http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/poikaystava-pilkkasi-ja-jatti-kauniimman-tyton-vuoksi-exan-kosto-olikin-suloinen/6021744
Oletko siis seurustellut ruman naisen kanssa ensin?
Oletko jättänyt naisen kauniimman naisen vuoksi
42
424
Vastaukset
- ytm-panomies
Tottakai
- Upeaparemminkin
Oliko tuo nainen muka ruma?? Ei tasan ollut. No en tykkää lävistyksistä, mutta eipä ne minun nahoissa roikukkaan. Hyvä että erosi jätkästä, todella hyvä. Siitä minä tykkäsin.
- kokenutmies--
Nätti nainen siinä jutussa. Miksi nainen luulee että joku muu nainen olisi sitä kauniimpi?
Pointti onkin siinä, että jos se ainoa ihminen jonka mielipiteellä on väliä, pitää sinua rumana niin sitten olet, tai ainakin tunnet itsesi rumaksi.
- Raakatotuus
PikkuLikka kirjoitti:
Pointti onkin siinä, että jos se ainoa ihminen jonka mielipiteellä on väliä, pitää sinua rumana niin sitten olet, tai ainakin tunnet itsesi rumaksi.
Kuka sen ihmisen on siihen asemaan nostanut? Kuka hengailee yhtään pidempään suhteessa, jossa toinen haukuu rumaksi?
Raakatotuus kirjoitti:
Kuka sen ihmisen on siihen asemaan nostanut? Kuka hengailee yhtään pidempään suhteessa, jossa toinen haukuu rumaksi?
Päällimmäiseksi tai ykinkertaisimmaksi syyksi voisi varmaan heittää rakkauden, kun on rakastunut sitä kai viimeiseen saakka haluaa uskoa, että se toinenkin on ja haluaa olla sille toiselle yhtä tärkeä kuin toinen on itselle. Pohjimmiltaan kyseessä on varmaan tietenkin jotkut syvemmät psykologiset tekijät. Luulen, että tietyn tyyppiset ihmiset vetävät toisaan puoleensa, hyväksikäyttäjät, manipuloijat ja dominoivat persoonat etsivät kumppaneikseen herkkiä ja mukautuvia yksilöitä joita voi alistaa ja käyttää henkisenä (tai fyysisenä ) nyrkkeilysäkkinä.
Pitää jätkänä antaa sellasta perseraiskaaja värinää että houkuttelee tollasen hiirulaisen..
Sitten kohtelee sitä oikein kivasti. :D- 12121212
PikkuLikka kirjoitti:
Päällimmäiseksi tai ykinkertaisimmaksi syyksi voisi varmaan heittää rakkauden, kun on rakastunut sitä kai viimeiseen saakka haluaa uskoa, että se toinenkin on ja haluaa olla sille toiselle yhtä tärkeä kuin toinen on itselle. Pohjimmiltaan kyseessä on varmaan tietenkin jotkut syvemmät psykologiset tekijät. Luulen, että tietyn tyyppiset ihmiset vetävät toisaan puoleensa, hyväksikäyttäjät, manipuloijat ja dominoivat persoonat etsivät kumppaneikseen herkkiä ja mukautuvia yksilöitä joita voi alistaa ja käyttää henkisenä (tai fyysisenä ) nyrkkeilysäkkinä.
Niin.
Tuon olen kyllä havainnut. Ätmien kannalta tilanne on melko ongelmallinen, koska juuri kiltit ja romanttiset ätmit yleensä kuvittelevat että heille sopisi herkät ja mukautuvaiset tytöt.
Varmasti sopisikin, mutta tosielämässä juuri herkät ja mukautuvaiset tytöt hakevat joko:
- vahvaa, jämerää, pitkää ja rotevaa perusmiestä
- dominoivaa ja alistavaa jännämiestä
Olen linkannut tämän aikaisemminkin, mutta kaverin selitys asiasta on uskottava. Pointti tasa-arvosta ja siitä ettei toinen ole liian paljon toista vahvempi, on hyvä.
https://www.youtube.com/watch?v=Wyct_8OL1Zg 12121212 kirjoitti:
Niin.
Tuon olen kyllä havainnut. Ätmien kannalta tilanne on melko ongelmallinen, koska juuri kiltit ja romanttiset ätmit yleensä kuvittelevat että heille sopisi herkät ja mukautuvaiset tytöt.
Varmasti sopisikin, mutta tosielämässä juuri herkät ja mukautuvaiset tytöt hakevat joko:
- vahvaa, jämerää, pitkää ja rotevaa perusmiestä
- dominoivaa ja alistavaa jännämiestä
Olen linkannut tämän aikaisemminkin, mutta kaverin selitys asiasta on uskottava. Pointti tasa-arvosta ja siitä ettei toinen ole liian paljon toista vahvempi, on hyvä.
https://www.youtube.com/watch?v=Wyct_8OL1ZgEn tiedä hakevatko naiset sellaisia miehiä, vai hakeutuvatko kyseiset miehet näiden naisten seuraan. Itsellä ainakin sellainen kokemus, että yleisesti ylimielisinä kusipäinä tunnetut dominoivat miehet tuntuvat usein tulevan minun kanssa hyvin juttuun ja ovat minulle mukavia. Olen alkanut yrittää hahmottamaan, että tämä ei suinkaan johdu siitä, että he pitäisivät minua kivana, nättinä, fiksuna tai yhtään minään, vaan juurikin henkilönä, jota voi yrittää käyttää omiin tarkoitusperiin.
- 12121212
PikkuLikka kirjoitti:
En tiedä hakevatko naiset sellaisia miehiä, vai hakeutuvatko kyseiset miehet näiden naisten seuraan. Itsellä ainakin sellainen kokemus, että yleisesti ylimielisinä kusipäinä tunnetut dominoivat miehet tuntuvat usein tulevan minun kanssa hyvin juttuun ja ovat minulle mukavia. Olen alkanut yrittää hahmottamaan, että tämä ei suinkaan johdu siitä, että he pitäisivät minua kivana, nättinä, fiksuna tai yhtään minään, vaan juurikin henkilönä, jota voi yrittää käyttää omiin tarkoitusperiin.
Jospa molemmat vetävät toisiaan puoleensa.
Lienee selvää että dominoiva mies, erityisesti jännämies joka ei ole tasapainoinen, hakee naista jonka kanssa voi toteuttaa itseään.
Mies joka on kiinnostunut naisesta hänen luonteensä, älynsä, tms vuoksi...ei varmaankaan halua naisen olevan passiivinen sylikoira.
Muistetaan sekin että silloin kun naiset seurustelevat jännämiesten kanssa, he kuvaavat jännämiehiä sanoilla kuten "ihana", "kiva" ja "mukava". Silloinkin kun jännämies jo manipuloi/pettää/lyö/tms. Nuo sanat ilmeisesti naisten kielessä tarkoittavat miehen sytyttävyyttä, eivätkä liity mitenkään niiden alkuperäiseen tarkoitukseen. - 12121212
Niin, ja kun täällä aina kirjoittelet naisten signaaleista joilla osoitetaan kiinnostusta ja annetaan lupa lähestyä.
Millaisille miehille annat positiivisia signaaleja? Kilteille ja kohteliaille tavismiehille? Rehvakkaille ja flirttaileville jännämiehille?
Kokenut pelimies tunnistaa kiinnostuksen osoitukset. 12121212 kirjoitti:
Jospa molemmat vetävät toisiaan puoleensa.
Lienee selvää että dominoiva mies, erityisesti jännämies joka ei ole tasapainoinen, hakee naista jonka kanssa voi toteuttaa itseään.
Mies joka on kiinnostunut naisesta hänen luonteensä, älynsä, tms vuoksi...ei varmaankaan halua naisen olevan passiivinen sylikoira.
Muistetaan sekin että silloin kun naiset seurustelevat jännämiesten kanssa, he kuvaavat jännämiehiä sanoilla kuten "ihana", "kiva" ja "mukava". Silloinkin kun jännämies jo manipuloi/pettää/lyö/tms. Nuo sanat ilmeisesti naisten kielessä tarkoittavat miehen sytyttävyyttä, eivätkä liity mitenkään niiden alkuperäiseen tarkoitukseen.Varmaan se on niin, että molemmin puolista vetoa on. Ihmiset mittailevat tiedostamattaan toisiaan jatkuvasti monin eri tavoin.
Täytyy kyllä sanoa, että en ole varma, onko sellaisia miehiä ylipäätään olemassa, jotka olisivat kiinnostuneita naisesta hänen luonteensa tai älynsä tms vuoksi. Palstamiesten kommentit ainakin antavat ymmärtää, että sellaisia miehiä ei ole olemassakaan.
Ainakin "ihana" on varmaankin jonkinlainen sateenvarjokäsite monenlaiselle, mutta käyttävät miehetkin sitä sanaa.. mitä se mahtaa sitten heidän suussaan tarkoittaa?- 12121212
PikkuLikka kirjoitti:
Varmaan se on niin, että molemmin puolista vetoa on. Ihmiset mittailevat tiedostamattaan toisiaan jatkuvasti monin eri tavoin.
Täytyy kyllä sanoa, että en ole varma, onko sellaisia miehiä ylipäätään olemassa, jotka olisivat kiinnostuneita naisesta hänen luonteensa tai älynsä tms vuoksi. Palstamiesten kommentit ainakin antavat ymmärtää, että sellaisia miehiä ei ole olemassakaan.
Ainakin "ihana" on varmaankin jonkinlainen sateenvarjokäsite monenlaiselle, mutta käyttävät miehetkin sitä sanaa.. mitä se mahtaa sitten heidän suussaan tarkoittaa?Hassua kyllä palstalla on useampikin mies joiden kommentit nimen omaan antavat ymmärtää että naisessa kiinnostaa äly ja luonne.
Mutta naisille he lienevät yhtä näkymättömiä kuin livenäkin. 12121212 kirjoitti:
Hassua kyllä palstalla on useampikin mies joiden kommentit nimen omaan antavat ymmärtää että naisessa kiinnostaa äly ja luonne.
Mutta naisille he lienevät yhtä näkymättömiä kuin livenäkin.Noo .. minä olen ymmärtänyt, että jotkut haluavat ulkonäön lisäksi älyä ja/tai luonnetta ja useille sitten riittää pelkkä ulkonäkö. Harvassa on semmoiset kommentit, että pelkästään henkisen puolen jutuilla mentäisiin.
Kyllähän se niin menee, että narisevimmat ja itsestään eniten melua pitävimmät saranat saavat eniten rasvaa.. pätee ihan sukupuoleen katsomatta.- 12121212
PikkuLikka kirjoitti:
Noo .. minä olen ymmärtänyt, että jotkut haluavat ulkonäön lisäksi älyä ja/tai luonnetta ja useille sitten riittää pelkkä ulkonäkö. Harvassa on semmoiset kommentit, että pelkästään henkisen puolen jutuilla mentäisiin.
Kyllähän se niin menee, että narisevimmat ja itsestään eniten melua pitävimmät saranat saavat eniten rasvaa.. pätee ihan sukupuoleen katsomatta.Kyllä minäkin osaisin luetella muutaman kirjoittajan jotka eivät ole maininneet ulkonäköä. Ja monelle ulkonäössäkin riittää että nainen on suurin piirtein normaalipainoinen, eli huolehtii terveydestään.
Luulen että naiset ovat tässäkin ovelia ja peittelevät totuutta. Sanotaan kuinka muka ihastutaan siihen mitä mies sanoo, mutta siinä onkin mukana se halo-efekti että komean miehen matalalla äänellä sanoma kohteliaisuus tuntuukin ihan erilaiselta. Ulkonäössäkin selitellään kuinka ei tarvitse olla bodattu ja saa olla vähän ylipainoakin...mutta lyhyt, pulloharteinen, pieni, tms ei sitten käy - eli vaaditaankin geneettistä komeutta, johon ei voi edes vaikuttaa.
Kun tähän lisätään naisten todistetusti vääristynyt kuva keskiverrosta, saattaakin olla että naisen kelpuuttama tavis on geeneiltään top 20% mies...kun taas nirson miehen unelmien prinsessa on 80% naisista normaalipainoisina. - 2350
12121212 kirjoitti:
Hassua kyllä palstalla on useampikin mies joiden kommentit nimen omaan antavat ymmärtää että naisessa kiinnostaa äly ja luonne.
Mutta naisille he lienevät yhtä näkymättömiä kuin livenäkin.Sinä ainakin olet pyrkinyt vakuuttamaan meidät siitä, että naisen älyllä ei ole miehille mitään merkitystä, ainoastaan ulkonäöllä ja iällä.
- Notokkiisa
PikkuLikka kirjoitti:
En tiedä hakevatko naiset sellaisia miehiä, vai hakeutuvatko kyseiset miehet näiden naisten seuraan. Itsellä ainakin sellainen kokemus, että yleisesti ylimielisinä kusipäinä tunnetut dominoivat miehet tuntuvat usein tulevan minun kanssa hyvin juttuun ja ovat minulle mukavia. Olen alkanut yrittää hahmottamaan, että tämä ei suinkaan johdu siitä, että he pitäisivät minua kivana, nättinä, fiksuna tai yhtään minään, vaan juurikin henkilönä, jota voi yrittää käyttää omiin tarkoitusperiin.
Olinkin jo miettinyt mikä sinussa on vikana kun ärsytät niin kovasti. Mutta tuossahan tuo tuli.
Et nähnyt että nainen hakeutuisi kusipään seuraan vaan juuri kusipäämies on hakeutunut naisen seuraan.
Naisen on selkeesti vaikea nähdä virheitään koska niitä ei ole. No siksipä juuri kusipään on helppo ketkutella naista kuin räsynukkea. Se on se naisen ominaisuus, mistä ei pääse pesemälläkään eroon.
Nyt kun olet päässyt miehen aivoituksista perille miten aiot hyödyntää sitä.
Anna kun arvaan unohdat sen yhtä nopeasti kun uusi 'häiritsijä' tulee puhumaan rumia sinulle.
Ja ajattelet tietenkin että vaikka jätkä onkin aivan kusipää, niin silti niin ihana.
En ole ajatellutkaan tuota paljon, että kuinka vietävissä nainen oikeasti on.
Se on naisen heikkous. Ehkä tosiaan olisi parempi kun olisi mahdollisimman vapaat seksuaali suhteet niin nainenkin olisi onnellinen. Naisen onnellisuushan muodostuu siitä kuinka monta kusipäätä saa kellistettyä. Vaikka rakkaudeksihan nainen sitä kutsuu. 12121212 kirjoitti:
Kyllä minäkin osaisin luetella muutaman kirjoittajan jotka eivät ole maininneet ulkonäköä. Ja monelle ulkonäössäkin riittää että nainen on suurin piirtein normaalipainoinen, eli huolehtii terveydestään.
Luulen että naiset ovat tässäkin ovelia ja peittelevät totuutta. Sanotaan kuinka muka ihastutaan siihen mitä mies sanoo, mutta siinä onkin mukana se halo-efekti että komean miehen matalalla äänellä sanoma kohteliaisuus tuntuukin ihan erilaiselta. Ulkonäössäkin selitellään kuinka ei tarvitse olla bodattu ja saa olla vähän ylipainoakin...mutta lyhyt, pulloharteinen, pieni, tms ei sitten käy - eli vaaditaankin geneettistä komeutta, johon ei voi edes vaikuttaa.
Kun tähän lisätään naisten todistetusti vääristynyt kuva keskiverrosta, saattaakin olla että naisen kelpuuttama tavis on geeneiltään top 20% mies...kun taas nirson miehen unelmien prinsessa on 80% naisista normaalipainoisina.Kyllä tuolla kaduilla näkee kaikenmoisia pariskuntia joiden tapauksessa on selvää, että ulkonäkö ei ole heidän tapauksessaan näytellyt suurinta roolia. Itse haluaisin ajatella, että sisäisilläkin asioilla on merkitystä, luonteella, yhteisillä mielenkiinnon kohteilla ja huumorilla, keskinäisellä ymmärryksellä, tuella ja turvalla, yhteisillä haaveilla, rakkaudella.. mutta ehkä kyseessä on kuitenkin vain palstalta tuttu tyytyminen ja epätoivo.
Omaa silmää miellytti viimeksi kovastikin keskivertoa lyhyempi, erittäin hintelä, joskin kohtuu harteikas mies, jolla oli todella ohuet farkkujen verjoilemat pillikintut ja tennarit jalassa.Notokkiisa kirjoitti:
Olinkin jo miettinyt mikä sinussa on vikana kun ärsytät niin kovasti. Mutta tuossahan tuo tuli.
Et nähnyt että nainen hakeutuisi kusipään seuraan vaan juuri kusipäämies on hakeutunut naisen seuraan.
Naisen on selkeesti vaikea nähdä virheitään koska niitä ei ole. No siksipä juuri kusipään on helppo ketkutella naista kuin räsynukkea. Se on se naisen ominaisuus, mistä ei pääse pesemälläkään eroon.
Nyt kun olet päässyt miehen aivoituksista perille miten aiot hyödyntää sitä.
Anna kun arvaan unohdat sen yhtä nopeasti kun uusi 'häiritsijä' tulee puhumaan rumia sinulle.
Ja ajattelet tietenkin että vaikka jätkä onkin aivan kusipää, niin silti niin ihana.
En ole ajatellutkaan tuota paljon, että kuinka vietävissä nainen oikeasti on.
Se on naisen heikkous. Ehkä tosiaan olisi parempi kun olisi mahdollisimman vapaat seksuaali suhteet niin nainenkin olisi onnellinen. Naisen onnellisuushan muodostuu siitä kuinka monta kusipäätä saa kellistettyä. Vaikka rakkaudeksihan nainen sitä kutsuu.Kyllä minusta tuntuisi ihan järkevältä ajatella, että se dominoivampi ja aktiivisempi osapuoli enemmänkin hakeutuu passiivisen osapuolen seuraan kuin toisin päin? Eikä tämä edes ole mikään sukupuolikysymys, onhan niitä aktiivisia ja dominoivia pirttihirmunaisiakin, tosin varmaan vähemmän kuin miehiä. Kyseiset esimerkit mihin edellä viittasin, eivät ole olleet mitään "häiritsijöitä" vaan ihan tuttuja miehiä elämän varrelta, opiskelujen, töiden tai tuttujen kautta tavattuja, jos sillä nyt on mitään merkitystä asian kannalta.
No, kyseinen tieto tuli hiukan liian myöhään, en aio tehdä sillä mitään, koska en aio ryhtyä enää minkäänlaisiin miessuhteisiin, kaverisuhteet poislukien. Minulla on sikäli kova vaatimus, että en halua suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, joka ei aidosti halua olla minun kanssa ja koskapa sellaista ihmistä ei ole olemassa: "parempi yksin kuin.."
Jaa, olisko se ärtymyksen syy kuitenkin minun jatkuva tarve viisastella ja yrittää päteä fiksuudella? Siitä se kenkä käsittääkseni yleensä puristaa jos jollakulla on ongelma minun suhteen. Uskon, että naiset ovat yleisesti ottaen hyvinkin tietoisia virheistään ja puutteistaan, minä ainakin olen, ihan kaikilla elämän osa-alueilla, mutta tämä palsta vaan ei välttämättä ole hyvä paikka tuoda sellaisia kovasti esiin, (vaikka olenhan minä niinkin tehnyt) kun niihin kyllä sitten tartutaan ja riepotellaan toisinaan hyvinkin julmasti.
Eikös ole ärsyttävää, että minä luulen tietäväni paremmin paremmin jopa mikä sinua ärsyttää. ;)- Neitsytsetä
PikkuLikka kirjoitti:
Kyllä tuolla kaduilla näkee kaikenmoisia pariskuntia joiden tapauksessa on selvää, että ulkonäkö ei ole heidän tapauksessaan näytellyt suurinta roolia. Itse haluaisin ajatella, että sisäisilläkin asioilla on merkitystä, luonteella, yhteisillä mielenkiinnon kohteilla ja huumorilla, keskinäisellä ymmärryksellä, tuella ja turvalla, yhteisillä haaveilla, rakkaudella.. mutta ehkä kyseessä on kuitenkin vain palstalta tuttu tyytyminen ja epätoivo.
Omaa silmää miellytti viimeksi kovastikin keskivertoa lyhyempi, erittäin hintelä, joskin kohtuu harteikas mies, jolla oli todella ohuet farkkujen verjoilemat pillikintut ja tennarit jalassa.Jos sallitte, puutun keskusteluun :D
On kolmaskin vaihtoehto.
Jossain pariutumiseen liittyvässä tv-ohjelmassa sanottiin että käsitys omasta asemassa "hierarkiassa" muovaa makua vastakkaisen sukupuolen suhteen. Esim. minä olen tykästynyt ulkonäön puolesta naisiin jotka toki saattavat olla minua tasokkaampia (tason ollessa se alin, ketkäpä eivät olisi) mutta eivät niitä joita useimmat pitivät kaikkein eniten hottiksina.
En usko tuohon palstateoriaan että aina jos ei saa Hollywood-julkkista tai 21v prinsessaa niin se on tyytymistä. - 12121212
Neitsytsetä kirjoitti:
Jos sallitte, puutun keskusteluun :D
On kolmaskin vaihtoehto.
Jossain pariutumiseen liittyvässä tv-ohjelmassa sanottiin että käsitys omasta asemassa "hierarkiassa" muovaa makua vastakkaisen sukupuolen suhteen. Esim. minä olen tykästynyt ulkonäön puolesta naisiin jotka toki saattavat olla minua tasokkaampia (tason ollessa se alin, ketkäpä eivät olisi) mutta eivät niitä joita useimmat pitivät kaikkein eniten hottiksina.
En usko tuohon palstateoriaan että aina jos ei saa Hollywood-julkkista tai 21v prinsessaa niin se on tyytymistä.Muistat oikein, kyseinen ohjelma tuli YLEltä joskus.
Asia on juuri niin kuin tuossa kirjoitit. Tutkimustenkin valossa miehillä todellakin on käsitys omasta asemastaan heimon hierarkiassa, ja koska miesten käsitys keskivertonaisesta on realistisempi, miehet yleensä tavoittelevat oman tasoisiaan.
Naiset taas kivikaudelle jämähtäneinä tyypillisesti näkevät vain yhden "kiinnostavan miehen" (alfan) kerrallaan. PUA-kielessä tämä ilmiö tunnetaan termillä AMOG.
Nykyajan muotilause "parempi yksin kuin huonossa suhteessa" kuului ennen "parempi alfan haaremissa kuin betan omana".
Onkohan ollu noin rajua oikeasti...
Naisilla on tapana vähän yli-dramatisoida asioita.Minusta kyseinen nainen oli kaunis.
- Raakatotuus
Oli? No tietenkin oli. Ja on edelleen. Ikävä silti että se itsekunnioitus pitää saada uusilla tatuoinneilla ja läväreillä.
Eihän tässä kyse ole ollutkaan siitä että tuollaisessa syytteessä olisi mitään perää vaan että kuinka joku voi olla niin julma että haukkuu viehättävää nuorta naista rumaksi. Eräkettu kirjoitti:
Joo kyllä tuota kävis huuattamassa. :D
Elä jotkut ei sitten ymmärrä mitä menettää kun luulee että on vihreämpää aidan toisella puolella.
Sinulla on varmasti puhtaat pussit,tuon jälkeen😁Raakatotuus kirjoitti:
Oli? No tietenkin oli. Ja on edelleen. Ikävä silti että se itsekunnioitus pitää saada uusilla tatuoinneilla ja läväreillä.
Eihän tässä kyse ole ollutkaan siitä että tuollaisessa syytteessä olisi mitään perää vaan että kuinka joku voi olla niin julma että haukkuu viehättävää nuorta naista rumaksi.Minusta oli kauniimpi aikaisemmassa kuin jäljemmässä mutta ei kummassakaan ruma.
goldrose kirjoitti:
Minusta oli kauniimpi aikaisemmassa kuin jäljemmässä mutta ei kummassakaan ruma.
Voisko olla käyny niin että on antanu vähän kommenttia kun ei tykänny hiustenväristä...
Ja sitten jos on paino ruvennu nousemaan..goldrose kirjoitti:
Elä jotkut ei sitten ymmärrä mitä menettää kun luulee että on vihreämpää aidan toisella puolella.
Sinulla on varmasti puhtaat pussit,tuon jälkeen😁Nii..
Eräkettu kirjoitti:
Voisko olla käyny niin että on antanu vähän kommenttia kun ei tykänny hiustenväristä...
Ja sitten jos on paino ruvennu nousemaan..Voihan se olla 😁
Minä kun nuorena nypin kulmakarvoja kapeammaksi ja vedin siihen kivan koviksen raon ja ekalta poikkikselta vastaus kun kysyin tykkäätkö?
- et sitten voinut minulta kysyä lupaa?
Noh nyt kysyn melkein ihan jokaiseen asiaan luvan nykyiseltä.goldrose kirjoitti:
Voihan se olla 😁
Minä kun nuorena nypin kulmakarvoja kapeammaksi ja vedin siihen kivan koviksen raon ja ekalta poikkikselta vastaus kun kysyin tykkäätkö?
Noh nyt kysyn melkein ihan jokaiseen asiaan luvan nykyiseltä.En nypi enää kulmia😁
- Raakatotuus
goldrose kirjoitti:
Minusta oli kauniimpi aikaisemmassa kuin jäljemmässä mutta ei kummassakaan ruma.
No niin minunkin mielestäni ja olen melko varma että miesten enemmistön mielestä oli ekassa kuvassa myös nätimpi.
Mutta ei tässä nyt ole pointti se että oliko kauniimpi ennen vain jälkeen. Entä jos tyttö olisi ollut OIKEASTI ruma, joko ennen tai jälkeen?
Tämä ei ole juttu ulkonäöstä, tämä on juttu itsetunnosta ja itsekunnioituksesta. goldrose kirjoitti:
Voihan se olla 😁
Noh nyt kysyn melkein ihan jokaiseen asiaan luvan nykyiseltä.Parempi kysyä lupa kaikkeen..
Tulee ikävänä yllärinä jos se aarre on pilattu. :D
- Sad-But-true
Kuka muka arvostaa sisäistä kauneutta, ei varmaan kukaan?
- Sad-But-true
Paitsi minä
- sinkkumies--
Jos punapää ei kiihota miestä niin ei sitten mikään
Kauneudella ei ole mitään väliä jos luonne on paska ja vittumainen. Naiset ei siitä välitä vaan ähkivät keikenlaisten paskojen miesten alla.
- khjthfgdgfd
Mä en ole kaunista ihmistä vielä nähny, siis aikuista sellaista. Lapset ovat kauniita, melkein kaikki, mut sitten ne antaa periksi ja aikuiset pilaa ne näköisikseen. Nii se yleensä menee. Kaikista rumimpia nää "aikuiset" joiden elämä pyörii oman ja muiden fyysisen ulkonäön ympärillä.
- Kyynistynyt
Joko hyvin kaunista tai sitten pedofiilin ajattelua.
- pulsu-atm
Kaikki naiset on kauniita
- helmiä.sioille
Hmmm....
En ole. Silloin kun olen jättänyt, olen jättänyt ihan itseni takia. En kenenkään muun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021320
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin831209Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott130929- 65822
- 71793
- 39787
- 71727
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53721Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39714- 58701