Tähän ketjuun voit kirjoittaa taas kauniit ja rohkeat-kuvioita.
Se sanoi niin ja toinen vastasi noin ja sillä ilmeellä jne
Ex-puan ihmissuhdedraamaa
44
<50
Vastaukset
- Ex--PUA
OK.
Pitikin antaa hieman updatea siitä "strategiapalaverista",mutta koska se ketju on jossain helkkarin kuuselmassa, ei paljoa laiteltu.
Siinä siis neiti B.voitti yleisöäänestyksen.
Palstan viisaat aivopäät ja sen ylivertainen ihmisuhdeneuvosto päätyi siihen tulokseen, että sitä minun tulisi koittaa.
Näin häntä tänään.
Neiti C ei ollut paikalla, neiti A oli. Mutta koska B oli sopivasti sivussa, ja äänestyksessä saamani tulos pätevä, menin jututtamaan häntä.
Miten kävi?
Oli liikaa ihmisiä, joiden keskellä olimme, joten päätin siirtää iskuni hieman yksityisempään tilaisuuteen. Joka tapauksessa lämmitin häntä kevyesti, jopa hieman pohjustaen, jos vaikka tänä viikonloppuna saan vietyä tehtävän loppuun.
Maltatkohan ollenkaan odottaa?- Ex--PUA
MGTOW kirjoitti:
Voi sua veli..... ;)
Huomenna liikenteessä vai romanttiset treffit?Ehkä ihan rauhaiseloa, ellei sitten ala viinahammasta kolottamaan.
Rauhaisuudessa menisin ehkä elokuviin jos oikein venyn. Ex--PUA kirjoitti:
Ehkä ihan rauhaiseloa, ellei sitten ala viinahammasta kolottamaan.
Rauhaisuudessa menisin ehkä elokuviin jos oikein venyn."Joka tapauksessa lämmitin häntä kevyesti, jopa hieman pohjustaen, jos vaikka tänä viikonloppuna saan vietyä tehtävän loppuun."
Eli typyn kanssa yöhön vai leffaan?
Vitsi ...vitsi, jeps, en itsekään tiedä vielä huomisesta, mutta luultavasti käyn ainakin kääntymässä ja analysoimassa "soidinmenoja", se on välillä surkuhupaisan näköistä menoa. =D
Rupattelamassa vaan, kun ei ne "helmet" siellä todistettavasti käy, koska palstan "helmetkin", niin on sanonut, joten jos joku näyttelee sellaista, niin tiedän, että se huijaa, onneksi on palsta ja palstan naiset.- Ex--PUA
MGTOW kirjoitti:
"Joka tapauksessa lämmitin häntä kevyesti, jopa hieman pohjustaen, jos vaikka tänä viikonloppuna saan vietyä tehtävän loppuun."
Eli typyn kanssa yöhön vai leffaan?
Vitsi ...vitsi, jeps, en itsekään tiedä vielä huomisesta, mutta luultavasti käyn ainakin kääntymässä ja analysoimassa "soidinmenoja", se on välillä surkuhupaisan näköistä menoa. =D
Rupattelamassa vaan, kun ei ne "helmet" siellä todistettavasti käy, koska palstan "helmetkin", niin on sanonut, joten jos joku näyttelee sellaista, niin tiedän, että se huijaa, onneksi on palsta ja palstan naiset.Ymmärrän kyllä onnen, että on palsta, mutta mitä onnea on palstan naisissa?
- Älykkö
Hmmmmmmaaaaaaaooooooooo IHANIA JOKAINEN SULOTAR !!!
Puolustan kanssasisariani !
Onko tullut otettu rurpaan tarppeeksi monta kertaa ???
Leikkiähän tämä on, vai mitä, eihän täällä kukaan tosissaann............... - Ex--PUA
Älykkö kirjoitti:
Hmmmmmmaaaaaaaooooooooo IHANIA JOKAINEN SULOTAR !!!
Puolustan kanssasisariani !
Onko tullut otettu rurpaan tarppeeksi monta kertaa ???
Leikkiähän tämä on, vai mitä, eihän täällä kukaan tosissaann...............Ne ovat yhtä ihania kuin tiputtava räystäs.
Ex--PUA kirjoitti:
Ymmärrän kyllä onnen, että on palsta, mutta mitä onnea on palstan naisissa?
On täällä "helmiä" joukossa, mutta en tiedä kuinka monta, kun ne peikkoilevat aina välillä. =D
Eli hyviä ajatuksia on monella naisella, mutta sitten taas ei voi tietää mikä on totta ja mikä vain puhetta....hmmmmm...toivottavasti ovat tosissaan, niin tietää että niitä "helmiä" vipeltää tuolla live elämässä "vaikka kuinka monta", näin yritän oppia vakuuttamaan itselleni, tosin terveellä tavalla skeptinen täytyy olla, ettei kolahda pää mäntyyn........- Älykkö
Ex--PUA kirjoitti:
Ne ovat yhtä ihania kuin tiputtava räystäs.
Minä oikee Älykkö tällä kertaa.......... .....
- arvauskeskus
Jostain kumman syystä raparperi ei ole saanut naista pysymään. Oliskohan matalanstatuksen ja/tai pienen vehkeen omaava mies, muutenhan hän olisi todellinen saalis. Veikkaan molempia, koska täällä yrittää pönkittää olematonta itsetuntoa ja todistella tuntemattomille palstatrolleille saavansa pillua. Kuka muu tekee noin? Ei kukaan.
- Ex--PUA
Saanut jäämään? :D Olen kertonut täällä miten naiset ovat halunneet kanssani seksiä ja suhdetta, minä taas en. Paitsi seksiä. Jos naiset itse ovat luopuneet monogamiasta ja neitsyydestään, ja tehneet itsestään suhdekelvottoman, niin totta kai minä teen sen mukaan,
Miksi minä haluaisin saada lutkat jäämään, ei ne ole parisuhdetta vaan panoa varten. Kyllähän sinun se on pitänyt vanhana ja väljäksi nussittuna lutkana huomata? Tai no en tiedä, jos olet niin tyhmä miltä tunnut.
- Älykkö
Ylipainoinen katkera raparperi saanut säälistä kokemattomalta kaupan kassalta.
- Ex--PUA
Säälistä ei voi saada, koska nainen on hypergaminen ja vaatii että miehen tulee olla joku jota hän katsoo ylöspäin. Samoin, etenkään kokemattomalta kaupan kassalta sitä ei voisi niin saada, sillä seksi on aina saavutus miehelle ja osoitus hänen tasostaan, joka kasvaa jokaisen kaadon myötä. Kokematon nainen taas on aina merkittävämpi kuin jokin mälliviemäri.
Samoin mistä tuo ylipainoinen tulee? :D Projisoiko se älykköä esittävä mummo? - minimunamies
Juuri niin. Pienellä pippelillä pääsee ehkä pari kertaa panolle, muuten ei jatkoa.
- Älykkö
Ex--PUA kirjoitti:
Säälistä ei voi saada, koska nainen on hypergaminen ja vaatii että miehen tulee olla joku jota hän katsoo ylöspäin. Samoin, etenkään kokemattomalta kaupan kassalta sitä ei voisi niin saada, sillä seksi on aina saavutus miehelle ja osoitus hänen tasostaan, joka kasvaa jokaisen kaadon myötä. Kokematon nainen taas on aina merkittävämpi kuin jokin mälliviemäri.
Samoin mistä tuo ylipainoinen tulee? :D Projisoiko se älykköä esittävä mummo?Hei taas Ex-PUA ! miten on ilta mennyt, katsoitko lätkämatsin?
Olihan jännittävä matsi. Minä vaihdan kohta nimimerkin, olen tehnyt ilmiantoja myös! Saan koko ajan jotain niskaani, turhauttavaa!
Toi edellinen ylipainoinen älykkö on taas vale! - Ex--PUA
minimunamies kirjoitti:
Juuri niin. Pienellä pippelillä pääsee ehkä pari kertaa panolle, muuten ei jatkoa.
Harmi jos tuo on kokemuksesi. Mutta kokeile seuraavan kerran naista joka ei ole päästänyt itseään turhan avaraksi, kuten yh:t ja muut lihavat lutkat.
- anaalilyysi
Ex--PUA kirjoitti:
Harmi jos tuo on kokemuksesi. Mutta kokeile seuraavan kerran naista joka ei ole päästänyt itseään turhan avaraksi, kuten yh:t ja muut lihavat lutkat.
No jos sulla on alle 20 cm, niin ei vakipanoksi susta ei oo kellekään. Parisuhteeseen pääsee pienemmälläkin vehkeellä, mutta tolla luonteella tuskin kukaan sua pitkään katselis. Tyydy vaan niihin yhden yön panoihin. Ei susta parempaakaan ole.
- Ex--PUA
Älykkö kirjoitti:
Hei taas Ex-PUA ! miten on ilta mennyt, katsoitko lätkämatsin?
Olihan jännittävä matsi. Minä vaihdan kohta nimimerkin, olen tehnyt ilmiantoja myös! Saan koko ajan jotain niskaani, turhauttavaa!
Toi edellinen ylipainoinen älykkö on taas vale!Juu huomasin, ei hätää, ne ovat kateellisia vain sinulle (ja minulle) sekä tietenkin katkeria, koska eivät vain osaa. NOH, ei kaikki voi olla voittajia. ;)
Ehdin nähdä pelistä vain viimeiset 5 minuuttia, joten ihan hirveäksi jännitysnäytelmäksi se ei siis päässyt muodostumaan.
Nyt sitten vapaata oleskelua, viihdettä ei varmaankaan silti. Annetaan yllätyksille tilaa.;)
Entäs itse, mitä olet touhunnut? Meinaatko riehaantua vielä tänään? - Ex--PUA
anaalilyysi kirjoitti:
No jos sulla on alle 20 cm, niin ei vakipanoksi susta ei oo kellekään. Parisuhteeseen pääsee pienemmälläkin vehkeellä, mutta tolla luonteella tuskin kukaan sua pitkään katselis. Tyydy vaan niihin yhden yön panoihin. Ei susta parempaakaan ole.
Jos sulla taas ei poimujen seasta pillua löydy ilman että mies hukkuu sinne, niin nussi valasta. Luultavasti myös näytätkin sellaiselta joten eikö muuta kun uimareissulle siitä. Puli puli ! :3
- Älykkö
Ex--PUA kirjoitti:
Juu huomasin, ei hätää, ne ovat kateellisia vain sinulle (ja minulle) sekä tietenkin katkeria, koska eivät vain osaa. NOH, ei kaikki voi olla voittajia. ;)
Ehdin nähdä pelistä vain viimeiset 5 minuuttia, joten ihan hirveäksi jännitysnäytelmäksi se ei siis päässyt muodostumaan.
Nyt sitten vapaata oleskelua, viihdettä ei varmaankaan silti. Annetaan yllätyksille tilaa.;)
Entäs itse, mitä olet touhunnut? Meinaatko riehaantua vielä tänään?Kiva vaihtaa muutama sana ! Kävin keräämässä metsästä valkovuokkoja !
Olen roikkunut melkein koko päivän täällä ja saanut moitteita muilta kun olen puhunut muitakin asioita kuin mihin ketjun kysymys viittasi, että kyllä minua tarkkaan syynätään ja kiusataan. Ja tietysti katsoin matsin, jännittävä oli.
Nyt alkaa väsy painaan , niin menen sänkylle vaakatasoon ja katson Robin Hoodia! - Ex--PUA
Älykkö kirjoitti:
Kiva vaihtaa muutama sana ! Kävin keräämässä metsästä valkovuokkoja !
Olen roikkunut melkein koko päivän täällä ja saanut moitteita muilta kun olen puhunut muitakin asioita kuin mihin ketjun kysymys viittasi, että kyllä minua tarkkaan syynätään ja kiusataan. Ja tietysti katsoin matsin, jännittävä oli.
Nyt alkaa väsy painaan , niin menen sänkylle vaakatasoon ja katson Robin Hoodia!Valko- ja sinivuokot on varma kevään merkki. :) En olekaan ennen saanut niitä naiselta ennen, joten muistan laittaa ne huolella maljakkoon. :3
Itse katson Die hardia, ja samalla suunnittelen seuraavaa siirtoani.
Palstalla taas jonkin verran tullut oltua, sopivissa väleissä. Kumman addiktoivaa, vaikka täällä voikin olla negatiivinen energia hyvin voimakasta. Mitä mieltä olet siitä? Älykkö kirjoitti:
Kiva vaihtaa muutama sana ! Kävin keräämässä metsästä valkovuokkoja !
Nyt alkaa väsy painaan , niin menen sänkylle vaakatasoon ja katson Robin Hoodia!"saanut moitteita muilta kun olen puhunut muitakin asioita kuin mihin ketjun kysymys viittasi, että kyllä minua tarkkaan syynätään ja kiusataan."
Älä välitä niistä, tiedän että kuormitut, täytyy vaan oppia säästelemään itseään ja suojaamaan täällä, jotkut tekevät sitä ihan nautinnosta, kun saavat siitä "kicksejä".
Hyvää leffa iltaa ja lepoa!
lähden itse haukkaamaan happea....Ex--PUA kirjoitti:
Valko- ja sinivuokot on varma kevään merkki. :) En olekaan ennen saanut niitä naiselta ennen, joten muistan laittaa ne huolella maljakkoon. :3
Palstalla taas jonkin verran tullut oltua, sopivissa väleissä. Kumman addiktoivaa, vaikka täällä voikin olla negatiivinen energia hyvin voimakasta. Mitä mieltä olet siitä?"suunnittelen seuraavaa siirtoani. "
Tämä itselläkin auki, jos vaikka siellä olisi positiivisempää energiaa. :D
"Kumman addiktoivaa, vaikka täällä voikin olla negatiivinen energia hyvin voimakasta. Mitä mieltä olet siitä?"
Se on persiistä, välillä ihmettelen miten jaksat itse olla niin "hyökkäävän negatiivinen", koska välillä sinustakin paistaa empaattisuutta ja herkkyyttä, luulisi että veisi liikaa voimia olla "pahan puolella", ymmärrän monesti sinun näkökantoja, mutta sitten ammut yli pahasti aina välillä.- Älykkö
Ex--PUA kirjoitti:
Valko- ja sinivuokot on varma kevään merkki. :) En olekaan ennen saanut niitä naiselta ennen, joten muistan laittaa ne huolella maljakkoon. :3
Palstalla taas jonkin verran tullut oltua, sopivissa väleissä. Kumman addiktoivaa, vaikka täällä voikin olla negatiivinen energia hyvin voimakasta. Mitä mieltä olet siitä?En olisi ikinä uskonut että näin voimakkaan vaikutuksen teen täällä!
Mutta toisaalta kyllähän minä ihan livenäkin teen vaikutuksen ihmisiin.
En ole ihan tavallinen, vaan aika voimakas persoona ja sanon mielipiteeni!
Kyllä täällä on negatiivinen sävy näissä keskusteluissa ja olen huomannut miten se kiihtyy mitä pitemmäksi ketju venyy. Eihän kaikki ole samalla aaltopituudella, niin tulee väkisinkin kädenvääntöä! Mutta näillä eväillä eteenpäin, sanoo Älykkö!
Bye <3 - Älykkö
MGTOW kirjoitti:
"suunnittelen seuraavaa siirtoani. "
"Kumman addiktoivaa, vaikka täällä voikin olla negatiivinen energia hyvin voimakasta. Mitä mieltä olet siitä?"
Se on persiistä, välillä ihmettelen miten jaksat itse olla niin "hyökkäävän negatiivinen", koska välillä sinustakin paistaa empaattisuutta ja herkkyyttä, luulisi että veisi liikaa voimia olla "pahan puolella", ymmärrän monesti sinun näkökantoja, mutta sitten ammut yli pahasti aina välillä.Olen itsekin sanonut Ex-PUA:lle , etten kovasti kiihotu hänen kielenkäytöstä, koska raja pahan puolelle on häilyvä !
Älykkö kirjoitti:
Olen itsekin sanonut Ex-PUA:lle , etten kovasti kiihotu hänen kielenkäytöstä, koska raja pahan puolelle on häilyvä !
Luotetaan siihen, että expua keksii keinon tuoda mielipiteitään esiin, ilman "pahaa energiaa", se tekee vain hänelle huonoa....."psykoosi & romahdus"
- vihatipunen
Älykkö kirjoitti:
Olen itsekin sanonut Ex-PUA:lle , etten kovasti kiihotu hänen kielenkäytöstä, koska raja pahan puolelle on häilyvä !
Mä olen ihan ulkopuolinen tässä keskustelussa, että sori kun sekoan mutta en vaan voi ymmärtää tuota, että miten aikuinen ihminen jaksaa jutella ihmisen kanssa joka käyttää tuollaista kieltä täällä keskustelussa..Siis siinä vaiheessa kun joku ei kirjoita hänen mielensä mukaisesti.
vihatipunen kirjoitti:
Mä olen ihan ulkopuolinen tässä keskustelussa, että sori kun sekoan mutta en vaan voi ymmärtää tuota, että miten aikuinen ihminen jaksaa jutella ihmisen kanssa joka käyttää tuollaista kieltä täällä keskustelussa..Siis siinä vaiheessa kun joku ei kirjoita hänen mielensä mukaisesti.
Ymmärrän osittain, siis että olisi hetkellisesti, jos viha katkeruus purkaantuu kerralla ulos....
Täällä on myös oikeasti huonoja persoonia palstalla, joiden luontainen käytös on manipuloivaa ja osaavat trollailla eri nimimerkein, tämä on yksi syy miten voivat saada joitakin ihan hyviäkin tyyppejä leikkiinsä mukaan, vähän kuin nukketeatterissa, eli ohjailet ihmisiä väärään suuntaan, jotkut sortuvat siihen, eivätkö ole itse täysin "ruorissa"......mut nyt lähden sinne lenkille, etten taas jämähdä. =D- vihatipunen
MGTOW kirjoitti:
Ymmärrän osittain, siis että olisi hetkellisesti, jos viha katkeruus purkaantuu kerralla ulos....
Täällä on myös oikeasti huonoja persoonia palstalla, joiden luontainen käytös on manipuloivaa ja osaavat trollailla eri nimimerkein, tämä on yksi syy miten voivat saada joitakin ihan hyviäkin tyyppejä leikkiinsä mukaan, vähän kuin nukketeatterissa, eli ohjailet ihmisiä väärään suuntaan, jotkut sortuvat siihen, eivätkö ole itse täysin "ruorissa"......mut nyt lähden sinne lenkille, etten taas jämähdä. =DMä en välttämättä ymmärrä koska olen joskus EXPuan kanssa yrittänyt "keskustella" mutta eihän siitä mitään tule kun tyyppi ei edes halua ymmärtää mitä toinen yrittää selittää..Ehkä mun oma tyylini on myös hyökkäävää enkä ole "ruskeakielinen" häntä kohtaan. Jos joskus vielä ajaudun keskusteluun (mitä en kyllä aio tehdä) pitää varmaan kokeilla myötäilyä...
- Älykkö
vihatipunen kirjoitti:
En nyt ihan ymmärtänyt pointtiasi!
Ei minulla ole oikeutta tuomita ketään, koska jokainen on itse vastuussa sanoista ja teoistansa! Minä tykkään Ex-PUA:ta onhan hänessä herkkyyttä lämpöä ainakin meidän välillä. Sitä paitsi täällä keskustelu on erinlaista kuin livenä!
Sen olen huomannut ,että täällä ollaan negatiivisempia ja kärkeviä! - Älykkö
MGTOW kirjoitti:
Luotetaan siihen, että expua keksii keinon tuoda mielipiteitään esiin, ilman "pahaa energiaa", se tekee vain hänelle huonoa....."psykoosi & romahdus"
No joo heheheee, sen ku näkisi! Sulla sitten välähti :D
- Ex--PUA
vihatipunen kirjoitti:
Mä en välttämättä ymmärrä koska olen joskus EXPuan kanssa yrittänyt "keskustella" mutta eihän siitä mitään tule kun tyyppi ei edes halua ymmärtää mitä toinen yrittää selittää..Ehkä mun oma tyylini on myös hyökkäävää enkä ole "ruskeakielinen" häntä kohtaan. Jos joskus vielä ajaudun keskusteluun (mitä en kyllä aio tehdä) pitää varmaan kokeilla myötäilyä...
Keskustelu sinun kanssasi meni kuten yleensä palstanaisten kanssa, eli suutuit ja puhalsit pelin poikki kun se ei mennyt tahtosi mukaan. Ja nyt puhun asiakeskustelun aspektista, sitten muut jutut on lukunsa erikseen vielä!
Lisäksi et voi sanoa olevasi palstan positiivisen energia ja rakentavan dialogin lähetti. - vihatipunen
Älykkö kirjoitti:
En nyt ihan ymmärtänyt pointtiasi!
Ei minulla ole oikeutta tuomita ketään, koska jokainen on itse vastuussa sanoista ja teoistansa! Minä tykkään Ex-PUA:ta onhan hänessä herkkyyttä lämpöä ainakin meidän välillä. Sitä paitsi täällä keskustelu on erinlaista kuin livenä!
Sen olen huomannut ,että täällä ollaan negatiivisempia ja kärkeviä!Ei mullakaan ole oikeutta tuomita mutta en jaksa (näin vanhempana naisena) lukea "kurpittelua", värkin löysyyteen liittyviä asioita yms jos joku "erehtyy" kritisoimaan raparperia.
Mähän sanoin, että olen ulkopuolinen eli jatkakaa... - vihatipunen
Ex--PUA kirjoitti:
Keskustelu sinun kanssasi meni kuten yleensä palstanaisten kanssa, eli suutuit ja puhalsit pelin poikki kun se ei mennyt tahtosi mukaan. Ja nyt puhun asiakeskustelun aspektista, sitten muut jutut on lukunsa erikseen vielä!
Lisäksi et voi sanoa olevasi palstan positiivisen energia ja rakentavan dialogin lähetti.Ei kyse ollut minun tahdostani vaan siitä, että et edes halua ymmärtää toisen ihmisen pointtia. Mutta ihan miten vaan haluat asian ymmärtää...jälleen kerran itsellesi edulliseksi. En nyt jatka tästä enempää mutta jatkakaa te ihmeessä.
- Ex--PUA
MGTOW kirjoitti:
"suunnittelen seuraavaa siirtoani. "
Se on persiistä, välillä ihmettelen miten jaksat itse olla niin "hyökkäävän negatiivinen", koska välillä sinustakin paistaa empaattisuutta ja herkkyyttä, luulisi että veisi liikaa voimia olla "pahan puolella", ymmärrän monesti sinun näkökantoja, mutta sitten ammut yli pahasti aina välillä.Paha sanoa. Vastaan yleensä siten kuin minulle huudetaan.
En välttämättä ole aina myöskään kovinkaan perääntyvää tyyppiä.
Se yhdistettynä sitten palstaympäristöön, sekä siihen että siitä tulee negatiivisen energian purkukanava, voi selittää jotain.
Samoin, minussa on puoli joka nauttii siitä kun sitä vihataan. Toisaalta myös puoli joka on niin periaatteellinen, että se voi seistä yksin jos ei nyt maailmaa, niin palstaa vastaan. ;)
Tiedä häntä. On kuitenkin sanottava, että esim. Sinä olet sikäli epätavallinen, että kuulut ehkä enemmän näihin positiivisuuden luojiin, tai tuojiin? Koetko itse niin?
PS. Pistin viestiä takaisin eräälle naiselle, joka kyseli mitä meinaan tänään. Voisiko siitä tulla yllätys jota olemme odottaneet? - Ex--PUA
Älykkö kirjoitti:
En olisi ikinä uskonut että näin voimakkaan vaikutuksen teen täällä!
Mutta toisaalta kyllähän minä ihan livenäkin teen vaikutuksen ihmisiin.
En ole ihan tavallinen, vaan aika voimakas persoona ja sanon mielipiteeni!
Kyllä täällä on negatiivinen sävy näissä keskusteluissa ja olen huomannut miten se kiihtyy mitä pitemmäksi ketju venyy. Eihän kaikki ole samalla aaltopituudella, niin tulee väkisinkin kädenvääntöä! Mutta näillä eväillä eteenpäin, sanoo Älykkö!
Bye <3Samaa vikaa "Rahikaisellakin" siis. ;)
Noh, palsta on mikä on.
Voidaan vain pohtia ja ihmetellä, että miten ja miksi me kaikki tänne olemme oikeastaan eksyneet.
Mitä luulet, onko nämä näreissään enemmän sinulle, minulle vai molemmille? - Ex--PuA
vihatipunen kirjoitti:
Ei mullakaan ole oikeutta tuomita mutta en jaksa (näin vanhempana naisena) lukea "kurpittelua", värkin löysyyteen liittyviä asioita yms jos joku "erehtyy" kritisoimaan raparperia.
Mähän sanoin, että olen ulkopuolinen eli jatkakaa...Sitten ei kannata itsekään lähteä niille linjoille. ;) Jaksaa paremmin.
- vihatipunen
Ex--PuA kirjoitti:
Sitten ei kannata itsekään lähteä niille linjoille. ;) Jaksaa paremmin.
En ole koskaan kenenkään värkkien kokoa kommentoinut tms...
- Älykkö
Ex--PUA kirjoitti:
Samaa vikaa "Rahikaisellakin" siis. ;)
Noh, palsta on mikä on.
Voidaan vain pohtia ja ihmetellä, että miten ja miksi me kaikki tänne olemme oikeastaan eksyneet.
Mitä luulet, onko nämä näreissään enemmän sinulle, minulle vai molemmille?Meille molemmille <3 ja mitä meidän välillä on , kaikki ei sitä kestä.
Se aiheuttaa liian suurta ristiriitaa, jota he eivät osaa käsitellä, koska he kokevat meidät erilaisiksi, liikaa vastakohtia.
En tiedä mikä olisi tilanne jos nähtäisiin livenä, niin muuttuisiko käsityksemme toisista. Näin on turvallisempaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562748
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262450Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?532364- 1352210
- 631895
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2471730- 311391
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201329Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161215Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi311212