Moi!
Tää on melko loppuun kulutettu aihe, mutta kuitenkin. Toivoisin ongelmaani vastauksia ja neuvoja, mitä mun pitäis tehä..
1. Olen ihastunut vuotta vanhempaan poikaan, ja ainakin minusta vaikuttaa siltä, että hän saattaisi olla kiinnostunut minusta. Hän aina vilkuilee minua, ja aina kun kävelen hänen ohitseen, hän vaikuttaa hieman hermostuneelta. Ottelupäivinä (luokkien välisiä urheilu pelejä, esim. Jalkapallo, lentopallo.) kun olen jossain istumassa katsoen pelejä tai pelaamassa, huomaan pojan vilkuilevan minua useammin, ja lenttis ottelussa, kun siinö on ne jännät vaihdot, istuin kentän laidalla kannattamassa omaa luokkaa, hän asettui vaihdossa suoraan eteeni, ja minusta tuntui, että hän katselisi suoraan minua päin. Epäilen kuitenkin, että olen harhaluuloinen, ja poika ei pidä minusta yhtään. Ja jos poika on kiinnostunut, oöen varmaan antanut sellaisen vaikutelman, ettei minua kiinnosta..m :(
voin varmistua, etgä poika on kiinnostunut? Miten voin lähestyä poikaa? Miten saan hänen huomion kiinnittymään itseeni?
2. Tämö taas liittyy erääseen meidän luokkalaiseemme poikaan. Hän katselee minua luokassa avoimesti, ja akna jos vilkaisen häntä, hän menee punaiseksi. On hyvin häiritsevää, kun ihminen punastelee kesken tunnin, varsinkin jos se johtuu itsestä. Minä en ole ollenkaan kiinnostunut hänestä, mutta hänelle taas olen saattanut antaa vääränlaisen vaikutelman, koska useita kavereitani istuu tunneilla lähellä häntä, ja aina tuntien alussa hipsin kavereideni luo nauramaan jollekkin typerälle...
mitä minun pitöisi tehdä?
kiitos jo valmiiksi!
Ihastus ja ei ihastus.
Humpty Dumpty
1
77
Vastaukset
1. Ainoa keino varmistua 100% on mennä juttelemaan pojalle ja kysyä asiasta.
2. Tee pojalle selväksi, ettet ole kiinnostunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7272266Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?502259- 1252173
- 1272113
- 541756
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2411633- 311361
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201309Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161195Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381137