Meinaan että onko ätmiys periytyvää? Tosin eihän se niin voi olla sillä eihän ätmit saa naista eivätkä ainakaan jälkeläistä. Kertokaa ätmit millaisia teidän isänne ovat?
Oliko ätmien isätkin ätmejä?
28
<50
Vastaukset
- atännä
Höh.. Älä nyt tyhmä ole.
Syy on tietysti naisten, eli ätmien äitien! Ovat huoria ja kurppia ja mitä lie lutkia, jos tätä palstaa täyttävien ätmien juttuja on uskominen.
Ätmit eivät tunne isiään. - muisteloita
Eikös se ratikka kerran kirjoittanut hyvin: "säälittää nämä toisen polven ätmit, joiden isä on saanut vain kerran..."
- Ex--PUA
Ratikka ainakin hallitsee itseironian. Sinä taas et ylipäänsä ymmärrä iroaniaa.
- vitun.vajakki
Ex--PUA kirjoitti:
Ratikka ainakin hallitsee itseironian. Sinä taas et ylipäänsä ymmärrä iroaniaa.
Ja sinä taas et osaa kirjoittaa. Mot.
- Miten.on
Ahaa, nyt ymmärrän, isättömyys on tehnyt ätmeistä katkeria. Heidän naisvihansa johtuu tästä ja suhteesta omaan äitiinsä! Olemmeko tehneet läpimurron, nyt ymmärrämme ätmien mielenmaisemaa ja heitä voidaan auttaa?
- 1vanhanarttu
Olen naispuolinen ätmin vastine ja kyllä isäni oli arka, pieni, hintelä kiltti mies. Oli 35v kun synnyin ja ehtinyt taatusti olla neitsytsetäkin kunnes äitini hänet korjasi parempaan talteen.
En perinyt äitini rohkeutta ja itseluottamusta vaan olen isäni kaltainen ja taatusti ääsburgerikin. Eli on perinnöllistä nössöys!!! Silti ja vain ja ainoastaan sukupuoleni ansiosta olen ollut parisuhteessa. Jonka eteen en tehnyt itse mitään. En valinnut vaan mut valittiin.
En ole ikinä tehnyt minkään eteen mitään. Ja siksi päädyinkin alistettuun suhteeseen jota kesti 14 vuotta ja josta en osannut edes itse lähteä ajoissa pois, ennenkun minut lopulta armahdettiin ja jätettiin.
Senvuoksi nyt onkin edessä enää yksinäinen loppuelämä. Olen edelleen yhtä arka ja aloitekyvytön. Sen kyllä ymmärrän ja nyt käsitän, että sellaiset aloitekykyiset miehet ovat just näitä paskoja jännämiehiä. Joten ei auta itku näillä markkinoilla :(- 1vanhanarttu
Vaikka isäni on ollut elämässäni rakkain mies niin silti masiksessani välillä toivon, että äitini olisi valinnut siittäjäkseen jonkun jännämiehen, jotta en olisi silloin tälläinen nössö. Tai ihan mieluiten en olisi halunnut edes syntyä!!
Nössöys on vaikuttanut elämääni kaikilla osa-alueilla. En ala kilpailemaan mistään vaan jään suosiolla taka-alalle. Töissä olen se joka on tunnollinen puurtaja, mutta en halua olla esillä. En halua kavereitakaan. Mieluummin vain muutama läheinen ystävä. Olen perhekeskeinen ilman perhettä :(
Ahdistaa. Onneksi tänne surkimusten kokoontumispalstalle sentään saa ruikuttaa nimettä, että jaksaa taas esittää kunnon ihmistä tämänkin työpäivän ja sitten ollaankin jo taas päivä lähempänä kuolemaa. Helpottava ajatus sekin. - atännä
Auts, tuossa oli asiaa ja napsahti :)
Jos yhtään helpottaa, niin on muitakin kaltaisiasi. Tuosta voi vähän opetella pois, mutta siellä selkäytimessä se on kuitenkin ensimmäisenä aina puskemassa pintaan joka tilanteessa.
Suosittelisin kirjastossa käyntiä. Siellä on hyviä alan opuksia itsensä kehittämiseen. (Sopisi myös palstan ätmeille, mutta en ole ihan varma osaako niistä kukaan lukea.) - 1vanhanarttu
atännä kirjoitti:
Auts, tuossa oli asiaa ja napsahti :)
Jos yhtään helpottaa, niin on muitakin kaltaisiasi. Tuosta voi vähän opetella pois, mutta siellä selkäytimessä se on kuitenkin ensimmäisenä aina puskemassa pintaan joka tilanteessa.
Suosittelisin kirjastossa käyntiä. Siellä on hyviä alan opuksia itsensä kehittämiseen. (Sopisi myös palstan ätmeille, mutta en ole ihan varma osaako niistä kukaan lukea.)Ei ole kirjastokorttia ja sen hankkimisen suunnitteluun jo kuluisi puolivuotta.. että ehkä jouluksi sitten.
- atännä
1vanhanarttu kirjoitti:
Ei ole kirjastokorttia ja sen hankkimisen suunnitteluun jo kuluisi puolivuotta.. että ehkä jouluksi sitten.
Heh.. Oletko sinäkin ryhtymisrajoitteinen :) Eikös kirjastokortin saa heti mukaan kirjastosta samalla kun lainaa kirjan. Mutta joulu on ihan ok tavoite. Eikä puhuta, minkä vuoden joulu. Eikä se ole niin tarkkaa, vaikka olisi juhannus ;)
Älä välitä, asioilla on taipumus järjestyä. Meikäläisillä ne saattaa järjestyä hiukan hitaammassa tahdissa kuin muilla, mutta kun taakse päin katsoo niin sinne ne on jääneet :D - repeilen.täällä
atännä kirjoitti:
Heh.. Oletko sinäkin ryhtymisrajoitteinen :) Eikös kirjastokortin saa heti mukaan kirjastosta samalla kun lainaa kirjan. Mutta joulu on ihan ok tavoite. Eikä puhuta, minkä vuoden joulu. Eikä se ole niin tarkkaa, vaikka olisi juhannus ;)
Älä välitä, asioilla on taipumus järjestyä. Meikäläisillä ne saattaa järjestyä hiukan hitaammassa tahdissa kuin muilla, mutta kun taakse päin katsoo niin sinne ne on jääneet :DSen kirjastokortin voi tilata ihan netissäkin. Hui miten rohkeaa!
- Jotain_rajaa1
1vanhanarttu kirjoitti:
Ei ole kirjastokorttia ja sen hankkimisen suunnitteluun jo kuluisi puolivuotta.. että ehkä jouluksi sitten.
Siis ei helvetti, ei voi olla noin vaikeaa. Jos on niin ei ihme ettei teitä kukaan huoli, ei tuollaista saamatonta vetelystä kukaan ala katsomaan!
- atännä
Jotain_rajaa1 kirjoitti:
Siis ei helvetti, ei voi olla noin vaikeaa. Jos on niin ei ihme ettei teitä kukaan huoli, ei tuollaista saamatonta vetelystä kukaan ala katsomaan!
*virn*
Mikset sinä kelpaa? - 1vanhanarttu
Jotain_rajaa1 kirjoitti:
:D :D
Tiedätkö, että masennus aiheuttaa keskitymisvaikeuskia ja aikaansaamattomuutta. Ja tämä helvetilinen yksinäisyys aiheuttaa taas masennusta.
Ja EI yksinäisyyteen ei auta mennä ihmisten ilmoille, se vaan pahentaa oloa olla yksinäisenä vieraitten ihmisten joukossa! Vähiten kärsii yksin omissa oloissaan. Jopa ystävä pariskuntien seura on pahasta.
Ja yksinäisyyteen EI auta psykiatri. - parillinenmies
1vanhanarttu kirjoitti:
:D :D
Tiedätkö, että masennus aiheuttaa keskitymisvaikeuskia ja aikaansaamattomuutta. Ja tämä helvetilinen yksinäisyys aiheuttaa taas masennusta.
Ja EI yksinäisyyteen ei auta mennä ihmisten ilmoille, se vaan pahentaa oloa olla yksinäisenä vieraitten ihmisten joukossa! Vähiten kärsii yksin omissa oloissaan. Jopa ystävä pariskuntien seura on pahasta.
Ja yksinäisyyteen EI auta psykiatri.Näistäkin kommeteista huomaamme, että parisuhde ei tuo takuuvarmasti onnea kenenkään elämää.
- 1vanhanarttu
parillinenmies kirjoitti:
Näistäkin kommeteista huomaamme, että parisuhde ei tuo takuuvarmasti onnea kenenkään elämää.
Ei niin. Ainakaan kaltaisteni sosiaalisten erakkojen ja "normaalien ihmisten" välinen parisuhde. Siinäpä se ongelma onkin, kun harvoin ne erakotkaan onnellisesti yhteen päätyy :(
1vanhanarttu kirjoitti:
Ei niin. Ainakaan kaltaisteni sosiaalisten erakkojen ja "normaalien ihmisten" välinen parisuhde. Siinäpä se ongelma onkin, kun harvoin ne erakotkaan onnellisesti yhteen päätyy :(
Hmmm.....miten muistat nuoruuttasi ja elämääsi, oletko tuntenut itsesi erillaiseksi, siis tunne ja ajatus tasolla vrt. kavereihisi?
Pystytkö samaistumaan ihmisten tunteisiin ja aiheuttaako se väsymystä?- 1vanhanarttu
MGTOW kirjoitti:
Hmmm.....miten muistat nuoruuttasi ja elämääsi, oletko tuntenut itsesi erillaiseksi, siis tunne ja ajatus tasolla vrt. kavereihisi?
Pystytkö samaistumaan ihmisten tunteisiin ja aiheuttaako se väsymystä?Samaistun liikaakin ja kyllä väsyttää kuunnella kaverien ainaisia rahahuolia jne.. Olen jo miettinyt tekeekö ihminen kavereillakaan mitään, mutta ymmärrän sen johtuvan vaan tästä masiksesta.
1vanhanarttu kirjoitti:
Samaistun liikaakin ja kyllä väsyttää kuunnella kaverien ainaisia rahahuolia jne.. Olen jo miettinyt tekeekö ihminen kavereillakaan mitään, mutta ymmärrän sen johtuvan vaan tästä masiksesta.
Kiltti taidat olla ja empaattinen, mutta et ihan vastannut kysymykseen, mutta tutki hieman erityisherkkyyttä netistä (=HSP), voit kuulua näihin ihmisiin, jos et tunnista sitä et osaa olla sinut itsesi kanssa ja arvostaa itseäsi, jolloin et pääse "pahasta olosta" eroon, kun et tiedä mikä on siihen syynä.....voit olla elänyt pitkään vääränlaista elämää olosuhteiden pakosta, sitä jaksaa pitkäänkin jos ihminen on "vahva", mutta jossain vaiheessa tulee "romahdus", siitä pääsee ylös vain jos tiedät mikä sen aiheutti.
- Lkkkkkkkkkk
Eivät ole,ätmien isä voi ihan hyvin olla ytm,siinä on vaan käynyt niin että on mennyt ohimennen panemaan rumaa muijaa,ja loput arvaattekin....
- atännä
Ei kai ytm pane "rumaa muijaa"? Silloinhan kyseessä on light-versio ätmistä.
- 1vanhanarttu
Kyllä kai se atm on peräisin yhtälöstä yt/at tai kt/kt tai kt/at, mutta ajatteles millaista jälkeä siitäkin tulisi, jos rumat hylkiöt pariutuisi keskenään eli at/at!
Onneksi onnettomuutta sellaista ei pääse koskaan käymään, kun sen suunnitteluunkinhan menisi se puolivuosisataa. Onneksi tulee siis luonnonlait ja kemiat ja fysiikat tässä täysin luonnottomassa ilmiössä vastaan. - atännä
1vanhanarttu kirjoitti:
Kyllä kai se atm on peräisin yhtälöstä yt/at tai kt/kt tai kt/at, mutta ajatteles millaista jälkeä siitäkin tulisi, jos rumat hylkiöt pariutuisi keskenään eli at/at!
Onneksi onnettomuutta sellaista ei pääse koskaan käymään, kun sen suunnitteluunkinhan menisi se puolivuosisataa. Onneksi tulee siis luonnonlait ja kemiat ja fysiikat tässä täysin luonnottomassa ilmiössä vastaan.Hahaa ;D
Siksi siis ätmeistä ei ole edes atneille kumppaniksi. Tulipahan tuokin tajuttua :)
Eli atnien ainut mahdollisuus on pokata itseään ylempitasoisia miehiä. Tai siis tulla pokatuksi... Täytyykin illalla asettua tyrkylle jonnekin baariin ja testata :) - 1vanhanarttu
atännä kirjoitti:
Hahaa ;D
Siksi siis ätmeistä ei ole edes atneille kumppaniksi. Tulipahan tuokin tajuttua :)
Eli atnien ainut mahdollisuus on pokata itseään ylempitasoisia miehiä. Tai siis tulla pokatuksi... Täytyykin illalla asettua tyrkylle jonnekin baariin ja testata :)Onnea sitten vaan matkaan toteuttamaan palstatotuutta eli hypergamiaa.
Minä en viitsi mennä muutenkaan baariin, koska se vaatii viinan juontia ja ainoa focus silloin mielessä on kaulakeinu. - atännä
1vanhanarttu kirjoitti:
Onnea sitten vaan matkaan toteuttamaan palstatotuutta eli hypergamiaa.
Minä en viitsi mennä muutenkaan baariin, koska se vaatii viinan juontia ja ainoa focus silloin mielessä on kaulakeinu.En juo. Ajattelin tehdä samalla istumalla ennätyksen pitkäpinnaisuudessa juoppojen suhteen. Voihan siellä olla joku toinenkin selvänä. Tai sitten ei...
Hypergamia piti ihan googlettaa. Eli pariudutaan ylöspäin. Tietysti. Pitäähän siinä kumppanissa olla jotain parempaa kuin itsessä. Miehet vaan haluavat vääntää tämän yhteiskunnalliseen asemaan, komeuteen, rahaan ja valtaan eli sellaisiin asioihin, joilla itse mittaavat toisten arvoa. Minusta taas pinnallisuus on huono piirre, eli sellaisia minulle kiitos.
Joitain arvostettavia ja kunnioitettavia piirteitä pitää miehestä löytyä. Jokaisella on omat arvonsa. Kunnioituksesta kai tuossa hypergamiassakin on lopulta kyse? Toisille se on materia, toiselle henkiset arvot. - atännä
atännä kirjoitti:
En juo. Ajattelin tehdä samalla istumalla ennätyksen pitkäpinnaisuudessa juoppojen suhteen. Voihan siellä olla joku toinenkin selvänä. Tai sitten ei...
Hypergamia piti ihan googlettaa. Eli pariudutaan ylöspäin. Tietysti. Pitäähän siinä kumppanissa olla jotain parempaa kuin itsessä. Miehet vaan haluavat vääntää tämän yhteiskunnalliseen asemaan, komeuteen, rahaan ja valtaan eli sellaisiin asioihin, joilla itse mittaavat toisten arvoa. Minusta taas pinnallisuus on huono piirre, eli sellaisia minulle kiitos.
Joitain arvostettavia ja kunnioitettavia piirteitä pitää miehestä löytyä. Jokaisella on omat arvonsa. Kunnioituksesta kai tuossa hypergamiassakin on lopulta kyse? Toisille se on materia, toiselle henkiset arvot."Minusta taas pinnallisuus on huono piirre, eli sellaisia minulle kiitos."
Eli EI sellaisia minulle kiitos. atännä kirjoitti:
"Minusta taas pinnallisuus on huono piirre, eli sellaisia minulle kiitos."
Eli EI sellaisia minulle kiitos.:*
Kilteille naisille "virtuaali suukko".....
ps. ja en siis harrasta tälläistä suukottelua live elämässä, siis että häntä vipattaen sinne ja tänne. =D
- gghgfgfjhgf
Siihen aikaan ei ollut ätmejä, koska naiset halusivat parisuhteen eikä jännäpanoja jännäsikojen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7272316Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?502269- 1302255
- 1352160
- 551782
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2411643- 311371
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201309Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161205Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381147