Ihan vaan tiedoksi, jos joku ei ole hokannut, tai osaa lukea.
Suoli 24meili on taas kräkätty ja sinne kertyy roskaa ja se vuotaa kuin seula. Näitä onpi tapahtunut vuosikymmenten aikoina useastikin, ett ei mikään uudenlainen uutinen. Aattelinpa vaan ohimennen mainita asiasta tällä palstalla, koska palstalle kirjoittavat eivät nyt niin valtavan tietoteknisiä neroja välttämättä ole.'
Päivänjatkoja,meinaan kirjoittaa tohon sananvapausaloitukeen jossain vaiheessa pari riviä, tai sitten en kirjoita.
=DW=
Pieni tiedoksi saattaminen
9
60
Vastaukset
- kuin.olisi.seili
menthol meili, ei paha tupakki.
- nimim.erkki
Kyllä roskapostia tulee muihinkin . esim, Gmailista saa poistaa jatkuvasti.
hyvä kun neuvoit viisaampana.- Minulle.ei.tule
Kaikki roskapostit kaikissa sähkäpostilaatikoissa on omaa syytä ja itse aiheutettua.
Pitää ottaa järki näppikselle. - MaijaNisula
Kerro, miten estät " Fredrickson Radio Planetin " tapaiset huijjaajat?
Tällaiset:
"Maija Nisula, olet jo voittanut MP3-soittimen! Se maksaa sinulle vain 1 euron!" - paljonmeluatyhjästä
Minulle.ei.tule kirjoitti:
Kaikki roskapostit kaikissa sähkäpostilaatikoissa on omaa syytä ja itse aiheutettua.
Pitää ottaa järki näppikselle.Ei minua haittaa roskaposti, laitan eston jos viitsin, useimmiten poistan.
Olen antanut sähköp.osoitteen nettikauppoihin, varmaan jakavat sitä. Olen tietoinen asiasta. - Saattaa.tulla.tuhansia
Annoit hyvän vastauksen joka sisälsi vihjeen-kin; osoitteen huoraaminen.
Mitä väliä.
- hätämitäkukahäh
ai mil välii nii mitä?
hätämitäkukahäh kirjoitti:
ai mil välii nii mitä?
No tällä:
"Suoli 24meili on taas kräkätty ja sinne kertyy roskaa ja se vuotaa kuin seula."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1783781
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262720Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?612584- 1472379
- 672056
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3151944- 311441
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211403Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381377Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161275