Kaipaatko jo kesää?

Kesätyttö -99 ;3

Mä ainaki :3 Talvella on niin rassaavaa kun täytyy pukee niin paljon. Kesällä helppoo lähtee ulos, riittää kun laitat kengät jalkaan (ja riippuu minne lähdet tarvitko kenkiäkään) :D
Rakastan mun pinkkei conversei nii paljon oikeesti haluisin saada ne jo takasin käyttöön

7

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HeKee

Mä en osaa sanoa. Mun synttärit on kesällä ja tykkään tosi paljon kesästä, voi uida ja tehdä kaikkea kivaa. :3 Mut toisaalta mä tykkään talvesta, etenkin silloin kun on tosi kylmä. Kevät on varmaan mun inhokkivuodenaika. Loskaa. Yäk. Hyh hyh.

Siiliö, kuinka aktiivisia siilit ovat talvella? Yksi sellainen ketku hiippaili meidän pihalla syksyllä, ja öisin mun ikkunan ulkopuolelta kuuluu epäilyttävää narskuttelua...

• Loskapaska

Joo mä myös, en jaksa tota märkää loskaa.

• Kesässä on hyvää se, että suomi24 elää. On loma. On mun(kin) synttärit. On lämmin. (Joskus se on myös miinus.) Voi ulkoilla jos kestää kuumuutta. Voi mennä uimaan. Ei ole niin märkää tai ainakaan se ei haittaa. Saa valvoa myöhään.

Siilit ovat yleisen käsityksen mukaan unessa talvisin, mutta jos jotain uhkaavaa tulee reviirille, niin ne eliminoivat sen hetimmiten. Jos joku tuhoaa siilin pesän, niin ne esittävät kuolevansa mukana. Sitten ne aloittavat kostotoimenpiteet, jotka päättyvät siihen, että pesän hajoittanut tyyppi kuolee. Kyseiset kostotoimenpiteet voivat olla hyvinkin julmat ja liioitellut. Siilit eivät viihdy kovin hyvin talvella jalkeilla.

• En todellakaan kaipaa kesää.

• Eräs trotskilainen
    • fnfnfn

Rakastan kesää! En malta odottaa!

Rakastan kesävaatteita, rakastan lämpöä, rakastan kuumuutta (toivottavasti tulee kuuma kesä), rakastan vihreyttä, rakastan kuivuutta, rakastan uimista, rakastan kesäiltoja, rakastan trampoliinilla makoilua, rakastan kesämatkoja, rakastan kesämökkiä...

Kesällä minä elän. Voisi jopa sanoa, että elän kesästä kesään ja talvella horrostan.

Toki talvikin on omalla tavallaan kaunis, varsinkin silloin kun on oikein kovat pakkaset. Silloin kun puut on valkeina, aurinko paistaa päivisin pilvettömältä taivaalta kirkkaan sinisenä, illalla pinkistä oranssin kautta violettiin ja yöllä tähdet on kirkkaita, mutta muuten talvi on vaan niin brutaalia aikaa. Olen järjettömän väsynyt ja palelen koko ajan.

En siedä sen sijaan sellaista loskapaskatalvea. En tarkoita sellaista kevätloskaa.

Muutan kesän jälkeen länsirannikolle ehkä opiskelemaan ja pelkään yli kaiken, että siellä talvi on alinomaan loskapaskatalvea. Ja että siellä tuulee koko ajan.

En vihaa mitään niin paljon kuin tuulta.

- fnfn

• oce

E mie ylleensä oota kessää, mut nyt ootan ku pääsee ylä asteelta.
        Kesä on perseestä koska:
        -liian kuuma
        -herkät silmät (liian laiska käyttään arskoja)
        - mie oon musta ku muriaani kesän jäljiltä
        - ne saamarin mopo jonnet pärrää yötä myöten.
        Mahtava koska:
        -uimaan
        -vähän vaatteita
        -paljaat jalat
        - ei koulua
        en jaksannu taaskhaan kirjautua, mutta tiijättä kuka mie oon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      182
      4160
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2830
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      69
      2728
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      153
      2520
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      72
      2162
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      348
      2046
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      33
      1528
    8. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      39
      1447
    9. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      21
      1433
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      17
      1322
    Aihe