Heipä hei onko täällä

runosuoniton

enää mitään muuta kuin nuita riimittelyjä. Avaa minkhä tahansa ketjun, niin riimittelyjä pukkaa.

29

96

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaminä

Olethan sinä.

• runosuoniton

No kas kun en tuota heti hokannu.

• silleentällee
        runosuoniton kirjoitti:

No kas kun en tuota heti hokannu.

Et heti sitä hokannu
        kun päivän olet dokannu
        tuskin ruokaa kokannu
        mut nyt sä olet mokannu...

• runosuoniton
        silleentällee kirjoitti:

Et heti sitä hokannu
        kun päivän olet dokannu
        tuskin ruokaa kokannu
        mut nyt sä olet mokannu...

Hui kamala mitä tekstiä. Minulle uskovaiselle ihmiselle. Kyllä nyt on lopetettava täällä kirjoitteleminen, tuommoista tekstiä saata ollenkaan lukeakaan.

• enrunoile

Eikö runoilijoille ole ihan ikiomat sivut.

• runuakehiin

Onhan niille ,ne ovat ihan siinä veetuilijoiden vieressä .

• ent.siivoojaparka

Ne sivut on tarkoitettu harrastelijarunoilijoille ja tuleville runoilijoille eikä höpöloruilijoille.
        Nämä tämän palstan blogiloruilijat naurettaisiin sieltä varmasti persedellä ja voita nokassa lasten palstoille.

• ent.siivoojaparka kirjoitti:

Ne sivut on tarkoitettu harrastelijarunoilijoille ja tuleville runoilijoille eikä höpöloruilijoille.
        Nämä tämän palstan blogiloruilijat naurettaisiin sieltä varmasti persedellä ja voita nokassa lasten palstoille.

Ei kai kukaan oo niin hurja et näit riimittelyi runoiksi väittäis , ain oon riimeist kirjottanu , lirkkuketjus on tunnetta ja tuskaa .

• ent.siivoojaparka
        koti-kiusattu kirjoitti:

Ei kai kukaan oo niin hurja et näit riimittelyi runoiksi väittäis , ain oon riimeist kirjottanu , lirkkuketjus on tunnetta ja tuskaa .

Runoissa ja riimeissä pitää ollakin jotain sellaista, mikä saa sisäistä liikettä aikaan, olipa sitten lirkkua tai muuten puhuttelevaa, mitä tunnetta hyvänsä.
        Mutta nämä mitäänsanomattomat lorut, herranjestas...
        Yritän kestää.
        Jatkakaa...

• pesivä
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

Runoissa ja riimeissä pitää ollakin jotain sellaista, mikä saa sisäistä liikettä aikaan, olipa sitten lirkkua tai muuten puhuttelevaa, mitä tunnetta hyvänsä.
        Yritän kestää.
        Jatkakaa...

Voe saaastaanaa :(

• kesivä

Yritän kestää.
        Jatkakaa...

Ihan sinulle tiedoksi, että huomenna mulle tulee vesseli kylään ja lauantaina vielä toinenkin. Joten mun riimejä ei taida ennen sunnuntaita montakaan tulla.

Yritän kestää.
        Jatkakaa...

Aika mukavast tuntuu olevan liikettä riimien ympäril,ei menny vaiva hukkaan kun koittaa ilahruttaa palstalaisii

• ent.siivoojaparka
        koti-kiusattu kirjoitti:

Aika mukavast tuntuu olevan liikettä riimien ympäril,ei menny vaiva hukkaan kun koittaa ilahruttaa palstalaisii

En nyt kyllä sillä sisäisellä liikkeellä tarkoittanut mitään (sisä)piirileikkiä lastenlorujen ympärillä.

• kesivä

En nyt kyllä sillä sisäisellä liikkeellä tarkoittanut mitään (sisä)piirileikkiä lastenlorujen ympärillä.

No joo joo, ymmärretään, ymmärretään. Kyllähän mä olen silleen ollut ulkopuolinen ettei ole niitä sisäpiirileikkejä ihan päässyt syntymään. Oottelehan rauhassa, kyllä mä hilseilen vielä avaruuteen.

• ent.siivoojaparka
        kesivä kirjoitti:

Ihan sinulle tiedoksi, että huomenna mulle tulee vesseli kylään ja lauantaina vielä toinenkin. Joten mun riimejä ei taida ennen sunnuntaita montakaan tulla.

En minä nyt ole ketään täältä pois ajamassa.
        Sehän oli Paloma enkä minä, joka kirjoitti: """ Olisipa täällä sellainen iggausnappi, millä saisi jotkut kommentoijat hävitetyksi näytöltä, ettei jäisi vaivaamaan."""

Mäkin haluisin päästä siihen mustien sisäpiiriin ,vois koittaa pikkasen rauhotta niitä .

• kesivä

Jesjes, aivan mahtavaa,
      ei tarvii avata ketjua kahtakaa,
      kun saa jo riimejä lykätä
      ja vaikka itsekseen niistä tykätä.
      Näemmä täällä on joku härdelli,
      vai liekö salakapakka-bordelli.
      Enpäs vedä liinoja kiinni,
      lynkkaus tai synkkaus.

https://www.youtube.com/watch?v=bloZTkfcduc

• hienohipiäinen

Rasvaa hyvä ihminen ittes, ettet keski koko aikaa.

• kesivä
        hienohipiäinen kirjoitti:

Rasvaa hyvä ihminen ittes, ettet keski koko aikaa.

Kyllä, kiitos muistutuksesta!
        Ja sori, oli pikkuisen pakko laittaa tuo riimin tynkä, ei ollut tarkoitus härnätä. En vaan sitä riimiketjua löytänyt.

• kesivä kirjoitti:

Kyllä, kiitos muistutuksesta!
        Ja sori, oli pikkuisen pakko laittaa tuo riimin tynkä, ei ollut tarkoitus härnätä. En vaan sitä riimiketjua löytänyt.

Se painui edelliselle sivulle kun oli nii paljo näit muita asioi tapetilla.

• kesivä
        koti-kiusattu kirjoitti:

Se painui edelliselle sivulle kun oli nii paljo näit muita asioi tapetilla.

Täällä on tosiaankin paljon asioita, mutta aikalailla sama teema kaikissa.

• Minä en osaa runoilla. Enkä enää opettele. En myöskään käy musiikkipalstoilla kun siellä odotetaan riimittelyä.
      Ei minua häiritse, runoilkoon ken siitä tykkää, en edes välitä lukea näitä ns. runoja, tykkään enemmän tavallisesta keskustelusta.

• ent.siivoojaparka

Ei musiikkipalstoilla edellytetä riimittelyä. Oletko käynyt katsomassa?

• ei.palstaa

Tarkotatko musaketjua?

• ei.palstaa kirjoitti:

Tarkotatko musaketjua?

Tarkoitin ketjua.

• Jokuonriimitellyt

"Ihminen,älä sinä hermostu,ihmettele sinä vaan.
      Kaikki on otettava vastahan,mitä taivaasta annetaan."

• EtSittenSinäAinakaan

Mietipä, mikä on Sinun oma panoksesi tilanteen muuttamiseksi.
      Kerro meillekin.

• Mietisinä

Mieti,mieti kelle sinä,voisit olla kynttilänä.

• tää-jatsi-on-poikaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      172
      3240
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2580
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      54
      2446
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      146
      2321
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      1976
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      282
      1842
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1411
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1339
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      36
      1289
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1235
    Aihe