Kysymys naisille

kysyjas

Pidättekö itseänne viehättävinä?

29

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PikKuKurppa

Hyvät huomenet.

Viehättävyys on suhteellista. Riippuu katsojasta ja tilanteesta. Eiköhän jokainen olento ole ainakin joskus ollut viehättävää seuraa/katseltavaa.
      Tälleen aamutuimaan nassu vielä unen pöhönä tuskin mutta päivemmällä saatan jo ollakin, pikkusen ees :)

Kun ei ole koskaan ollut ns.normaali nainen eikä elänyt miesten huomioinnista tms on lopulta yks hailee onko viehättävä muuten. Mutta joskus jos edes yht viehättelis niin siinä on jo tarpeeksi. Siihen asti voi mielessään leikkiä "viehättävää". Hyttyset ja mäkärät ainakin tykkää..

• Viisas_tietäjä_IPA_guru

Heippa.

Tervetuloa miesten elämään, siis ei YTM miesten

• "Kun ei ole koskaan ollut ns.normaali nainen eikä elänyt miesten huomioinnista tms"

Tuohan on nimenomaan normaalia, eli siis yleistä Suomessa. Muutenhan katukuva olisi kuin itä- tai etelänaapurissamme.

• Vastaus_

En.

• Riippuu hetkestä ja mielialasta. Useimmiten ajattelen olevani vähän kummallinen ja siten viehättävä muiden kummajaisten mielestä.

• Enpä juuri, mutta toisinaan ihmiset käyttäytyvät niin kuin olisin ja ajan myötä olen oppinut pelaamaan mukana.

• Juuri tuollaisia pelaajia naiset aina ovat.

• vihatipunen

Ai mää vai? En pidä.

• Pihtarikurppa

Totta kai!

• ätminki

On naiset viehättäviä, kelpaavat ainakin jännämiehille.

• En ole ajatellut asiaa, mutta nyt kun ajattelen niin ajattelen olevani neutraali.

• Kuuma misuli sie oot. ;D

• Eräkettu kirjoitti:

Kuuma misuli sie oot. ;D

Voi ei, en haluais olla. :)

• sönkkö kirjoitti:

Voi ei, en haluais olla. :)

Sitä ei haluta, sellaseksi synnytään.. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Sitä ei haluta, sellaseksi synnytään.. :D

Olen sitten autuaan tietämätön kaikista syntymäominaisuuksistani. :)

Minusta on helpompaa nähdä ja miettiä jonkun toisen viehättävyys, kuin itsensä.

• nainenvastaa

Ei viehätys synny siitä mitä on, vaan siitä mitä tekee. Osaan olla viehättävä, jos haluan. Oikeanlaiset vaatteet päälle, ei missään tapauksessa liian tyrkkyä, vaan sopivasti vihjaavaa jostain kohtaa. Ehkä pari korua lisäämään feminiinisyyttä, mut se on enemmän omaa fiilistä kuin miehiä varten. Sitten hymy naamalle. Kuuntelen toisten juttuja, otan toiset huomioon. Hymyilen. Annan pilkkeen näkyä silmässä.

Viehätys on teoista kiinni.

• Naisasialooseri1

Mitä vihjaat sopivasti? Sitä, että sinulta saa helposti pillua? Korut eivät tee naisesta feminiinistä, nuoruus, kauneus ja hoikkuus tekee.

Viehätys ei ole naisella teoista kiinni vaan ulkonäöstä ja iästä, miehellä se tottakai on teoista kiinni, miehille sanotaankin että ole mies ja tee sitä ja tätä.

• itseluottamus10

Pidän ja tiedän että olen. =)

• Rumaläskiiii

En.

• 5ty5ty

Todella 'sexbommi'
      Erittäin sexikäs ...

• en.osaa

Kuten joku jo kirjoittikin, viehätys on teoista kiinni. Itse en ole viehättävä, sillä en pidä ihmisistä ja olen hyvin varautunut. En osaa viehättää, seurassani ei juurikaan viihdytä. Ulkomuodoltani olen kyllä kaunis, samalla tavalla kuin patsaat.

• 374833

Kuulostat ihanalta. Haluaisin kaltaisesi "patsaan" asuntooni, tuohon flyygelin viereen.

• en.osaa
        374833 kirjoitti:

Kuulostat ihanalta. Haluaisin kaltaisesi "patsaan" asuntooni, tuohon flyygelin viereen.

Minä taas pidän patsastelusta ihan omassa kodissani, mutta voisin huolia flyygelin.

• sgl

olen toki viehättävä, mutta en ala viehättäväksi siitä seksistisestä näkökulmasta miksi palstan miehet tällaisia kyselee
      Olisi niin, että sellaisella pohjalla pelkästään pari- tai mikään suhde naiselle ei ole yleensä tyydyttävä, ju nou
      Kuten ylempänäkin sanotaan, tekoihin ja henkiseen puoleen enemmän liittyy

• Naisen viehättävyys riippuu onko nainen ollut jännämiehen kanssa. Jos on niin nainen eiole yhtään viehättävä.

• PikkuPörriäinen

Tiedän, että olen viehättävä, silmää miellyttävä. Miesten käytös sitä peilaa. Mies on kävellyt takiani päin valotolppaa kun jäi kattelemaan ja sai littanan nenän, ja kun juttelen miesten kanssa, miksi he muuten änkyttäisivät ja punastelisivat? Kait siinä näössä jotain on. Lisäksi olen iloinen, hymyilen paljon ja hassua huumoria riittää :)

• tähtityttönainen

Ilman muuta! Olen erittäin sinut itseni kanssa ja huomiota herättävä. Kerään katseita ja käytän miesten panetusta häikäilemättä hyväkseni. :D Mitä sitä kiertelemään; Kauniin ja/tai seksikkään naisen elämä on kyllä tehty miesten toimesta niiiin helpoksi. Nyt minulla on ihana ja lämmin mies, jolle on tärkeintä, että minä voin hyvin, vaikken edes töissä käy. Kohta on häät. <3 <3 <3 Lukekaa nyt hyvät ihmiset asioista. Esim. on erittäin laajalla otannalla huomattu, että mitä kauniimpi ihminen, varsinkin nainen, sitä kevyempiä ovat oikeuden antamat tuomiot. Hyvästä ulkonäöstä ja esim. pituudesta on yksilölle tieteellisesti todistettua etua, koko elämän ajan. Olen onnekas! ;D

• 54sinkku

Miehet 4-100...pitävät! Haluaisin itse tietää miksi? Pullottaisin sitä ja myisin kalliiseen hintaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      102
      1320
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      83
      1209
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      132
      945
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      66
      847
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      797
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      793
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      71
      737
    8. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      731
    9. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      724
    10. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      58
      711
    Aihe