Tuommoinen uutinen sattui silmään:
http://www.como.fi/uutiset/katri-sorsa-teki-parodian-cheyennen-karkkipeppukuvasta-aahhahahahahahaaahha/
Ja sieltä oli sitten linkki tuonne:
https://www.metropoli.net/blogit/katri-sorsa/katri-sorsan-elamaa-herutusta/
Asiaahan se Katri tuossa osittain kirjoittaa mutta itse olen jo pidempään ihmetellyt miksi h..sä sen pitää olla näin, että ollaan joko persettä esittelemässä tai sitten esitellään persettä mahdollisimman epäedullisessa valossa ja huudetaan "Olen ihana tällaisenakin, aito nainen, rakastakaa minua!". Ei noita kumpaakaan voi oikein rakastaa. Miksi pitää aina olla nuo ääripäät, miksei sitä voisi olla nainen ihan vaan kauniina, omana itsenä ilman että paljastaa kaiken?
Oikea malli olla naisena on olemassa, on ollut jo tuhansia vuosia eikä tarvitse katsoa kauaskaan kun nainen osasi vielä esittää itsensä edullisessa valossa ja varmasti arvostettiin sekä ulkoista kauneutta että henkistä puolta, miksei se malli kelpaa naisille enää, miehille se kelpaisi taatusti. Me ei tarvittaisi yhtään paljasperse kuvaa tikkarilla tai suklaalla, ihan varmaan pärjättäisiin ilmankin jos vaan saataisiin ihanat, naiselliset naiset takaisin.
Naisten ihmeelliset julkisuuskuvat
32
87
Vastaukset
- JossainMuualla
Minä niin mieleni pahoitin että heti ryntäsin etsimään lisää materiaalia mielenpahoittamiseen.
Viittaatko ihanan naisellisella naisella kenties suomalaiseen naiseen 1800-luvun lopulta?
Sellaiseen naiseen, jolla oli kahdeksan kuollutta lasta, rinnat polviss, hampaat pois suusta ja keuhkotauti?- Ikis..M
Ai jaa, minä availin vaan linkit :)
Ei tarvitse vetää ääripäihin mutta kyllä varmaankin se 1800-luvun nainenkin kun lähti julkisesti esittäytymään, kirkkoon, häihin tms. laittoi itsensä mahdollisimman nätiksi, pisti parasta päälle ja esiintyi ylpeän naisellisena. - JossainMuualla
Kunnollisen palstakeskustelun pohjana luonollisestikin on tarpeeton kärjistys.
Esimerkkini oli kuitenkin huomattavan todellinen ja ei edes edusta marginaalia, vaan ennenminkin huomattavan merkittävää osaa väestöstä tuohon aikaan.
Ja kirkossa piti olla nöyrä.
Vaan kyllä minä ymmärrän mitä sinä tarkoitat.
Voisi tosiaankin väittää että naiseus on naisten toimesta alennustilassa. Eivät taida itse oikein arvostaa naiseuttaan?
Mitenkäs sen logiikan laita nyt taas, taisit itsekin Ikis, olla tuolla toisessa ketjussa kinuamassa peppukuvia, jollen väärin muista?
Kaikenlainen itsensä paljastelu netissä ja somessa taitaa nykyään olla jonkilainen kansalaisvelvollisuus. Siis jos aikoo minkäänlaista huomiota saada osakseen, tai olla "joku ", olla olemassa. Se on sitten yksilökohtaista mihin rahkeet riittää ja mihin leiriin kuuluu, "katsokaa mun salipyllyä" vai "rakastakaa mun makkaroita" -leiriin.- Ikis..M
Itseasiassa en "kinunnut", kunhan kommentoin enkä uskonut siinä vaiheessa että sinne yhtään kuvaa tulee, sitten kun tuli pupua kehaisin mutta ennekaikkea siksi että arvostan häntä ennenkaikkea mielipiteiden ja ajatusten vuoksi. Jos ei olisi ajatuksista ollut aiempaa tietoa tuskin olisin kommentoinut, syynhän siellä mainitsinkin miksi. Sinuakin saattaisin kehaista, laita kuva :D, mutta sinuun pätee se sama sääntö. Koska ollaan täällä "juteltu" enkä yhtään pöllömpänä sinua pidä niin kommentoisin mutta jos ei "juttelu" taustaa olisi niin en sitten ehkä sanoisi mitään koska pelkän herutuskuvan perusteella en oikein osaa vielä ruveta kehumaan mutta sitten jos se tulee osana isompaa "kuvaa" se on sitten eri juttu.
- 121212121212
No kumpaan leiriin Pikku kuuluu?
Peppukuvaa peliin vain. Jännämiehen exänä on myöhäistä esittää kunnon tyttöä. - Ikis..M
121212121212 kirjoitti:
Peppukuvaa peliin vain. Jännämiehen exänä on myöhäistä esittää kunnon tyttöä.Jännämies on taatusti kuvansa saanut mutta eihän sitä nyt meille tänne palstan kilteille & kunnollisille miehille voi laittaa.
121212121212 kirjoitti:
Peppukuvaa peliin vain. Jännämiehen exänä on myöhäistä esittää kunnon tyttöä.Okei, kiinni jäin, ei enää esittämistä.. mutta en siltikään laita mitään peppukuvia minnekään, se on periaatekysymys. Netissä on tasan yksi kuva minusta ja se on naamasta. Muilta osin voi sitten ihailla ainoastaan livenä.
Ikis..M kirjoitti:
Jännämies on taatusti kuvansa saanut mutta eihän sitä nyt meille tänne palstan kilteille & kunnollisille miehille voi laittaa.
Ei ole jännämieskään saanut mitään kuvia, paitsi itse ottamansa.
- Ikis..M
PikkuLikka kirjoitti:
Ei ole jännämieskään saanut mitään kuvia, paitsi itse ottamansa.
Ei ois ehkä kannattanut antaa kuvata, tiedä mihin levittelee niitä.
Ikis..M kirjoitti:
Ei ois ehkä kannattanut antaa kuvata, tiedä mihin levittelee niitä.
Ei niissä ollut mitään sellaista, mitä en kestäisi jos niin kävisi.. mutta en usko, että se niitä levittelisi, en edes usko, että sillä on niitä enää.
- Ikis..M
PikkuLikka kirjoitti:
Ei niissä ollut mitään sellaista, mitä en kestäisi jos niin kävisi.. mutta en usko, että se niitä levittelisi, en edes usko, että sillä on niitä enää.
suutuspäissään eron jälkeen tuhosi kaiken muistuttavan kovalevyltä, on se mahdollista sekin, itse ehkä niin tekisin.
Ikis..M kirjoitti:
suutuspäissään eron jälkeen tuhosi kaiken muistuttavan kovalevyltä, on se mahdollista sekin, itse ehkä niin tekisin.
Minä uskon, että tuhosi kaiken, koskapa yritti muutenkin niin kovin keinoin ja aikalailla cold turkey-meiningillä päästä minusta eroon.
- Ikis..M
PikkuLikka kirjoitti:
Minä uskon, että tuhosi kaiken, koskapa yritti muutenkin niin kovin keinoin ja aikalailla cold turkey-meiningillä päästä minusta eroon.
Tuossa nyt kuitenkin kissivideo, öitä:
https://www.youtube.com/watch?v=9pc5veimdy4 Ikis..M kirjoitti:
Tuossa nyt kuitenkin kissivideo, öitä:
https://www.youtube.com/watch?v=9pc5veimdy4Sinä ja sinun kissavideosi.. mutta onhan tuo mahdottoman söpö. Hyvät yöt.
Kuka vittu on Cheyenne?
Kuka vittu on Katri Sorsa?
Kuka vittu lukee vielä blogeja?- Ikis..M
Taidat olla ihan pihalla :D
- Nnainennnnnn
Toi Katri Sorsa on mielisairas jollet tiennyt. Saanut hoitoakin mutta ilmeisen huonosti tehonnut.
Ite oon aina ihmetelly niitä joiden mukaan ei saa ladata nättejä kuvia. No niitä jengi tahtoo nähdä. Pitäisikö ladata insta täyteen kuvia persereiästä, olisiko se ok? Itse en ainakaan yhtään pidä jollei kuvia ole photoshopattu kauniiksi/komeiksi. Minkä helvetin takia joku haluaa julkisesti esitellä ryppyisen ihonsa? En voi tajuta. Itse katselen mieluiten kauneutta netissä, en mitään aitoutta. Aitoutta saa arjessa ihan riittämiin.- Ikis..M
Ai jaa, en tiennyt tuosta tosiaan.
No niin, mieluumminhan sitä kauniita kuvia katselee. - Nnnainennnnnnn
Ikis..M kirjoitti:
Ai jaa, en tiennyt tuosta tosiaan.
No niin, mieluumminhan sitä kauniita kuvia katselee.Se Sorsa on täysin sekopää..esim imettää tarhaikäistä juoksevaa ja normaaliruokaa syövää 4v. lastaan mikä sinänsä on jo aika kreisiä..mutta hän siis avautunut ihan itse näistä psyykeongelmistaan.
- Ikis..M
Nnnainennnnnnn kirjoitti:
Se Sorsa on täysin sekopää..esim imettää tarhaikäistä juoksevaa ja normaaliruokaa syövää 4v. lastaan mikä sinänsä on jo aika kreisiä..mutta hän siis avautunut ihan itse näistä psyykeongelmistaan.
Ei tuo kyllä ihan normaalilta kuulosta, olisiko niin ettei osaa päästä "irti" sylivauvasta ja yrittää ikuisesti pitää parivuotiaana? Itsellä joskus aiemminkin kun tuohon blogiin ollut linkkiä ajatellut että on varmaan kiva lapsen joskus vanhempana niitä lueskella mutta se ajatus tullut kyllä monen muunkin netissä törmätyn jutun kohdalla ettei ihmsiet oikein taida tajuta että ne jutut säilyy ikuisuuden.
- Womansplaining
Olisiko tuo itsensä esittely julkisuudessa ja kehon esimerkiksi sosiaalisessa mediassa hehkuttaminen (just nämä olen oma itseni ja rakastan sitä -kampanjat) seurausta siitä, että nainen on nykyään vastuussa omasta vartalostaan vain itselleen, eikä miehille?
Laantunee tämäkin vartalon esittely ilmiönä ajan kanssa, kun päästään siihen pisteeseen, ettei tätä tarvitse enää hehkuttaa. Niin kauan kun miehet puhuvat "saataisiin takaisin ne naiselliset naiset" -sävyyn, ei miesjoukko ole oivaltanut, ettei nainen ole missään vaiheessa tilivelvollinen miehelle omasta ulkonäöstään, eikä hänen asemansa yhteiskunnassa ole enää alisteinen miehelle. Miehet eivät voi "saada takaisin" mitään naisen mallia, sillä he eivät ole sitä menettäneet. He eivät voi menettää sellaista, mikä ei alkujaankaan heille ole kuulunut.
Silti, kaipaan minäkin takaisin miestä, joka tekee aloitteen, avaa oven ja tuo minulle turvaa, eli toimii vanhanaikaisten sukupuoliroolien ja sukupuoleen liittyvien stereotypioiden mukaan. Ymmärrän kuitenkin maailman muuttuneen, ei miestenkään enää odoteta alistuvan vanhaan muottiin. Hänellä on oikeus odottaa minun tekevän aloitteen, järjestävän treffit ja huolehtivan itse itsestäni, sillä tasavertaisia ihmisiähän tässä ollaan. Naisena minulla ei ole myöskään lupaa valittaa, sillä minun jos kenen täytyisi ymmärtää tasa-arvon merkitys, eikä vaatia tiettyä käytöstä sukupuolen varjolla.- Ikis..M
Puhut asiaakin tuossa kyllä, minusta noissa kyllä on vähän jotain itsetuntojuttuakin niin että joka kokee ettei veny niihin kauniisin kuviin se sitten "repäisee" lataamalla rumia julkiseksi.
Niin, eikö ole oikeastaan aika surullista tämä äärimmilleen viety tasa-arvo ihan kaikessa, nainen ei saa olla nainen eikä mies osaa olla enää mies. - Womansplaining
Ikis..M kirjoitti:
Puhut asiaakin tuossa kyllä, minusta noissa kyllä on vähän jotain itsetuntojuttuakin niin että joka kokee ettei veny niihin kauniisin kuviin se sitten "repäisee" lataamalla rumia julkiseksi.
Niin, eikö ole oikeastaan aika surullista tämä äärimmilleen viety tasa-arvo ihan kaikessa, nainen ei saa olla nainen eikä mies osaa olla enää mies.Totta, joissain tapauksissa voi ollakin itsetunnosta kiinni. Ja varmasti usein onkin.
Veikkaan että kestää vielä aikaa siihen, että kaikki mahdolliset tavat ilmentää omaa sukupuoltaan ovat yhtä hyväksyttäviä. On ihan yhtä arvokasta olla se nainen, joka "repäisee" tai näyttää erilaiselta kuin olla se nainen, joka haluaa olla nainen siten, että pukeutuu tai meikkaa perinteisesti naiselliseksi mielletyllä tavalla. Sama pätee miehiin, eli kaikki tavat olla mies pitäisi olla yhtä hyväksyttäviä. Toisille se voi tarkoittaa herkkyyttä tai ujoutta ja toisille esimerkiksi koko perheestä vastuun kantamista taloudellisesti tai talon rakentamista omin käsin. Tai yhdistelmää näistä.
Minusta se ei ole oikeastaan surullista, mutta vaatii totuttelua ja toisen kohtaamista ja tutustumista ajan kanssa. - Ikis..M
Womansplaining kirjoitti:
Totta, joissain tapauksissa voi ollakin itsetunnosta kiinni. Ja varmasti usein onkin.
Veikkaan että kestää vielä aikaa siihen, että kaikki mahdolliset tavat ilmentää omaa sukupuoltaan ovat yhtä hyväksyttäviä. On ihan yhtä arvokasta olla se nainen, joka "repäisee" tai näyttää erilaiselta kuin olla se nainen, joka haluaa olla nainen siten, että pukeutuu tai meikkaa perinteisesti naiselliseksi mielletyllä tavalla. Sama pätee miehiin, eli kaikki tavat olla mies pitäisi olla yhtä hyväksyttäviä. Toisille se voi tarkoittaa herkkyyttä tai ujoutta ja toisille esimerkiksi koko perheestä vastuun kantamista taloudellisesti tai talon rakentamista omin käsin. Tai yhdistelmää näistä.
Minusta se ei ole oikeastaan surullista, mutta vaatii totuttelua ja toisen kohtaamista ja tutustumista ajan kanssa.Tuolla on vähän juttua asiasta, pitäisi lukea tuo kirja kun saattaa olla aika hauska:
http://www.aamulehti.fi/kulttuuri/sotaveteraanin-sankarimyytti-piinaa-nelikymppista-miesta-riku-korhonen-kertoo-miksi-se-on-ongelma/
Mutta minusta oikeastaan ongelma ei sillä poistu että miehelle sanotaan "se on ihan ok jos tykkäät nyplätä pitsiä, olet ihan yhtälailla mies", saattaa joihinkin toimia, niihin miehiin jotka tykkää nyplätä pitsiä, mutta suurin osa miehistä voi pahoin tällaisessa yhteiskunnassa jossa ne ei saa olla miehiä, sotia ja sankaroida, pelastaa neitoja pulasta ym. miehistä toimintaa. Miehellä on miehisyys geeneissä eikä ne ikiaikaiset geenit mihinkään katoa vaikka yhteiskunta muuttuu. Me voidaan pahoin kun ei saada olla miehiä eikä itsenäiset naiset ainakaan avuksi ole kun ei saada enää mitään teidän hyväksi tehdä, te kun niin ylpeinä teette kaiken itse tai viette "ammattimiehelle". - Womansplaining
Ikis..M kirjoitti:
Tuolla on vähän juttua asiasta, pitäisi lukea tuo kirja kun saattaa olla aika hauska:
http://www.aamulehti.fi/kulttuuri/sotaveteraanin-sankarimyytti-piinaa-nelikymppista-miesta-riku-korhonen-kertoo-miksi-se-on-ongelma/
Mutta minusta oikeastaan ongelma ei sillä poistu että miehelle sanotaan "se on ihan ok jos tykkäät nyplätä pitsiä, olet ihan yhtälailla mies", saattaa joihinkin toimia, niihin miehiin jotka tykkää nyplätä pitsiä, mutta suurin osa miehistä voi pahoin tällaisessa yhteiskunnassa jossa ne ei saa olla miehiä, sotia ja sankaroida, pelastaa neitoja pulasta ym. miehistä toimintaa. Miehellä on miehisyys geeneissä eikä ne ikiaikaiset geenit mihinkään katoa vaikka yhteiskunta muuttuu. Me voidaan pahoin kun ei saada olla miehiä eikä itsenäiset naiset ainakaan avuksi ole kun ei saada enää mitään teidän hyväksi tehdä, te kun niin ylpeinä teette kaiken itse tai viette "ammattimiehelle".Mutta ei ole naisen oletusarvoinen tehtävä tukea miestä siinä, että hän tuntisi itsensä mieheksi. Hänellä on nykyään parempaakin tekemistä.
Se, että mies on keski-ikäinen, keskiluokkainen vaimonsa ostoskassinkannatin on yhtä relevantti valituksen aihe kuon palkkaerot miesten ja naisten välillä muissa, kuin vaativuudeltaan samanarvoisesta työstä maksettaessa (palkkaero on paljon pienempi, mutta olemassa eikä selity kuin sukupuolella). Kyse on tilanteeseen hakeutumisesta (naisten itsepintainen hakeutuminen matalapalkka-aloille, miesten hakeutuminen tilanteisiin, joihin ovat tyytymättömiä). Naisen tehtävä ei tässä tilanteessa ole olla miehen miehisyydentunteen tae, eikä hänen tarvitse edes auttaa siinä. Ei kai tunne omasta sukupuolesta ja menestymisessä tämän sukupuolen edustajana ole riippuvainen vastakkaisesta sukupuolesta? Ei miehen tarvitse olla riippuvainen naisesta. - Womansplaining
Mutta ei ole naisen oletusarvoinen tehtävä tukea miestä siinä, että hän tuntisi itsensä mieheksi. Hänellä on nykyään parempaakin tekemistä.
Se, että mies on keski-ikäinen, keskiluokkainen vaimonsa ostoskassinkannatin on yhtä relevantti valituksen aihe kuon palkkaerot miesten ja naisten välillä muissa, kuin vaativuudeltaan samanarvoisesta työstä maksettaessa (palkkaero on paljon pienempi, mutta olemassa eikä selity kuin sukupuolella). Kyse on tilanteeseen hakeutumisesta (naisten itsepintainen hakeutuminen matalapalkka-aloille, miesten hakeutuminen tilanteisiin, joihin ovat tyytymättömiä). Naisen tehtävä ei tässä tilanteessa ole olla miehen miehisyydentunteen tae, eikä hänen tarvitse edes auttaa siinä. Ei kai tunne omasta sukupuolesta ja menestymisessä tämän sukupuolen edustajana ole riippuvainen vastakkaisesta sukupuolesta? Ei miehen tarvitse olla riippuvainen naisesta.Kommentoin tähän vielä jatkoksi, että olen itse sellainen teen kaiken itse -nainen ja sinkku. Asioilla voi hyvinkin olla tekemistä toistensa kanssa, mutta en pidä itseäni tässä häviäjänä. En ole ajatellut heittäytyä avuttomammaksi kuin olen, vaikka sillä romuttaisinkin mahdollisuuteni saada parisuhde, jossa tulen arvostetuksi omana itsenäni. Jos perhehaaveita ei ole, ei tarvitse muuttaa omia toimintatapojaan saadakseen parisuhteen. Voi olla että olen eri mieltä kun joskus täytän 30 ja haluankin yllättäen perheen. Nyt minulle riittää se, että olen työssäni korkeassa asemassa, korkeasti koulutettu ja voin viedä autoni autoliikkeeseen renkaiden vaihtoa varten.
- Ikis..M
Mutta ei ole naisen oletusarvoinen tehtävä tukea miestä siinä, että hän tuntisi itsensä mieheksi. Hänellä on nykyään parempaakin tekemistä.
Se, että mies on keski-ikäinen, keskiluokkainen vaimonsa ostoskassinkannatin on yhtä relevantti valituksen aihe kuon palkkaerot miesten ja naisten välillä muissa, kuin vaativuudeltaan samanarvoisesta työstä maksettaessa (palkkaero on paljon pienempi, mutta olemassa eikä selity kuin sukupuolella). Kyse on tilanteeseen hakeutumisesta (naisten itsepintainen hakeutuminen matalapalkka-aloille, miesten hakeutuminen tilanteisiin, joihin ovat tyytymättömiä). Naisen tehtävä ei tässä tilanteessa ole olla miehen miehisyydentunteen tae, eikä hänen tarvitse edes auttaa siinä. Ei kai tunne omasta sukupuolesta ja menestymisessä tämän sukupuolen edustajana ole riippuvainen vastakkaisesta sukupuolesta? Ei miehen tarvitse olla riippuvainen naisesta.Tuo nyt on taas niin feminististä jargonia ettei jaksa siitä edes vängätä. Naisen euro ja plaa plaa, teille ei nykyään merkitse mikään muu kuin raha ja asema ja mitä enemmän niitä saavutatte sitä enemmän teette itseänne onnettomiksi:
https://www.uusisuomi.fi/viihde/61913-yllatys-nainen-on-nyt-onnettomampi-kuin-1950-luvulla
Älkää tulko sitten itkemään kun ei ole olkapäätä mihin nojata tai kainaloa mihin käpertyä, ei me uskalleta teitä viekkuun ottaa kun se olisi niin alistavan sovinistista. Ei löydy kunnollista miestä ei, mennään kaikki yksin hautaan. - Womansplaining
Unohtuiko sisälukutaito? Miesten valitus tässä asiassa on mielestäni yhtä turhaa kuin naisten valitus palkkaeroista, eli itseaiheutettu ongelma. Asiasta ei voi vängätä, koska se on tutkittu juttu. En siis heitä palkkaerokorttia pöytään vaan huomautan tämän olevan naisten puolelta osittain turhaa uhriutumista.
Mikähän se ajaa naisen tekemään valintansa niin, ettei tarvitse miestä? Ehkä se, että nainen voi vaatia nykyään samanlaista arvostusta kuin mitä mies on asemassaan nauttinut aina. Ja tämä on ilmeisesti miehiltä pois, kun se niin kolahtaa itsetuntoon.
Kiitos hyvästä keskustelusta, en ärsytä tämän enempää tällä feministisellä jargonillani. - Ikis..M
Unohtuiko sisälukutaito? Miesten valitus tässä asiassa on mielestäni yhtä turhaa kuin naisten valitus palkkaeroista, eli itseaiheutettu ongelma. Asiasta ei voi vängätä, koska se on tutkittu juttu. En siis heitä palkkaerokorttia pöytään vaan huomautan tämän olevan naisten puolelta osittain turhaa uhriutumista.
Mikähän se ajaa naisen tekemään valintansa niin, ettei tarvitse miestä? Ehkä se, että nainen voi vaatia nykyään samanlaista arvostusta kuin mitä mies on asemassaan nauttinut aina. Ja tämä on ilmeisesti miehiltä pois, kun se niin kolahtaa itsetuntoon.
Kiitos hyvästä keskustelusta, en ärsytä tämän enempää tällä feministisellä jargonillani.Sorry, en lukenut kunnolla kun tuli jostain se fiilis että taas tätä, ei jaksa, mutta niin, minä sitä kun olen sitä mieltä että nainen kun voisi nauttia aitä arvostusta enemmän naisen asemassa kuin sillä että yrittää saada miehen asemaa. On se sillä tavalla mieheltä pois kun parisuhteeseen se haluaisi sen naisellisen naisen jota se arvostaa eikä sitä naista joka haluaa olla mies, semmoisen naisen se haluaa ehkä kaveriksi muttei sitä oikein vaimona voi ajatella.
Kiitos itsellesi, et ärsyttänyt liikaa :) - Womansplaining
Ikis..M kirjoitti:
Sorry, en lukenut kunnolla kun tuli jostain se fiilis että taas tätä, ei jaksa, mutta niin, minä sitä kun olen sitä mieltä että nainen kun voisi nauttia aitä arvostusta enemmän naisen asemassa kuin sillä että yrittää saada miehen asemaa. On se sillä tavalla mieheltä pois kun parisuhteeseen se haluaisi sen naisellisen naisen jota se arvostaa eikä sitä naista joka haluaa olla mies, semmoisen naisen se haluaa ehkä kaveriksi muttei sitä oikein vaimona voi ajatella.
Kiitos itsellesi, et ärsyttänyt liikaa :)Toivoinkin, että et vain leimannut tätä siksi perinteiseksi naisten valitukseksi asemastaan, vaikutat turhan fiksulta tehdäksesi niin.
Mutta tässäpä se ristiriita, ei nainen yritä saavuttaa miehen asemaa. Siitä ajattelusta, että naisella ja miehellä olisi jotkin tietyt sukupuoleen sidonnaiset asemat palkan, statuksen tai ammatin suhteen pitäisi päästä eroon. Minäkin teen työtä itseäni varten, enkä tullakseni mieheksi. Varmastikin nainen voi saavuttaa haluamansa pysyen edelleen naisena. Tai näin ainakin toivon, sillä itse olen ihan kokonaan nainen vaikka urakehitys ei välttämättä olekaan se naiselle tyypillisin. Mieheltä en vaadi sen ihmeempiä, kunhan hän antaa minun tehdä oman työni, eikä vaadi minua heittäytymään avuttomaksi kun en sitä ole ikinä ollut. Hän saa toteuttaa omaa miehenä olemistaan miten vain, kunhan antaa minun olla omanlaisen nainen kaikessa rauhassani.
Olipa nyt kiva kuitenkin jutella. :) - Ikis..M
Toivoinkin, että et vain leimannut tätä siksi perinteiseksi naisten valitukseksi asemastaan, vaikutat turhan fiksulta tehdäksesi niin.
Mutta tässäpä se ristiriita, ei nainen yritä saavuttaa miehen asemaa. Siitä ajattelusta, että naisella ja miehellä olisi jotkin tietyt sukupuoleen sidonnaiset asemat palkan, statuksen tai ammatin suhteen pitäisi päästä eroon. Minäkin teen työtä itseäni varten, enkä tullakseni mieheksi. Varmastikin nainen voi saavuttaa haluamansa pysyen edelleen naisena. Tai näin ainakin toivon, sillä itse olen ihan kokonaan nainen vaikka urakehitys ei välttämättä olekaan se naiselle tyypillisin. Mieheltä en vaadi sen ihmeempiä, kunhan hän antaa minun tehdä oman työni, eikä vaadi minua heittäytymään avuttomaksi kun en sitä ole ikinä ollut. Hän saa toteuttaa omaa miehenä olemistaan miten vain, kunhan antaa minun olla omanlaisen nainen kaikessa rauhassani.
Olipa nyt kiva kuitenkin jutella. :)Jep, näihin tunnelmiin ja oli kiva, Pikkis sai kissivideonsa niin sulle samalla sitten etsin hauvavideon, öitä:
https://www.youtube.com/watch?v=_uQvEji9J6E
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773558
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262640Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542496- 1462351
- 672016
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3021907- 311431
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211383Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381347Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161255