En ymmärrä, miksei kukaan sano mulle mitään

saimaa230645

riittäisi pelkkä BÖÖ, olenko mä kekusteluissa mukana?

18

138

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :))))

Ei täällä saa kukaan puhua iltauutisten jälkeen, moni vaapukka katsoo paheksuvasti.

• rankka päivä

Pöh, moni katsoo tuohon aikaan unia.

• helteen huumaama

Olemme vetäneet kilon herneitä nenäämme ja aloittaneet Suuren Mökötysfestivaalin.
      Luihuina pälyilemme loukostamme tummaan kesäiltaan.
      Mutta kyllä me joskus sitten taas tullaan esille ja ollaan olevinamme.

• ruikonperän vera

Juttele sitten jotain järkevää.. äläkä ruikuta miksei kukaan vastaa. Tee itsestäsi mielenkiintoinen, niin varmasti saat viestejä jos ei muuta niin ainakin miehiltä

• ----

Täällä vi**umaisuus on ainoata mielenkiintoista. Kuinka ihmiset pystyvätkin valtaamaan alaa silla suunnalla.

• aamunvirkku.

taisit luulla olevasi chatissa?
      tällä keskustelupalstalla on harvemmin yökyöpeleitä, joten vastauksia saatat joutua odottelemaan aamuun saakka

• bööäää

Hää kirjoittelee tuolla profiilissaan.

• ollakovaiei1

Tääll e kuulema saa sanoa henkilökohtaisest. Pitää sanoa kaikille keskustelijoille.

Mitä haluaisit sinelle sanottavan?

• Pitää siis sanoa nimimerkille, olettaen että kaikki palstalaiset viestin lukevat ja ottavat sen myös itselleen osoitettuna sanomana.
        Kaikkea kanssa..

• eppu2

Miksi sitten jokaisen kirjoituksen alla lukee ´´vastaa´´, ellei vastata saa.
        Ja vielä kysytään, haluatko vastauksen sähköpostiisi?
        Itse olen ajatellut sen niin, että vaikka vastaa jollekin, vastaus on sillätavalla avoin, että sitä voi muutkin kommeitoida.
        Lienenkö ymmärtänyt väärin?

• ollakovaiei1
        Anceli kirjoitti:

Pitää siis sanoa nimimerkille, olettaen että kaikki palstalaiset viestin lukevat ja ottavat sen myös itselleen osoitettuna sanomana.
        Kaikkea kanssa..

No sitähän minnäi? Jos kerta jonkun kommenttiin vastaa niin eikös se ole hälle itselleen ja nimenomaan juuri hänen kommenttiinsa. Toiset voivat sen lukea ja taas vuorollaan ottaa siihen kantaa.

• ollakovaiei1
        eppu2 kirjoitti:

Miksi sitten jokaisen kirjoituksen alla lukee ´´vastaa´´, ellei vastata saa.
        Ja vielä kysytään, haluatko vastauksen sähköpostiisi?
        Itse olen ajatellut sen niin, että vaikka vastaa jollekin, vastaus on sillätavalla avoin, että sitä voi muutkin kommeitoida.
        Lienenkö ymmärtänyt väärin?

Eiku juuri samoin ymmärsin. Eikös se keskutelu juri sitä ole, yksi sanoo yhtä, toinen vastaa siihen, kolmas kommentoi omalla kommentillaan jne.

• nii pitäis olla
        ollakovaiei1 kirjoitti:

Eiku juuri samoin ymmärsin. Eikös se keskutelu juri sitä ole, yksi sanoo yhtä, toinen vastaa siihen, kolmas kommentoi omalla kommentillaan jne.

Silti se kolmas saa helposti päin pläsiä; en minä sinulle sanonut.

• ollakovaei 1
        nii pitäis olla kirjoitti:

Silti se kolmas saa helposti päin pläsiä; en minä sinulle sanonut.

Eikös tuollainen ole aika lapsellista läpändeerusta :).

• Ilmoittaudun sarjaan BÖÖ.
      Eivät meilläkäänpäin ole hinnat halventuneet.
      Olisikohan niin, että ihmiset uskovat, kun on mustaa valkoisella?
      Tietysti televisoissakin käväisee joku asiantuntija varmemmaksi vakuudeksi todistamassa, että suomalaisen ostajan kannattaa olla onnellinen...

• staka*

Oletko itsekään ottanut mihinkään varsinaiseen keskusteluketjuun osaa? Jos et niin ei kai silloin ole sinulle mitään kommentoitavaakaan?

Senkun alat kirjoitella, kyllä valppaita päivystäjiä yleensä on paikalla jotka kommentoi. Jos ei heti niin pikapuoliin. Sitä nopeammin mitä räväkämpi oma kommenttisi / aloituksesi on... ;-)

• |||

Päivystäjät ovat ilkeämielisiä kyttiä.

• <<<<<|||>>>>>
        ||| kirjoitti:

Päivystäjät ovat ilkeämielisiä kyttiä.

Oletko opiskellut joukko-oppia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      170
      3087
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2530
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      54
      2416
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      146
      2301
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      1966
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      263
      1793
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1401
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1339
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      36
      1269
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1235
    Aihe