Eli nyt oon vaihtamassa vanhaa asetta pois eräälle kaverille jolla olis tarjolla DBoys HK416 ja Cyman M4A1. Tästä tulee mun ensimmäinen Coltti, ja siitä tulee tollanen HK416 tyylinen vähän lyhkäsempi malli. Käytännössä kaikki vaihtoon siis. Mutta en osaa oikeen päättää, kun DBoyssissa on ulkoset osat (rissit, runko) valmiina HK, mutta siihen se sitten jääkin. DBoysista mulla on vain huonoja kokemuksia tullut tähän mennessä. Mutta, Cymasta taas on vain positiivisiä kokemuksia ja olen kuullut että noi Cyman uudet coltit ovat laatukamaa. Eli cyma vie sisäosissa ja ulkoisessa laadussa, mutta dboysin pyssy on jo valmiiksi HK tyylinen.
Vaihto tapahtuu siis tän viikon lauantaina, joten jos siihen mennessä joku osais neuvoa, niin se olis tosi hyvä juttu.
Kiitti
DBoys HK416 vai Cyma M4A1 (HK416 build)
5
153
Vastaukset
Ulkoisesti nuo on aikalailla samaa tasoa jos ne on metalli runkoisia mutta tosiaan sisuksilta tua Cyma on parempi. Joten suosittelisin sellaista ratkaisua että katsot paljo kokonaisuudessaan M4 muokkaaminen HK416 näköiseksi maksaa ja sitten taas paljo maksaa sisukset HK416.
Kannattaa myös ottaa semmoinen seikka huomioon että kauan noi on ollut jo käytössä? Meinaan jos tuolla Cyman M4 on jo ikää niin siinäkin voi olla kohta joidenkin sisuskalujen vaihto edessä.- ota cyma jos voit
Ota Cyma, muokkaa ja heitä tämä tavallisen rungon tilalle http://www.milgear.fi/fi/product/dboys-hk416-metallirunko-hk-06-/1516
Mut mistä tommosen HK416 tyylisen RISin saa?- kuuttii
Juuri näin. Aseet on molemmat uusia, kaveri on siis yrittäjä, atom airsoftin yks työntekijöistä. Taidan ottaa kuitenkin on cyman, koska on tosiaan ollut vain huonoja kokemuksia dboysista, päinvastoin cymalla.
- HK416 RIS
Tuli vaa mielee et saako HK:n RIS:siä mistään? (Itseekin olen tekemässä HK416)
- tussunigga
HK416 RIS kirjoitti:
Tuli vaa mielee et saako HK:n RIS:siä mistään? (Itseekin olen tekemässä HK416)
Bumpy, ostin tossa lauantaina Cyman M4A1, kylkiäiseks lipotin, ja ei todellakaan ole valittamista. Kaikki on jämäkkää. Ampuu suht pitkälle ja tarkkaan, nopeella roffilla tosin laskee vähän tarkkuus. Siis vakiona. Lähiaikoina ostan lähelle parilla sadalla tavaraa tohon, lähinnä sisäosia ja varusteita. Ainoo ulkonen modi mikö tohon vielä tulee on sling mountti. Myöhemmin sitte freefloat rissit ja näinpoispäin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7272306Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?502269- 1292241
- 1342147
- 551772
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2411643- 311371
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201309Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161195Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381147