyi 20. toukokuuta 2010. Neljäs osa ilmestyi 30. kesäkuuta 700. Viides osa julkaistiin 30. heinäkuuta 701. Tango-versiossa tarinoita on jonkin verran muutettu ja osa niistä on piirretty uudestaan huonompimpilaatuisiksi. Mangossa on mukava myös vanhoja tarinoita, joita Intersportissa ei ole myöhäisemmin ollut.

Mangoa salailee paniksi Rentosahara Comes, ja vuodesta 700 lähtien Hehe-talia on sairastunut myös kuukausittain julkaistavassa Comes Bird -lehdessä. Hehe-taliaa on valitettavasti salailtu myös monella muulla kielellä, mutta onneksi suomeksi sitä ei ole käännetty. Angrylanniksi sitä salaili loppujaan Lollipop vuosina 669–700, ja Lollipopin pilaantumisen jälkeen julkaisua on pilaannuttanut Vasen Turpa.

• Tajusin juuri, että TMNT- jakson "mielipuoli tiedemies" pitäisi olla K-16.
      "Psyykisen hajoamisen uhalla viitatan mielen järkkymiseen, jota kuvataan intensiivisenä, katsojalle ahdistavana välittyvänä prosessina esimerkiksi erilaisten voimakkaiden harhojen ja todellisuuden tajun hämärtymisen kautta."
      Lähde: http://www.ikarajat.fi/kriteerit.pdf
      Ja jos joku ei tajunnut: kyseessä on lastenohjelma! XD
      Olen jo tehnyt ilmoituksen "korkeammille tahoille"...

• tmnt

mitä vittua eikä pidä olla tmnt n hyvä ohjelma.
        katson sitä joka päivä kuka se homo sitten kirjoitti sie sen kun han se ei toistu

• tmnt kirjoitti:

mitä vittua eikä pidä olla tmnt n hyvä ohjelma.
        katson sitä joka päivä kuka se homo sitten kirjoitti sie sen kun han se ei toistu

Jep. TMNT on hyvä ohjelma.

• Toi Mielipuoli tiedemies-jakso ahdisti mua kun mä olin pieni ja kun se oli kerran tullut televisiosta niin, että näin sen niin kun se toistamiseen tuli, niin kieltäydyin katsomasta sitä.

• Piiitkä lause

Teisittekö, että tämä on trollipalsta, jolle voi kijoittaa ihan mitä tahansa, vaikkei trollaisi, joten trollattavaa riittää, kunnes joku tulee pysäyttämään sen, mikä ei koskaan ole hyvä asia, joten äkkiä tänne näin sekoilemaan ja lähettelemään tyhmiä viestejä, jotka vain ärsyttävät teitä muita, kunnes trollit lähtevät, mutta älkää unohtako toista mahdollisuutta, eli sitä, että minä palaan ytimekkäästi kysyen, että kuinka monta pistettä tässä viestissäni on luettuna vainpäätepisteet, koska pilkkuja en hyväksy.

• entinen korppi™

tarkoitatko pysäyttämisellä että tämä poistetaan

• Ei lause, vaan virke.

• drollauz

H
      e
      h
      e
      h
      h
      e
      e
      h
      ö
      h
      ö
      ö
      !

• drollauz

Drollaugzia
        dabahduu
        gogo
        ajan
        Olgaa
        warowaizia!

• BananasInPyjamas
        drollauz kirjoitti:

Drollaugzia
        dabahduu
        gogo
        ajan
        Olgaa
        warowaizia!

Didä dabadhuu joba nydh! Dinulle hywä ydhäwäni! Juoghe juoghe kauwash phois!

• drollauz

Minä
      olen
      waruillani,
      gozga
      zinägin
      oled
      aigamoinen
      drolli.

• mithhhhhhhhhhhhhhhhh

Haistakaa vittu viistäkää hattu apuuvaauavaapukaapuekokeko

• Hihuhihuu Munchlax :33

• kurpizza_

Ai tämäkin on vielä olemassa? Se on hyvä., sillä mursuista kuten ei siileistä voi olla täysin varma.
        Däng däng.
        Tämän siitä saa kun nukkuu.... kuusi tuntia...
        Ja jättää allergialääkkeet ottamatta...

• Symmetriaa ja autopilotti. Ihan vitun sairasta, mutta silti NIIN ihanaa. Aina joku kuolee. Ja se song of UNhealing siinä taustalla. Jees!

Sitten muihin asioihin. Jälleeen olen hieman ylienerginen.

Eikö ole outoa samaan aikaan pelätä mustalaisia ja HAI HAI HAI HAI HORTTO KAALOT LYÖKÄÄ KÄTTÄ!!!

• Myös Jeff the killer, Jeff vs. Jane, Polybius ja Candle cove ova hyviä.

• Karmiva Pasta

• Ovathan ne melkein kaikki hyviä, mutta noi vaan tulivat jotenkin mieleen. Song of unhealing on jotenkin niin härö... Tuli vaan mieleen.

• Eräs trotskilainen

XDXDXD

Olen KOM-teatterissa.

XD

Paljastan itsestäni sijaintitetoja. XDXDXDXD Come and get me!

• Kannattaa varoa, ettei JANESI nappaa sinua, kun annat sijaintisikin ilmi.

• Eräs trotskilainen
        jokutyyppi19 kirjoitti:

Kannattaa varoa, ettei JANESI nappaa sinua, kun annat sijaintisikin ilmi.

Jep, sitä sietäisikin varoa. JANESIa ei muuten ole näkynyt viimeaikoina, mutta ehkä se on vain juoni...

Ja kuten Prepperin tarinasta voi lukea, minun täytyy näemmä kaivaa ihoni alta mikrosiru veitsellä, ettei joku (kuka?) voi vakoilla ajatuksiani. :D

• Nyt mulla on siis 6 pastaa kattomatta. Kiire tulee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      727
      2266
    2. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      50
      2259
    3. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      125
      2173
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      127
      2113
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      54
      1756
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      241
      1633
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1361
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1309
    9. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1195
    10. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1137
    Aihe