Nainen hyvää huomenta! :)
Huh hellettä 0.8 ei ihan pakkasta, lukema noin kello 05:00 tänä aamuna.
Torstai aamua
11
348
Vastaukset
- aitoriitta
Huomenta. Täällä olen jo hereillä. Töihin lähdössä. Tänään tyhy-päivä iltapäivällä. Meidät bongaa mm. Töölöstä. Näin pari yötä sitten mielenkiintoista unta siitä sun edellisestä työpaikasta. Minä ja te ratkaisimme siinä jonkin timantin kohtaloa. Samalla ratkaisimme Suomen asioita ja kaikki päättyi lopulta meidän ylistämisen. Kiva uni. Mitä sinä aiot tänään tehdä?
- Hyväätyhypäivää
Riitalle. ☺ Miten ihmeessä ehditte nettiin ennen töihinlähtöä ? Minulla ei ole aamuisin yhtään ylimääräistä minuuttia käytössä, vaan herään siten, että ehdin hoitaa aamulla pakolliset toimet ja olen ajoissa töissä. Minulle ei tulisi mieleenkaan surffailla netissä heti aamutuimaan. 😄😄
- HänelleTeelle
Mukavaa päivää ihanalle! Tuulee niin että hiukset lähtee päästä.
- Peräkontti
Huomenta ja,taas on kohta ilta. Palellut koko päivän, aivan jäässä, tarvitsen lämppärin.
- aitoriitta
Muistan sinua aina aamuisin ja iltaisin parhaiten. Herään aina ajoissa töihin, että saan surffailla soffalla. Tyhy-päivässä meillä oli frisbee-golfia ja suunnistusta Töölössä. Kivaa oli. Nyt on jalat kyllä kipeänä. Huomenna vielä työpäivä ja sitten vapaa viikonloppu😀
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Mä oon kaput....
Oli pitkä päivä....Mä oikeesti voitin sunt vaik ootkin ollut hereil viidelt...
Mulla kello soimas..puol kuudelt...
Mut perhana heräsin neljän jälkeen...
Arvaavaan minkälainen olo mulla..aivan karsee...mä oon kuoleman väsynyt...
Päivä ihan kiva...kaikkea uutta tietoa. Nähtävyyksiä...
Ihanaa ruokaa....
Ei meil ihan noin kylmää ...asut jossain landel....
Pitää varmaa sanoa hyvää iltaa...
En oo ehtinyt....kirjoittaa...
Huomen pitäis jaksaa..siis Hesa..
Mut nukun pitkään aamul...
Voipi olla etten ehdi...katotaan jossain välis..
Jotenkin mun sydän taas täynnä rakkautta...
Johtuu väsymyksestä...perhana...
Mä kyl voitan tään tunne keisin...
Kivaa iltaa..nuku hyvin...tsau ...Beibi...❤🍀😀 - aitoriitta
Hyvää iltaa sinullekin. Minulla tänään taas hyvä mieli. Tyttö oli kotona käymässä. Hän aina ilahduttaa. Tein ruokaa perheelle ja siitäkin tuli hyvä mieli. Huomasin tykkääväni pomostani, vaikka hänellä on ollut mussa kestämistä. Tykkään sinusta mies nyt ja aina. Ei tähän rakkautta tarvita. Olemme bestiksiä. Meidän ystävyytemme säilyy aina ja siksi se on kallisarvoisempaa kuin rakkaus. Senhän sinä olet jo saanut tuntea. Nuku hyvin väsymyksesi pois.
- aamullataastöihin
Ja hyvää yötä 😑 kylläpäs väsyttää...
- aitoriitta
Miksi meidän välillä aina välillä tuntuu vaikealta. Olemme eri kohdassa surutyötä mutta molemmat sen tekevät. Minä olen ehkä tällä hetkellä vähän edellä. Minun pitää antaa sinunkin tehdä surutyösi sillä vasta sen jälkeen aukeaa uusi sivu. Kyllä se aukeaa!
- VaikeaValita
Millaistahan unta katsoisi? Uutta vai uusintoja....
Neidille öitä! :)
💤z
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824160
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262830Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?692728- 1532520
- 722162
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3482046- 331528
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi391447Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211433Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171322