Minun Mielestä Anaheim Ducks tai Boston Bruins saa kommentoida mikä sinun mielestä.
Mikä Joukkue voittaa Stanley Cupin
20
213
Vastaukset
- Teuvo Teräväinenn
Tämä Ei liity tähän asiaan mitenkään mutta lopettakaa minun haukkuminen!!!
- Terävä Teuvo
Kukas tässä Teräväisen Teuvoa on haukkunut?
Suomalaisen jääkiekkoilun suurimpia lupauksia tällä hetkellä, joten haukkumiseen ei pitäisi olla edes aihetta.
Itse olisin ottanut hänet mukaan Sotshiin jo pelkästään niiden näyttöjen perusteella, joita alle 20-vuotiaiden kisoissa esitti.
Loistava pelintekijä, joka tulee olemaan leijonien avainpelaajia tulevissa arvokisoissa.
Aivan sama juttu Ristolaisenkin kohdalla: Suomen parhaimpia kiekollisia puolustajia, vaikka ura on vasta alkuvaiheessa.
Mielestäni hänet olisi aivan hyvin voinut ottaa Sothsiin vaikkapa Kukkosen tilalle. On toki varalla, joten voi vielä nousta kisakoneeseen, jos muutoksia kokoonpanoihin tulee. - mikke1
kuka sua on haukkunu vitun pentu
- mirko-l
Terävä Teuvo kirjoitti:
Suomalaisen jääkiekkoilun suurimpia lupauksia tällä hetkellä, joten haukkumiseen ei pitäisi olla edes aihetta.
Itse olisin ottanut hänet mukaan Sotshiin jo pelkästään niiden näyttöjen perusteella, joita alle 20-vuotiaiden kisoissa esitti.
Loistava pelintekijä, joka tulee olemaan leijonien avainpelaajia tulevissa arvokisoissa.
Aivan sama juttu Ristolaisenkin kohdalla: Suomen parhaimpia kiekollisia puolustajia, vaikka ura on vasta alkuvaiheessa.
Mielestäni hänet olisi aivan hyvin voinut ottaa Sothsiin vaikkapa Kukkosen tilalle. On toki varalla, joten voi vielä nousta kisakoneeseen, jos muutoksia kokoonpanoihin tulee.Teuvo Teräväinen on vitun homo äitin pikku pentu
- homo1
Terävä Teuvo kirjoitti:
Mielestäni hänet olisi aivan hyvin voinut ottaa Sothsiin vaikkapa Kukkosen tilalle. On toki varalla, joten voi vielä nousta kisakoneeseen, jos muutoksia kokoonpanoihin tulee.turpa kiinni pentu
Pittsburgh penguins sen viä ;)
- MrJuha82hyvätyyppi
Anaheim vie, sillä Saku Koivu näyttää nyt mistä hänet on tehty.
Hän vie Ducksin mestaruuteen, ja häntä säestävät Selänne, Getzlaf ja Perry ja muu joukkue.- hossafan
Chicago vie { hossan johdolla
- NHLMIESz
Chicago, Pittsburgh, Boston tai Anaheim
- Kari Fan
Minun mielestä KariLehtonen olisi pitänyt laittaa suomi canada otteluun maaliin
- juustoluusto
Kiinnostavaa. Koitahan pysyä aiheessa
- lätkäspede96
Chicago tai pittsburgh
- Mika Possu
Jokerit sen vie:D
Minun mielestä anaheim
- tuukkaaaaaaa
Anaheim tai boston
- anaheim4life
Valitettavasti näyttää taas siltä että Chicagohan se sieltä porskuttaa kohti kuppia :(((
- mikke possu
Niinpä chiago :);)
- nhl freak
Toivottavasti Boston, mutta chicago on valitettavan ennakkosuosikeista
- NHLPlayoffs
Luultavasti Chicago, mutta Bostonilla on myös hyvät mahdollisuudet
- NY rangers
veikkaan että montreals voittaa vaikka en kannata sitä :
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562748
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262450Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?532364- 1352210
- 631895
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2471730- 311391
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201329Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161215Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi311212