Onko teillä mielitaiteilijaa, soittajaa, laulajaa, ryhmää, taiteilijaa tai muutaesiintyjää?
Kerro se muillekin.
Mielikki tai Suosikki
9
371
Vastaukset
- kylmätotuus
Onhan toki.
Lasisuunnittelija Heikki Orvola, kitaristi Mark Knopfler. laulaja Jari Sillanpää, stand up-koomikko Sami Hedberg ja tietenkin Vesku Loiri.
Nämä tulivat ensimmäisinä mieleeni. - Nanny.S
Juha Tapio on hyvä, pidän myös Tuure Kilpeläisen musiikista.
Paljon kaunista ja kiehtovaa taidetta, vaikea nimetä.- Bengalitikku
Prokofjevin Romeo ja Julia -baletin musiikki.
Madame Butterfyn aaria esim. Maria Kallas laulamana.
Warum.
Solveigin laulu/Grieg.
Jazzia. Melkein mitä vaan, koska tuntemukseni on vaatimaton, joten en osaa olla valikoiva.
Haluaisin kovasti oppia kuuntelemaan nykyklassista kuten Kaija Saariahoa ja Magnus Lindbergiä.
Olen aika moniruokainen musiikin suhteen, mutta nuo tulivat mieleen.
Aipas, niin. Julio. - NimiErkki
Bengalitikku kirjoitti:
Prokofjevin Romeo ja Julia -baletin musiikki.
Madame Butterfyn aaria esim. Maria Kallas laulamana.
Warum.
Solveigin laulu/Grieg.
Jazzia. Melkein mitä vaan, koska tuntemukseni on vaatimaton, joten en osaa olla valikoiva.
Haluaisin kovasti oppia kuuntelemaan nykyklassista kuten Kaija Saariahoa ja Magnus Lindbergiä.
Olen aika moniruokainen musiikin suhteen, mutta nuo tulivat mieleen.
Aipas, niin. Julio.Minun äitini ehdoton suosikki oli Miliza Korjuksen esittämä Warum. Ymmärsin laulun kauneuden myöhemmin.
- ö-Öö
Joo
Jari Sillanpää ja Andy McCoy.
Täysin paska aloitus.
=DW= jokaisella laulajalla on joku hyvä biisi
en oikeen fanita ketään erikseen
mutta tykkään kappaleista joissa on tarina
eikä turhan paljoo kertsejä
kaija koo arttu Wiskari tuure kilpeläinen
suosikki taiteilija on tosta viereisestä kunnasta
hänen taulujaan olen ostanut muutaman.Marta Gómez
Viimeisin mitä kävin kuuntelemassa viikonloppuna FORK Viva La Vida
Kylmät väreet hiipi selkäpiitä pitkin.
https://www.youtube.com/watch?v=ucF70FwjHP4Niitähän löytyy lähes loputtomasti aina klassisen musiikin säveltäjistä ihan death metalliin asti.
Mutta mainitsen nyt yhden, Christel Martina Sundberg, suomalainen muusikko, joka säveltää, sanoittaa, sovittaa ja tuottaa itse oman musiikkinsa. Pidän hänen persoonallisesta soundistaan ja laulutavastaan sekä arvostan moniosaamistaan. Odottelen vain häneltä uutta musiikkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7272316Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?502269- 1302255
- 1352160
- 551782
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2411643- 311371
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201309Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161205Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381147