Naiselle hyvää iltaa! :)
Täälä mies ikävissään😔.
Neidille iltaa
4
220
Vastaukset
- aitoriitta
Iltaa. Miksi olet ikävissäsi. Minulla on ollut hyvä päivä, vaikka olen käytännössä siivonnut koko päivän. On kiva kun saa aikaan. Tyttö oli kotona koko päivän ja piti minulle seuraa. Äsken tein vielä teeleipiä ja juttelimme pöydän ääressä. Ajattelin vielä mennä kävelylle, on oikeastaan hyvä ilma. Sydän on jotenkin rauhallinen tällä hetkellä. Toivon sinulle samaa. Pidän sinusta sovit minulle jotenkin. Hyvää yötä, jos ei enää...Yritä nukkua.
Neidille öitä!
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Iltaa...
Mä koton...
Oma koti kullan kallis...
Vähän raskasta..polvi lakas toimimasta...
Mut kyl tästä....koti parantaa....
Kivaa oli...
Mut nyt laskut...täytyy mennä...
Nuku hyvin...ole unessakin häpi...
Tsau ..Beibi...❤ - HänelleTeelle
Kauniita unikuvia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1783721
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262700Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?552541- 1462361
- 672036
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3141939- 311441
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211393Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381367Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161275