Elikkä naiselle hyvää huomenta! :)
Neidille hyvää alkavaa viikkoa ja maanantai aamua
14
407
Vastaukset
- Samoin-Sinulle
täältä tuulen tuiverruksen keskeltä ;), ja onnistunutta maanantaita.
Sataako tänään, sen näkee, vaikka se kyllä on ensimmäisenä toivelistallani tuon äärettömän kuivuuden takia. - Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Huomenta...
Kyl nyt täytyy sanoo et oo ritarien ritari....
Sä jätit munt yksin tapelemaan...jonkun katkeran naisen kanssa...ei kyl ollut kivaa...
Jänis housu....oikeesti kaameaa kuinka tosissaan jotkut on....mä pidän itseänikin vähän tosikkona....mut en oo viel tiennyt et puhuminenkin on.....
Kaikihan voi kehua itseään sulle..miks ne ei tee niin...säkin tutustuisit mielenkiintoisiin kauniisiin naisiin...vaik sul niitä onkin...
Mul ei edes oo kurvei...sekin kirjoittaja nainen vois olla vaik..barbinukke...
Mutkun ei pitää haukkuu mua...
Paljon viksumpaa olisi ollut kun olisi kirjoittanut itsestään...ja kehunut...ja ne kurvit...oliko paikallaan...
Aa vähän viileempää..mun parveke laseis muutama tippa pisaroi...
Vietä nais dei...tsau ..bebi...❤👍☀🍀🌸- HuldaHuoleton
Älä huoli, teissä on kurvei ja mutkii.
- aitoriitta
Huomenta. Minulla on tänään vielä vapaapäivä. Kiva. Saa vähän levätä matkan jälkeen. Onko sinulla kesäloma? Mitä aiot tänään tehdä. Palaillaan.
- puliakkaa
lastenvaunujen kanssa, tai miestä lehden parissa.
- HänelleTeelle
Mukavaa viikon alkua ja maanantain iltaa miehelle!!
- hrrrkokylmä
Hyvää maanantaita tännekin. Suomen kesä. Villahousut tässä tarvis..
- kuokalle
Onko rakkautes kadonnut, kun tuta kylmän ilman sai...? Neitisi kadonnut kylmiin kesätuuliin?
- kuokalle
KUOKKA kirjoitti:
Kui?
Kun sä huhuilet sitä täällä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723240
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262580Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542446- 1462321
- 671976
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2821842- 311411
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201339Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi361289Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161235