Sinkkuna olo on tosi jees

WGTOW

Tulin juuri baarista. Piti kavereitten kanssa pitä hauskaa ja pelata lautapelejä. Eihän siitä mitään tullut kun kaikilla oli joku ihmissuhdedraama tai viritys kesken :P Ei siinä mitään, mutta pakkoko sitä oli jakaa kaikille ja pilata pelikin parisuhderiidan vuoksi. Mitä enemmän näen tätä, sitä varmemmin aioin pysyä yksin.

Jos olisin uskis, rukoilisin luojaa varjelemaan mua ihastumiselta ja parisuhteelta, mutta kai uskonnoton voi kai vain todeta, että järki varjelkoon mua vieteiltä.

20

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmel

The lady doth protest too much.

• Oho! Shakespeare-sitaatti täällä.

• ätmel

Ihanko itte guuglasit?

• Olen lukenut Shakespeareni, osan suomeksi ja osan englanniksi (vaikka se olikin aika vaikeaa).

• Oikein

Yksin on paras.

• No woman no cry.

Ihmettelen kyllä nykyajan miehiä, jos ns. Miesten illoissa vatvotaan parisuhteista. Ei se tv vaikuta pelkästään naisiin, vaan menevät miehetkin pilalle.

• RumaMiesIkuisestii

Jos olisin myös uskis kiittäisin luojaa iltarukouksessa kun on antanut ruman naaman joka ei kelpaa naisille ja jää parisuhde riidat pois mut silti joku ihme vietti vetää niiden perään vaikka järkikin jo sanoo et turha yrittää kun ei ne rumille anna.

• NainenjaKesä

Eihän antaminen ulkonäöstä ole kiinni, jos muuten on fiksu ja siisti. Baari illan jälkeen useimmilla on vinoilua puolin ja toisin. Monesti se kuitenkin on sellaista yhteistä juttua,mikä ei merkkaa mitään...Jos hyvin natsaa,ei tarvi tapella. Seksi jos on hyvää,se on iso osa yhdessäoloa.Ihanaa jos pystyy antamaan toiselle tyydytyksen.Ei siin naamaa katsota,vaan kemioita.Tämä nimimerkille RumaMiesikuisestii.

• Muuan mainio bloggaaja nimimerkiltään Tommipommi lohkaisi joskus nolkytluvulla osuvasti: ujous on lääke psykodraamoja vastaan.

Tässä iässä ja näillä sinkkuvuosilla se tarkoittaa sitä, mitä naisetkin usein hokevat: parempi yksin kuin huonossa suhteessa. Ja edelleen toisin sanoen: omakin nirsous kasvaa päivä päivältä.

• en_kuuntelis

Tommipommi nyt on kyyninen paska

• atännä

Sinkkuelämä on helpompaa kuin parisuhde-elämä. Ainoa isompi ongelma on hyvän seksielämän puuttuminen. Seksiä tietysti saa, mutta irtoseksi ja vakipanot ei ihan riitä niin hyvään seksielämään kuin parisuhteessa.

• mitävalitat

Ota kirjain yhdistelmä at nimimerkistäsi pois sillä naiset ei koskaan kuulu tuohon kastiin vaikka olisivat rumia. Kuten itse sanoit saat seksiä halutessasi mutta kun mikään ei riitä. Atmies ei saa seksiä vaikka haluaisikin joten et voi pahimmassa painajaisissasikaan samaistua atm.n elämään.

• atännä
        mitävalitat kirjoitti:

Ota kirjain yhdistelmä at nimimerkistäsi pois sillä naiset ei koskaan kuulu tuohon kastiin vaikka olisivat rumia. Kuten itse sanoit saat seksiä halutessasi mutta kun mikään ei riitä. Atmies ei saa seksiä vaikka haluaisikin joten et voi pahimmassa painajaisissasikaan samaistua atm.n elämään.

Ätmitkin saa seksiä, mutta niille ei kelpaa mikään nainen sen värkin ympärillä. Sen vuoksi ne väittää etteivät saa.
        Miten niin mikään ei riitä? Ei mun maailmani pyöri pelkän seksin ympärillä kuten teillä ätmeillä.

• atännä kirjoitti:

Ätmitkin saa seksiä, mutta niille ei kelpaa mikään nainen sen värkin ympärillä. Sen vuoksi ne väittää etteivät saa.
        Miten niin mikään ei riitä? Ei mun maailmani pyöri pelkän seksin ympärillä kuten teillä ätmeillä.

"Ätmitkin saa seksiä, mutta niille ei kelpaa mikään nainen sen värkin ympärillä. Sen vuoksi ne väittää etteivät saa."

Vaatiiko ätmi siis että naisen pitää olla posliini? Ja karvat ei värkin ympärillä kelpaa?

• ujomies35

No naisilla nyt ainakin sitä draamaa aina on kun kelpuuttavat niitä jännämiehiä mutta ei naiset halua niistä eroon eikä niille kelpaa kunollinen mies. Olen myös monia riitoja nähnyt ja mietin että miksi ihmiset ei osaa selvittää asioita puhumalla rauhallisesti vaan aina huudetaan ja haukutaan.

• Älykkö

Ilman Rakkautta, vihaa, draamaa, katkeruutta, kateutta, mustasukkaisuutta elämä olisi tosi tylsän yksitoikkoista. Rauhalliset ihmiset nauttivat arjen harmaudesta. Onhan meitä joka lähtöön kummiskin :)
        Elämän tarkoitus on hioa meistä timantteja, kovassa paineessa ne timantit hiotaan !

• Älykkö

Jos minut kohtaisit, niin et itsellesi mahtaisi mitään ;D
      Olen vaan niin vietävän hyvä !

• Ohhoh, Sisko käynyt viihteellä. :)

Olet näemmä paennut sieltä, ennenkuin alkoi se kaikkein karmein osuus "pilkun" jälkeen, fiksu nainen olet.

Täytyy katsoa, jos tänään kävisi itse kääntymässä ja kurkkaamassa fiiliksen, ihan sosialisoimassa vaan, toivottavasti on iloisia ihmisiä liikenteessä.

• Joo, tuli käytyä, ei tartte mennä vähään aikaan. Kun katsoo tätä keskustelua se on heti mennyt sukupuolten väliseksi syyttelyksi - huoh. Mun ilta meni kyllä puihin ihan molempien sukupuolten yhtälaisen hölmöilyn , riitelyn, virittelen ja valittamisen vuoksi.

• WGTOW kirjoitti:

Joo, tuli käytyä, ei tartte mennä vähään aikaan. Kun katsoo tätä keskustelua se on heti mennyt sukupuolten väliseksi syyttelyksi - huoh. Mun ilta meni kyllä puihin ihan molempien sukupuolten yhtälaisen hölmöilyn , riitelyn, virittelen ja valittamisen vuoksi.

Olit siis aitiopaikalla kurkkaamassa "pinnan alle", kun näkee kulissien ja kuplien "sisälle", niin aluksi se on aika "synkkää", mutta kun asian kanssa oppii elämään, niin "kyllä se siitä". ;)

Ainoa asia mikä siitä tekee huonon on se, että sen jälkeen sen "helmen" kohtaaminen tuntuu entistä kaukaisemmalta ajatukselta.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      727
      2286
    2. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      50
      2269
    3. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      128
      2215
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      134
      2147
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      54
      1766
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      241
      1643
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1361
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1309
    9. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1195
    10. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1147
    Aihe