Elikkäs mua kiinnostaisi ostaa vaihteluks m4:n tyylinen pyssy tai hk. Rahaa aseeseen/uusiin osiin max:450€
Ja en oo ostamas mitää chinan ihmettä joten vain laadukkat kelpaa jos teillä olisi ehotuksia KIITTI JO ETU KÄTEEN :)
Mikä olis hyvä pyssykkä?
14
97
Vastaukset
- Airsoft
Ok kiitti ehotuksesta laitetaan harkintaan olisko muita ehotiksiä tälle kilpailiaks
- Airsoft
Kumpi noista olisi parempi ku en ite osaa päättää vaihtaisin siihen ainakin ton ris kiskon ja maalauttaisin sen lisäksi laittaisin holo sightin AUTTAKAA
- Help4MeHelp4You
G&P on parempi ja halvempi, itse ottaisin sen.
PERUSTELE: G&P hyvä virityspohja ja toimii suoraan laatikostakin.- Airsoft
Okei kiitti vastauksesta, olisko muita vastauksia sillä yksi mielipide on vain yksi :D
Itse veikkaisin tuata Magpul:in asetta kestävemmäksi suoraan laatikosta. Mutta paljo on tilaa akulla verrattuna tuohon G&P.....
- Airsoft
Eli kääntyisit mangpulliin no sittenhän tää on aika ristiriitasta kumpi on loppu peleissä parempi voisko joku vielä sanoa siis sellanen joka oikeesti tiätää nii saatais ratkaistua
- VFCftw
Airsoft kirjoitti:
Eli kääntyisit mangpulliin no sittenhän tää on aika ristiriitasta kumpi on loppu peleissä parempi voisko joku vielä sanoa siis sellanen joka oikeesti tiätää nii saatais ratkaistua
soviet.sniper on senverran kokenut jätkä, että sitä on paras uskoa.
Itse ostasin VFC:n aseen, koska IMO laadukkain merkki mitä on.
- wwwf333f
vfc ei todellakaan ole laadukkain. Ei jeesus taas.
Mä ostaisin ton G&P:n koska en haluisi tuota ERGtä. - Magpulfan
https://www.youtube.com/watch?v=m4ZR1ddKV8c
Magpul ase on paljon luotettavampi kuin tua G&P. Magpul valmistaa myös oikeita rynkkyjä. G&P saattaa olla huonot sisukset jotka joutuisit vaihtamaan samantien.
Kannattaa lukasta tua jos osaa enkkua: http://www.booliganairsoft.com/2013/08/pts-kwa-rm4-erg-scout-aeg.html- Airsoft
Oggei päädyin toho magpulliin koska suurin osa sano niin olis tarkotuksena hommata tohon ris raiteet että saa siihen lampun ja ku akku han on tossa sen jostapidetään kiinni (en muista nimee ) nii laittais sitte siihe rissii akku kotelon
- VFCftw
Airsoft kirjoitti:
Oggei päädyin toho magpulliin koska suurin osa sano niin olis tarkotuksena hommata tohon ris raiteet että saa siihen lampun ja ku akku han on tossa sen jostapidetään kiinni (en muista nimee ) nii laittais sitte siihe rissii akku kotelon
Oletko koskaan edes kuullutkaan, mitä tarkoittaa IMO?
Jotenki tuntuu että et.. - Airsoft
VFCftw kirjoitti:
Oletko koskaan edes kuullutkaan, mitä tarkoittaa IMO?
Jotenki tuntuu että et..En oo, mitä se tarkottaa
- VFCftw
Airsoft kirjoitti:
En oo, mitä se tarkottaa
Viesti oli kaverille joka sano että vfc ei olis laadukkain mekki.
IMO tarkoittaa In My Opinion
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1612810
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262460Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?532364- 1352220
- 631905
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2481734- 311391
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201329Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi311222Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161215