Ätmit, atmit, ketmit, ytmit, valkoritarit, kamunaiset, palstatotuudet ja muut tämän kategorian ilmiöt on vain tapa kertoa muille ettei kommentoijalla ole mitään kokemuksia vastakkaisesta sukupuolesta.
Sieppaa välillä keskustella "ammattilaisten" kanssa asioista pitkät tovit, ja jossain vaiheessa tajuta että keskustelukumppanilla ei ole mitään käryä reaalimaailmasta vaan mielipiteet pohjaavat "teorioihin".
Elämä on muualla kuin tällä palstalla, täällä käynti aiheuttaa vain virtuaaliverenpaineen nousun. Hauskaa päivää silti kaikille teoreetikoille ja oikeille ihmisille, minä meen käymään huorissa..
virtuaaliverenpaine koholla
56
209
Vastaukset
Itse tulin juuri "huorista" ja "Ätmit, atmit, ketmit, ytmit, valkoritarit, kamunaiset, palstatotuudet ja muut tämän kategorian ilmiöt" suvakkina olen erittäin kiinnostunut kaikenlaisista teorioista.
- Huorissa-kävijä
Itse olen juuri nyt "huorissa" ja lopetankin kirjoittamisen tähän ja jatkan huorimista.
Huorissa-kävijä kirjoitti:
Itse olen juuri nyt "huorissa" ja lopetankin kirjoittamisen tähän ja jatkan huorimista.
Nauti minunkin puolestani, minä olen touhuun kyllästynyt ja kävinkin vain päiväkahvilla kamunaisen kanssa.
- oletkostalkkaaja
"Stalkkaaminen" on pelottavan yleinen ilmiö
Maanantai 17.10.2016 klo 14.06
Tutkimuksen mukaan joka kuudes amerikkalaisnainen on joutunut stalkkaamisen kohteeksi.
Tutkimuksen mukaan 19 miljoonaa amerikkalaista on joutunut stalkkaamisen kohteeksi.
Naisten kohdalla stalkkaaja oli usein nykyinen tai entinen puoliso.
Vainoamiseen ei pidä suhtautua kevyesti.
http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2016101722472775_iq.shtml
Olen kysynyt ja kuullut tuon kysymyksen lukemattomia kertoja. Puhumme naispuolisten kavereideni kanssa kyttäämisestä humoristiseen sävyyn, vaikka ei pitäisi. Kyseessä on paitsi vakava, myös hämmentävän yleinen ilmiö.
Vuonna 2010 tehdyssä amerikkalaistutkimuksessa selvisi, että 19 miljoonaa amerikkalaista oli joutunut kyttäämisen kohteeksi. Joka kuudes tutkimukseen osallistuneista naisista kertoi joutuneensa stalkatuksi. 66 prosentissa naispuolisten uhrien tapauksista stalkkaaja oli heidän nykyinen tai entinen kumppaninsa.
Ilmiö ei todellakaan ole harmiton. Pahimmillaan stalkkaaminen voi olla vain alkusoittoa ja varoitusmerkki: 76 prosenttia puolison tai ex-puolison murhaamista naisista oli ensin murhaajan kyttäämisen kohteena.
Kyttääminen ei ole osoitus kyttääjän romanttisuudesta tai sisukkuudesta. Se on uhrin yksityisyyden törkeää loukkaamista ja voi aiheuttaa uhrille esimerkiksi ahdistuneisuutta ja pelkotiloja. Siksi stalkkaamista ei saa kuitata naureskellen, vaan siihen täytyy puuttua.
Vainoaminen on ollut Suomessa rikos vuodesta 2014 lähtien. Vainoamiseksi lasketaan se, että joku uhkaa, seuraa, tarkkailee, ottaa yhteyttä tai muuten näihin rinnastettavalla tavalla oikeudettomasti vainoaa toista siten, että se on omiaan aiheuttamaan vainotussa pelkoa tai ahdistusta. Vainoamisesta voidaan tuomita sakkoihin tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi. - uhriudutko
Sanna Ukkola: Poliittinen korrektius leviää, trumpit hierovat käsiään
Sovinistiset termit kuten lakimies ja virkamies jäivät Opetushallituksen hampaisiin – pian kai me kaikki ripustamme vaatteemme naruille pyykkihenkilöillä, kirjoittaa Sanna Ukkola.
3.11.2016 klo 07:32päivitetty 3.11.2016 klo 08:25
http://yle.fi/uutiset/3-9266530
Twitterissä törmään ajatuksia herättävään twiittiin, joka vapaasti suomennettuna kuuluu näin:
1300-luku: Olen kuolemaisillani mustaan surmaan.
1800-luku: Olen yhdenksänvuotias ja joudun raatamaan töissä.
1900-luku: Olen matkalla sotimaan.
2000-luku: Olen pöyristynyt!
Nykyistä keskustelukulttuuria parodioiva twiitti osuu ajan hermoon. Elämme loukkaantumisen, pöyristymisen ja kaikenlaisen pahastumisen aikakautta, jossa mikään asia ei ole liian pieni pahantahtoiselle väärintulkinnalle tai uhriutumiselle.
Olemme menneet jo niin pitkälle, että Aku Ankkaan pitää lisätä
, jotta kukaan ei varmasti loukkaantuisi. Nyt vanhoja tarinoita sisältävissä Akkareissa lukee näin:
“Tämän kirjan sarjakuvat ovat peräisin menneiltä vuosikymmeniltä, joten niissä saattaa olla sarjakuvaväkivaltaa ja vitsejä tupakoinnista, juomisesta, pyssyleikeistä tai etnisistä stereotyypeistä. Lienee sanomattakin selvää, että Aku ja kumppanit eivät enää nykypäivänä sotkeutuisi moiseen menoon.”
Ihanko tosissaan pitää jatkossa aina kuukautisista puhuttaessa listata kaikki mahdolliset ryhmät, joilla voi olla kuukautiset?
Kun Lidl teki mainoskampanjan maidosta ja leikitteli
, moni veti maitotilkkansa väärään kurkkuun. Kampanjateksteissä luki näin: “Vihdoin uskallan tulla ulos maitokaapista” ja “Tunsin olevani oikea maito väärässä tölkissä.”
Kauppaketjua haukuttiin homo- ja transfobiseksi, mainoskampanjaa oksettavaksi ymmärtämättömyydeksi ja julmaksi pilkaksi. Lopulta Lidl joutui vetämään kampanjan pois ja pyytämään anteeksi.
Asiaan voisi suhtautua myös toisin. Kysyin omilta homokavereiltani, mitä mieltä he olivat kampanjasta:
“Mun mielestä tuo oli hauska, ja kuohunta lähinnä naurettavaa”, yksi vastasi.
“Minusta se toi homoilun arkisella tavalla ihmisten tietoisuuteen. Minusta viesti on positiivinen: maito pääsi oikeaan tölkkiin ja ulos kaapista. Minä samastuisin siihen positiiviseen viestiin”, toinen kommentoi.
Opetushallitus puolestaan korostaa, että lapsia on tärkeää puhutella nimillä, ei joukkona "tytöt tai "pojat". Tytöttely ja pojittelu kun antaa lapselle “ylikorostuneen käsityksen sukupuolen merkityksestä”. Sovinistiset termit kuten lakimies ja virkamies jäävät niin ikään Opetushallituksen hampaisiin – pian kai me kaikki ripustamme vaatteemme naruille sukupuolisensitiivisesti pyykkihenkilöillä.
Yliopisto järjesti terapiaa niille, jotka olivat järkyttyneitä Trump-mainoslauseista
Kun Ylen Kioski julkaisi videon kuukautisista, eräs katsoja pahastui:
“Mua satuttaa tämä video todella paljon. Se sisältää ainakin seksismiä, cis-seksismiä, cis-normatiivisuutta ja transfobiaa. Kuukautisten yleistäminen vain naisten kokemaksi asiaksi on todella ongelmallista ja toivoisin teidän jatkossa kiinnittävän enemmän huomiota siihen, ettette julkaise ihmisryhmiä sortavaa materiaalia.”
Siis ihanko tosissaan pitää jatkossa aina kuukautisista puhuttaessa listata kaikki mahdolliset ryhmät, joilla voi olla kuukautiset, ettei vaan tulisi loukanneeksi ketään?
Yhdysvalloissa pahastumisen kulttuuri on viety vielä pidemmälle. Kun Emory-yliopistolla joku oli kirjoittanut liidulla “Trump 2016” ympäri kampusta, kymmenet opiskelijat vaativat rangaistusta tekijälle. “Pelkäsin henkeni edestä!” “Se oli väkivaltainen teko!” “Olemme tuskissamme”,
siteerasi opiskelijoita.
Yliopisto järjesti lehtitietojen mukaan terapiaa niille, jotka olivat järkyttyneitä Trump-mainoslauseista.
Scripps Collegessa taas joku kirjoitti #trump2016-tekstin meksikolais-amerikkalaisen opiskelijan ovessa olevaan tauluun. Opiskelijajärjestön puheenjohtaja piti tekoa “rasistisena” ja julisti Trump-tekstin olevan “väkivallan symboli”.- uhriudutko
Yliopistoissa opiskelijat vaativat “turvahuoneita”, joissa he saavat olla suojassa pahalta maailmalta. Joissain yliopistoissa tarjotaan värillisille opiskelijoille omia, erillisiä asuntoloita, jotta he eivät joutuisi kokemaan “mikroaggressioita”.
Olemme astumassa kohti aikaa, jolloin julkinen keskustelutila herkistä aiheista on kaventumassa olemattomaksi. Tietyistä aiheista saa puhua vain tietyllä tavalla, jotta kukaan ei varmasti loukkaantuisi.
Trumpin kannattajat nauravat, koska tietävät, miten pahasti sanat loukkaavat sydänjuuriaan myöten kaikesta mahdollisesta pahastuvaa PC-porukkaa
Samaan aikaan jenkeissä mielipidemittauksissa kirii eräs herra Trump, joka on julkisuudessa ristittysosiopaatiksi, homofobiksi, misogyyniksi hirviöksi ja vaikkapa Hitleriksi ilman ideologiaa. Suomessa on tasan yksi oikea tapa puhua Trumpista: kauhistellen ja leukaperät järkytyksestä väpättäen.
Samaan aikaan Yhdysvalloissa kymmenet miljoonat ihmiset eivät ole samaa mieltä näistä käsityksistä. Trump puhuu laittomasta maahanmuutosta, korruptiosta, rikkaiden ahneudesta ja islamistiterrorismista. Hänen kannattajansa kokevat, että hän on “pienen ihmisen puolella”.
Kannattajia ei haittaa, vaikka hän valehtelee ja suoltaa ihmisvihamielistä soopaa: Trump uskaltaa heidän mielestään sanoa asioita, joita valtavirta ei uskalla. Hän on vastareaktio jenkkikeskustelussa vallitsevalle arvoliberaalille paheksunnalle.
Mitä rajummin Trump kommentoi, sitä kovemmin hänen kannattajansa innostuvat ja nauraa röhnöttävät. He nauravat, koska tietävät, miten pahasti sanat loukkaavat sydänjuuriaan myöten kaikesta mahdollisesta pahastuvaa PC-porukkaa. Poliittinen korrektius on muuttunut monen mielessä vitsiksi. Ja lisävaatimukset korrektiudesta johtavat päinvastaiseen lopputulokseen – entistä rumempaan kielenkäyttöön.
Tämä aiheuttaa väistämättä Trumpin kaltaisten populististen hahmojen nousun. Poliittisesti korrektiin keskustelukulttuuriin kyllästyneille trumpit ja populistit edustavat antiteesia vallitsevalle keskustelukulttuurille, jossa toisinajattelijat kuvainnollisesti kivitetään.
Vaikka Trump ei voittaisi vaaleja, trumpeja tulee lisää. Siitä pitää huolen äänekäs vähemmistö, joka haluaa määritellä sen, mistä saa puhua ja millä tavalla.
Sanna Ukkola
Kirjoittaja on Ylen aamu-tv:n juontaja uhriudutko kirjoitti:
Yliopistoissa opiskelijat vaativat “turvahuoneita”, joissa he saavat olla suojassa pahalta maailmalta. Joissain yliopistoissa tarjotaan värillisille opiskelijoille omia, erillisiä asuntoloita, jotta he eivät joutuisi kokemaan “mikroaggressioita”.
Olemme astumassa kohti aikaa, jolloin julkinen keskustelutila herkistä aiheista on kaventumassa olemattomaksi. Tietyistä aiheista saa puhua vain tietyllä tavalla, jotta kukaan ei varmasti loukkaantuisi.
Trumpin kannattajat nauravat, koska tietävät, miten pahasti sanat loukkaavat sydänjuuriaan myöten kaikesta mahdollisesta pahastuvaa PC-porukkaa
Samaan aikaan jenkeissä mielipidemittauksissa kirii eräs herra Trump, joka on julkisuudessa ristittysosiopaatiksi, homofobiksi, misogyyniksi hirviöksi ja vaikkapa Hitleriksi ilman ideologiaa. Suomessa on tasan yksi oikea tapa puhua Trumpista: kauhistellen ja leukaperät järkytyksestä väpättäen.
Samaan aikaan Yhdysvalloissa kymmenet miljoonat ihmiset eivät ole samaa mieltä näistä käsityksistä. Trump puhuu laittomasta maahanmuutosta, korruptiosta, rikkaiden ahneudesta ja islamistiterrorismista. Hänen kannattajansa kokevat, että hän on “pienen ihmisen puolella”.
Kannattajia ei haittaa, vaikka hän valehtelee ja suoltaa ihmisvihamielistä soopaa: Trump uskaltaa heidän mielestään sanoa asioita, joita valtavirta ei uskalla. Hän on vastareaktio jenkkikeskustelussa vallitsevalle arvoliberaalille paheksunnalle.
Mitä rajummin Trump kommentoi, sitä kovemmin hänen kannattajansa innostuvat ja nauraa röhnöttävät. He nauravat, koska tietävät, miten pahasti sanat loukkaavat sydänjuuriaan myöten kaikesta mahdollisesta pahastuvaa PC-porukkaa. Poliittinen korrektius on muuttunut monen mielessä vitsiksi. Ja lisävaatimukset korrektiudesta johtavat päinvastaiseen lopputulokseen – entistä rumempaan kielenkäyttöön.
Tämä aiheuttaa väistämättä Trumpin kaltaisten populististen hahmojen nousun. Poliittisesti korrektiin keskustelukulttuuriin kyllästyneille trumpit ja populistit edustavat antiteesia vallitsevalle keskustelukulttuurille, jossa toisinajattelijat kuvainnollisesti kivitetään.
Vaikka Trump ei voittaisi vaaleja, trumpeja tulee lisää. Siitä pitää huolen äänekäs vähemmistö, joka haluaa määritellä sen, mistä saa puhua ja millä tavalla.
Sanna Ukkola
Kirjoittaja on Ylen aamu-tv:n juontajaHuh, Sanna Ukkola ei siis olekaan aivan menetetty tapaus.
- Hintstereiden_puolue
Vihervasemmiston vankkana kannattajana ehdotankin, että kaikkinainen rodullistaminen ja sukupuolellistaminen lopetetaan välittömästi ja toteutetaan suvaitsevainen ihanneyhteiskunta maalaamalla kaikki keskiarvoisen maitokahvin värisiksi ja leikkaamalla miehellistetyiltä killuttimet pois, ja naisellistetuilta leikataan tissit ja ommellaan pillureikä umpeen. Sitten voimme kaikki olla onnellisia ja pelastaa maapallon ja valaat.
- Kallion_luova_hintsteri
Hintstereiden_puolue kirjoitti:
Vihervasemmiston vankkana kannattajana ehdotankin, että kaikkinainen rodullistaminen ja sukupuolellistaminen lopetetaan välittömästi ja toteutetaan suvaitsevainen ihanneyhteiskunta maalaamalla kaikki keskiarvoisen maitokahvin värisiksi ja leikkaamalla miehellistetyiltä killuttimet pois, ja naisellistetuilta leikataan tissit ja ommellaan pillureikä umpeen. Sitten voimme kaikki olla onnellisia ja pelastaa maapallon ja valaat.
Varmaan meidän täytyy myös niiltä rodullistetuilta leikata mahdolliset lörppähuulet pois, kun ei niitä kaikilla ole.
- Ruma-yliopistofemakko
Kallion_luova_hintsteri kirjoitti:
Varmaan meidän täytyy myös niiltä rodullistetuilta leikata mahdolliset lörppähuulet pois, kun ei niitä kaikilla ole.
Totisesti aatetoveri, olet oikeassa. Hei nyt hintsteririllit päähän ja ajetaan polkupyörällä pelastamaan maapallo!
- Suvaitsijavegaani
Ruma-yliopistofemakko kirjoitti:
Totisesti aatetoveri, olet oikeassa. Hei nyt hintsteririllit päähän ja ajetaan polkupyörällä pelastamaan maapallo!
...ja valaat! Mutta ensin joogataan!
- SuursotaAntaaToivoa
Kolmas maailmansota ratkaisee ja katkaisee epäterveen kehityksen. Silloin on pakko palata jälleen perusasioihin ja unohtaa mielettömyydet.
- Nnnainennnnnnnn
Älä hyvä mies ota tosissasi näitä juttuja. Älä anna mennä tunteisiin! ;)
Täällä on tunne köyhiä naisia/miehiä jotka pommittelee kieroa muita naisia/miehiä kohtaan ja kiusaa heikompia mutta heikoin on vahvin kun joutuu raastintupaan nettikiusaamisesta ja ammatti pois tunne köyhiltä. Hoitoala tai psykiatrinen ei sovi tällaisille ja ovat vaarallisia lääkkeiden kanssa.
- 98790800
"1300-luku: Olen kuolemaisillani mustaan surmaan.
1800-luku: Olen yhdenksänvuotias ja joudun raatamaan töissä.
1900-luku: Olen matkalla sotimaan.
2000-luku: Olen pöyristynyt!"
Niin... Suomi tosiaan ON maa, jossa on mahdollista näköjään käyttää 24h/vrk seuraavan asian miettimiseen: Miks mä en saa pillua? (Ja silti ei kuole nälkään..)- Pillu24h
Vedä handuun pelle, mutsi tekee safkat.
- oiaikojaoitapoja
Pillu24h kirjoitti:
Vedä handuun pelle, mutsi tekee safkat.
Sori! (No niinpä tietysti...)
- 897fs8d
Samaa mieltä. Ärsyttävintä on jos kertoo elävän esimerkin tilanteesta joka ei sovi palstatotuuksiin niin siihen ei suostuta uskomaan vaan se yritetään kaikin keinoin saada sopimaan siihen teoriaan.
- Naisasialooser1
No kerrohan yksi tuollainen esimerkki. Mutta älä sano, että tunnet ruman miehen jolla on nainen, koska se ei kumoa ensimmäistäkään palstatotuutta eikä MA teoriaa millään tapaa. Äläkä myöskään kerro, että sinun kavereillasi on kunnolliset miehet eikä jännämiehiä, koska sekään ei kumoa mitään.
Naisasialooser1 kirjoitti:
No kerrohan yksi tuollainen esimerkki. Mutta älä sano, että tunnet ruman miehen jolla on nainen, koska se ei kumoa ensimmäistäkään palstatotuutta eikä MA teoriaa millään tapaa. Äläkä myöskään kerro, että sinun kavereillasi on kunnolliset miehet eikä jännämiehiä, koska sekään ei kumoa mitään.
Moni meistä olisi kiinnostunut ihan oikeistakin asioista eikä joutavista höpinöistänne.
keittiöekspertti kirjoitti:
Moni meistä olisi kiinnostunut ihan oikeistakin asioista eikä joutavista höpinöistänne.
Voitte perustaa sille oman keskustelupalstan.
- Naisasialooser1
Niin jos et pysty perustelemaan yhtään mitään, niin voitte tosiaan mennä omalle keskustelupalstallenne puhumaan"oikeita asioita"
- Naisasialooser1
Mitä vittua sinä sönkötät? Se, että mies käyttää em. termejä kertoo siitä, että hänellä on vastakkaisesta sukupuolesta kokemusta enemmän kuin tarpeeksi, et kai ole niin tyhmä että väität että miehellä on kokemusta naisesta vain jos on saanut pillua, sinä ainakin tunnut todistavan juttuinesi ihan päinvastaista. Se, että jos olet saanut niin kertoo vain että YTM luokka on olemassa ja siten täysin tosi määritelmä.
Miehellä on kokemusta ja totuuspohjaa käyttää em. termejä jos hän on ollut tarpeeksi naisten ja miesten seurassa ja seurannut heidän käytöstään P/S asioissa, itselläni on kokemusta noin 17v ajalta ja tunnen AT-miehiä, KT-miehiä, YT-miehiä ja minulla on kamunaisia.
Perustele ihmeessä jos kiistät em. ryhmien olemassaolon.- lllllllllllllkkkkkkkk
(Ei se ole ytm. Se on työvoittona saanut pikkutakillaan pubiruusuja.)
- Naisasialooser1
Eikö kannattaisi keskittyä keskustelemaan oleellisemmista asioista?
Mikä voisi olla oleellisempaa sinkut palstalla kuin miehen tasoluokat, jotka määrittävät sen minkälaiset mahdollisuudet hänellä on ensinnäkin halutessaan päästä parisuhteeseen ja/tai saada sinkkuna seksiä?
Kerro ihmeessä mikä on mielestäsi oleellisempaa mistä mielestäsi pitäisi keskustella? Naisasialooser1 kirjoitti:
Mikä voisi olla oleellisempaa sinkut palstalla kuin miehen tasoluokat, jotka määrittävät sen minkälaiset mahdollisuudet hänellä on ensinnäkin halutessaan päästä parisuhteeseen ja/tai saada sinkkuna seksiä?
Kerro ihmeessä mikä on mielestäsi oleellisempaa mistä mielestäsi pitäisi keskustella?Parhaat keskustelut palstalla on ihan normaalia sosiaalista kanssakäyntiä.
- Ikis..M
Jos oikeasti aiheuttaa mielenkuohuntaa ei välttämättä kannata olla ainakaan kovin jyrkkä mielipiteissään, sitä kun helposti saa sitten mitä tilaa :D Lääkkeeksi virtuaaliverenpaineennousuun suosittelen valkoritarointia, ne tuntuvat olevan leppoisan onnellisia kavereita naisia myötäillessään, tulee peukkua ja plussaa :)
Virtuaaliverenpaineen nousu ei ole kauhean vakavaa, uskon että mulla on ollu elämässäni tiukempiakin paikkoja.
Mitenkäs huorareissu? Joko kirjoitit sihteeriopistoon raportin?
En tarvi huoria, kommentti oli enempi vinkiksi ätmeille ettei ilman pillua tarvi olla jos panettaa.
En tarvi huoria, kommentti oli enempi vinkiksi ätmeille ettei ilman pillua tarvi olla jos panettaa.
Ahaa. Ajattelit sitten että ihmiset ei ollut tietoisia huorien olemassaolosta. Mutta kun puute ei varmaankaan ole pillusta vaan pillunantajista.
scrg kirjoitti:
Ahaa. Ajattelit sitten että ihmiset ei ollut tietoisia huorien olemassaolosta. Mutta kun puute ei varmaankaan ole pillusta vaan pillunantajista.
Välillä oikeasti tuntuu etteivät ätmit tiedä että rahalla saa pilluakin.
Välillä oikeasti tuntuu etteivät ätmit tiedä että rahalla saa pilluakin.
Tästä olen kanssasi samaa mieltä. Kovasti tuntuu pillu kiinnostavan, mutta mitään ei olla valmiita sen eteen tekemään, vaikka rahalla saa ja hevosella pääsee, ihan niin kuin tähänkin saakka. Jos haluaa naisesta muutakin kuin pillua, niin sitten ymmärrän, että voi olla hankalaa.. eihän naisissa ole muuta kiinnostavaa kuin pillu.
PikkuLikka kirjoitti:
Tästä olen kanssasi samaa mieltä. Kovasti tuntuu pillu kiinnostavan, mutta mitään ei olla valmiita sen eteen tekemään, vaikka rahalla saa ja hevosella pääsee, ihan niin kuin tähänkin saakka. Jos haluaa naisesta muutakin kuin pillua, niin sitten ymmärrän, että voi olla hankalaa.. eihän naisissa ole muuta kiinnostavaa kuin pillu.
Minä en ole varma kiinnostaako niitä päästä pukille vai haukkua naisia siitä että ne viettää aikaa normaalien miesten kanssa
Minä en ole varma kiinnostaako niitä päästä pukille vai haukkua naisia siitä että ne viettää aikaa normaalien miesten kanssa
Jos niitä oikeasti kiinnostaisi päästä pukille, ne käyttäisi aikaansa siihen pukille pääsemiseen, vaikka sitten rahalla, eikä naisten haukkumiseen täällä.. Tai ehkäpä tämä kaikki on nyt sitten sitä pelimiesten naisiin käyttämää dissaus taktiikkaa. Taitaa toimia yhtä hyvin täällä kuin livenäkin.
PikkuLikka kirjoitti:
Jos niitä oikeasti kiinnostaisi päästä pukille, ne käyttäisi aikaansa siihen pukille pääsemiseen, vaikka sitten rahalla, eikä naisten haukkumiseen täällä.. Tai ehkäpä tämä kaikki on nyt sitten sitä pelimiesten naisiin käyttämää dissaus taktiikkaa. Taitaa toimia yhtä hyvin täällä kuin livenäkin.
Onkohan sun oma track record varmasti tarpeeksi hyvä ohjeiden jakamiseen?
PikkuLikka kirjoitti:
Oon joskus miettiny että ne on oikeasti homoja, ei ne muuten toimisi niin että naiset karttaa niitä.
Tuo dissaustaktiikka on ihan outo peliliike, joku ätmeistä selitti ettei naistenmies anna mitään huomiota naisille. En käsitä miten tuolla taktiikalla pääsee ottamaan naisen.scrg kirjoitti:
Onkohan sun oma track record varmasti tarpeeksi hyvä ohjeiden jakamiseen?
Meinaatko, etten halutessani saisi pillua, vai mitä tarkoitit? Voitko täsmentää vähän, niin osaan paremmin vastata kysymykseesi?
Oon joskus miettiny että ne on oikeasti homoja, ei ne muuten toimisi niin että naiset karttaa niitä.
Tuo dissaustaktiikka on ihan outo peliliike, joku ätmeistä selitti ettei naistenmies anna mitään huomiota naisille. En käsitä miten tuolla taktiikalla pääsee ottamaan naisen.En usko, että ovat homoja. Sosiaalinen arkuus, huono itsetunto ja erilaiset henkisen puolen ongelmat vaikeuttavat pariutumista molemmilla sukupuolilla, mutta erityisesti miehillä. Yksinäisyyttä seuraa katkeruus ja luovuttaminen, lopulta viha sitä kohtaan mistä jää paitsi.
En ylipäätään oikein ymmärrä mitään dissaus-vetäytymis-yms -peliliikkeitä. Lähestyminen suoritetaan parhaimmillaan positiivisessa hengessä ja kivasti flirttaillen.PikkuLikka kirjoitti:
En usko, että ovat homoja. Sosiaalinen arkuus, huono itsetunto ja erilaiset henkisen puolen ongelmat vaikeuttavat pariutumista molemmilla sukupuolilla, mutta erityisesti miehillä. Yksinäisyyttä seuraa katkeruus ja luovuttaminen, lopulta viha sitä kohtaan mistä jää paitsi.
En ylipäätään oikein ymmärrä mitään dissaus-vetäytymis-yms -peliliikkeitä. Lähestyminen suoritetaan parhaimmillaan positiivisessa hengessä ja kivasti flirttaillen.Luulen että sosiaalinen arkuus on suomalaisten yksi iso ongelma, ja sitä kautta sitten tulee jonossa paljon muitakin ongelmia.
Minä teen työtä missä olen kokoajan tekemisissä täysin vieraiden ihmisten kanssa, ja työssäni näen myös sen että naisissa on periaatteessa ihan samoja piirteitä. Suomalaiset miehet ja naiset on vähän kuin sisaruksia...PikkuLikka kirjoitti:
Meinaatko, etten halutessani saisi pillua, vai mitä tarkoitit? Voitko täsmentää vähän, niin osaan paremmin vastata kysymykseesi?
Pillua tai mitä nyt kukakin haluaa. Miten se saavutetaan. Ja mihin aikansa käyttää.
Luulen että sosiaalinen arkuus on suomalaisten yksi iso ongelma, ja sitä kautta sitten tulee jonossa paljon muitakin ongelmia.
Minä teen työtä missä olen kokoajan tekemisissä täysin vieraiden ihmisten kanssa, ja työssäni näen myös sen että naisissa on periaatteessa ihan samoja piirteitä. Suomalaiset miehet ja naiset on vähän kuin sisaruksia...Taidat olla oikeassa. Itse myös tapaan työssäni suhteellisen paljon uusia ihmisiä ja työ edellyttää sosiaalisia taitoja. Toisinaan ihmisten käytös hämmentää, ei ole ollut vain kerta tai kaksi, kun olen juuri edellisenä päivänä ollut töiden, tai muunkin asian, merkeissä tekemisissä jonkun ihmisen kanssa kun käy niin, että seuraavan kerran kun näen sen jossain vain parin päivän marginaalilla, se pälyilee vaivautuneesti ja käyttäytyy niin kuin ei olisi ikinä nähty. Pelkkä tervehtiminenkin tuntuu olevan joillekin liikaa.. mistään small talkista puhumattakaan. Tosin en minäkään jaksa/halua aina jokaisen vastaan tulijan kanssa alkaa puhumaan, mutta tervehtiä sentään pitäisi jaksaa.
scrg kirjoitti:
Pillua tai mitä nyt kukakin haluaa. Miten se saavutetaan. Ja mihin aikansa käyttää.
En nyt ihan vieläkään ole varma mitä tarkoitit, mutta olen jokseenkin varma, että täältä palstalta ei saa pillua.. tai muutakaan. Lisäksi olen erittäin varma, että kukaan ihminen ei pidä siitä, että häntä lähestytään negatiivisella asenteella, nimittelemällä, syyllistämällä tai halveksumalla. Kun nämä laskee yhteen, sanoisin, että palstalla naisten haukkumiseen vietetty aika on pillun tms hankkimisen kannalta hukkaan heitettyä aikaa.
Tähän ikään mennessä olen sentään jotain oppinut, oli track record mikä hyvänsä. Negailu ei ole ikinä minuun tepsinyt, enkä tunne ketään naista, joka olisi kertonut tavanneensa ihanan miehen, joka vittuili niin kivasti koko illlan.. eräs tuttu mies tosin väitti saaneensa kerran sillä taktiikalla.PikkuLikka kirjoitti:
Taidat olla oikeassa. Itse myös tapaan työssäni suhteellisen paljon uusia ihmisiä ja työ edellyttää sosiaalisia taitoja. Toisinaan ihmisten käytös hämmentää, ei ole ollut vain kerta tai kaksi, kun olen juuri edellisenä päivänä ollut töiden, tai muunkin asian, merkeissä tekemisissä jonkun ihmisen kanssa kun käy niin, että seuraavan kerran kun näen sen jossain vain parin päivän marginaalilla, se pälyilee vaivautuneesti ja käyttäytyy niin kuin ei olisi ikinä nähty. Pelkkä tervehtiminenkin tuntuu olevan joillekin liikaa.. mistään small talkista puhumattakaan. Tosin en minäkään jaksa/halua aina jokaisen vastaan tulijan kanssa alkaa puhumaan, mutta tervehtiä sentään pitäisi jaksaa.
Moni suomalainen jännittää ihan arkisiakin kohtaamisia, me ajatellaan että aina kun avataan suumme, meidän tulisi sanoa jotain mikä jää historiaan merkittävänä lausuntona.
Loppujen lopuksi on melko yhdentekevää mitä puhuu, kunhan vain puhuu ja kuuntelee. Ja tietenkin katsekontakti kohtelias hymy.keittiöekspertti kirjoitti:
Moni suomalainen jännittää ihan arkisiakin kohtaamisia, me ajatellaan että aina kun avataan suumme, meidän tulisi sanoa jotain mikä jää historiaan merkittävänä lausuntona.
Loppujen lopuksi on melko yhdentekevää mitä puhuu, kunhan vain puhuu ja kuuntelee. Ja tietenkin katsekontakti kohtelias hymy.Niin kai, täällä otetaan kaikki asiat turhan vakavasti. Itsekin olin nuorempana melkoisen ujo, vaikka aina olenkin ollut sosiaalinen.. mutta myös introvertti. Ujoudesta pääsin eroon kun vaan lakkaisin välittämästä mitä muut ajattelee.
Yleensä kevennän tilannetta kertomalla jonkun huonon jutun tai tekemällä itsestäni muulla tapaa hiukan kahelin, se keventää mukavasti tunnelmaa ja vastakappaleelle tulee rentoutunut olo, kun näkee minun käyttäytyvän hiukan hassusti. Ei mokailu ole niin vaarallista, epäkohteliaisuus, töykeys ja toisten huomiotta jättäminen sen sijaan ovat.PikkuLikka kirjoitti:
Niin kai, täällä otetaan kaikki asiat turhan vakavasti. Itsekin olin nuorempana melkoisen ujo, vaikka aina olenkin ollut sosiaalinen.. mutta myös introvertti. Ujoudesta pääsin eroon kun vaan lakkaisin välittämästä mitä muut ajattelee.
Yleensä kevennän tilannetta kertomalla jonkun huonon jutun tai tekemällä itsestäni muulla tapaa hiukan kahelin, se keventää mukavasti tunnelmaa ja vastakappaleelle tulee rentoutunut olo, kun näkee minun käyttäytyvän hiukan hassusti. Ei mokailu ole niin vaarallista, epäkohteliaisuus, töykeys ja toisten huomiotta jättäminen sen sijaan ovat.Tuo tunnelman keventäminen on tärkeä juttu, sillä inhimillistetään itsensä.
Jopa se että aloittaa puheen sillä että sanoo jännittävänsä, auttaa saamaan yleisön sympatiat puolelleen. Ihmiset haluaa nähdä meissä inhimillisyyttä.keittiöekspertti kirjoitti:
Loppujen lopuksi on melko yhdentekevää mitä puhuu, kunhan vain puhuu ja kuuntelee. Ja tietenkin katsekontakti kohtelias hymy.Ihmiset onkin melkein yhtä hauskoja kuin papukaijat, jotka myös puhuu ja kuuntelee.
- Naisasialooser1
Tuo tunnelman keventäminen on tärkeä juttu, sillä inhimillistetään itsensä.
Jopa se että aloittaa puheen sillä että sanoo jännittävänsä, auttaa saamaan yleisön sympatiat puolelleen. Ihmiset haluaa nähdä meissä inhimillisyyttä.Mies joka ei käy huorissa on kuin mies, jolla ei ole varaa syödä ravintolassa maksullista laaturuokaa vaan hakee safkansa leipäjonosta, josta sitä saa ilmaiseksi ihan kuin ilmaisia naisia baarista. Rikkaat öljysheikit sun muut rikkaat YT-miehet käyvät Euroopassa luksushuorissa koska heillä on varaa parhaaseen pilluun mitä maa päällään kantaa, ei tarvitse panna ilmaisia naisia vaikka heille niitä varmasti riittäisi. Ihan samalla tavalla kuin he myös syövät parasta ruokaa kalliissa ravintoloissa, ei tarvitse mennä hakemaan ilmaista ruokaa leipäjonosta.
Naisasialooser1 kirjoitti:
Mies joka ei käy huorissa on kuin mies, jolla ei ole varaa syödä ravintolassa maksullista laaturuokaa vaan hakee safkansa leipäjonosta, josta sitä saa ilmaiseksi ihan kuin ilmaisia naisia baarista. Rikkaat öljysheikit sun muut rikkaat YT-miehet käyvät Euroopassa luksushuorissa koska heillä on varaa parhaaseen pilluun mitä maa päällään kantaa, ei tarvitse panna ilmaisia naisia vaikka heille niitä varmasti riittäisi. Ihan samalla tavalla kuin he myös syövät parasta ruokaa kalliissa ravintoloissa, ei tarvitse mennä hakemaan ilmaista ruokaa leipäjonosta.
Jos viittasit siihen etten mennyt eilen huoriin, niin se ei ollut tarkoituksenikaan eikä päiväohjelmani olisi antanut edes myödenkään.
PikkuLikka kirjoitti:
En nyt ihan vieläkään ole varma mitä tarkoitit, mutta olen jokseenkin varma, että täältä palstalta ei saa pillua.. tai muutakaan. Lisäksi olen erittäin varma, että kukaan ihminen ei pidä siitä, että häntä lähestytään negatiivisella asenteella, nimittelemällä, syyllistämällä tai halveksumalla. Kun nämä laskee yhteen, sanoisin, että palstalla naisten haukkumiseen vietetty aika on pillun tms hankkimisen kannalta hukkaan heitettyä aikaa.
Tähän ikään mennessä olen sentään jotain oppinut, oli track record mikä hyvänsä. Negailu ei ole ikinä minuun tepsinyt, enkä tunne ketään naista, joka olisi kertonut tavanneensa ihanan miehen, joka vittuili niin kivasti koko illlan.. eräs tuttu mies tosin väitti saaneensa kerran sillä taktiikalla.Kyseenalaistin sen oletko pätevä jakamaan ohjeita. Mutta nähtävästi siis olet.
scrg kirjoitti:
Kyseenalaistin sen oletko pätevä jakamaan ohjeita. Mutta nähtävästi siis olet.
Olen suorittanut parisuhteiden peruskurssit ja hallitsen jo sentään alkeellisimmat alkeet. Itsestään selvyyksiähän tuossa latelin edellä, en mitään ohjeita.
- sioille.helmiä
Ojennuksessa, ei ojenettuna...
Muista se, ei mulla muuta.... :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824120
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262810Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?692708- 1532510
- 722142
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3262003- 321498
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi391437Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211423Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161295