Pilvinen keskiviikko aamu.

Naiselle hyvää huomenta! :)
Heräsin jo aamun 4 ltä, eikä nukuttanut yhtää, sitävastoin nytte nukuttaa sikana.
Mutta neljältä tonne vielä pudenlatvoihin paistoi aurinko.

8

748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hongkongkingkong

Juu, aika paljon näkyy taas ilotulitusraketteja taivailla Hong Kong -valtiossa.
      King Kong -hahmoa ei ole vielä näkynyt...

• aitoriitta

Huomenta. Täällä taas nyt paistaa aurinko. Juhannusta päin mennään. Ensi viikko vielä. Nukuin todella hyvin. Olin illalla kävelyllä ja tapasin vanhan naapurin. Oli mukava jutella pitkään. Minulla on vaan ärsyttävä tapa vähätellä toisten kokemia vaikeuksia. Haloo Helsingin Elli sanoi telkkarissa eilen, että koskaan ei pidä aliarvioida toisten kokemaa tuskaa. Olen muka ymmärtävä mutta en kuitenkaan tunne riittävästi empatiaa. Tässäkin oli kyseessä aika iso asia perheelle. Sinulla on vielä tehtävää minun suhteeni mutta tiedän, että onnistut. Olet itse niin empaattinen. En tiedä, miksi minulla on niin hyvä kuva sinusta, on vaan. Vietä mukava päivä, ota pitkät päiväunet ja nauti elämästä tässä ja nyt.

• HänelleTeelle

Hyvää huomenta miehelle! Pilvistä säätä ja päätä särkee. Ennen kuutta heräsin. Mukavaa työpäivää!

• Kiitos! :)
        Eiköhän se siitä..

• Pikkukukkaelluhallo

Kuokka....
      Jos nukkuisit kanssani..
      Opettaisin sunt nukkumaan...pitkään...
      Mut taidat mennä aikaisin nukkumaan..
      Kun minä taas en....kun ei tarvii...
      Tiedän kyl et olisi hyvä mennä aikaisin....
      Parempi terveydelle...
      Aukaisin vasta silmät...tekee hyvää Hesan jälkeen mul sitä uni velkaa....
      Kato kun ryyppään ja rellestän siel niin paljon...ja leikin äijien kans.....jee...
      Munsta tulee .....Bäd Kööl ...siellä...
      Täytyy munkin välii....
      Enkä nuku päivä unii...
      Vietä nais dei ...ole. häpi....voisitko ajatella minua....pliis....tai en tiedä...onko hyvä ajatus...kun oon ....Bäd Kööl....
      Tsau ...Beibi....❤

• pakkasespanja

Kuulin mielenkiintoisen asian, kun tunnetusti Espanjan Fuengirolassa pitää aina olla toppatakki päällä jotta tarkenee. Jos Espanjaan suuntaa, kannattaa jo pukeutua toppatakkiin koneeseen lähtiessäkin.

Joku makedonialainen ukkeli kertoi että 47 astetta auringossa on sellainen normaali... jossain mustan meren rannoilla makedoniassa, sanoi että joo Suomessa on tämä helle hyvä keli, noin 25 astetta on hyvä.

Jos menee kovin paljon yli 40 auringossa, niin on mahdotonta liikkua sitten ulkona ollenkaan, tämähän on tavallista jossain texasissa ja nevadassa, arizonassa, amerikkalaisten aavikoillakin.

• nnnnainennn

Hyvää huomenta :)

• Kuokallesuollatöitä

Juu nii määkii uuiiiiii, tai ei sittenkään.. tai jos nyt kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      178
      3741
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2710
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      58
      2554
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      146
      2361
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      2046
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      315
      1944
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1441
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      21
      1403
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      38
      1377
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1275
    Aihe