Tuli taannoin erään viruksen aikaan klikkailtua oikeuksia aikalailla randomilla pois systemiltä, ja nyt on hieman haasteita koneen joidenkin asioiden käytössä, kun en edes tiedä, mistä kaikkialta ne oikeudet ovat poissa. Ja vaikka tietäisinkin joitakin kohteita, niin työsarka on mieletön käsin ruveta palauttamaan.. Oliskohan tuohon jotain helpotusta? Ei toimi myöskään jotkin pelit koneella, eikä flash- tms. tiedostot ilman luvan antamista erikseen joka kerta (ei siis myöskään monet mainokset).. Jos joku osais auttaa kerralla ilman uudelleenasennusta suht näppärästi, niin olisin kiitollinen avusta..
Oikeudet kansioihin takaisin Systemille?
9
52
Vastaukset
Jos siellä on haittaohjelma ollut niin, että saanut järjestelmänvalvojan oikeudet itselleen sitten asennetaan vaan uusiksi. Ainoa tapa varmistua puhtaudesta ja vähiten säätöä.
- klikkailija
muuten hyvä, mutta ei saa pelastettua kaikkia tiedostoja, kun en osaa enää antaa niille oikeuksia..
- klikkailija
ja oikeestaan se ei ollut se haittaohjelma joka noi häikit teki, vaan minä itse..
- osaavat.kyllä
klikkailija kirjoitti:
muuten hyvä, mutta ei saa pelastettua kaikkia tiedostoja, kun en osaa enää antaa niille oikeuksia..
Huollossa osaavat. Huoltoon mars.
- googletaa
Esimerkiksi näin.
Run in a evalated prompt the following command.
secedit /configure /cfg %windir%\inf\defltbase.inf /db defltbase.sdb /verbose
Löytyy myös tiedot miten ne kuuluu olla, mutta valtava homma muuttaa käsin.- niinja
Olen käyttänyt itsekin, toimii.
”Ei toimi myöskään jotkin pelit koneella, eikä flash- tms. tiedostot ilman luvan antamista erikseen joka kerta (ei siis myöskään monet mainokset)”
Olet siis asentanut Ad-Blockin nettiselaimeen? :D1516 kirjoitti:
ehkä luki Liçán ketjun foorumilla ja asensi :D
Sinä olet näköjään auttanut ihmisiä muillakin vinkeillä kuin sillä neuvollasi monikielisen suomalaisen näppäimistöajurin asentamisesta. :D
Olen ajatellut Sinua kiitollisena lukemattomat kerrat, kun on ollut niin helppoa kirjoittaa vieraskielisiä sanoja tai vain käyttää oikeanmuotoista ajatusviivaa — . Kiitos vielä kerran. :D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021320
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin831209Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott130929- 65822
- 71793
- 39787
- 71727
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53721Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39714- 58701