Vaimollani on saksalainen miesystävä

PekkaPeltosaari

Se odottaa, että kuolen ja Wilfried pääsee eroon vaimostaan.
Sitten se tulee kuusikulmaisensa kanssa hakemaan morsion
saksanmaalle. Ällöttää, kun sen näkee niin selvästi.

26

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaska-juupas-eipäs

Merkki tuote, tuo saksalainen miesystävä, kuin mersu parhaimmillaan. Ole iloinen, että miesystävä ei ole kenialainen tai muu huijari-hurmuri. Saksalaiseen merkkiin voit luottaa.
      Pistä omaisuus sileäksi ennen kuin kuolet. Ei jää saksaan vietävää.

• Otti silmään toi kuuskulmanen sana,se on sotaaikanen ilmasu ,mites paljo pekkal on ikää kertyny.

• jakoavainko

Mikä se kuuskulmanen on ?

• jakoavainko kirjoitti:

Mikä se kuuskulmanen on ?

Noh, eräänlainen jakotyökalu se on ,ainakin jako kahteen onnistuu.

• kylmätotuus

Ällös pahastuos kysymyksestäni "koti-kiusattu"! Aivan silkkaa uteliaisuuttani haluaisin tietää kuinka monta vuosikymmentä sinulla on mittarissa? Onko enemmän kuin kuus?

• kylmätotuus kirjoitti:

Ällös pahastuos kysymyksestäni "koti-kiusattu"! Aivan silkkaa uteliaisuuttani haluaisin tietää kuinka monta vuosikymmentä sinulla on mittarissa? Onko enemmän kuin kuus?

1935

• kylmätotuus
        koti-kiusattu kirjoitti:

1935

Kiitos vastauksestasi!
        Ehkä kuitenkin hiukan liioittelit. Jos olet 19350-vuotias, niin samalla todennäköisyydella minä olen Pähkinäsaaren Rauha.

Tuo laittamasi luku on kuitenkin sellainen, jota odotinkin. Halusin vain varmistaa, onko oletukseni iästäsi oikea, ja olihan se.

Tämä kirjoitukseni on minulle vieraalla selaimella rustattu, joten minulla ei ole hajuakaan, miltä se näyttää lähettämisen jälkeen, vai lähteekö liikkeelle ensinkään.
        Kohta sekin nähdään.

• kylmätotuus kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi!
        Ehkä kuitenkin hiukan liioittelit. Jos olet 19350-vuotias, niin samalla todennäköisyydella minä olen Pähkinäsaaren Rauha.

Tuo laittamasi luku on kuitenkin sellainen, jota odotinkin. Halusin vain varmistaa, onko oletukseni iästäsi oikea, ja olihan se.

Tämä kirjoitukseni on minulle vieraalla selaimella rustattu, joten minulla ei ole hajuakaan, miltä se näyttää lähettämisen jälkeen, vai lähteekö liikkeelle ensinkään.
        Kohta sekin nähdään.

Melkein parasta aamuissa on etsiä sun kommenttisi ,nyt kun olet saanut selville kaiken oleellisen niin ,entäs sitten Niskavuori?

• kylmätotuus
        koti-kiusattu kirjoitti:

Melkein parasta aamuissa on etsiä sun kommenttisi ,nyt kun olet saanut selville kaiken oleellisen niin ,entäs sitten Niskavuori?

Hella Wuolijoen Niskavuori näytelmäsarja on hieno kuvaus Suomen historiasta ja yhteiskunnan luokkajaon murroksesta viime vuosisadalla.

Kunnon niskalenkki on maukkaampi kuin HK:n Sininen lenkki.

Niska-aiheessa pysyäkseni, tässä musiikkia Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus: https://www.youtube.com/watch?v=0kNjr3X0HEk

Mahtavaa, että voin tuoda aamuihisi jotain hyvää! Etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan.

• kylmätotuus kirjoitti:

Hella Wuolijoen Niskavuori näytelmäsarja on hieno kuvaus Suomen historiasta ja yhteiskunnan luokkajaon murroksesta viime vuosisadalla.

Kunnon niskalenkki on maukkaampi kuin HK:n Sininen lenkki.

Niska-aiheessa pysyäkseni, tässä musiikkia Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus: https://www.youtube.com/watch?v=0kNjr3X0HEk

Mahtavaa, että voin tuoda aamuihisi jotain hyvää! Etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan.

Oletko varma siitä että kummalla on se kokonelssoni hallussaan?
        Minulloko joka olen herättänyt mielenkiintosi vai sinulla joka vain kuvittelet hallitsevasi tilanteen?

• kylmätotuus
        piikkiö kirjoitti:

Oletko varma siitä että kummalla on se kokonelssoni hallussaan?
        Minulloko joka olen herättänyt mielenkiintosi vai sinulla joka vain kuvittelet hallitsevasi tilanteen?

"koti-kiusattu", onko täällä joku kisa menossa? Jos on, niin se tuli minulle täytenä yllätyksenä.
        Pelin säännöt ovat kyllä epäreilut. Sinä heitit kehään toisen nikin ja pakenit itse paikalta. Häpeä! Kuinkahan monta niitä vielä ilmaantuukaan, se jää nähtäväksi. Minä en aio moiseen käyttäytymiseen sortua, vaan jatkan tällä ainokaisella nikilläni edelleen.

Yksi muutos, joka Suomi24:n sääntöihin tulisi tehdä on, että vain yksi rekattu nimimerkki sallittaisiin per nenä.

Musiikkilinkki tähän kohtaan. Kuuntele varsinkin se kohta, jossa toinen kurre väsähtää ja toinen tulee jatkamaan peliä. Näinhän sinulle pääsi käymään.
        https://www.youtube.com/watch?v=Hq3wM7vU_18

Enhän minä koskaan kuvittele mitään, vaan tiedän, mikä tilanne on milloinkin.

• vastaarehellisesti
        kylmätotuus kirjoitti:

"koti-kiusattu", onko täällä joku kisa menossa? Jos on, niin se tuli minulle täytenä yllätyksenä.
        Pelin säännöt ovat kyllä epäreilut. Sinä heitit kehään toisen nikin ja pakenit itse paikalta. Häpeä! Kuinkahan monta niitä vielä ilmaantuukaan, se jää nähtäväksi. Minä en aio moiseen käyttäytymiseen sortua, vaan jatkan tällä ainokaisella nikilläni edelleen.

Yksi muutos, joka Suomi24:n sääntöihin tulisi tehdä on, että vain yksi rekattu nimimerkki sallittaisiin per nenä.

Musiikkilinkki tähän kohtaan. Kuuntele varsinkin se kohta, jossa toinen kurre väsähtää ja toinen tulee jatkamaan peliä. Näinhän sinulle pääsi käymään.

Kiusattu on aina kertonut omistavansa kaksi nikkiä ja maininnut molemmat .
        Miksi et vastannut kiusatun kysymykseen , mitä pelkäät kun et rekkaannu .

• sivustaseurannut
        kylmätotuus kirjoitti:

Kylmätotuus on ihastunut talkkariin ja te molemmat olette aivan pihalla .

• kylmätotuus
        vastaarehellisesti kirjoitti:

Kiusattu on aina kertonut omistavansa kaksi nikkiä ja maininnut molemmat .
        Miksi et vastannut kiusatun kysymykseen , mitä pelkäät kun et rekkaannu .

Mikäs se sun rekattu nikkisi onkaan?
        Nimimerkkiä "vastaarehellisesti" en myöskään ole ennen täällä nähnyt.
        Oot sä kans´ yks´ vastauksen tinkaaja. Salli mun nauraa! Nauran, vaikka et salllisikaan.

Äiti kielsi keskustelemasta tuntemattomien kanssa. Olen kuuliainen lapsi, joten tässä kaikki.

• kylmätotuus
        sivustaseurannut kirjoitti:

Kylmätotuus on ihastunut talkkariin ja te molemmat olette aivan pihalla .

Kuka on tuo mainitsemasi talkkari?
        Jos sä sanot, että mä oon siihen ihastunut, niin kai se on uskottava. Voihan olla, että oon ihan umpirakastunut. Kerro mulle, onko noin onnettomasti päässyt käymään!

Siitä olen kyllä varma, etten ole pihalla vaan olkkarissa. Ulkona on turhan vilpoisaa ja luntakin tupruttaa taivaalta.
        Meidän talkkari tullee kohtapuoliin tekemään lumityöt.

• kylmätotuus

• Koita kestää...
      'Nainen on miehelle riemu ja risti
      piru sen miehelle piinaksi kesti.'
      Elämä on joskus niin pirullista...

• lue: kesti= pisti

• josjajos

No meinakko kuolla ?
      Et kehtais piruuttas elää ainaski 100-vuotiaaksi.

• kjk-jhjh

No-niin kiusattu, mikä on tuo kuuskulmanen?

• Vanhempana korjausmiehenä voin kertoa sen olevan oljytikun.

• Varmastiko-sakemanni

Onko avaaja varma, että ei ole erehtynyt palstasta?
      Tuollaisen horinan luulisi liittyvät 70 tai 80 ikäryhmiin.
      Harva kuusikymppinen alkaa puhua kuoleman odotuksesta kesken geissin. Ellei ole sitten joku vakava sairaus ja se on ikävä takapakki.
      Seppo Rädyn sanoin ja tunnelmin "Saksa on paska maa" ja Merkel pistää sileäksi loputkin.

• Varmasti-virolaista

Ja avaajalle vihjeeksi, ota tulinen tyttöystävä Tallinnasta. Esimerkiksi Anu Saageli...vai oliko se....Saagutti... sinne päin, on vapaata riistaa.

• yäk

yäg

• oletvahvakuitenkin

Omaisuus sileäksi vaan ja kotimaisia heikko-osaisia perheitä ( nuoria) auttamaan nimettömänä tai nimellisenä ( ei väliä).
      Jos nainen tyhmyyksissään tekee tyhmiä, ei sille voi mitään. Tyhmiä ovat.
      Ole itsesi herra ja nauti elämästäsi. Irroita itsesi mokomista ongelmista. Anna ongelmien mennä menojaan, sillä niiden kuuluu niin mennä. Katkeroitumiseen tai vihaan ei kannata tosiaankaan asettua. Se tuhoaa sinut. Ota siis hymy huulillesi ja elä elämääsi siten, kun sinusta parhaalta ja oikealta tuntuu.
      Elämä on aina yksi elämistä, vaikka siinä joskus joku ihminen pysähtyykin lähellesi. Näin itse ajattelen.

• siilimuori3

No jos olet Mies, toimi. Aisankannattajan rooli ei ole hääppönen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      175
      3466
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2620
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      54
      2486
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      146
      2331
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      2006
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      298
      1888
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1421
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      21
      1363
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      38
      1327
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1245
    Aihe