Pojat, jos tyttö kysyy teiltä "oonko kiva?" Älkää vastatko "ehkä" tai "en tiiä" vastatkaa suoraa ei tai joo, ei tyttö pahastu jos sanot ei ja ei oo yhtään noloo sanoo joo!
Ja jos tyttö on tehny selväksi ettei pidä susta nii älä jatka enää mitää flirttausta!!!
Kommenttei saa laittaa:'D
Ja kaikkee muutaki
Mikä poikii vaivaa??!!
18
265
Vastaukset
- erkkiliina
Pojat nytte on tommosia tolloja xD koita kestää...x)
- Ja aina liioitellaan
Eivät kaikki pojat ole sellaisia.... Esimerkiksi mä!
- Skating girl
Ja aina liioitellaan kirjoitti:
Eivät kaikki pojat ole sellaisia.... Esimerkiksi mä!
En tarkottanu yleistää
- Joo o..
Se on mun mielestä ärsyttävää, ku poika ei koskaan oma-alotteisesti kehu. Vaan ku kysyn, että: mitä mieltä oot musta?
Poika: oot tosi kiva ja sun kaa on tosi kivaa jutella :)
Jos sitten kehun sitä: oot tosi kiva! :)
Se: no kiva :)
Ei voi ees sanoo mitää: säkin :)
Jos kerran oon niin kiva... Ja muuten: miks tytöt ei sais yleistää, kyl pojatki yleistää iha liikaa!?
Aina tytöt tekee jotai vääri :)- Skating girl
Kiitos tästäkin kommentista
Koska jos sanoo jotain ei tietenkään tarkota KAIKKIA ihmisiä - idioottos
"Poika: oot tosi kiva ja sun kaa on tosi kivaa jutella :)
Jos sitten kehun sitä: oot tosi kiva! :)
Se: no kiva :)
Ei voi ees sanoo mitää: säkin :)"
Eikös se jo sanonut että olet kiva?
- ---
No tytöt ootte ite sellasia vinkuvia lissuja.
Mä kyllä sanon aina suoraan mitä ajattelen...
- kiekkoo
Mun mielest tollaset pojat on just ihanii ku sanovat asiat suoraan ja niinku asia on.
Sattumoisin molemmat pojat kenet oon huomannu tällasiks on kans olleet jääkiekkoilijoita :D
- Kannattaa narraaVähä
Voitko väittää,ettei yhtän haittaa että kysyessä joku mukava poika sanoo sulle että ``no et oikeastaa oo(kiva)...``
- Skating girl
No kyllä siitä surulliseks tulee mut en mä sitä tappais nii mikä estää sanomasta suoraa
- ozcan
Voi hyväne aika! :D oon monesti kysyny tytön seurassa et mitä se haluu tehä, ja arvaapa kuinka monta kertaa se on vastanu: "ihasma" tai "emt ". Ja jos on rehelline ja sanoo et "et oo kiva" nii silloin te tytöt valitatte että ollaan liian suorapuheisia. Ethän säkään sanois suoraan pojalle et joo et oo kiva.
- Skating girl
Itse asias saattaisin jopa sanoo
- ozcan
Lisäisin tohon viel et jos ei seura kiinnosta, nii sano suoraan vaan ihan heti, että ei kiinnosta. Se vasta on ärsyttävää ku ei tiiä et tykkääkö toi tytsy siitä et sä flirttailet sen kans vai ei.
- Skating girl
ozcan kirjoitti:
Lisäisin tohon viel et jos ei seura kiinnosta, nii sano suoraan vaan ihan heti, että ei kiinnosta. Se vasta on ärsyttävää ku ei tiiä et tykkääkö toi tytsy siitä et sä flirttailet sen kans vai ei.
Oon tehny sen ihan riittävän selväks sille/niille
- TässäonTotuus
Skating girl kirjoitti:
Oon tehny sen ihan riittävän selväks sille/niille
Juu hehheh minä jos menisin sanomaan esim kikin ryhmässä tytölle että "no oot kyl vähä ruma" se ja sen kaverit tulis heti huomenna koulus sanomaa et "mitäs helvettiä" "mee tappaa ittes"
- 13v tyttö:)
Onks sul kikkii ?:) tuu kikkaa riinahh_
- Raivopallo
Taitais totuus sattua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824160
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262830Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?692728- 1532520
- 722162
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3482046- 331528
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi391447Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211433Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171322