siis sinkkunaiset eivät halua parisuhdetta eikö nytkin olisi kivaa viettää esim koti iltaa sen oikean kanssa saisit olla olla vapaasti koti asussasi esim teette iltapalaa ja katsotte tv tä yhdessä ja seksiä ja yhdessä nukkumaan ja herätä miehen vierestä joka rakastaa sinua syötte aamupalan ja suunnittelette mitä teette huomenna eli viettää normaalia elämää ilmeisesti moni nytkin joko baarissa tinderiä vilkuillen tai kotona tinderissä etsimässä ja valmiina tamineissa odottamassa jos joku mies tulisi reijälle ehkä toinenkin no yöllä ehtii olla 3 nenkin kanssa luulisi kyllästyttävän vuosien seksiseuralaisena olo vai onko täällä edes yhtään normaalia naista vai onko kaikki tinderityttöjä niin eikö tinderi ja baaritytöt häpeä taas samat baarissa kivaa olla baarityöntekijä samat naamat taas hekin ihmettelevät miksi et löydä miestä omaa niin olis kivaa kun tänne kirjoittelisi joskus normaalit naisetkin toiveistaan parisuhteeseen rakkaudesta yms eikä vain kirjoittelisi tinderitytöt
onko tosiaan niin että naiset ei halua
7
129
Vastaukset
Taitaa olla niin että kaikki normaalit naiset häädetään nopeasti palstalta pois tai tajuavat itse lähteä. En tiedä muista, mutta minä jo eilen kerroin, että en ole tinderityttö. :) Joskus käy niin, että ei vaan enää jaksa tai halua yrittää, kun jotain menee sisältä riks raks ja poks.
- iltapalaksi.pussailua
en nyt sinua tarkoittanut niin olet kunnon nainen niin et vain ole vielä tavannut sitä oikeaa mutta kun sen tapaat niin et mene sisältä rikki vaan kaikki menee luonnostaan niin silloin kyllä jaksaa ja haluaa yrittää ja silti tiedät se rakastaa sinua ja haluaa sinulle kaikkea hyvää ja että olisit onnellinen niin sen kanssa vietät koko loppu elämäsi niin että koita jaksaa se kyllä palkitaan niin ja anteeksi vielä että sanoin sinua tinderitytöksi toivottavasti löydät pian rakkauden aidon
- taiotayhteyttä
ei voi tehdä mitään jos muut puuttuu ja toinen osapuoli ei puhu, voi tulla tilanne että on pakko olla yksinään itseään suojellakseen, epätietoisuus on tappavaa
- ei.tarvitse.pelätä
taiotayhteyttä kirjoitti:
ei voi tehdä mitään jos muut puuttuu ja toinen osapuoli ei puhu, voi tulla tilanne että on pakko olla yksinään itseään suojellakseen, epätietoisuus on tappavaa
no kyllä kun sen oikean tapaa niin kyllä se puhuu ja haluaa olla yhdessä niin kaikki tapahtuu luonnostaan eikä tarvitse olla epätietoinen ja eikä suojella itseään ja sille on helppo puhua myös siis sen kanssa voi puhua mitä vaan niin ei sitä oikeaa tarvitse pelätä ei se satuta tai halua pahaa vaan haluaa sinulle hyvää
- Valitsenoista
Läskit, rumat, muuten vaan vanhat kurpat jne. haluaa suhteen.
Nuoret, kauniit tai edes nätit, hoikat viipottaa sinkkuina pantavana tuolla eikä heitä kiinnosta oikeat suhteet.
Sitten on tietysti nämä feministi kuivapillut erikseen. - Ettävituttaa
Ssssb. antaa tyttöjen olla vaan. Eikö niin? Luulen sen olevan parempi sinullekin, vitun saatanan runkkari.
- HelvetinKovaRunkkari
Runkkarina olen syvästi loukkaantunut sinun käyttämiä loukkaavia sanoja runkkareita vastaan. Toivottavasti tuli paha mieli ja haluat pyytää anteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021320
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin831209Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott132945- 66847
- 39797
- 71793
- 71737
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53731Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39724- 58711