Minkälainen olisi paras?

pensselisetä3

Kertokaahan millainen pensseli olisi paras maalauksessa ?

25

255

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloituskärkeen

Meriketun turkista saa parhaat .

• eimaalaukseen

Voi persien suti sano ukkovaari kun ei hommat menny kohalleen, se on huonoin, parraasta en tiijä.öö

• erikäyttötarkoituksia

Eikös se paljolti riipu siitä mitä sillä pensselillä maalaa?

• taivaarannan

Kulmakarvoja vai ladon seinää.

• henrjii

sokevan suti, sellainen mistä karvat irtoo

• Ketuttaa_Yeeees

Suuri osa Sokevan suteista on ulkomailta tuotuja!!! Olin pettynyt, kun asia tuli tietooni.

• niit.on.nii.paljon

Rento pensseli
      Kevyt pensseli
      Perssehen suti
      Pullasuti
      Raskas tela
      Ohut sivellys

• Älä maalaa piruja seinille. Jos yhden pirun pellonpuoleiselle seinälle.
        Olisi naapurin isännällä ihmettelemistä. Joo, jotain taidetta voisi
        sille seinälle tehdä, jos ei nyt kuitenkaan piruja :)
        Joku hieno kuvio, aurinko! Näin niitä ideoita syntyy, hassuttelusta!

• Joskus jotaki sutinutkin ajankulukseen ja mun suosikki on pyöreä suti ,imukyky ja jälki ylivertasia.

• eppu2

Minä olen huomannut, että ihan halpoja ei kannata ostaa, karvat lähtee.

• Väriloistetta

Niin iso ja monihaarainen että värejä saa paljon.

• No hei, setä, camoon. Annas kun muna opettaa kanan. Luulis kuuskymppisen tietävän, että ei sillä pensselillä niin väliä ole. Se on se maali joka lopputuloksessa ratkaisee. Se, MITÄ sä levität ympärilläsi, ja MITEN.

• Aivan pasha sutilla pilaat hyvänkin maalin ominaisuuret , maalaas kattoa jollain halpiksella niin heti kohta on kenkät täynnä maalia.
        Sitä kun valuu hihan kautta vattalle ja siit lahjetta pitkin alaspäin.

• piikkiö kirjoitti:

Aivan pasha sutilla pilaat hyvänkin maalin ominaisuuret , maalaas kattoa jollain halpiksella niin heti kohta on kenkät täynnä maalia.

Ettei sitten kuitenkaan ollut maalin syytä kun tolleen valuu? Väärä maali väärään paikkaan.
        Mä ostan usein halpispensseleitä, kun projekti on valmis, pensseli roskikseen. Jotenkin niin säälittää ruveta viruttelemaan maaleja vesistöön ja mun rakkaisiin viemäreihin. Tai eihän sekään oikein ole, että tekee lisää roskia... pitäis kierrättää vähän paremmin. Metalli irti, puu ja suti krematorioon.

• HupsiiHöpsiiiii
        piikkiö kirjoitti:

Aivan pasha sutilla pilaat hyvänkin maalin ominaisuuret , maalaas kattoa jollain halpiksella niin heti kohta on kenkät täynnä maalia.

Kuka hölmö pensselillä ainakaan sisäkattoa maalaisi?

• HupsiiHöpsiiiii kirjoitti:

Olisko parasta olla hiljaa ellei asiaa ymmärrä? matala/korkea paineruisku,tela ja pensseli oli viimeisessä hommas käytössä.

• HupsiiHöpsiiiii kirjoitti:

Kuule, beibee. Pensselillä voi tehdä uskomattoman monia asioita.

• kesi.vä

"Kertokaahan millainen pensseli olisi paras maalauksessa ?"
      Jos mä tekisin maalauksen pensselistä, se olisi sellainen tuhero, jossa maali olisi kuivunut siihen pensseliin ja pensselin harjakset sojottaisivat joka suuntaan. Se olisi mielestäni paras pensseli maalauksessa.

• :D Saaks vastata vain näin. Saa. Kun mä niin teen.

• ohut-ja-pehmeä

Älä osta liian harvaa tai karkeakarvaista pensseliä. Niistä maali valuu läpi, eikä maalia saa pysymään riittävästi siinä kärkiosassa. Sellainen pehmeän tuntuinen jo uutena, on paras, ja saa helposti hyvää jälkeä.

• Katsotuolta

Oiskohan tästä apua? www.minoa.fi/blog/?page_id=804

• Kesän suuri maalausurakka edessä. Kauheeta ajatellakin, ensin vanhamaali rapsutetaan pois, siihen loppuu minun tietoni. Nyt olisi alettava soittelemaan tekijälle, maalariksi sanotaan häntä. Ilmeisesti joku pikkufirma. Hinta-arvioita kyselemään.
      Kotitalousvähennyksistä saan osan takaisin, kuten nyt saan viimekesän remonteista, ulkovuorausta uusittiin 70vuotta vanhasta rakennuksesta, nyt on sitten maalaus. Voi kun siitä tulee soma!
      Kerron sitten millaista sutia maalari käytti, oliko tiheä, harva, harottava vai tuhero :-)

• Uusittiinko ulkovuoraus vain osittain, jos vanhaa maalia pitää rapsuttaa?
        Minkälaista maalia aiot laitattaa?
        Meillä olisi lähivuosina sama homma edessä, hirsitalo täyttää tänä vuonna 70 vuotta, uudet laudat seiniin ja kestävää maalia pintaan.
        Viime syksynä eräs firma teki tarjouksen ulkoseinien pinnan uusimisesta, laudat ja maalit hintaan 25 000 euroa, huh, sanottiin me.

• Kyllä osittain, helmoja sekä ikkunan alusia. Pari hirttä vaihdettiin ikkunan alle, aurinkoiseen päätyyn, muuten hyvässä kunnossa hirret.
        Vaalea on ollut ja vaaleaksi tulee, sävystä ei vielä päätetty. Sen kylän raitilla talot on vaaleita ja keltamultaisia, ei pidä poiketa vanhasta se rikkoo kylän tunnelman.

• paplos.pikasso

Ammattilainen maalaa taulun vaikka rappuluudalla. Ei siinä pensselit ratkaise ei siveltimet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      178
      3721
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2700
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      55
      2541
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      146
      2361
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      2036
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      314
      1939
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1441
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      21
      1393
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      38
      1367
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1275
    Aihe