Hyvää ystävänpäivää palstalaisille!

reppuriika

Niin kaikille teille, teillekin, jotka ehkä ette siihen sisäpiiriin minua ensimmäisinä haalisikaan.

90

837

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomessa ei ole ystävän-päivää.
      On vain jenkkiläistä lainaa.
      Epä-jumalaista näytelmää. :)

H.

• YstävällinenN

Kyllä täällä Suomessa on meitäkin joilla on Ystäviä, siksipä päivää myös voimme viettää.

• YstävällinenN kirjoitti:

Kyllä täällä Suomessa on meitäkin joilla on Ystäviä, siksipä päivää myös voimme viettää.

"YstävällinenN"

Minä en kirjoittanut ystävistä.
        Kirjoitin ystävän-päivästä.

H.

• YstävällinenN
        hunksz kirjoitti:

"YstävällinenN"

Minä en kirjoittanut ystävistä.
        Kirjoitin ystävän-päivästä.

H.

Ystävättömien on vähän vaikea sitä viettää.

• YstävällinenN kirjoitti:

Ystävättömien on vähän vaikea sitä viettää.

"YstävällinenN"

Tuo on totta.

H.

• Joo eihän meillä täällä Suomessa...miten niin...oliskohan se sitten kumminkin...herrojen puhetta ne sen kakun korjaavat...yleislakkoon ei lähdetä,...s.....na, vai ystävänpäivää...mitäs vielä ne keksii...bolseviikit....

• Kerrohan mulle nyt
      ystävä tuntematon
      miksi mainitsit sisäpiirin ja onnittelut samalla henkenvedolla ?
      Yritettäis ny vaan olla ihan ihmisiks ja kiitellään onnitteluista ja annetaan hyvän kiertää .

• ent.siivoojaparka

Miksi sinulla aina nousee niskakarvat pystyyn, jos jossain mainitaan sisäpiiri?
        Olen sen huomannut aikaisemminkin, että siinä on jotain sinulle arkaa. Miksi?

Ymmärrän kyllä hyvin, mitä reppuriikka tarkoittaa. Tuskin pelkästään sinua.
        Hän vain vaikuttaa palstalla olevan muutamille jonkunlainen vähän pelottavakin kummajainen (joittenkin mielestä ihan tänne kuulumaton) uskoaan tunnustavana uskiksena.

• ent.siivoojaparka kirjoitti:

Miksi sinulla aina nousee niskakarvat pystyyn, jos jossain mainitaan sisäpiiri?
        Olen sen huomannut aikaisemminkin, että siinä on jotain sinulle arkaa. Miksi?

Ymmärrän kyllä hyvin, mitä reppuriikka tarkoittaa. Tuskin pelkästään sinua.
        Hän vain vaikuttaa palstalla olevan muutamille jonkunlainen vähän pelottavakin kummajainen (joittenkin mielestä ihan tänne kuulumaton) uskoaan tunnustavana uskiksena.

Minä vihaan tyhmyyttä ja tahallista väärinymmärtämistä.
        Jos joku on niin umpityhmä ja harhainen että kuvittelee olevan mahdollista muorostaa tämmöselle kaikista säännöistä vapaalle porukalle sellasen rinkin joka määräilee.
        Ei mitään pakkoa kirjautua ja joka puskasta voi monella nikillä huurella ja sit joku kuvittelee et pieni porukka määrää kenen kans leikitään .
        Herätkää nyt pahvit todellisuuteen .
        Olen huomannut että mullekkin tuntuu pari kolme kirjoittajaa olevan käärmeissään mut en mä niit rinkinä pirä ,reppanoina korkeintaan .

• ent.siivoojaparka
        koti-kiusattu kirjoitti:

Jos joku on niin umpityhmä ja harhainen että kuvittelee olevan mahdollista muorostaa tämmöselle kaikista säännöistä vapaalle porukalle sellasen rinkin joka määräilee.
        Ei mitään pakkoa kirjautua ja joka puskasta voi monella nikillä huurella ja sit joku kuvittelee et pieni porukka määrää kenen kans leikitään .
        Olen huomannut että mullekkin tuntuu pari kolme kirjoittajaa olevan käärmeissään mut en mä niit rinkinä pirä ,reppanoina korkeintaan .

Juuri tuollainen toisten keskustelijoitten suora halveksiminen itseään tyhmempinä säälittävinä reppanoina haiskahtaa sellaiselta sisäpiirimäiseltä.

• ent.siivoojaparka kirjoitti:

Juuri tuollainen toisten keskustelijoitten suora halveksiminen itseään tyhmempinä säälittävinä reppanoina haiskahtaa sellaiselta sisäpiirimäiseltä.

En muuta orottanutkaan jatkahan luulottelua .

• koti-kiusattu kirjoitti:

älä sit oo tyhmä ja ymmärrä kaikkia väärin sinäkään
        niin metsä vastaa kun sinne huudetaan
        jos jotkut aloitukset ei sua kiinnosta
        älä kommentoi niihin
        koska sulla ei oo minkäänlaista huumorintajua

siivoojaparka kirjoitti lyhyesti ja ytimekkäästi asian
        mikä mullakin tuli sun kirjoituksesta mieleen
        ilman sitä siäpiiriä

ja kannattaako kuvitella jos ei oo tietoo.

• seontiina kirjoitti:

älä sit oo tyhmä ja ymmärrä kaikkia väärin sinäkään
        niin metsä vastaa kun sinne huudetaan
        jos jotkut aloitukset ei sua kiinnosta
        älä kommentoi niihin
        koska sulla ei oo minkäänlaista huumorintajua

siivoojaparka kirjoitti lyhyesti ja ytimekkäästi asian
        mikä mullakin tuli sun kirjoituksesta mieleen
        ilman sitä siäpiiriä

ja kannattaako kuvitella jos ei oo tietoo.

Kuvitteletko etta on sisapiiri olemassa .
        Pilkut ja pisteet puuttuu koneesta

• piikkiö kirjoitti:

Kuvitteletko etta on sisapiiri olemassa .
        Pilkut ja pisteet puuttuu koneesta

no en siis todellakaan kuvittele
        ja puuttuuko ne pilkut ja pisteet
        multa vai sulta koo koo ?

• seontiina kirjoitti:

no en siis todellakaan kuvittele
        ja puuttuuko ne pilkut ja pisteet
        multa vai sulta koo koo ?

Multa puuttuu, miksi maaraat etta en saa tahan aloitukseen kirjoittaa , jos aloittajan sisapiiri sana on mielestani asiaton koska sellaista ei ole olemassakaan

• piikkiö kirjoitti:

Multa puuttuu, miksi maaraat etta en saa tahan aloitukseen kirjoittaa , jos aloittajan sisapiiri sana on mielestani asiaton koska sellaista ei ole olemassakaan

en suinkaan tarkoittanu tätä ketjua enkä mitään muutakaan
        vastaus oli vaan tohon sun vihjailuus
        eikä liittyny mitenkään sisäpiiri sanaan
        kun luet sen kommettis niin varmaan ymmärrät mitä tarkoitan.

• seontiina kirjoitti:

en suinkaan tarkoittanu tätä ketjua enkä mitään muutakaan
        vastaus oli vaan tohon sun vihjailuus
        eikä liittyny mitenkään sisäpiiri sanaan
        kun luet sen kommettis niin varmaan ymmärrät mitä tarkoitan.

Mielestani kerroi ilman vihjailua mita sisapiiri sanasta ajattelen ja sen avulla vihjailevista

• piikkiö kirjoitti:

Mielestani kerroi ilman vihjailua mita sisapiiri sanasta ajattelen ja sen avulla vihjailevista

anteeks nyt kovasti
        kun puutuin asiaan joka mulle kuulu
        huoh.

• seontiina kirjoitti:

anteeks nyt kovasti
        kun puutuin asiaan joka mulle kuulu
        huoh.

Kuuluu se mullekkin ja viel isompi huakaus

• seeipelaajokapelkää
        piikkiö kirjoitti:

Kuuluu se mullekkin ja viel isompi huakaus

Vieläkö linjat käy kuumana ?

• ohhhhhohhhhh
        seeipelaajokapelkää kirjoitti:

Vieläkö linjat käy kuumana ?

Meinaatko sinne itäsuomeen ?

• Jos nyt sitten kumminkin....kun pastorikin tahtoo....ja Helsinkin herrat...
      hyvää Pyhän Valentiinin Päivää säädyille ja rahvaalle.

• Minä-valitsen-ystävät

En ole ilmoittautunut kenenkään ystäväksi millään suomi24 keskustelupalstalla. Että en ota vastaan onnitteluja.
      Facessa minulla on 9 kaveria, ystävää. Enempää ei mahdu, vaikka on siellä pyyntöjä jonossa, niitä en ole näkevinäni.

• Heikunkeikku

En ymmärrä tuota sisäpiiri-sanaa, että ja jotta ja ja siis, en osaa ottaa kantaa.
      Mutta Hyvää Ystävänpäivää kuitenkiii.
      Värkkäsin ruokaa ja nakkasin uuniin muhimaan. Tässä sen valmistumista oottelen.
      Aluksi, kun tänne palstalle tulin, niin otti oman aikansa, ennenkuin mulle kukaan vastaili. Ypösen yksin sain jotakin kommentoida ja siihen se jäi. "Eikö kukaan, KUKAAN, välitä mulle vastata", mä tuumin. Yritin kuitenkin tuppautua muiden joukkoon väen väkisin ja niinpä eräänä päivänä joku vetäskin kommentin ja ihan vaan mulle.:)
      Oli kivaa. Nyt musta jo tuntuu, että en ole kummajainen ja rupattelu sujuu.
      Kuulunkohan minä siihen sisäpiiriin. Aattele jos kuuluisin ja en tajuisi sitä.

• Heikku
        Jos mulla olis valta ja voima niinkuin on mieli niin ottasin ja sotkisin ton sisäpiiri sanan syvimpään suonsilmään ,riuulla viel painaisin syvemmälle.
        Sillä sanalla saaraan ihan varmasti kähinä aikaseksi .
        Tärkein viimeks älä eppäile et sut lukematta sivutetaan .

• Heikunkeikku
        koti-kiusattu kirjoitti:

Heikku
        Jos mulla olis valta ja voima niinkuin on mieli niin ottasin ja sotkisin ton sisäpiiri sanan syvimpään suonsilmään ,riuulla viel painaisin syvemmälle.

Olen minäkin pannut merkille, että tuo "sisäpiiri"-sana on vähä vaarallinen.
        Semmonen rutikuiva ja sytytysherkkä.
        Koska en sisäpiiristä tiedä mitään, enkä usko, että semmonen voisi olla edes mahdollista, niin tyydyn vaan sivuuttamaan semmoset kommentit, joissa aletaan urakalla sisäpiireilemään.

• koti-kiusattu kirjoitti:

Heikku

"koti-kiusattu"

Ollaan me vaan sisä-piiriä.
        Mieluummin kuin suklaa-muna-piiriä.
        Jospa kirjoittelevat sitten vähän kauniimmin meille. :)

H.

• asiaonpihvi
        hunksz kirjoitti:

"koti-kiusattu"

H.

Siinähän se sisäpiiri on. Vielä kun lisätään Ancelina joukkoon, niin kolmen kopla on valmis. Ketään muuta ei siihen piiriin kuulu. Tämä asia on toellakin tosi.

• Se-on-niin-totta

Näin on. Hunksin lahko ei pääse yli ei ali ei ympäri ei ilmasta.

• Tääonnähty

Palstaholisti vahtii rakkikoirana väy väy

• hunksz kirjoitti:

"koti-kiusattu"

H.

Sulle kelpaa jokanen tilasuus sekasorron kavattamiseksi.

• piikkiö kirjoitti:

Sulle kelpaa jokanen tilasuus sekasorron kavattamiseksi.

"piikkiö"

Lähtiköhän moitteesi nyt väärään suuntaan?

H.

• hunksz kirjoitti:

"piikkiö"

Lähtiköhän moitteesi nyt väärään suuntaan?

H.

Ei lahtenyt ,emme kuulu toistemme ihailijoihin emme ole ystavia , miksi vasymatta haluat sellaisen kuvan antaa

• piikkiö kirjoitti:

Ei lahtenyt ,emme kuulu toistemme ihailijoihin emme ole ystavia , miksi vasymatta haluat sellaisen kuvan antaa

"piikkiö"

MInä ainakin kuulun.
        Useimmiten olen kyllä sanonut toveri.
        Turusta nääs.
        Ja kun minä käytän palstalla sanaa ystävä, ei se tarkoita ihan samaa kuin livessä.

Älä kiukuttele turhaa.

H.

• hunksz kirjoitti:

"piikkiö"

MInä ainakin kuulun.
        Useimmiten olen kyllä sanonut toveri.
        Turusta nääs.
        Ja kun minä käytän palstalla sanaa ystävä, ei se tarkoita ihan samaa kuin livessä.

Älä kiukuttele turhaa.

H.

Vai Turkulaist pitkäsilla takan toveri sanota , kaveri on turus

• piikkiö kirjoitti:

Vai Turkulaist pitkäsilla takan toveri sanota , kaveri on turus

TuTo

H.

• hunksz kirjoitti:

TuTo

H.

On teilläkin hifk , eikä se koko porukka tarkot .

• piikkiö kirjoitti:

On teilläkin hifk , eikä se koko porukka tarkot .

"piikkiö"

Kerholaista/Klubilaista kuitenkin. :)
        Yhden-lista sisä-piiriä.

H.

• heheheheeeeeee

heikunkeikku ensin kertoo, millaista on olla sisäpiirin ulkopuolella. sitten pääsi sisäpiiriin. ja sitten sanoo siunatuksi lopuksi, ettei tiedä mitään sisäpiiristä :)))))))))))))))))))))))

• Hyvää.ystävänpäivää

Ystävyyttä ei liene koskaan liikaa tässä maassa. Ystävä on aina ystävä vaikka ei olekaan rakastettu. Amerikassa vietetään enemmänkin parien rakkauspäivää.
      Näillä sivuilla ei "sisäpiireistä" kannata välittää jos sellaisia on muodostunut. Sivut kuuluu jokaiselle ja Hyvää Ystävänpäivää vaan joka ikiselle myös minulta. En kuulu mihinkään "sisäpiireihin", olen vapaa sellaisista, kuin taivaan lintu.

• Pulp-fictio

Hyvää Ystävänpäivää! Kyllähän nämä erityispäivät ovat suuresti tuontijuttuja, paitsi meidän suurmiestemme ja suurnaistemme päivät jne.
        Mutta aina voidaan laulaa, että toivotaan, toivotaan, toivotaan...
        Joku kätsä vois sen tänne liittää (jonkun mielestä lällärikamaa).

• Tämä.on

Sisäänlämpivä sisäpiiri, pieni sellanen.

• Eihän me nyt j.........ta mitään ystävyyttä täällä tuputeta,mitä vaan turhaan hölistään joka ainut jumalanpäivä vuodesta vuoteen samojen ihmisten kanssa, aiheesta kuin aiheesta, vaihtaen mielipiteitä, esittäen omia näkökantoja, vaihdellen kuulumisia....ei täällä mitään sisäpiirejä ole koskaan ollutkaan kunhan vainjotkut jotka tuntevat toisensa paremmin kun on aina ollut sama nikki ja jopa valokuvakin profiilissa niin tunteehan sitä nyt jotain yhteisöllisyyttä heidän kanssaan. Ne jotka ovat valinneet olla puskahuutelijoita ja eivät halua kuulua mihinkään yhteisöön.....
      Joskus aikanaa kun tänne rekisteröitiin käyttäjätili niin kysyttiin mitä täältä haettiin....verkostoituminen oli yksi vaihtoehto. Elikkä hanskat naulaannyt. Ollan tai ei olla ystäviä, skitsamma, mutta ollaannyt kuitenkin ihmisiä toisillemme.

• Hyvää ystävänpäivää Paloma❤

• korppis kirjoitti:

Hyvää ystävänpäivää Paloma❤

kiitos samoin <3

• en-ihmettele-mutta

kumman yhtä aikaa nuo korppu ja pallomahakin ilmaantuvat palstalle. kellon ajat aika liki.

• en-ihmettele-mutta kirjoitti:

kumman yhtä aikaa nuo korppu ja pallomahakin ilmaantuvat palstalle. kellon ajat aika liki.

Siinä sinulle pään vaivaa. Kerro kun saat selville 😅

Facessa meillä on jokatapauksessa erilaiset elämät. Minulla korvessa ja Palomalla Daalajoen mutkassa.

• korppis kirjoitti:

Siinä sinulle pään vaivaa. Kerro kun saat selville 😅

Facessa meillä on jokatapauksessa erilaiset elämät. Minulla korvessa ja Palomalla Daalajoen mutkassa.

Ps. Ruotsissa on muistaakseni kello tunnin aikaisemmassa kuin Suomessa.

• Pitää paikkansa. Kun kello on 15:55 täällä olen päivätorkuilla Veikko Sinisalon ja Pentinkulmalaisten kaa,

• suvenelli1

Hyvää Ystävänpäivää jokaiselle tahollaan. Jos/kun jollain ystävä palstalla on niin olkoon sisäpiirissä tai ulkopiirissä. Ihan sama. Kohta alkaa kuitenkin polttopallo ja piiristä pudotetaan palaneet ;)

• Himmelsauge

Rohkene toivotella mitään, luen vaan miten parempi väki kiittelee ja toivottelee toisilleen hyviä aikoja...

• ihmettelijäjä

Miksi uskovaisenkin pitää olla katkera???

• Ei kai tuossa mitään katkeraa ollut?? Eipäs luulotella taas.

• kuinkirottuakansaa

uskovaiset kaikissa kuppikunnissa ovat yksiä perkeleitä. aatehengeltään samaa isis järjestöä.

• Mulle Ystävänpäivä on enemmän sydänystävän sellainen, ruåtsiksi Alla Hjärtans dag. Sellaiseksi se kai on alunperin tarkoitettukin, suomalaisten käännös on antanut vapautta tulkita se erilaiseksi, kaiken kattavaksi.

En siis toivottele.

• suvenelli1

Voihan sitä toivottaa, ihan samallalailla kuin "hyvää päivänjatkoa". En minullakaan ole täällä sellaista ystävää,tuttuja nikkeja ja vähemmän tuttuja vain :)

• suvenelli1 kirjoitti:

Voihan sitä toivottaa, ihan samallalailla kuin "hyvää päivänjatkoa". En minullakaan ole täällä sellaista ystävää,tuttuja nikkeja ja vähemmän tuttuja vain :)

Oikein hyvää päivää kaikille palstalaisille :) Kyl mää siihen taivun! Mutta juurilleni olen uskollinen, niiden ansiosta olen kuka olen. Mulle tämä on kulttuurijuttu.

• Heikunkeikku
        suvenelli1 kirjoitti:

Minä kans ajattelen niin, että voi toivottaa Ystävänpäivää, kuten sanoit, kuin "hyvää päivänjatkoa.
        Ei minullakaan ole palstalla ketään ystävää sanan varsinaisessa merkityksessä.
        Minusta sydän-ystävä ja muut oikein läheiset ystävät asettuvat "jokainen-päivä-on ystävänpäivä"-nimikkeen alle.
        Minä toivotin ystävänpäivää jokaiselle heidän omine ystävineen-päivineen, joihin minä en kuulu.
        Hmmm... osasinkohan nyt selittää ymmärrettävästi. Vähä on hytinä, että huononlaisesti sanani järjestelin.

• Heikunkeikku kirjoitti:

Minä kans ajattelen niin, että voi toivottaa Ystävänpäivää, kuten sanoit, kuin "hyvää päivänjatkoa.
        Ei minullakaan ole palstalla ketään ystävää sanan varsinaisessa merkityksessä.
        Minusta sydän-ystävä ja muut oikein läheiset ystävät asettuvat "jokainen-päivä-on ystävänpäivä"-nimikkeen alle.
        Minä toivotin ystävänpäivää jokaiselle heidän omine ystävineen-päivineen, joihin minä en kuulu.
        Hmmm... osasinkohan nyt selittää ymmärrettävästi. Vähä on hytinä, että huononlaisesti sanani järjestelin.

"Heikunkeikku"

Sydäntäni lämmitti lukiessani tuolla toisaalla kuvaustasi miten sait ensimmäisen kommenttisi palstalla.
        Minä kun se antaja olin.
        Saattoi ehkä olla jokunen höpötys, mutta minä olin eka aito :)
        Kouristakoon syöntäsi taas.

H.

• Heikunkeikku
        hunksz kirjoitti:

"Heikunkeikku"

Sydäntäni lämmitti lukiessani tuolla toisaalla kuvaustasi miten sait ensimmäisen kommenttisi palstalla.
        Minä kun se antaja olin.
        Saattoi ehkä olla jokunen höpötys, mutta minä olin eka aito :)
        Kouristakoon syöntäsi taas.

H.

Tokko nyt muistaisit, että juuri Sinä olit ensimmäinen kommentoija.
        Minä en nimittäin muista, mutta jos se olit sinä, niin syäntäni ei kouraise ainakaan negatiivisessa mielessä.
        Voihan olla, että ensimmäisen minulle vastannut sai nypättyä lankakerästä narun auki ja muutkin sitten alkoivat pikkuhiljaa vastailemaan minulle.
        Kiitän, jos se eka olit sinä.
        Et varmaan kuunaan olisi arvannut, minkä Rrrriesan musta saat.
        Viittaan joihinkin sinulle antamiini lausahduksiin. Mitä en toki kadu.
        Jos jotakin katuisin, niin ehkä sitä, että enemmänkin olisin voinut tuohtumisia tuohduttaa kirjoituksiesi johdosta. :)

• Heikulle ja Suvenellille vielä, saatte mun puolesta toivottaa ja viettää miten vaan, ei haittaa mua. Lähinnä kirjoitin siksi oman jutun, ettei täällä ihmeteltäis että mitä ihmettä se hmp.f nyt ylpeilee kun ei osallistu ystävyys-juttuihin :)

• mimmimum-..mi

HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ....Kaikille...Ystävänpäivä on tullut meille -80 luvulla...eli on paljon ihmisiä joille se on ollut jokavuotinen tapahtuma....eihän me nyt dropata kenenkään ystävänpäivän tunnelmaa... se tuo vaihtelua niinkuin muutkin teema päivät....Pienet lapset päiväkodeissa innoissaan sydämistä....kouluissa samoin...ja vaikka vanhainkodin ystäväjuhlassa lauluin ...askarteluin...ei näitä liikaa ole...

• mimmimum-..mi

mistä sanasta et saanut selvää...kysy niin voin auttaa.

• edellinen

Välimerkkien hallitseminen...

"Teemapäivä"

• mimmimum-..mi
        edellinen kirjoitti:

Välimerkkien hallitseminen...

"Teemapäivä"

Kai siitäkin silti selvän sait....joskus vaan menee yhteen vaikka ei pitäisi ja joskus lähtee erikseen....ei ole nokon nuukaa....mutta hyvä että huomauttelet.

• mimmimum-..mi

Laitan sinulle vielä ystävänpäivän runon....

Ei kaivata lausetta monta,
        ei tarvitse selittää.
        Kun viestiä sanatonta
        jo ystävä ymmärtää.

Ei ystävyys suuria vaadi
        vain ikkunan avoimen,
        ei suunnitelmia laadi,
        vaan odottaa kuunnellen.

Se mikä on aitoa meissä,
        se ainoa voimaan jää,
        ja hauraissa, särkyneissä
        on ystävyys väkevää.

Anna-Mari Kaskinen

• Mimmi mummille
        Jos puuttuu kyky oikein kirjottaa nii ei se merkitte tunnotonta luonnetta .

• piikkiö kirjoitti:

Mimmi mummille
        Jos puuttuu kyky oikein kirjottaa nii ei se merkitte tunnotonta luonnetta .

"piikkiö"

Oliko sinulla erityinen tarkoitus kommentoida mimmille siten että sait nimmarini mukaan?
        Mimmimummi kirjoittaa AINA oikein.

H.

• hunksz kirjoitti:

"piikkiö"

Oliko sinulla erityinen tarkoitus kommentoida mimmille siten että sait nimmarini mukaan?
        Mimmimummi kirjoittaa AINA oikein.

H.

Oletko mustis , mimmille huomautettiin oikein kirjoituksesta ja olen itse sivistymaton virheentekija ,siita tunsin tarvetta kirjoitukseeni

• piikkiö kirjoitti:

Oletko mustis , mimmille huomautettiin oikein kirjoituksesta ja olen itse sivistymaton virheentekija ,siita tunsin tarvetta kirjoitukseeni

"piikkiö"

Jaa, minäkö mustis!?:)
        Hi, hi.,..
        Mimmi on aikuinen ihminen, hän tekee valintansa, en minä.
        Mutta, miksi kommentoit kommentilla jossa on nimmarini?

H.

• hunksz kirjoitti:

"piikkiö"

Jaa, minäkö mustis!?:)
        Hi, hi.,..
        Mimmi on aikuinen ihminen, hän tekee valintansa, en minä.
        Mutta, miksi kommentoit kommentilla jossa on nimmarini?

H.

Jaahas ,sita on taas semmonen ala turhaan mainitte jumalan nimee kausi menos.
        Olisko se kirjotus antanu ikaankuin moitteen mimmille

• piikkiö kirjoitti:

Jaahas ,sita on taas semmonen ala turhaan mainitte jumalan nimee kausi menos.
        Olisko se kirjotus antanu ikaankuin moitteen mimmille

"piikkiö"

Satiiria toveri, satiiria.
        Miten MINÄ voisin moittia tosissani kir.vir!
        Älä nyt hulluja kirjoita.
        Ja se "moite" oli ihan jokaiselle.
        Tasa-Puolisesti.

H.

• mimmimum-..mi

Olenhan sen huomannut että minulla on "ystävä" ....joka iskee hampaansa nilkkaani ....aina joskus....ja häntä ärsyttää tapani kirjoittaa..
        Kirjoitusvirheitä tulee varmaan itsekullekin .....kyllä niistä aina selvän saa ....eikä edes tarvitsisi korjatakaan aina....ellei sitten sen sanan merkitys muutu olennaisesti....esim. kun pitäisi kirjoittaa kukka...niin tuleekin kakka....

• ent.siivoojaparka

Minulla ei tällä palstalla ole ketään, jota voisin ystäväkseni tituleerata.
      Ystävä on minulle sellainen paljon enemmän ja tärkein edellytys ystävyydelle on se, että tuntee sen ystävän hyvin ja henkilökohtaisesti livessä.

Siispä lyhyesti: Päivää, että päsähtää.

• ffföööö

Tuskin niitä ystävätarjokkaita montaa sinulle olisikaan palstalla. Niin paljon olet riitaa haastanut ja ilkeästi kirjoitellut.

• ent.siivoojaparka
        ffföööö kirjoitti:

Tuskin niitä ystävätarjokkaita montaa sinulle olisikaan palstalla. Niin paljon olet riitaa haastanut ja ilkeästi kirjoitellut.

Hih-hih-hiii!
        Se minulle ystävän paras tuntomerkki ja vaatimus on aina ollutkin, että hän kestää minua joka olosuhteissa. Muut älköön edes vaivautuko tyrkyttämään itseään ystäväkseni.
        Joskus tuntunut pikkusenkin hankalalta, jos joku on sanonut minun olevan hänen paras ystävänsä. Tehnyt mieli kiemurrella vaikka miten päin, kun en itse ole tuntenut olevani hänen ystävänsä ollenkaan, millään muotoa.
        Sitten on vähän helpottanut, kun on huomannut hänen sanovan niin pelkästään siksi, että on tarvinnut rahaa lainaksi.

• Siilimuorikka3

En minäkään täällä ketään niin hyvin tunne että ystäväntittelin saisi. Mut nauttikaa te kaikki muut palstaystävistänne. Ystävä ei tule ystäväksi kutsumalla vaan luonnostaan, jos molemmat tuntevat samoin. Yksin ei voi olla ystävä, paitsi itsensä :D.

• Siilimuorikka3
        ffföööö kirjoitti:

No onneksi sinä olet aina ystävällinen ja kirjoitat tunnistettavalla nikillä ;).

• pyrtti

Suomen Oddasatissa joku sanoi hyvin, että ystävänpäiviä on 360. Ei nyt ainakaan tänään syytellä muita, mieluummin ei muinakaan päivinä.
      Oikein hyvää Ystävänpäivää !

• eppu2

Hyvää ystävänpäivää kaikille. Sitä voi toki toivottaa, vaikkei sydänystävä olisikaan.
      Miten näin myrkyllisiä kommentteja, onko kevätväsymystä ilmassa.

• Moikka eppu
        Palstal on otsonointi menossa ,ilma putsaantuu ku tapellaan ,hyvaa ystavanpaivaa

• eppu2
        piikkiö kirjoitti:

Moikka eppu
        Palstal on otsonointi menossa ,ilma putsaantuu ku tapellaan ,hyvaa ystavanpaivaa

Kiitos.
        No onhan tässä kohtsilleen tiedossa linnunlaulua ja kevätkukkien tuoksua, että eiköhän se siitä.

• Kiitos samoin reppuriikka. Hyvää ystävänpäivää kaikille muillekin.

• Että tällainen ystävällinen päivä täällä tänään.

Hyvää loppupäivää.

• Tämmönehän tämä ,ei mittä uut aurinko alla ,tulis vaan se seesteinen vanhuus ja päästäis huilamaan.
        Hyvää ystävänpäivää .

• piikkiö kirjoitti:

Tämmönehän tämä ,ei mittä uut aurinko alla ,tulis vaan se seesteinen vanhuus ja päästäis huilamaan.
        Hyvää ystävänpäivää .

Kiitos, hyvää ystävänpäivää sinulle.

Piiri pieni pyörii, mihin lie kuulutaan, mutta ainakin kehä kolmosen ulkopuolisiin.
        Ja vaikka en AINA kirjoitakaan oikein, niin mitäpä tuo haittaa.
        Tärkeintä että jotkut sen tekevät.

Tänään oli hyvä päivä, sain miehen mukaan monen tunnin lenkille, tultiin jäätä myöten kotiin.
        Ohimennen vietiin ystävälle tuoreita sämpylöitä, kiitoksena, kun ajeli moottorikelkallaan hyvät hiihtoladut järvelle ja pelloille.

• Ancelina kirjoitti:

Kiitos, hyvää ystävänpäivää sinulle.

Piiri pieni pyörii, mihin lie kuulutaan, mutta ainakin kehä kolmosen ulkopuolisiin.
        Ja vaikka en AINA kirjoitakaan oikein, niin mitäpä tuo haittaa.
        Tärkeintä että jotkut sen tekevät.

Tänään oli hyvä päivä, sain miehen mukaan monen tunnin lenkille, tultiin jäätä myöten kotiin.
        Ohimennen vietiin ystävälle tuoreita sämpylöitä, kiitoksena, kun ajeli moottorikelkallaan hyvät hiihtoladut järvelle ja pelloille.

Toisinaan malttaa olla hiljaa toisinaan ei
        Sulla oli hyvä päivä ja itekkin uskaltauruin pitkästä aikaa lenkille ,aurinko helli tallustelijaa.

• henrjii
    • reppuriika

Juuri sitä minä tarkoitin, että jokaisella on se tai toivottavasti on se pieni ystävien joukko, joiden kanssa kokee sielunsympatiaa ja heimolaisuutta. Olen avoin ja sanon asiat suoraan niin kuin sisimmässäni koen ja tiedän että tämän vuoksi eivät kaikki koe sillä tavalla sydämen sympatiaa kanssani ja tuskin tahtoisivat siihen lähipiiriin, jos meillä olisi mahdollisuus ihan livenä kaveerata. Eikös se näin ole. Työpaikoilla pitää tehdä hommat sovussa ja tulla toimeen ja juttuun vaikka ei jakaisin samaa maailmankuvaa, uskonnollista vakaumusta ja olisi persoonaltaan samanlainen, mutta ei sitten kaikkien kanssa halua enää viettää aikaa vapaa-ajoilla ja kaveerata.

Minulla on ollut joskus työparina kiihkoateisti, mutta tulimme töissä ihmeen hyvin toimeen. Joskus heitimme jopa läppää toistemme vakaumuksesta: Sinä istut sitten pilven päällä, harppu sylissä ja katselet tätä kurjaa maailman meno, minulle sanottiin. Minä taas leukailin, että kannattaa sitä valvoa öitä, rakentaa taloja ja mantuja, kun päämääränä siintää tuolla särkällä kaiken peittävä ja unohtava sorakuoppa.

Vaikka ei olla ihan läheisiä ja tällaisia anonyymejä, niin tunnemehan toisiamme jossain määrin enemmän kuin monivuotisen työkaverin tai naapurin. Paljastamme täällä paljon asioita sisimmästämme, joita emme ikinä ehkä jakaisi niiden kanssa, jotka tunnemme kasvotusten, nimeltä ja ulkoisesti. Olisiko sittenkään varaa sanoa asioita aina ihan niin suoraan kuin teemme tällä palstalla, jos olisimme tuttuja fyysisesti.
      Aika suora ja avoin olen arkioloissani ja varsinkaan en piilottele vakaumustani, joitain asioita ole helpompi puhua tuntemattomille.
      En koe suorannaista antipatiaa ketään palstalaista kohtaan ja jokaisella on oikeus omaan rehelliseen mielipiteeseensä.
      Kaikesta huolimatta voin toivottaa edelleenkin kaikkea hyvää ja ystävänpäivää tuleviakin päiviä varten. Eipä se ole minulta pois vaikka joku ei sitä tahtonen sitten vastaan ottaa.

• Pistin pienen kommentin tuonne samaa aihetta sivuavaan toiseen ketjuun kun sen ekana hokasin. Mutta että vielä tällaisenkin olette saaneet aikasiksi!!! ;-D)

Toki vielä tähänkin ketjuun: Iloista Ystävänpäivän jatkoa vaan!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      178
      3781
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2720
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      61
      2584
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      147
      2379
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      2056
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      315
      1944
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1441
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      21
      1403
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      38
      1377
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1275
    Aihe