Uudet ystävät

Summertime

Oletteko löytäneet täältä netin kautta uusia ystäviä . Omat kaverit ovat joko niin sairaita etteivät lähde minnekään tai mukavuuden haluisia. Moni asia olisi kaksin kivempaa ja halvempaakin. Ei ole mitään sinkku- alennuksia missään. Itse olen 62 v eläkeiän kynnyksellä oleva nainen, vielä liikkuvainen, kiinnostunut monestakin asiasta ja menosta. Rahaa nyt ei ole pilvin pimein käytössä. Ystävä voi olla nainen tai mies. Nyt on ystävyys etusijalla, olen pk-seudulta.

23

472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluat siis rahakkaan ystävän?

H.

• Sittenhän sinä olet hyvinkin sopiva :)

• älä heti tyrmää
        tiedä vaikka aloituksen takana olisi elämäsi nainen.

• juu olen löytänyt kavereita kaikkia ei voi sanoa ystäviksi
      tämänkin palstan kautta
      sillon ennen oli helpompaa kun pysty kirjoitteleen toisen profiili sivulle
      ja sitä kautta keskustelemaan
      niitäkin ystäviä tulee ja menee
      mutta parhaat on ja pysyy.

• Tosimälsää

En tietenkään tällaisesta paikasta mitään ystäviä ole löytänyt, mutta joku on ilmiselvästi löytänyt minut, sellaista arviota aina välillä kommenteista saa lukea kuin joku tuntisi oikein syvällisestikin.

• pirremiinapas

Olen muutaman mutta kun olen niin toivottoman huono ystävä, etten pidä tarpeeksi usein yhteyttä, ne tahtoo sitten jäädä..., mutta sydämessä säilyvät :)

Mutta olen löytänyt vihamiehiäkin, tai rikollisia jotka pitäisi saada lukkojen taa..

• Pihaltako-löysit

Sielläkö sun remppa työmaalla ne kriminaalit pyörii?

• Sekä uusia mutta etenkin vanhoja ystäviä olen löytänyt (vanhat ystävät facebookista). Kyllä täälläkin on ihan jees jengiä ja tutustumisen arvoista porukkaa. Ja sitten muutama joiden jutuista alkaa saamaan pimeänpelkoa.

• lukukokemuksia.vain

En ole kyllä etsinytkään uusia ystäviä. Minulle nämä palstapyrähdykset ovat ajankulua. Luppoaikaa puuhastelujen välissä.

• Bengalitikku

Samoin pyörähdän eri jutskien välissä ja jossa on ketju, minkä keskustelua seuraan. Mä koen tämän niin, että juttellaan eri aiheista erilaisten ihmisten kanssa.
        Muutama tosi pitkäaikainen ystävä, joita tapaan jokseenkin säännöllisesti.
        Sitten on lähisuku. Facessa en ole. En oikein tiedä, miten suhtautuisin, jos olisin siellä ja joku vanha tuttu ilmaantuisi. En todellakaan. Ennsiis osaa sanoa sitäkäön, oisko hyvä tai paha.

• Kaveriton

Summertime, Mä rupeaisin kaveriksi. Olen suunnilleen saman ikäinen nainen lähellä pk-seutua, se ei ole ongelma. Ihan sama juttu, tuttavat ovat lonkkaleikkauksessa tai sitten eläkkeelle jäätyään niin vähätuloisia, etteivät oikein pysty lähtemään minnekään. Miten saisimme yhteyden, että voisimme katsoa, miten kemiat kohtaavat. Itse en kyllä haluaisi tietojani tänne laittaa, vaikka ei mitään salattavaa elämässäni olekaan.

• seremoniamestari

Soittakaa molemmat Hunkzsin Huawei-kännykkään ja pyydätte hänet välittämään teidän puhelinnumeronne.

• sellaistavaan

Erikoisia ongelmia tulee eteen,vaikka tekniikka kehittyy.

• SuosittelenNytNikittä

Avatkaa nikillenne sähköpostiosoite, vaikka ihan lyhyeksi aikaa. Minulla on ollut sellainen jo pitkään ja olen aina välillä tutustunut johonkin palstalaiseen sähköpostiviestien avulla. Tässäkin ketjussa on joku tuttu , jonka kanssa olemme tavanneetkin.

• kuin.ennen
        SuosittelenNytNikittä kirjoitti:

Avatkaa nikillenne sähköpostiosoite, vaikka ihan lyhyeksi aikaa. Minulla on ollut sellainen jo pitkään ja olen aina välillä tutustunut johonkin palstalaiseen sähköpostiviestien avulla. Tässäkin ketjussa on joku tuttu , jonka kanssa olemme tavanneetkin.

Sähköpostilla hunksikin alotti naisseuran ettimisen. Oliko Erkki Koskinen.
        Sittemmin siirtyi suoraan toimintasn elikkä prepadilirkkuun.

• Summertime

Ei omia tietoja tänne, mutta keksitään keino yhteydenotolle.

• En ole innokas etsimään ystäviä. Entisissä on tarpeeksi.
      Facessa on sellaisia joita en ole edes tavannut mutta pidän silti ystävinäni. Ollaan kirjoiteltu vuosia, tulee ihan ikävä jos ei kuulu mitään vähään aikaan.

• ylikuuskymppinenakka

Joskus olen jopa treffipalstalla hakenut seuraa mutta tuloksetta, minulla lienee sellaiset harrastukset että kukaan ikäiseni tai vanhempi ei ole kiinnostunut, vastanneet oli pääsääntöisesti 15-30 vuotta minua nuorempia seksin vonkaajia……..no viihdyn kyllä mainiosti yksinkin

• 984321

Kukahan teidän dementiaa sairastavien ystäväksi pyrkii?!
        Saa vain ikuisen mieliharmin

• 123489
        984321 kirjoitti:

Kukahan teidän dementiaa sairastavien ystäväksi pyrkii?!
        Saa vain ikuisen mieliharmin

Turhaa kyseelt, käy testaamassa niin näet ketä ihania ihmisiä siellä on, jotka aidosti etsivät ystävää.
        Eivät he ole noin kalkkiksia ja kaavoihinsa kangistuneita tylsimyksiä kuin sinäkin noin lokeroivalla mielipiteelläsi olet.
        Sinusta voisi todellisen mieliharmin saadakin.

Siellä on monia, jotka etsivät ystävää ja jotkut sieltä löytävätkin. Silloin ei voi puhua mistään mieliharmista. Elämä voi muuttua kaikin puolin paremmaksi.
        Mutta ei siellä dementiaa sairatamattomatkaan aina löydä ystävää.

• noohjooh

Olen löytänyt ja hukannut, ystäviä ja vihamiehiä.

Kannattaa vähän tuntosarvilla ensin koetella, millainen ihminen se toinen on. Mulla oli joskus liian suuri luotto ihmisiin, jos joku oli ystävällinen niin se riitti. Täällä kuitenkin on vaikka mitä väkeä, ja heillä vaikka mitä syitä ystävystyä. Ei kannata ihan heti luottaa. Hiljaa hyvää tulee.

Itse pidän mielellään pientä hajurakoa, sellainen ettei ole "sidoksissa" keneenkään on oikein hyvä ja vapaata.

• Ei ole täällä yhtään sellaista jota ystäväksi kutsuisin. On se sen verran merkittävä ja läheinen pesti.

• tööttt

- ei ole tietoa
      - mukavaa silti että joku joskus viitsi olla ystävällinen
      - nimimerkkini herätti suuttumusta ja senkin vuoksi tuli joskus ympåri korvia...
      - ei mahda mitään sillekään että vammaisuus ja lääkitys on niin rasittavaa välillä ettäon ihan tööt... omasta mielestäänkin. Toka juttu erilaisetihmisten mieliä kuohuttavat lehtiotsikot
      - ei kaikki elossakaan ole pelkkää leppoisaa kahvipöytää .....
      Tuuli on tänään ravistellut paljon roskaa puista - paljon samalla lisää siivottavaakin
      - millaiset asiat ihmisiä yhdistää tai erottaa toisistaan
      - kasvien maailma pikkuötököineen mun mielestä tämän ajan juttuna kaikkein mielekiintoisin juttu mun mielestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      34
      1674
    2. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      40
      1590
    3. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      27
      1556
    4. Mitä ajattelet

Kun näet kaivattuasi?
      Ikävä
      126
      1434
    5. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      20
      1425
    6. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      44
      1313
    7. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1217
    8. Nyt on pakko tunnustaa

AA että on ikävä sinua!!
      Ikävä
      19
      1209
    9. Sulla on uskomaton luonne

Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s
      Ikävä
      44
      1098
    10. Katso ennen-jälkeen kuvat - Erika Vikman saa pihalleen jättirempan tv:ssä!

Oho, onpa aikamoinen muutos! Mitäs tykkäät, onko tällainen piha mieleesi vai haluatko enemmän nurmialuetta ja vihreää?
      Pihasuunnittelu
      6
      1026
    Aihe