Onkohan täällä vielä järjellistä seuraa?

Ihan vapaaseen keskusteluun pikkutunneille? Aihe on vapaa...

35

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SmileUnderTheSun

On 😀

• Pahoittelut, en voi auttaa.. tämä ei taida ylipäätään olla kauhean hyvä paikka järjellisen seuran etsimiseen, mihinkään vuorokauden aikaan.

• Niin, no itsekkinhän olen täällä, että edes jotain samantasoista on riittävää. :D

• tähänsekaappi kirjoitti:

Niin, no itsekkinhän olen täällä, että edes jotain samantasoista on riittävää. :D

Niin kai.. mutta miksi ihmeessä sitten olet täällä?

• SmileUnderTheSun

Niin. Eka kertaa tulin tänne, pakonomainen tarve saada vielä valvoa. Ja harmittaa

• PikkuLikka kirjoitti:

Niin kai.. mutta miksi ihmeessä sitten olet täällä?

Tjaa, a? Ehkä vaan haluan keskustella ihmisten kanssa ja oppia uusia asioita. Toisaalta mua kiinnostaa, että miksi ihmiset ei saa parisuhdetta toimimaan tai eivät pääse edes juttusille mahdollisien kanditaattien kanssa. Siis uteliaisuus ja toisaalta sellainen halu antaa uutta näkökulmaa miehille ja naisille. Olla ehkä tulkki välissä....

Riittikö vastaus? Vai oliko liian sekava? :)

• SmileUnderTheSun kirjoitti:

Niin. Eka kertaa tulin tänne, pakonomainen tarve saada vielä valvoa. Ja harmittaa

No joskus se valvottaa... Ja ehkä sulla tuo harmitus on se syy? Anonyyminä se on aika helppo puksauttaakin ulos. Ja meillä ihmisillä tuppaa olemaan jos minkäkinlaisia harmituksia. :/

Tjaa, a? Ehkä vaan haluan keskustella ihmisten kanssa ja oppia uusia asioita. Toisaalta mua kiinnostaa, että miksi ihmiset ei saa parisuhdetta toimimaan tai eivät pääse edes juttusille mahdollisien kanditaattien kanssa. Siis uteliaisuus ja toisaalta sellainen halu antaa uutta näkökulmaa miehille ja naisille. Olla ehkä tulkki välissä....

Riittikö vastaus? Vai oliko liian sekava? :)

Juu.. tämä on vaan niin outo foorumi, että kiinnostaa tietää, miksi kukakin täällä pyörii, ainakin jos henkilö vaikuttaa vähääkään täysjärkiselle. En tiedä voiko täällä oppia mitään, mutta varmuudella pääsee hämmentävien asioiden ja ajattelumallien äärelle.

• PikkuLikka kirjoitti:

Juu.. tämä on vaan niin outo foorumi, että kiinnostaa tietää, miksi kukakin täällä pyörii, ainakin jos henkilö vaikuttaa vähääkään täysjärkiselle. En tiedä voiko täällä oppia mitään, mutta varmuudella pääsee hämmentävien asioiden ja ajattelumallien äärelle.

No kyllä täällä aina jotain oppii. Ainakin sen, että jokaisella on oma puolustusmekanismi. Itsensäpuolustusmekanismi. Jotkut ovat helpompia sen näyttämään täällä, toiset taas uskaltaa olla enemmän, kuin mitä oikeassa elämässään ovat. Toiset käy päälle kuin yleiset syyttäjät ja laukovat vaan sitä samaa skeidaa mutta osa tajuaa, että ei täällä tarvia mitään puolustaa, vaan keskittyä ihan muuhun. Minusta ainakin mielenkiintoista. Keittiöekspertti on aikalailla ainakin sellainen, että se ei puolustele itseään, vaan tuo asioita raakana pöydälle. :) Naisista ois kiva löytää kanssa sellaisia. Ehkä se Nnnainen on sellainen..??? Ja erkki-täti on kans, mut en tiijä pöllikö joku sen nicin? :(

• SmileUnderTheSun

Olipas tämä hankalaa, nimimerkki pitää joka kerta säätää kommentteihin...ja matikkaakin vielä. hidasta. menen muualle

• No jos oot tietsikalla, niin kopsaat sen hiiren oikealla ja liität vaan niin joka kerta tulee sama nimimerkki automaattisesti. Mutta ihan vapaasti täällä jokainen on tai ei. :)

• matemaatikkomutikainen

matematiikkaa tarjolla, mutta ei täällä

• Miten järjelliisyys määritellään,?

• No aika hyvä kysymys? Äo-testejähän on, mutta niillä on jokaisella oma koulukuntansa... Mutta tarkoitin aloituksessa ihan, että ei ala mikään vittupillusaatanalinja täällä kirjoittelemaan. :D

No aika hyvä kysymys? Äo-testejähän on, mutta niillä on jokaisella oma koulukuntansa... Mutta tarkoitin aloituksessa ihan, että ei ala mikään vittupillusaatanalinja täällä kirjoittelemaan. :D

Noh virallisesta mensan testistä sain yön valvoneena 108 että kyllä minä pärjään😂 vaikka en taas pärjää.

Heidän sivuitaa 130 mutta se on eri asia koska virallisesti aika lyhyempi ja tehtäviä enemmän.

No aika hyvä kysymys? Äo-testejähän on, mutta niillä on jokaisella oma koulukuntansa... Mutta tarkoitin aloituksessa ihan, että ei ala mikään vittupillusaatanalinja täällä kirjoittelemaan. :D

Aika oli minun ongelmani, ei tehtävät.
        Olisin varmasti selvinnyt nopeammin jos en olisi tarkistanut joka vastausta.

• valtakunta kirjoitti:

Aika oli minun ongelmani, ei tehtävät.
        Olisin varmasti selvinnyt nopeammin jos en olisi tarkistanut joka vastausta.

No mulle joku pällitohtori sanoi 128, mutta tiedäppä noista. Hyvin tällä on pärjännyt, oli sit miten paljon vaan. :)

No mulle joku pällitohtori sanoi 128, mutta tiedäppä noista. Hyvin tällä on pärjännyt, oli sit miten paljon vaan. :)

Missä ihmeen testissä sinä oot käynyt ja miksi?
        Itse halusin saada todistusta vaan ettei älyssä vikaa mutta taito ei riitä kun tarvitsee aikaa enemmän, varsinkin itseopiskelussa ja se on todella hankalaa kun motivaatio heittää ylä- ja alamakeä.

Itselläni loppuu vaan motivaatio

• valtakunta kirjoitti:

Missä ihmeen testissä sinä oot käynyt ja miksi?
        Itse halusin saada todistusta vaan ettei älyssä vikaa mutta taito ei riitä kun tarvitsee aikaa enemmän, varsinkin itseopiskelussa ja se on todella hankalaa kun motivaatio heittää ylä- ja alamakeä.

Itselläni loppuu vaan motivaatio

Joskus kävin seksuaalisuuteeni liittyen sellaisessa älykkyysosamääräkokeessa. Halusivat kai vaan tietää, että viiraako nupissa muuten, vai onko ajatukset vaan muuten sekaisin. :D
        Ja silloin ei oikeastaan ollut mitään apua tuosta, mutta jälkeenpäin selvis sit monta asiaa. :)

Itseopiskelun motivaation löytää, kun etsii kohteen mitä elämältä haluaa. :)

Joskus kävin seksuaalisuuteeni liittyen sellaisessa älykkyysosamääräkokeessa. Halusivat kai vaan tietää, että viiraako nupissa muuten, vai onko ajatukset vaan muuten sekaisin. :D
        Ja silloin ei oikeastaan ollut mitään apua tuosta, mutta jälkeenpäin selvis sit monta asiaa. :)

Itseopiskelun motivaation löytää, kun etsii kohteen mitä elämältä haluaa. :)

Tiedän mitä haluan mutta minulla on vaikeampaa opiskelu.

• valtakunta kirjoitti:

Tiedän mitä haluan mutta minulla on vaikeampaa opiskelu.

No höh! :(

No höh! :(

Ensin kun tajuaa ettei se onnistu sitä tuntee tippuvansa ja kovaa ja korkealta. Itkien ja märehtimällä ettei kykene elättämään perhettä ja tahtoa kuolla.

Sit sitä tajuaa asioita käydä, tutkiskella menneisyyttä ja näkee ettei syy ole kokonaan minun ja sit sitä tajuaa paljon mutta ei tarpeeksi. Liian paljon opittava mutta siten yksi asia pysäyttää. Entä jos on väärässä ja pelkää taas tippuvansa kovaa ja korkealta.

Mutta kuitenkin uskoo toimivan kunhan saa opeteltua säännöllisyyttä lisäksi.
        Yksi pikku ongelma ja jää koko asia seisoo moneksi päiviksi ja väliin kuukaudeksi ja aloitan muualta.

Kesken eräisiä paljon ja ongelma on siinä että vaadin pystyväni parhaaseen että pääsen niin korkealle kuin halusin ja en tyydy vähempään.koska haaveilin niin paljon.

• valtakunta kirjoitti:

Ensin kun tajuaa ettei se onnistu sitä tuntee tippuvansa ja kovaa ja korkealta. Itkien ja märehtimällä ettei kykene elättämään perhettä ja tahtoa kuolla.

Sit sitä tajuaa asioita käydä, tutkiskella menneisyyttä ja näkee ettei syy ole kokonaan minun ja sit sitä tajuaa paljon mutta ei tarpeeksi. Liian paljon opittava mutta siten yksi asia pysäyttää. Entä jos on väärässä ja pelkää taas tippuvansa kovaa ja korkealta.

Mutta kuitenkin uskoo toimivan kunhan saa opeteltua säännöllisyyttä lisäksi.
        Yksi pikku ongelma ja jää koko asia seisoo moneksi päiviksi ja väliin kuukaudeksi ja aloitan muualta.

Kesken eräisiä paljon ja ongelma on siinä että vaadin pystyväni parhaaseen että pääsen niin korkealle kuin halusin ja en tyydy vähempään.koska haaveilin niin paljon.

Ensin tuli tavoite jota mietin monet vuodet ja sit toteutus ja nyt kun tipahti. Tavoiteesta on vaikea luopua.

ei pysty vähempää helpolla tyytyä,mutta kun en tiedä,kun en ole kokeillut kunnolla "onko minusta"

• valtakunta kirjoitti:

Ensin tuli tavoite jota mietin monet vuodet ja sit toteutus ja nyt kun tipahti. Tavoiteesta on vaikea luopua.

ei pysty vähempää helpolla tyytyä,mutta kun en tiedä,kun en ole kokeillut kunnolla "onko minusta"

Muutenkin ei ole varma, hallitsenko kaikki mahdolliset minulle tarkoitetut opiskelu tyylit

• Tolkullinenhumalassa

Totta, järkevää keskustelua.
      täällähän ei takuulla .tuttuihin törmää,mutta mukava saada
      aikaan hekeviä juttuja.
      Tähän aikaan yöstä jo pisteet ja pilkut heittelee,mutta hieno ketju ,harvinaisen siisti.

• No täytyy kyllä yhtyä sanoihisi. Monet täällä marmattaa, että täällä on vaan vihaisia ätmejä ja kiukkuisia naisia. Mutta loppujen lopuksi hekin ovat ihan kelpo ihmisiä. Elämä vaan kohtelee toisia enemmän kaltoin ja toiset sietää enemmän, toiset vähemmän sitä. Mutta ei kai se järkevyyteen vaikuta? :)

• Moi
      Olen mielenterveyspoitilas ja kännissä jallupullon juotuani. Veikkaan että mua järjellisempää seuraa täällä ei olekaan.

• erika-täti

Olen kyllä sitä mieltä, että piilottelet vahvuuksiasi.

Monta kertaa olet jäänyt kiinni trollauksesta. Mutt väliäkös sillä.

Jos joisit jallupullollisen, olisit nukkumassa etkä vinkumassa..eli olet isompi ukkeli. Taas jäit kiinni.

• erika-täti kirjoitti:

Jos joisit jallupullollisen, olisit nukkumassa etkä vinkumassa..eli olet isompi ukkeli. Taas jäit kiinni.

Kolmen tähden jallupullon juotuaan, mies tutkii muistikirjojaan.... Hectorhan lauloi näin Juodaan viinaa- biisissään. Ja siinä sanotaan, että tullaan viisaammiksi näin...että ehkä tuossa on totuudensiemen. :D

• 2020
        tähänsekaappi kirjoitti:

Kolmen tähden jallupullon juotuaan, mies tutkii muistikirjojaan.... Hectorhan lauloi näin Juodaan viinaa- biisissään. Ja siinä sanotaan, että tullaan viisaammiksi näin...että ehkä tuossa on totuudensiemen. :D

Hector on isokokoinen mies, ehkä hänen kroppansa kestääkin jallupullon. Me 165 senttiset makaamme jo sammuneina ennen kuin pullon pohja häämöttää.

• erika-täti kirjoitti:

Rappioalkoholistina toleranssini on ehkä suurempi kuin useimmilla isoilla kavereilla :)

• Oikea-runkkari

Kummalla kädellä runkkaat? Itse runkkaan tietenkin oikealla kädellä, koska mielestäni vasuri-runkkarit on ihan homoja!

• No kättä vaihtamalla monet sanoo saavansa kuten vierasta, että ehkä olet luotettava luonne. :D Ei huonoa. :)

No kättä vaihtamalla monet sanoo saavansa kuten vierasta, että ehkä olet luotettava luonne. :D Ei huonoa. :)

Niin ja kyllä oikealla teen kaikki, kirjoitan, pyyhin perseen, kättelen...mutta mikä minua harmittaa, niin vanhemmat löivät käteen leftin mailan, jolla opettelin pelaamaan...miks ne ei ostanut rightin mailaa? Ois voinut olla piirunverran kovempi veto, jos ois vahvempi käsi alhaalla... Hitsi! :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      727
      2276
    2. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      50
      2259
    3. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      127
      2189
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      128
      2118
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      54
      1756
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      241
      1643
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1361
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1309
    9. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1195
    10. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1137
    Aihe