Kumma kun tässä iässä jo niin aekasin on mäntävä muata. Yheksältä tavallisesti kupsahtaa, lukkoo kirjoo jos lukkoo tae ee sitäkää.
Onko keellää samanlaesta ? 60-70 iässä, lopummalla siellä.
Miten työ muut ?
30
458
Vastaukset
- Bengalitikku
No ei ol. Tänäänkin vaikka sain raittiinilman myrkytyksen pihahommeleissa ja saunaa päälle, niin kyllä puoliyöhön kukun.
Ilmeisesti sinä kukut aamulla.
Nämä kolme päivää ovat olleet aivan fantttastisia: saada olla kepeämmissä vaatteissa tuntitolkulla ulkona.- Kevyttäkenttäkudetta
Kuinka kevyissä vaatteissa?
Tarkka selonteko tähän:
1.
2.
3.
Avaajan ihmettelyyn kuka nyt keskellä päivää menee nukkumaan, kuten 21.00 tai jotakin.
Itse olen noussut liian varhain eli seitsemän pintaan, ollut duunihommissa, tehnyt kotihommiakin, saunonut, vilkaissut hieman telkkaria (siellä oli Lätkääkin aamulla eli klo 17 jälkeen) ja pyörinyt koneella ja juonut kahviakin.
Tässä vaan piristyy ja piristyy.
- Nuku.jos.nukuttaa
Hyvä kun nukuttaa. Minulla ei meinaa uni tulla millään. Aamulla vähän väsyttää, mutta joskus eikun menoks, ja joskus ei jaksa muuta kun maata ja katsoa tv:tä. Jos muuten elämäsi ok, niin hyvä niin.
Olen tullut vanhaksi, nukun päiväunet, menen nukkumaan aikaisin ja herään jo jopa puoli neljä aamuyöstä kahvin keittoon. Enkä todellakaan kärsi heräämisestä aikaisin, vaan nautin hiljaisuudesta, lintujen äänistä, kahvin tuoksusta, kodin rauhasta ja kaikista niistä hyvistä asioista, joita elämässä on
Puoleen yöhön kukun ja muate sen mukkaaan mään.
Tänä aamuna heräsin aikaisin ja pikkulinnut pitivät ulkona uskomatonta aamukonserttia.
Aattelin, että nyt äänitän sen konsertin ja ilahutan vierasmualaisia.
Äänitys alkoi hienosti vaan eihän mitä jo kohta aamukone Helsinkiin pörräsi taivaalla ja
se konsertti kuivui kokoon.
Taidan joku aamu kokeilla uudelleen, jospa silloin kuuluisi muutakin kuin vain aamuhengitystäni.- tajusin.liian.myöhään
Sabotoin juuri äsken tyhmyyksissäni aikaisen nukkumaanmenon. Nimittäin tein banaanista ja kiivistä napostelut ja lisäsin pikkasen hunajaa joukkoon. Taisi tulla turha energiapiikki.
- tajusin.liian.myöhään
Eipäs mennytkään sabotaasin puolelle. Hyvän nukahdin yhdentoista pintaan ja heräsin puolseiskalta.
Täällä on 8 heti aamusta, joten tulleepi ihana kesäinen päivä.
- Heikunkeikku
Viime yönä en kertakaikkisesti malttanut pistää kirjaa pois, vaan luin ja luin ja vaikka keho/silmät/tietous ilmoitti mulle, että hei nyt on aika ruveta nukkumaan.
Viis veisasin siitä ja ylitin nukkumaanmenoajan. Ja jos ylitän, niin sitten voisin valvoa vaikka koko yön.
Koska aamulla piti lähteä aikaisin liikkeelle, pakotin sammuttamaan lukuvalon viis yli puoli kolme.
Hetken jouduin piehtaroimaan, mutta nukahdin sitten.
Yhdeksältä en ilikiä mennä maata. Ei sovi mun tyyliin:)
Tänään, jahka pääsisin palstalta pois, kuuntelen kuulokkeilla musiikkia. Toin kuulokkeet toisesta kodistani tänne väliaikaiseen kotiini. Nyt kelepaa.
Aamulla herään, kun herään.
Minulla on sitten alkanut kesäloma, että tämän täten tiedoksi tällään.
-Haloo, ketä kiinnostaa?
-Ei mua ainakaan.
-Eikä mua.
No ei sit. Höh.- Milloinmitenkinluovia
Kesäloma? Viides viidettä kaheksantoista? Kesäloma?
Varhainpa lomailet. No, sitä joutaa sitten valvomaankin juhannukseen saakka.
Pikinit ja voiteet esille. Suojakerroin yks tai kaks kolmitahtisävelin.
Itsellä on jaksottamista, kun pitäisi olla eläkkeellä, mutta tulee käytyä töissäkin ja mikä ajasta on sitten vapaalla oloa, mikä eläkkeellä oloa, kun ihan virallisesti pidän myös lomaa..?
Tälle vuodelle olen päättänyt, että juhannuksena pidän kesälomaa koska niistä päivistä saan rahaakin. - Heikunkeikku
Milloinmitenkinluovia kirjoitti:
Kesäloma? Viides viidettä kaheksantoista? Kesäloma?
Varhainpa lomailet. No, sitä joutaa sitten valvomaankin juhannukseen saakka.
Pikinit ja voiteet esille. Suojakerroin yks tai kaks kolmitahtisävelin.
Itsellä on jaksottamista, kun pitäisi olla eläkkeellä, mutta tulee käytyä töissäkin ja mikä ajasta on sitten vapaalla oloa, mikä eläkkeellä oloa, kun ihan virallisesti pidän myös lomaa..?
Tälle vuodelle olen päättänyt, että juhannuksena pidän kesälomaa koska niistä päivistä saan rahaakin."kun pitäisi olla eläkkeellä" hauskaa:) Olet kait innokas työmyyrä.
Mulla on lomaa koko kesä. Se on hyvä etuus mun työssä. Jopa hävettävää.
Olet päättänyt, että Juhannuksena pidät kesälomaa koska niistä päivistä saat rahaa.
Ehkä kirjoitit väärin vahingossa. Siis ET pidä kesälomaa, koska saat niistä päivistä rahaakin.
Joo, mäkin varmaan hyödyntäisin tuon juhannuksen, jos niiksi päiviksi ei olisi mitään erikoista. - protesti
Heikunkeikku kirjoitti:
"kun pitäisi olla eläkkeellä" hauskaa:) Olet kait innokas työmyyrä.
Mulla on lomaa koko kesä. Se on hyvä etuus mun työssä. Jopa hävettävää.
Olet päättänyt, että Juhannuksena pidät kesälomaa koska niistä päivistä saat rahaa.
Ehkä kirjoitit väärin vahingossa. Siis ET pidä kesälomaa, koska saat niistä päivistä rahaakin.
Joo, mäkin varmaan hyödyntäisin tuon juhannuksen, jos niiksi päiviksi ei olisi mitään erikoista.maksetaanko sulle palkkaa koko kesältä?
- suvenkorento123
Oikein ihanaa kesää sulle, olkoot lomaa, tai mitä tahansa!
- Kahvit.klo.10
Huomenta huomenta huomenta!
Jokos ne ysin nukkujat alkaa heräillä aamukahveelle?
Itse vasta petaan sänkyä nukkumiseen. Äsken vaihdoin lakanat ja tyynyliinan, voi nukahtaa raikkaaseen.Huomenta, ei näin ihanassa aamuvalossa raaski nukkua, vaikka nukuttaisi.
Tässä välissä kun puuro hautuu ja kahvi kiehuu on hyvä hetki piipahtaa ensi kerran koneella ja samalla täälläkin.
Pian passuu ja palvelu alkaa... sitten vain nopsaa jalkaa,..
ikkuna auki ja ihana raikas sunnuntaiaamun hiljaisuus ja lintujen vielä ihanampi konsertti...- Titityyy
Kerrostaloon ei lintujen laulu kuulu, mökillä varhainen aamu myös ilta on otollista mut ainahan tietsikan kautta kuunnella milloin huvittaa.
- Kahvit.klo.10
maissii kirjoitti:
Huomenta, ei näin ihanassa aamuvalossa raaski nukkua, vaikka nukuttaisi.
Tässä välissä kun puuro hautuu ja kahvi kiehuu on hyvä hetki piipahtaa ensi kerran koneella ja samalla täälläkin.
Pian passuu ja palvelu alkaa... sitten vain nopsaa jalkaa,..
ikkuna auki ja ihana raikas sunnuntaiaamun hiljaisuus ja lintujen vielä ihanampi konsertti...Heräsinkin etuajassa omin päin. Joten kahvitkin piipahti kitaan 9 jälkeen.
Ei sitä vanhana raaski nukkua ylitöiksi, menee elämä hukkaan.
Komeastihan tuo päivä pälättää kun rullaverhon nostin.
Lämmöt ei lie liian ylhäällä.
Kello 10 voi hörpätä santsikupillisen.
- otasiitanyselvaa
no kun nukuttaa niin hyvin,,,jopa 10tuntia ,,lyhyet iltapaivatorkut 2tuntia mukaanlukien... olisikohan ze-ze karpanen rokottanut?
vai onko taa harjoittelua sita pitempaa 'nukkumista' varten..ettei sitten paikat puudu..
tai sitten se 3s vaihtoehto,,etta vanhuus on iskenyt laiskamatoineen..
kallistuisin omassa diagnoosiissa tuohon jalkimmaiseen.. se riippuu vähän päivästä
jos on aamulla seitsemään töihinmeno on herättävä ennen puolta viittä
rupeen illalla nukkumaan kahdeksalta
ja taas työpäivän jälkeen rupeen nukkuun kahdeksalta
tällä hetkellä oikeestaan vaan lauantai iltana valvon yhteentoista
niinkun eilenkin ja heräsin tossa puoli kahdeksan aikaan
päiväunia nukun hyvin harvoin
mutta jos töitä tulee painettua kahdeksan tuntia tauotta
vesipullon voimin ja sen jälkeen ajelee kotiin
reilun tunnin verran niin saattaa olla että sen rupeaman jälkeen
vedän parintunnin päikkärit se kyllä vaikuttaa jo sit yöunen laatuun.- henrjii
Tauotta vesipullon voimalla, kai sää nyt sentään lakisääteiset pidät.
Kova oot jos otsasta koittaa, jos noin teet. Palkkaisin heti
jos olisi töitä tarjota, ja vesi olisi talon puolesta henrjii kirjoitti:
Tauotta vesipullon voimalla, kai sää nyt sentään lakisääteiset pidät.
Kova oot jos otsasta koittaa, jos noin teet. Palkkaisin heti
jos olisi töitä tarjota, ja vesi olisi talon puolestano en osaa vieläkään oikeen pitää niitä lakisääteisiä
varsinkin kun se kuus tuntia hutkahtaa huomaamatta
ja aina kun kattoo kahvihuoneeseen siellä on joku
ja kaks ei sais samaan aikaan olla kun meitä ei oo kovin paljoo
ja aamulla kun syö tarpeeks niin ei päivällä tartte syödä
enkä mää juo kahvia päivällä enkä polta tupakkaa
niin ei niitäkään taukoja tarvii.
Illalla taas nukuttaa, kun viideltä herätettiin palvelemaan.
Päivän kun juoksee jalkapallon ja lapsen perässä, leikkii lentokoneitten kilpalennätystä ja piilosilla oloa, niin paukut on päivän päättyessä melkoisen vähissä.
Tänään kaverin mökille grillaamaan ja kanootilla meloskelemaan, sekin taito vielä opetelteva vanhan ihmisen.
Kyllä olisi suppilaudan kanssa pelleily riittänyt.Oletkos avannut elämyspuiston, Ancie ? Ja siellä työtä vuorotta ?
Mutta hyvän unen erilaiset palvelutehtävät kyllä antavat minullekin.
Ilman niitä yöunet rajoittuvat 5-6 tuntiin. Joskus niitä voi täydentää päivällä tai ottaa pieniä torkkuja telkkarin ääressä illalla..))demeter1 kirjoitti:
Oletkos avannut elämyspuiston, Ancie ? Ja siellä työtä vuorotta ?
Mutta hyvän unen erilaiset palvelutehtävät kyllä antavat minullekin.
Ilman niitä yöunet rajoittuvat 5-6 tuntiin. Joskus niitä voi täydentää päivällä tai ottaa pieniä torkkuja telkkarin ääressä illalla..))Elämyspuistoa todellakin muistuttaa, mutta viikon kestää vaikka nukkumatta.
5-6 tuntia on yleensä jo hyvä uniaika minullakin, jos sen keskeytyksettä saa vetää.
Enemmän tästä saa, mitä itse antaa ja minua pyydettiin jo muuttamaan Helsinkiin :)
Eilen heiteltiin myös kiviä jokeen ja katsottiin mitä kuvioita pyörteet muistuttivat, oli palloa, sydäntä ja kukkaa.Ancie kirjoitti:
Elämyspuistoa todellakin muistuttaa, mutta viikon kestää vaikka nukkumatta.
5-6 tuntia on yleensä jo hyvä uniaika minullakin, jos sen keskeytyksettä saa vetää.
Enemmän tästä saa, mitä itse antaa ja minua pyydettiin jo muuttamaan Helsinkiin :)
Eilen heiteltiin myös kiviä jokeen ja katsottiin mitä kuvioita pyörteet muistuttivat, oli palloa, sydäntä ja kukkaa.Kuulosta ihanalta. Olla suosittu ja nousta lapsen tasolle..))
demeter1 kirjoitti:
Kuulosta ihanalta. Olla suosittu ja nousta lapsen tasolle..))
Hyvin sanottu :)
Ancie kirjoitti:
Hyvin sanottu :)
Kursseilta kuultua..)) "Lapsen tasolle ei laskeuduta, sinne noustaan".
Mutta hienoa, että on vielä mahdollisuuksia nousta...
Huomenta, sängyssä vielä makoilen. Kaihtimet vielä kiinni, mutta aurinkoista 17 luppaa kännykän sääennuste. Ikkuna auki, linnunlaulua ja koiran räksytystä.Ilman silmälaseja naputtelen voipi tulla virheitä, elohiiri toisessa silmässä nykkii.
Mökille jahka kerkien. Eilen pesin saunan sillä seurauksella, että selkä ei tykänny, mutta uni tuli hyvin.
Nukuin yhdeksän tuntia, selkä rauhottunut.
Joskus otan päivikset, mutta harvoin.
Energiaa ja työhaluja olisi, mutta selkä ei ole yhteistyöhaluinen. Jospa se alkaisi paremmin toimia kun ilmat lämpiää, ei näet tykkää kylmästä.
.- Bengalitikku
Huomenta. Ei voi sanoa, että nukuin kuin torakka. Katsoin illalla Wallanderin.
Järkyttävä tarina. Epäilin ihan toista henkilöä.
Mä kadehdin sitä paikkaa, missä Kurt asuu.
No, mutta aurinkoa. Jospa vihdoin ottaisi pyörän käyttöön ja kävisi puutarhoilla tutkimassa.
Eilisen puuhastelun takia nukuin kun tukki. Näin unta lastenkirjoista ja että osa mun tavaroista oli jossain kontissa?
Voihan nenä, tulipa paljon ruksattua katukylttejä....
- e.lä.mä
Ei töitä, 23.30 nukun 24 luulen---ruotsin aikaa.
- ghfdhgfddfg
ja vallankin tuo seksi sulona olo on rasittavaa fysiikalle..ihan jalat vipattaa seuraavan vuorokauden
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031379
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881257Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott133985- 68934
- 39847
- 71833
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53777- 75770
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39754- 59754