Naiselle hyvää iltaa! :)
Oletko nauttinut kauniista päivästä?
Neidille iltaa
15
327
Vastaukset
- olentodellakin
sääkin oli mitä mahtavin. :) Ainut miinus päivässä se, että onnistuin polttamaan kasvoni ja olkapääni.
- tuusrasvaan
Mäkä, mäkä, mäkä
- ulkoilupiristää
Olen, sain kirjan luettua loppuun. Huomenna täytyy käydä hakemassa lisää kirjoja.
- SarjaPissis_
Katsoin telkusta 3 osaa Solveign laulua ja dokkareita
- åserioi
olen nauttinut suunnattomasti, koko päivä pihalla mekossa ja t-paidassa.
- Nainentäällä
Hyvää iltaa myös sinne! Kaunis päivä todellakin.
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Punainen leijona kuoli....
Ihan kauheaa..niin ihana vanha pappa....😭😭😼 😭mä oon surun murtama.... - aitoriitta
Hyvää iltaa. Menossa nukkumaan. En jaksa katsoa matsia. Sanoin miehelle että katson vain loppumatsit. Taidan olla vähän hullu kun kirjoittelen täällä tunteistani julkisesti. Toisaalta ajattelen, jos tästä on jollekulle hyötyä. En jutellut miehen kanssa. Mistä olisin jutellut. Virtuaalirakkaudesta. Ymmärrän sen, että tämä on vain minun päässäni lopulta. Välillä vain hämäännyn. Luulen että tästä on kuitenkin jotakin hyötyä
Ainakin minulle. - Kiinan.pioni
Kyllä kiitos olen.
Ihanaa kun luonto ja puutarha alkaa vihertää.
🌱😊 Naiselle hyvää yötä! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562748
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262450Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?532364- 1352210
- 631895
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2471730- 311391
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201329Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161215Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi311212