ei malta olla ,keinumatta

koti-kiusattu

Taas tuli aika riimin
nouseehan se mieleen kuin
tuoksu viinin
kauhee on ollut päivän pulma
mikä olis säätökäyrän kulma
paljonko laittaa veteen asteita
et sais patterista pikkasen vasteita
ostaisko vesiilma lämpöpumpun
vai sarvitraktorin lailla korttelin kunkun

https://www.youtube.com/watch?v=7marSptHo3c

Joku ihmetteli olenko ensiviulisti vaik en kuulu koko orkesteriin .

42

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sellanen hämäräsyssyn aika on aina ollut mun parasta aikaa ,se vähäinen valo jopa armahtaa vanhaa miestä.
      Elämän luistimen piirrotkaan ei erotu niin selvästi , lämpösenä aikana töissä olles aina ehtoisin istuin paattitäkillä liivilaatikon päällä.
      Ihka elävästi muistan ja näen isot oranssi valkoiset pelastusveneet sivuillani ,haistan nenässäni vaijerikoilin suojapressun rasvan hajun ja kuulen keulaaallon kohahrukset.
      Ahteriin menevät vahtimiehet tuskin huomasikaan hiljaista istujaa , lehmässillalla kolistellessaan ,mutta nyt vaan kolmasti päivässä lunta kolailen.
      Katoo se loisto ja kunnia mut haitanneeko tuo,
      Kaipaakohan kukaan muu kevättä niin kuin minä ,on toi pyöräkin jo valmiina kesän retkille.

• kesivä

Täältähän löytyi riimiä ja tarinaa,
      en kaipaakaan piimää enkä narinaa.
      Voi, kyllä kevättä odotellaan,
      ajatuksissa rannalla kellotellaan.
      Eväsreppua jo mielessäni pakkailen,
      mitä kaikkea sinne sitten nakkailen.
      Aamun sarastaessa selkään reppu,
      pyörän satulaan keikkuva peppu.
      Minulla ei ollutkaan tänään mitään pulmaa,
      olisinko vaihtanut elämääni näkökulmaa.

https://www.youtube.com/watch?v=h1Wzp_4KL_8

• yksinän

Olipa hieno riimi!

• Heikunkeikku

Heit heitän taasen!
      Tuliko sulla joskus laivalla NIIN vietävän kova ikävä, ettei meinannut nahoossa pysyä? Tai jopa niin, että piti ottaa ylimääräistä lomaa ja lähteä "uimalla" kotio?
      Kyselit, että kaipaakohan kukaan niin kovaa kevättä kuin sinä.
      Minä nostan käteni ylös, viittaan hurjasti ja sanon, että minä jos joku odotan kevättä aivan kerrassaan ylilujaa. Oon keväällä syntynyt, voisko se johtua siitä, että joka kevät tunnen syntyväni uudestaan. Kevään ensi merkit rekisteröin heti. Vaikkapa ensimmäinen rikkaruohon pienen pään putkahdus mullan raosta. Oi niin ihanaa katsoa sitä. Kukkapenkistä heräävät monivuotiset kukat. Ja tietysti koivujen silmujen puhkeamisen seuraamiset. Monia pieniä asioita, joita putkahtelee silmiin. Linnutkin alkavat juttelemaan keskenään niin visertelevästi, että tietää "missäs nyt oikein mennään", munia halajavat.
      Sitä mukaa ku valo lisääntyy, niin mulle tulee kaikenmaailman inspiksiä mieleen. Se on kivaa. Keväisin kädetkin toimii jotenkin paremmin. Se akvaarion taakse tuleva taustapaperikin kummittelee päässä. En ole vielä sitä ruvennut tekemään. Värkit on hankittu, että koska vaan voin pistää kädet tuulemaan.

• niin.kauniita

Kasvaako pihassasi Scilla, sinililja, kevään kukkanen?

• Heikunkeikku
        niin.kauniita kirjoitti:

Kasvaako pihassasi Scilla, sinililja, kevään kukkanen?

Mun täytyy tunnustaa, että jouduin googlettamaan tuon sinililjan, kun en muistanut mimmonen kukka tuo on. Ja joo, kuvahaku toi silmien eteen justiinsa samoja kukkia, kuin mun takapihallani on. Ensteks niitä putkahtelee syreenipuskan alle ja siitä lähtevät levittäytymään lähes koko nurmikkoalueelle. Ihanan pikkuruisia suloisuuksia. Sinisiä kukkia on jokapaikassa.

• Kulki käsky kautta kaanaanmaan
        tules ukko hitsaamaan
        minä urakalla rautaa sulatin
        yhteen revenneet raurat liitin

Yhren kerran heikku oli miehisyys katkolla ja meinasin jäärä ahteriin , sitten tilanne kotona laukes ja merenkyntö jatkui.
        Nyt on niin autuas olo kun niit uusia panaani kaura lettuja on vatta täys ,vaimo innostu kiilaruokaa tekemään .
        Noit sinisiä kukkia on meilläpäin pintareet täynnä ,erikoisest näyttää viihtyvän sirenipuskien alla , Maarian kirkon luona on pappilan koko piha sinisenä niistä.
        (k/k Piikkiö)

• En kaipaa kevättä, en mitään muutakaan, mikä varmasti saapuu aikanaan.
      Pitää elää sitä vuodenaikaa joka on meneillään, muutenhan se jää kunnolla kokematta.
      Kevät ja kesä eletään sitten kun on niiden vuoro, kun ei silloin tarvitsisi kylmää ja Jäämeren tuulien tuiverrusta valittaa.
      Nyt nautin talvesta, olen eilen ja tänään hiihtänyt enemmän kuin muuten koko talvena.
      Tosin se ei ole paljon, mutta useita kilometrejä kuitenkin.
      Pääsin tänään myös "miesten töihin" eli korjaamaan traktorin ketjujen katkennutta lenkkiä. Vain avustavana perheenjäsenenä, mutta apu se oli pienikin apu.
      Olisikohan tuo tekemäni mansikkarahka sellaista kiilaruokaa, pitänee testata.

https://www.youtube.com/watch?v=zHR9nSqTAko

• Onks ihan pakko jos ei taho ,hommist tultuani kävin postilaatikolla ja mulla kroksit jalas, ne vaaleenpunaset lasihelmi koristeilla.
        Kääntöpaikal tajusin et vuotaahan ne pohjat ,en yhtään nauttinu parastaikaa olevast vuorenajasta.
        Taitaa olla uskon menetys päällänsä, nuorena eletiin ajassa turhii miettimättä ,nyt joutuu kaikenmailman vilppejä suunittelemaan .
        Olispa usko yht vahva ku naimisiin mennes.
        https://www.youtube.com/watch?v=uFBm2nbBZ9Y

• koti-kiusattu kirjoitti:

Onks ihan pakko jos ei taho ,hommist tultuani kävin postilaatikolla ja mulla kroksit jalas, ne vaaleenpunaset lasihelmi koristeilla.
        Kääntöpaikal tajusin et vuotaahan ne pohjat ,en yhtään nauttinu parastaikaa olevast vuorenajasta.
        Taitaa olla uskon menetys päällänsä, nuorena eletiin ajassa turhii miettimättä ,nyt joutuu kaikenmailman vilppejä suunittelemaan .
        Olispa usko yht vahva ku naimisiin mennes.
        https://www.youtube.com/watch?v=uFBm2nbBZ9Y

Joskus se vaan on pakko, vaikka ei tahtoisikaan.
        Eikö sinulla ole kumisaappaita, mielellään ehjät.
        Minä nautin myös tästä vuodenajasta ja kahdesta viimeisestä lomapäivästä.
        Aina ei vahva uskokaan auta, eivätkä kaikki näe kevättä. Olkoon kuinka vilpitön tai vilpillinen tahansa.

https://youtu.be/VQuViJ3Egaw

• koti-kuolattu
        Ancelina kirjoitti:

Joskus se vaan on pakko, vaikka ei tahtoisikaan.
        Eikö sinulla ole kumisaappaita, mielellään ehjät.
        Minä nautin myös tästä vuodenajasta ja kahdesta viimeisestä lomapäivästä.
        Aina ei vahva uskokaan auta, eivätkä kaikki näe kevättä. Olkoon kuinka vilpitön tai vilpillinen tahansa.

https://youtu.be/VQuViJ3Egaw

Varsinkin silloin sinun on pakko, kun salarakkaasi koti-kiusattu on kysymyksessä. Toivottavasti näette yhdessä tulevankin kevään. Osta sille ressukalle uudet saappaat, jos vanhat valskaa.

• kesivä

Tänään nälkä kurni mahassa,
      en kieriskellyt rahassa.
      Kukkaroni kotiin jätin,
      sisuksiini nälkää mätin.
      Tekeekö pakkodieetti minusta nätin,
      sitä mietin samalla itseäni sätin.
      Eilen ei mitään pulmaa ollut mulla,
      tänään ne löysi tien taas luokseni tulla.
      Vaan olkoot huolet ja murheet,
      tulkoot kevät, nostan purjeet.

https://www.youtube.com/watch?v=PnzdhQyb1gU

• Sovitaan porukalla et pikku kärsimys jalostaa ja tekee nätiksi, nyt ei kerkee riimittelemään kun voltit ,watit,copit ,ottotehot ,ja tuotot menee sikinsokin humeetissa.

• Voi kun on ihanaa palstalle tulla
      kunnei muutakaan puuhaa oo mulla
      täällä on kaikki ystävät parhaat
      mukavasti kirjoittavat ,auttavat arkaa
      täällä ei aatokset joutavaan karkaa
      aina on kiva joukkoon tulla
      kuula et porukas on paikka mulla

https://www.youtube.com/watch?v=EwQijJUomvc

• Minäpä kokeilen vieläkö yksinkertaiset loppusointuriimit onnistuvat.

Päivän touhut takana, pesty lattiat ja lakanat, kierretty järven ympäri lenkki, kohta pyllyn alla on saunan penkki.
        Hunajaa sipaisen ihon pintaan, sen jälkeen mukillinen teetä saa lämpöä rintaan.
        Unen tuo se hyvän syvän, aamuun asti pysyvän.

https://youtu.be/cON80p95Cu0

• Ancelina kirjoitti:

Minäpä kokeilen vieläkö yksinkertaiset loppusointuriimit onnistuvat.

Päivän touhut takana, pesty lattiat ja lakanat, kierretty järven ympäri lenkki, kohta pyllyn alla on saunan penkki.

Tulikuumaksi on palstan sauna lämmitetty , pefletit orottaa kylpijöitä ,monet saunottajat on valmiina vihtomaan.
        Tänään ei nyt nahka syhy sillai et kaipaisin kylvetystä, opiskelu vie ajan.
        Kylvehän ystäväni oikein huolella ,hunajaa unohtamatta .
        https://www.youtube.com/watch?v=TWigcCAaACI&index=59&list=PLRvvyYaCgM1IXh3K78DM6ugByY4rEOfqb

• sääli.ei.ole.sairautta
        Ancelina kirjoitti:

Minäpä kokeilen vieläkö yksinkertaiset loppusointuriimit onnistuvat.

Kyllä minä kovasti säälin sinun mies parkaasi. Täällä päivästä toiseen lirkuttelet koti-kuolatun kanssa. Eikö sitä lämpöä, läheisyyttä ja lirkuttelua löydy omien puolisoidenne kanssa, kun pitää täällä lällyttää.

• sääli.ei.ole.sairautta kirjoitti:

Kyllä minä kovasti säälin sinun mies parkaasi. Täällä päivästä toiseen lirkuttelet koti-kuolatun kanssa. Eikö sitä lämpöä, läheisyyttä ja lirkuttelua löydy omien puolisoidenne kanssa, kun pitää täällä lällyttää.

Harmittaako ?harmittaako ? kuuntelen .

• sääli.ei.ole.sairautta kirjoitti:

Ja minä säälin sinua, joka et taida ystävyydestä mitään tietää.

• kesivä

Tänään söin muikkuja Puruvedeltä
      nakkasin suuhuni pyrstö edeltä.
      Ei minullakaan saunailta,
      ihan vain tämä palstan kilta.
      En ole vielä muita ketjuja avannut,
      yllä olevien riimejä vain tavannut.
      Eilen sain musaketjussa noottia,
      laittaisinko tänään piruuttani goottia.
      Ei vaan, enkä käännä toista poskea,
      taidan vain lauleskellen laskea koskea.
      https://www.youtube.com/watch?v=JeTV4IKbYJc

• Astunpa minäkin runon matkaan
        syytä kun ei ole lainkaan hatkaan.
        Sanojen myötä ikään kuin toivun
        tapaan puun, kevään rantakoivun.

• kylmätotuus
    • Heikunkeikku

Huomenta taasen!
      Tämän aloituksen otsikkona on "ei malta olla keinumatta".
      Minä puolestani kirjoitan, että ei malta olla nauramatta.
      Ihan silmistä tiraji nauruvettä, kun kattelin koiran naaman ilmeitä.
      Minulla on ollut kolme tanskandoggia, ihania hevoosen puolikkaita.
      Tämän päivän Ilta-Sanomissa on hyvin-hyvin-hyvin-hyvin venyvänaamaisesta doggista kuvia. Ei noille yksinkertaisesti VOI olla nauramatta. Tuo kuminaama on harlekiinidoggi, itselläni on ollut kaks tiikerijuovikasta ja yks keltainen.
      Tässä kaikille teille kivaa katsottavaa. Tekiskö mieli ottaa tanskandoggi huusholliin häh?
      http://www.iltasanomat.fi/lemmikit/art-2000001125637.html

• Heikunkeikku, kyllä ei tekisi mieleni ottaa tanskandogia, eikä muutakaan koiraa.
        Vaikka hauskoja ovatkin.
        On meillä koira ollut, länsi-siperianlaikan ja norjanharmaan juhlasekoitus, maailman kiltein koira.
        Sisareni beagle lopetettiin viikko sitten, olivat luonaan viimeistä piikkiä annettaessa.
        Ne ovat aina niin surullisia hetkiä.

https://www.youtube.com/watch?v=Min0DIYggQw

• Heikunkeikku
        Ancelina kirjoitti:

Heikunkeikku, kyllä ei tekisi mieleni ottaa tanskandogia, eikä muutakaan koiraa.
        Vaikka hauskoja ovatkin.
        On meillä koira ollut, länsi-siperianlaikan ja norjanharmaan juhlasekoitus, maailman kiltein koira.
        Sisareni beagle lopetettiin viikko sitten, olivat luonaan viimeistä piikkiä annettaessa.
        Ne ovat aina niin surullisia hetkiä.

https://www.youtube.com/watch?v=Min0DIYggQw

Joo, en minäkään näillä näkymin koiraa ota. Musta ja koirasta tulis niin pieni lauma, että koiruliinukki ei varmasti niin mitättömästä laumasta piittaisi.
        Onneksi on tuo kissa, että saa jollekin eläimelle mukavia jutella ja silitellä pehmoista turkkia. Niin joo ja noi mun kukatkin on ihan kivoja juttukavereita:)
        Että kyllä täs selvitään ilman koiraa. Vaikka olishan se koira kiva kaveri. Aina noita koiria ollut, niin siksi niitä kaipailen.
        Pojalla ja veljellä on koirat, että saan niitä vähän korvikkeeksi paijailla. Palloja nakella mäkehen.

• kesivä

Heh hee. Ihania kuvia. Aivan mahtavia.

• Heikunkeikku

Kenellä on tänään alkanut loma? Ketä kiireettömästi mojuu lavittalla ja imee korvillaan taustamusiikkia? Kuka heittelee kintaita pitkin poikin huushollia? Yks kinnas kohti imuria: Ehtiihän sitä myöhemminkin. Yks kinnas lennähtää pyykkikorin syrjään: Unohdin ostaa pyykinpesuainetta, mutta ehtiihän sitä.
      Yks kinnas pötkähti kenkien päälle: Nyt en lähe lenkille. Ehin myöhemmin.
      Vain taivas on nyt kattona.
      Mutta hernerokkaan en kinnasta upottanut. Puoli kaheksan napsasin levyn päälle, jossa kattila liotetuin hernein oli oottamas. Rupiaa olemaan valmista kamaa 2,5 tuntia porissut. Jotain kaheksan litraa olis syötävänä. Ei, en varmaankaan tänä päivänä kaikkia syö:)
      Olenko elämääni eksynyt? Joskus siltä tuntuu. Joskus taas ei:)
      Yhtenä päivänä autolla kurvates tuli radiosta Kirkan kappale. Sen minä nyt tänne tällään. Kirkan äänestä tykkään.
      https://www.youtube.com/watch?v=UoWPwHQNrSc

• Hyvää lomaa vaan sulle, mä taas olen siivonu koko talon niinku kunnon miehen kuuluukin auttaa toista mäessä.
      Ne sun koiras on mun kotiseurun elukoita ,olen ne karullakin nähny.
      Ei olis hasumpaa vaik eksyiskin omaan elämäänsä ,ei voi valittaa ainakaan juuri nyt, on puhrasta ja just leivottu kaffekakku tuoksuu keittiös.

• kesivä

Onks sulla Heikku kolme kättä vai onks sun kaffemukilla oma tumppu? Miten mulle tuli mielikuva että sä Heikku tanssit samalla kun vanttuita nakkelit. Entäs toi kodinhoitaja, kakun teki.

• Heikunkeikku

"kesivä"
        Olis ollut mukavaa, jos olis vähän ylimääräisiä käsiä kehossa roikkunut. Olis saanut nopiampaa siivottua. Otin ittiäni niskasta kiinni ja nyt naama on messingillä, kun sain imuroitua, pyyhittyä pölyt, keskikerroksen lattian hutasin mopilla jotenkuten huonosti ja sitten jotakin pientä värkkäsin lisäksi.
        Nyt oottelen ystävääni, joka töistä päin pika-pikaa tulee kirjaa lainaamaan. Oon pienimuotoinen kirjasto joillekin tutuille. Se menee niin, että ensteks esiluen kirjan ja sitten sanon, että kannattaako lukea vai ei.
        Etsin hyllyistä 10 kirjaa, jotka aattelen ystävälleni kolahtavan. Saa niistä sitten valita mieleisen.
        Aamulla ja varsinkin jos on pakkasta, niin molemmat kädet on mukin kimpus. On ihana olla vaatekerroksen alla ja istua pihalla paksun tyynyn päällä ja molemmilla käsillä pitää höyryävästä kupista kiinni.
        Nyt nää kädet saa roikkua toimettomana molemmin puolin kehoa, sillä tämän päivän ahkeruus kiintiö on täynnänsä. Alkaa lekotteluvaihe.
        Voice tulee illalla telkkarista, että peräti mainio olotila.:)

• Näinhän se menee, toisen loma loppuu ja toisen alkaa, ei suinkaan kaikkien sovi samaan aikaan lomalla olla. Hauskaa lomaa Heikulle!
      Laiskiaisen lomapäivät päättyivät, olipa monipuolista säätä kotimatkalla, jalkarätin kokoisia lumilämpäreitä sakeasti heitteli ja pian paistoi jo aurinko. Poliisiautoja näin kaksin kappalein, eivät minua pysäyttäneet. Olisin noussut autosta ja niiannut.

https://www.youtube.com/watch?v=tEWDY0OOXfw

• Semmonen tapaus sulla ,mä sain siivous palkintona luvan mennä kirpparille,20e oli kipurajana ostosten suhteen.
        Sanotaan et kyllä herra omistaan huolen pitää ja niin mustakin 12kg sammutin ,tarkastettu ja viisari vihreellä ,hinta 10e.
        Sellanen kainalos pyöräilin kotiin ,oli ihan vapaa palokunta olo.
        Kyllä mä vähän keinahtelin kantapäilläni kun löytöäni esittelin ,nyt on turva torpassa ,taitaa olla neljäs sammutin .

• koti-kiusattu kirjoitti:

Semmonen tapaus sulla ,mä sain siivous palkintona luvan mennä kirpparille,20e oli kipurajana ostosten suhteen.
        Sanotaan et kyllä herra omistaan huolen pitää ja niin mustakin 12kg sammutin ,tarkastettu ja viisari vihreellä ,hinta 10e.
        Sellanen kainalos pyöräilin kotiin ,oli ihan vapaa palokunta olo.
        Kyllä mä vähän keinahtelin kantapäilläni kun löytöäni esittelin ,nyt on turva torpassa ,taitaa olla neljäs sammutin .

Hyvä löytö, eipä ihme että vähän ylpistyit. Mekin tehtiin isosta kaupasta loisto-ostos, kotimaiset talvikengät miehelle, 70 prosentin alennuksella. Niillähän kävelee näkymättömiin.
        Ja lapsi oli iloinen kotiin tulostaan, nyt on taas perusjengi koossa.
        Kivan kirpeä pikkupakkanen, harvinaisen kaunis talvinen sää. Kaipa se pian taas tuiskuttaa, jostakin suunnasta.

• Heikunkeikku

"Ancelina"
        Heh heh heh. Arvaa naurattiko tuo sun lausees, että "Olisin noussut autosta ja niiannut".
        Joo, niin mäkin yleensä, jos polliisi pysäyttää:)
        Ennen muinoin kotona se oli ainaista niiaamista. Heti aamusta lähtien :)

• Heikunkeikku kirjoitti:

"Ancelina"
        Heh heh heh. Arvaa naurattiko tuo sun lausees, että "Olisin noussut autosta ja niiannut".
        Joo, niin mäkin yleensä, jos polliisi pysäyttää:)
        Ennen muinoin kotona se oli ainaista niiaamista. Heti aamusta lähtien :)

Olemme oppineet kunnioittamaan esivaltaa, kotona ja tien päällä :) Olisin voinut päästä Kaakkois-Suomen poliisin Instagram-kuviin, siinä mahdollisuuteni hetkeen julkisuudessa mennä vilahti, kun eivät stopmerkkiä näyttäneet.

https://youtu.be/on87XiW8kaE

• minäkesivä

Aurinko paistaa ja maa on valkoisenaan puhdasta lunta. Eilen ilta meni leikkiessä. Kohta pitää tehdä lohikiusaus, kun pienempi vesselikin tulee. Sitä ennen käydään isomman vesselin kanssa elävissä kuvissa. Ilon täyteiset päivät menossa.
      (Ei näköjään päästä kirjoittamaan.)

• Heikunkeikku

Auringon kirkastama lumi on nyt niin pehmoisen kevyttä, että pumpulitkin tuntee ittensä raskaan sarjan palleroisiksi. Harjalla huitelin kuin voikukan haituvia sivummalle.
      Tänään saan otettua yli-hienon valokuvan mun mettänpläntistä. Siitä samasta kohtaa, josta oon ottanut jo monituisia kuvia. Oottelen niin, että aurinko siirtyy säteitään tyyräämään talon takaa suoraa siihen plänttiin. Sivusuunnasta tuleva valoisuus pehmoiseen maisemaan oih ja oih ollos onnistunut otos tänään.
      Minä täälä taas papeliottipäänä tällään tekstiä. Pääni on nyt NIIN suuri huivin sisällä, että jos näkönäyttö olis, niin saisitte ihmetellä, että on tolla tyypillä isoo pää.
      Päästä tuli mieleen. Kun oli 4-vuotias, niin minä ja sisko saatiin lemmikiksi kanit. Siskolla oli valkoinen kani ja minä tahdoin välttämättä sen harmaan (koska säälitti, kun oli rumemman värinen). Niillä oli oma tarha kasvihuoneessa. Eräänä päivänä äitini antoi jotakin syötävää ja sanoi, että meepäs Heikku viemään Taaruupille ja Elevikselle (niiden nimet) ruokaa. No minähän meni juosten syli täynnänsä herkkua, innosta puhkuen. Hetken kuluttua tulin juosten takaisin ja itkin ihan hirrrRRRRveesti. Äitini portaille vastaan, että mikä nyt on hätänä? Minä tuskin itkun keskeltä sain puhuttua, mutta sain kuitenniin: Emmää uskalla mennä, kun niillä on niin SUURI PÄÄ. Heh heh, itse en yhtään tuota tapausta muista, äitee sen kertoi aikanaan.:)
      Kaikkea mäkin tänne naputan. Voi ei.

Kauniin kappaleen laitan. Mun mielestä oikein kauniin. Semmosen, että taas saa vajota vaikka mimmoseen mielentilaan.
      https://www.youtube.com/watch?v=fd3a189vcVc

• Oli hauska tarina, ja kiva kun sen tänne lykkäsit :))
        Tuosta "näkisitte" tuli mieleen, että jos on läppäri ja siinä kamera, niin linssiä kannattaa teipata umpeen. Poika kertoi että saa halvalla ohjelmia millä pystyy toisen kameraa käyttämään, eikä mikään edes kerro sulle että se on käytössä.

• Heikunkeikku
        hmp.f kirjoitti:

Oli hauska tarina, ja kiva kun sen tänne lykkäsit :))
        Tuosta "näkisitte" tuli mieleen, että jos on läppäri ja siinä kamera, niin linssiä kannattaa teipata umpeen. Poika kertoi että saa halvalla ohjelmia millä pystyy toisen kameraa käyttämään, eikä mikään edes kerro sulle että se on käytössä.

Jep, kyllä kyllä. Minulla on kamera ja sen päälle oon laittanut teipillä paperin.
        Mun huusholliin ja mun naamaani ei noin vaan heleposti pääsekään vahtaamaan.

• Keväästä täällä puhuttiin, joten....
      ---
      Aurinko
      leijonani
      lämmitä minut kuin asfaltin jäätä
      anna minun sulaa
      syliin
      herätä veden voima
      viedä mukanaan
      kovertaa
      muovata
      sulattaa vähän lisää
      kunnes virtaan ilosta
      villisti
      yli kovien kivien
      kunnes murran padot
      ja jään
      rannoillesi lepäämään
      tyyneen meren.
      ---
      Rakkausrunoon ei sovi kukaan muu kuin Tabermannin veli, Gary Moore
      https://www.youtube.com/watch?v=YXljcwt7JMk

• Anonyymi

ei malta olla käymättä NIVALAN SIPILÄ SÄHKÖPOSTIT VUOKRAAJAT TOISEN ASUNNOSSA JÄRJESTELYJÄ TEKEMÄSSÄ PERTTI NIMI KAIKUU

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      172
      3280
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2580
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      54
      2446
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      146
      2321
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      1976
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      282
      1842
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1411
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1339
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      36
      1299
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1235
    Aihe