Naiselle hyvää huomenta! :)
Jospa se tämäkin päivä ..
Aurinkoinen Aamu
16
446
Vastaukset
- aitoriitta
Huomenta. Selvästi olet nyt jotenkin lamaantunut. Minun käytökseni on välillä tylyä, myönnän sen. En halua sinulle pahaa todellakaan. Palaillaan iltapäivällä. Ajattelen sinua kamu ja olen vähän huolissanikin. Tuntuu, että kaikki ovat kimpussasi.
- aitoriitta
Upea ilma kun pyörällä tulin tänne töihin. Vietä oikein mukava päivä. Olet sen ansainnut😀
- Nainentäällä
Huomenta myös sinne,kylläpäs aurinko paistaa kirkkaasti,pitäis varmaan alkaa ikkunoita pesemään.🤗
- Tehtaantyttönen
Oikein Hyvää Huomenta! viime yön nukuinkin hyvin ja pitkään, eikä niin tuttuja stressioireita ilmennyt herätessäni;hätäisten ajatusten mukana tulevaa sydämen tykytystä ja hikoilua. Ulkona aurinkoinen kaunis sää. Kyllä tämä tästä ☀
"Pikkukukalle" olet kylläpalstan piristys vaikket olekkaan etsimäni nainen.
- kuhan.kysyn
Ketä Kuokka täältä etsii?
- Pikkukakka
Hyvää huomenta. Niin. Mua se et etsi.
- PikkuKalIe
KUOKKA kirjoitti:
Kiitos huomenista!
Et sä ole "Pikkukukka Elluhalloyb "!Ja mää oon vielä koiraspuolinen
- Ihmeellistävalikointia
Etsit sitten ketä etsitkin, mutta kohteliasta olisi vastata muillekin, kun sinulle huomenet ym. toivottavat.
- näissäketjuissa
Tätä samaa olen monesti ajatellut.
- jäätelömahatäyteen
Nyt on niin hyvä keli ulkoiluun että menkää ulos syömään, ei kannata omalla autolla lähteä ollenkaan kaupungille etsimään parkkipaikkoja, paras ja nopein kulkuneuvo on polkupyörä, tai paikallisliikenteen busseilla, mutta polkupyörä olisi siltikin parempi.
Taksi tietysti olisi vaihtoehtona, oma auto kaikista hitain ja huonoin kulkuneuvo näillä keleillä.
Kerran kysyin taksikuskilta että kauanko kannattaa odotuttaa taksia pihassa, sanoi että on 8min tai 13min, riippuu ajankohdasta, jos menee enemmän aikaa, niin tulee halvemmaksi tilata uusi taksi kun lähtee sitten, kun huomioi lähtömaksun.
Ja jätskikiskalta jäätelö jälkiruoaksi.
Minua on 2 kertaa harmittanut tytön pukeutuminen, kun oli mielestäni vähän tyylitöntä jotain hippineuletta ja sellaista, vaikka tyttöjen omasta mielestä oli tietysti todella kauniita pukuja, mutta, en kehdannut sanoa sitten mitään niille kummallakaan kerralla, siis ihan eri tyttöjä nuo 2 olivat. - Kiinan.pioni
Hyvää päivää!
On erinomainen puutarhailupäivä. 🌱🌼😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562748
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262450Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?532364- 1352210
- 631895
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2471730- 311391
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201329Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161215Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi311212