Uusi kone on rikki taas. Pesukone!!!!!!!!
Ei pumppaa vettä pihalle. Miksi yksi pesukone saa aivonustyrät sekoamaan,tekis mieli kuolla. Tässä on 1,5v ja toinen uusi pesukone rikki eihän tuo maksa kuin 700 ja vaan yksi erä maksettu kesti kuukauden. Onneksi ostin asennus palvelun 40e. Mutta kyllä sitä kuitenkin menee ylimääräistä maksuja.
HUOH.
EI JAKSA!!!!!
ärsyttää ja huono olo
37
365
Vastaukset
- takauma.markusko
Aivopesukone rikki varmaan.
Ikävä kyllä pyykinpesukone taas, ketään tuon nimistä en tunne. Että kannattaa nyt mölyt pitää mahassa.
Oletko putsannut nukkasihdin? Voi olla että jokin pyykin mukana ollut tavara on mennyt vesipumpun rattaiden väliin ja estää veden pumppaamisen pois koneesta. Nukkasihdin luukku löytyy ohjekirjasta katso sieltä ohjeet.
Nimimerkillä pari kertaa löytänyt vian sieltä.Voi ihana mikä pelastaja. siitäkin räpsähtäis iso lasku kun ne tekee huonoksi koneet hiukset oli kietoutunut ropelliin. Nyt pitää lähettää kuvia kuluttaja neuvonnalle kyselin mitä tehdä kun ei kerää nukka sihtiin.
goldrose kirjoitti:
Voi ihana mikä pelastaja. siitäkin räpsähtäis iso lasku kun ne tekee huonoksi koneet hiukset oli kietoutunut ropelliin. Nyt pitää lähettää kuvia kuluttaja neuvonnalle kyselin mitä tehdä kun ei kerää nukka sihtiin.
Sanoin että tätä menoa on rikki kone että miten sen pystyy estää. Ja puristelen vaatteet mutta kuinka monen vaatteista lähtee puristelemalla hiuksetkin.
goldrose kirjoitti:
Sanoin että tätä menoa on rikki kone että miten sen pystyy estää. Ja puristelen vaatteet mutta kuinka monen vaatteista lähtee puristelemalla hiuksetkin.
Nyt pitää kuvat ottaa ettei rakenteessa ole virhettä.
M....Mies kirjoitti:
Mukava kuulla jos osasin olla avuksi. :)
Olit ihanan mahtava apu. Mutta ärsyttää kun en tiedä mitä nyt teen ettei kone mene rikki. Suunnittelen parempaa sihtiä. Olisihan tehneet aukoista tiiviimmät ettei hiukset roiku rei'istä ropeilliin kiinni. Eihän noi hiukset ole kohta kuin polvissa😳.
Ne on sitten ikuinen ongelma X)Ei taida olla muuta keinoa kuin puhdistaa määrävälein jos se sihti estä hiusten menoa ropelleihin. Aika onneton sihti jos noin tekee. Jos lisäverkkoa rakentelet sihtiin niin muista että veden pitää päästä siitä läpi eikä verkko saa joutua ropelleihin. Jokin hyttysverkko voisi toimia tuossa?
Hyviä öitä ja tsemppiä.
- elluhalloyb
Sama ongelma
Ottaa ohjelmat
Mutta ei vettä
Eli ei lähde käyntiin
Ottaa päähän....(*_*)
Kone siisti puhdas
Sihti putsattu...- elluhalloyb
En .Huoltomies tulee tarkistamaan
Viellä vesiletkun jos siinnä ei häikkää
Täytyy harkita uutta konetta
Korjaus maksaa liikaa
Sen raha voi laittaa uuteen(*_*)
- apuehdotus
Hei, oletko tarkistanut että veden poistoletku on korkealla, esim. vessan istuimessa, jonka kansi kannattaa laskea painoksi. Jos poistoletku makaa maassa, vesi ei poistu koneesta!
- apuehdotus
Lisäys edelliseen. Letkun pitää tehdä mutka ja nousta ylöspäin.
- etoleainoa
ukkonen on särkenyt monen muunkin pesukoneen, tämä laihaksi lohduksi
Noh nyt ei ukkonen vienyt konelta elävyyttä vaan melkein vei hiukseni 😓 ne tukkii varmaan viemärit kun tossa edessä jotain viemäristä imutettii jotain kun sattu somasti tuo pesukone just eiliseen.
- koneen
pumppu on rikki. osta uusi kone, ellei takuu ole voimassa
Tukos on löytynyt hiukseni oli ropellii jäänyt kiinni ja kiitos kaikille auttajille.
- aivopestuSomali
KYLLÄ SE NÄIN ON. EHDOT JATKAA EI TÄYTY. HAISTAKAA PITKÄ PASKA.NÄÄNNYN ENNEMMIN KU JATKAN.
OMA HENKILÖKOHTAINEN RAJANI TULI NYT.
OLEN PRINSESSA JA MITÄ IKINÄ SANOTTA.
ELÄMÄ AIVOPESTYNÄ ILMAN OMAA TAHTONA EI OLE ENÄÄN ELÄMÄ.- lapinSOMALI
OLEN ZOMBIE. ELÄVÄ KUOLLUT JOKA SEURAA ELÄMÄÄNSÄ SIVUSTA.
Tuota kannatan aloitusta kyseisestä aiheesta.miksi nääntyä? Mikä tekee elämästäsi lopullisesti väkevää ja miten sen estää. Teidän korkeutenne 😱
- hannuristojiimies
Miksi ylennät minua. En ole korkeudessa. En omista edes euro kolikkoa.
Miten olen silmissäsi "Teidän korkeutenne"? hannuristojiimies kirjoitti:
Miten olen silmissäsi "Teidän korkeutenne"?Tuota kyseinen sanoi olevansa prinsessa joten en tiennyt että olit hän X)
hannuristojiimies kirjoitti:
Miten olen silmissäsi "Teidän korkeutenne"?Sinäkö se olitkin huutamassa ja ärjymässä minulle. Mikä syy?
lapinSOMALI kirjoitti:
OLEN ZOMBIE. ELÄVÄ KUOLLUT JOKA SEURAA ELÄMÄÄNSÄ SIVUSTA.
Vai olitko tuo lapista huutelemassa. Voisit nyt edes kirjoittaa nimimerkillä että erotan sinut tästä.😓
- hannuristojiimies
Oli viestejäni.
Kuolen tähän saastaan henkisesti kun perhettäni ja läheisiä satutetaan.
\o
| |\
][
Pelko että minua käytetään pahuuteen tietämättäni litistää minut koska tiedetään etten halua satuttaa viattomia.
Nämä 2 vipua vääntää minut henkisesti tuskiin että elämänikinkö katoaa.
Hauskaa viikonloppua. hannuristojiimies kirjoitti:
Oli viestejäni.
Kuolen tähän saastaan henkisesti kun perhettäni ja läheisiä satutetaan.
\o
| |\
][
Pelko että minua käytetään pahuuteen tietämättäni litistää minut koska tiedetään etten halua satuttaa viattomia.
Nämä 2 vipua vääntää minut henkisesti tuskiin että elämänikinkö katoaa.
Hauskaa viikonloppua.olen tässä. Elä hyvä ystävä minä olen vaan heikko mutta sinä vahvistat.X)
- aivopestuSomali
SIINÄ TEILLE PISTEITÄ.
Mitä pisteitä X) olen onnellinen että pesukone toimii mutta nyt tarvin aseet miten ehkäistä, ettei uudestaan pääse ongelma tulee.
- LVI-sääntöjen_mukaan
Ei snoita harmaita vesiä saa pihalle pumpatakkaan. Ne pitää pumpata kunnalliseen viemäriverkostoon.
Tossa se oli pumppuauton kanssa tossa ikkunan edessä asfaltti pihaviemärillä ei ne normaalisti ole sillä sitä tukosta mietittiin siinäkin.
- Ei.Se.Rikki.Ole
Nukkasihti tukossa nöyhtästä tai siellä on joku sukka. Yleensä edessä alaosassa on luukku, jonka avaamalla pääsee nukkasihtiin käsiksi ja saa sen tyhjennettyä. Pesukoneen ohjekirjasta tai netistä kuuklettamalla löytyy ohjeet.
- En.osaa.neuvoa
itsellä ollut aina päältä täytettävä Whirlpoolin pesukone. Edellinen kesti yli 10 vuotta ja nykyinenkin ollut jo kohta 3 vuotta. On ollut hyvä merkki, enkä ole koskaan pitänyt noista sivuilta täytettävistä yksilöistä.
http://tronic-planet.com/extranet/upload/upload/uploaded/621.png
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7272336Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?502279- 1302265
- 1352170
- 561801
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2411653- 311371
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201309Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161205Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381147