Mitkä ominaispiirteet saavat sinut ihastumaan?
Mikä erottaa mielitiettysi muista ihmisistä?
57
2799
Vastaukset
- Ei-aivan-tavis
Ihan ensimmäiseksi oli tarve kumppanin löytymiseen. Olin yksinäinen, onnetonkin, luulen että siihen tilaan nappaa huonommillakin ominaisuuksilla. Ja päinvastoin, jos minulla olisi ollut hyvä parisuhde, siihen ei kukaan olisi päässyt väliin.
Hurmaavat ominaisuudet: innokkuus lähteä minne vaan ehdotin ja millä pelillä vain tai vaikka kävellen. Remontoinnin osaaminen, ideointi ja halu korjailla, se on aina ollut esileikkimme. Positiivisuus ja toiminta. Niillä pärjää, mukana kulkee muita hyviä ja huonojakin ominaisuuksia, niitä sitten vatvotaan joskus. Ilokseni jotain huonoja on vuosien myötä hävinnyt. - RealistiN
Ääni. Ääni on erityisen tärkeä, sen pitää miellyttää korvaa. Seuraavaksi ehkä hillitty kohtelias käytös, turhan riekkujat ja älämölööjät eivät herätä positiivisia tuntemuksia. Komea ja kaunis ei tarvitse olla, mutta siisti yleisvaikutelma ilman hajuhaittoja on sen sijaan on tärkeä. Vielä kun on rehellisyyttä, avarakatseisuutta ja huumorintajua, niin siinähän se ihastuspaketti on valmis ;)
- pieni-hetki-elämässä
Se on jotain jota ei voi selittää ,
jokin selittämätön vaisto vetää puoleensa, uuuuuh,
lähelle kun painaudun oi sitä viiltävää ihanaa fyysistä tunnetta
se on ihmisen suurinta nautintoa, mitä ikinä ihminen voi koskaan kokea,
valitettavasti se on aina pieni hetki, "Minun kultani kaunis on vaikk'on kaitaluinen"
Hmmm….joskus vain kemiat kohtaa ja palapelinosat lonksahtaa paikalleen.
Ei tarvi olla mitään tiettyä tyyppiä. Itselläni on tietty mieltymys miestyyppiinjolla on kapeat kasvot, suora nenä ja saa olla poronhoitajan silmät; tositilanteessa ulkonäöllä on vähän merkitystä. Ääni, katse, haju ja maku tärkeitä; aistien varassa pelataan ensi tapaamisella paljon, muut asiat tulevat sitten jälkijunassa. Minä tykkäsin Legosta kun hän esitteli minulle pihansa kasvillisuutta ja oli yhtä ihastunut pieneen lemmikkiin kallionkolossa kuin upeisiin köynnösruusuihinsa etupihan parhaassa paikassa.Se on sitten siilellä taas menossa mies vaihtoon ja kyselee palstalaisilta mitä pitäisi ottaa huomioon uutta valitessa, samoin kuin ikkunoitten vaihdon suhteen, säästämisen, äidin housujen ostamisen, koiran valikoimisen ... suhteen.
No ei se mitään. Mistäpä sitä parempia neuvoja löytyy kuin tältä palstalta.- Lyödäeisaa
Anna sinäkin edes yksi vinkki mitä pitää ottaa huomioon 😂
Lyödäeisaa kirjoitti:
Anna sinäkin edes yksi vinkki mitä pitää ottaa huomioon 😂
Tärkeintä on ottaa huomioon se, että ihastuminen ei ole mitään etukäteen suunniteltua.
Töllykkähän se kaiken tietää :D. Minä jos nyt jäisin iliman miestä en ottais enää ketään, ainakaa asumaan. On ne jo niin nähty :DD.
siilenämää kirjoitti:
Töllykkähän se kaiken tietää :D. Minä jos nyt jäisin iliman miestä en ottais enää ketään, ainakaa asumaan. On ne jo niin nähty :DD.
No eipä sinullakaan ollut paljon kerrottavaa mielitietystäsi.
Hunkszillakin oli enemmän kerrottavaa tuolla toisessa ketjussa. Hänen naisihanteensa on kuin sipulipaska.Tellukka kirjoitti:
No eipä sinullakaan ollut paljon kerrottavaa mielitietystäsi.
Hunkszillakin oli enemmän kerrottavaa tuolla toisessa ketjussa. Hänen naisihanteensa on kuin sipulipaska.Eihän multaole edes kukaa siitä kysyny :). Sieki vain tiiät kaikesta kaiken muttet siitä.
siilenämää kirjoitti:
Eihän multaole edes kukaa siitä kysyny :). Sieki vain tiiät kaikesta kaiken muttet siitä.
Valakosipulipaska kyllä päihittää tavallisen sipulipaskan.
- sujahtaa.pyttyyn
siilenämää kirjoitti:
Valakosipulipaska kyllä päihittää tavallisen sipulipaskan.
Onks se jotenki kuohkeempaa ja helpommin mukautuvaa 🤔🤣
sujahtaa.pyttyyn kirjoitti:
Onks se jotenki kuohkeempaa ja helpommin mukautuvaa 🤔🤣
No en ole perehtynyt koostumukseen mutta haju on ah niin ihana :DD.
- Siiri.S
Saahan sitä kysellä. Oikeastaan on helpompi tarttua kysymykseen kun aina ei keksi mitään sanottavaa.
Jos nyt olisin valitsemassa kumppania niin toivoisin kivan näköistä ja oloista, ei kiiltokuvasankaria vaan jokin persoonallinen piirre kasvoissa, pilkettä silmissä ja miellyttävä ääni. Mieluummin boheemi kuin virkamies-tyyppi.
Ei tässä muuta estettä valintaan mutta kun sattuu tuo ukko jo olemaan, kymmenet vuodet ollut jo.😎 - Heikunkeikku
Ihan ensin silmät silmäilee kokonaisuutta. Jos tään miehen kokonaisuus lähtee menemään urheilulliseen suuntaan, niin siitä voi sitte edetä silmäilemään voimapuolta.
Niinku käsivarret, onks kiinteetä plaatua vai mennäänkö enemmän pehmopuolelle.
Ketarat, jos ihan narun ohuet ovat ja liikkuessa huojuvat, niin käännän katseeni toisaalle.
Vähä paksummat jos ovat, pysyy paremmin pystys ja ei notkahtele jos jotakin raskaampaa taakkaa kantaa.
Naamavärkki persoonallinen, pientä pilkettä ja ehkä kivoja nauruviivoja silmien syrjs.
Ryhdikäs, ei hidasliikkeinen, eikä vesikauhuinen.
Kookas, pitkänläntä ja nauravainen.
Jeeee. Joooo. Kyllä.
Mutta!
Vaik´kaikki noi edellä mainitut piirteet asuisivat miehessä ja kaikki olis "miun-maun-mukkaiset", mut jos se avais suunsa ja pulputtais jotain mikä sitten ei taas Yhtään-yhtään kiinnostaisi, niin se puhe eliminois kaikki ulkoiset miunmaunmukkaisuudet.
Miten ja mitä mies puhuu. Sillä on merkitystä.
Ja mitä hän vastaa jos minä jotakin sanon.
Noilla jo mennään pitkälle. Jos vielä silmät syvälle katsovat, kämmenet lempeästi läpsivät, niin Tottavie tottavie.
Paras olis tietty, että noi ihan KAIKKI ominaisuudet olis yhessä paketissa.:) Eikö vanhana vaatimukset ole karsiutuneet, teini-iässä tuollaisia on.
Kuten ulkonäkö, haju, ryhti ym.
Kunhan nyt muistaa nimensä, saa itse puettua ja riisuttua ja muistaa vetää housut ylös ja vetoketjun kiinni, kun vessassa käy sen sipulikakan töräyttämässä.- kaikki.tunnistaa
Hyvin kuvailit mielitiettysi.
- Siilenämää2
Niihän se minunki mies sanoi että vanhempana ei voi olla enää niin vaativainen vaan pitää tyytyä vähempään, vanha romantikko kun on🤣😂😅😎
- Siilenämää2
Siilenämää2 kirjoitti:
Niihän se minunki mies sanoi että vanhempana ei voi olla enää niin vaativainen vaan pitää tyytyä vähempään, vanha romantikko kun on🤣😂😅😎
Minusta raas vaatimukset iän myötä on kasvaneet. Luulen että jos vanha lähtis uutta ei tulis.
kaikki.tunnistaa kirjoitti:
Hyvin kuvailit mielitiettysi.
No eihän tuo muuta ollut kuin ne vaatimukset joiden pitäisi vanhoille riittää. Monelle tuntemalleni näkyy olevan pääasia kunhan nyt joku ruhjake on kainalossa.
Siilenämään kanssa samaa mieltä, jos nykyinen mielitietty menis, niin uutta ei tulis. Kelle minäkään enää kelpaisin, vanha vaivainen mummo.
tykkään poikamaisista miehistä
silmät on sielun peili
ja keskustelutaitoa pitää olla
en nyt oo kyllä enää kolmeenkymmeneen vuoteen ihastunu
tossa omassa on kaikki miehen hyvät piirteet
ei vois parempaa mistään löytää
sen takia ei viitti edes kattella sillä silmällä.Ei heti tiedä kuinka alkaa sujumaan, aika näyttää viihdytäänkö yhdessä.
Minä tykkään rauhallisesta yhteiselosta, saa olla oma itsensä vikoineen kaikkineen, puolin ja toisin.
En voi sietää että tekemisiäni arvostellaan, olen oppinut liiankin itsenäiseksi, en paljon kysele mitä saan tehdä. Suon saman vapauden myös kaverille, en nipota joutavista, pitää olla painavaa asiaa että huomautan.- Heikunkeikku
Pukkaan nyt vielä tähänkin ketjuun lisää sanoja, kerta tänne tulla tupsahdin.
Välittömyys ja aitous ovat yes piirteitä. Ihmiset joiden kanssa on Helppo olla.
Onko helppous luonteenpiirre? No jos ei oo, niin nyt on.
Ai niin joo, vielä yks piirre. Oli mies tai nainen, niin semmoset keskustelijat eivät ole kivoja, jotka keskeyttävät toisen puheen ja puhuvat päälle, jos yrittää sanoa sanottavansa loppuun.
Minusta pitää osata Kuunnella toisen selostus loppuun asti ja vasta sitten ruveta huuliaan heiluttamaan.Sitten on niitä, joilla se selostus ei lopu koskaan. Ne on kaikkein työläimpiä minusta.
Jos ei heiltä väkisin ota suunvuoroa, niin sitä saa odotella, että se mitään sanomaton suun tyhjäkäynti pitäisi pienen tauon. Yleensä kyllä painun sellaisten kanssa vain omiin ajatuksiini ja annan toisen hulupattaa omiaan ja nauttia omasta äänestään.Tellukka kirjoitti:
Sitten on niitä, joilla se selostus ei lopu koskaan. Ne on kaikkein työläimpiä minusta.
Jos ei heiltä väkisin ota suunvuoroa, niin sitä saa odotella, että se mitään sanomaton suun tyhjäkäynti pitäisi pienen tauon. Yleensä kyllä painun sellaisten kanssa vain omiin ajatuksiini ja annan toisen hulupattaa omiaan ja nauttia omasta äänestään.Tellukka, olen täysin samaa mieltä.
Sitä mukaa kun ikä lisääntyy, aina vähemmän jaksan kuunnella joutavaa ja tauotonta puheenpulputusta.
Lisättynä heh, höh, häh, jeeeee ja muilla vastaavilla äännähdyksillä.Tellukka kirjoitti:
Sitten on niitä, joilla se selostus ei lopu koskaan. Ne on kaikkein työläimpiä minusta.
Jos ei heiltä väkisin ota suunvuoroa, niin sitä saa odotella, että se mitään sanomaton suun tyhjäkäynti pitäisi pienen tauon. Yleensä kyllä painun sellaisten kanssa vain omiin ajatuksiini ja annan toisen hulupattaa omiaan ja nauttia omasta äänestään.Olen samaa mieltä kuin Tellukka, puhekoneet ovat rasittavia. Kartan heitä jos suinkin pystyn.
- Heikunkeikku
Tellukka kirjoitti:
Jos ei heiltä väkisin ota suunvuoroa, niin sitä saa odotella, että se mitään sanomaton suun tyhjäkäynti pitäisi pienen tauon. Yleensä kyllä painun sellaisten kanssa vain omiin ajatuksiini ja annan toisen hulupattaa omiaan ja nauttia omasta äänestään.Totta. Jotkut puhuvat koko ajan. Miten jaksavat, kun kuunteleminenkin jo rasittaa.
Onneksi mun tutuissa, joiden kanssa oon paljon tekemisissä, eivät puhua pulputtele koko ajan.
Mun miehen veljen vaimo, jota tapaan tosi-tosi harvoin, puhuu ja nauraa kertakaikkiaan koko ajan. Ei mitään paussia. En ole sellaista puhujaa muita tavannut. Hänen kanssaan EI voi keskustella. Keskusteleminen hänen kanssaan on sitä, että hän puhuu ja nauraa ja minä kuuntelen ja väliin voin nopeasti sanoa, että ai jaa, tai oho, tai heh heh. Enempää sanoja ei ehtisi lausua.
Sitten on myös sellaisia ihmisiä, jotka kertovat samoja asioita yhä uudelleen ja uudelleen. Yksityiskohtaisesti pitkän sepustuksen kautta ja aiheena usein ei-tärkeä-asia tai jopa äärimmäisen tylsä asia. Heikunkeikku kirjoitti:
Totta. Jotkut puhuvat koko ajan. Miten jaksavat, kun kuunteleminenkin jo rasittaa.
Onneksi mun tutuissa, joiden kanssa oon paljon tekemisissä, eivät puhua pulputtele koko ajan.
Mun miehen veljen vaimo, jota tapaan tosi-tosi harvoin, puhuu ja nauraa kertakaikkiaan koko ajan. Ei mitään paussia. En ole sellaista puhujaa muita tavannut. Hänen kanssaan EI voi keskustella. Keskusteleminen hänen kanssaan on sitä, että hän puhuu ja nauraa ja minä kuuntelen ja väliin voin nopeasti sanoa, että ai jaa, tai oho, tai heh heh. Enempää sanoja ei ehtisi lausua.
Sitten on myös sellaisia ihmisiä, jotka kertovat samoja asioita yhä uudelleen ja uudelleen. Yksityiskohtaisesti pitkän sepustuksen kautta ja aiheena usein ei-tärkeä-asia tai jopa äärimmäisen tylsä asia.Tuolla kun kerroit poikasi ihmeellisestä puhelimesta, josta kuuluu vastauksiakin, niin aloin miettimään, että onkohan sinulla samanlainen puhelin kuin vanhimmalla siskollani, että siihen voi vain itse puhua kuulematta toisen vastauksia.
- Heikunkeikku
Tellukka kirjoitti:
Tuolla kun kerroit poikasi ihmeellisestä puhelimesta, josta kuuluu vastauksiakin, niin aloin miettimään, että onkohan sinulla samanlainen puhelin kuin vanhimmalla siskollani, että siihen voi vain itse puhua kuulematta toisen vastauksia.
Kiitos naurusta. Iltanaurusta.
Kuule käske sun siskosi laittaa kännykkä lataukseen. Ehkä sitten vois kuulua vastauksiakin, jos kännykkään puhuu.
Mulla on halpis puhelin. Semmonen vanhoille ihmisille sopiva. Semmonen, jota nuoriso katsoo säälien:)
Mulle kelpaa, kun en tee sillä mitään erikoista.
Pojalla on Apple iPhone ja se kännykkä praatailee jos jotakin.
Niin huvittavaa kuunnella.
Jos kännykkä on jossakin vaikkapa latauksessa ja poika huutaa, että "Hei Siri", niin kännykkä avautuu ja tekee sitten mitä pyydetään. Esim. "Soita kaijutinpuhelu äitille", niin kohta mun kännykkäni soi.
Kaikkia huvituksia ne keksii.
Ja juuri toikin, että jos jotakin musiikkia kuuluu, eikä tiedä mikä kappale on kysymyksessä, niin Siriltä voi kysyä. Se tietää ja laittaa myös linkin musiikista.
Kukapa tietää, jos alkaa lapsettaa, niin voinen ostaa tommosen vehkeen itselleni.
- flegmaatti
Tutustuessamme 60-luvulla tuleva vaimoni ei ollut ainoa, hoikka, jäntevä, kimmoisasti liikkuva naisihminen ( 19v ) mutta kokonaispositiivinen hahmo ja vilkkaus sekä avoimuus olivat kiinnostavia ominaisuuksia.
- Perkel
Lyhensi paidastani hihat, samalla ompeli myös sydämeni kii :-*
- ihanaa
Kauniisti sanottu.
- Mieletön60plus
Minulla on tietty mieli, parhaana kumppanina, kysytty ominaisuus.
- Bengalitikku
Mä vastaan näin, kysymykseen ominaispiirteistä: kauniit silmät, kauniit puheet, miehekäs ääni ja ennen kaikkea rehellisyys.
Jos nyt pitäisi miettiä, niin ammatti voisi olla raksan nosturin ohjaaja, koska hänellähän täytyy olla huima pää. Minua huimaisi.
No, eihän se elämässä näin mene, kun sydän muljahtaa paikoiltaan!
- 45321
Itse ihastuin mieheni luonteeseen. Mutta neuvoksi antaisin sellaisen asian, että vaikka kuinka ihastuu ja rakastuu niin silti on hyvä muistaa säilyttää järki päässä.
Rakkauden tai ihastuksen ei pidä antaa sokaista itteään. Alkoholisti on aina alkoholisti. Väkivaltainen ei pääse eroon väkivaltaisuudestaan. Se joka pettää kumppaniaan sinun kanssa pettää sinua jonkun muun kanssa. - näin-se-vaan-on
yksi ja ainoa
joka jostain syystä viehättää, vetää puoleensa kuin mangneetti,
sitä ei voi mitenkää selittää,
koko maailmassa ei ole ainuttakaan muuta ihmistä, hän on ainoa jonka näen,
muutten koko maalima on tyhjä, aivan tyhjä,yksi-ainoa-ihminen- kirjoitti:
se on jotain jota ei voi selittää,
https://www.youtube.com/watch?v=IvfJZPLUs0cOnkos tuo teille vain haaveuni vai todellisuutta?
- mieti-mitä-alotus-kysyy
siilenämää kirjoitti:
Onkos tuo teille vain haaveuni vai todellisuutta?
todellisuutta, siinä merkityksessä kuin miehen ja naisen rakkaus on ,
lasten ym. rakkaudet onkin sitten a i v a n eri asia, niitä ei voi verrata samaan, mieti-mitä-alotus-kysyy kirjoitti:
todellisuutta, siinä merkityksessä kuin miehen ja naisen rakkaus on ,
lasten ym. rakkaudet onkin sitten a i v a n eri asia, niitä ei voi verrata samaan,Eli siis olet löytänyt tuollaisen ihmisen ja hän on elämässäsi?
- oletko-jakorasia-
siilenämää kirjoitti:
Eli siis olet löytänyt tuollaisen ihmisen ja hän on elämässäsi?
heh mitä se sinulle kuuluu,
olet tyhmän utelias,
"kell onni on se onnen kätkeköön " - kerroppa-se-miulle
siilenämää kirjoitti:
Onkos tuo teille vain haaveuni vai todellisuutta?
kerrompa erään näkemyksen asiasta hieman piketen,
sitä olen aina ihmetelly,
jos ja kun minulla on joku ikin oma,
niin miksi sitä kaikki muutki haluaa itteleen,
tyrkkyjä yrittäjiä on riittäny pitkin elämää,
outo imiö, oletko-jakorasia- kirjoitti:
heh mitä se sinulle kuuluu,
olet tyhmän utelias,
"kell onni on se onnen kätkeköön "Haa, arvasin, siis ei ole kuin haaveissa :D. Mutta pitäähän sitä haaveita olla. Ja kuvitelmia ;).
kerroppa-se-miulle kirjoitti:
kerrompa erään näkemyksen asiasta hieman piketen,
sitä olen aina ihmetelly,
jos ja kun minulla on joku ikin oma,
niin miksi sitä kaikki muutki haluaa itteleen,
tyrkkyjä yrittäjiä on riittäny pitkin elämää,
outo imiö,Nii. Enää ei eroteta mikä on omaa ja mikä toisten. Toisaalta voiko ketään omistaa?
- lue-joskus-mieti
siilenämää kirjoitti:
Nii. Enää ei eroteta mikä on omaa ja mikä toisten. Toisaalta voiko ketään omistaa?
olet naurettava,
vahvasti toistamieltä,
siksi onki nykyään avioeroja pilvin pimein kun tommosia koko kylän jakorasioita on tyrkyllä kaikille,
lue kymmen käskyä siellä on määritelty myös mitä avioelämä merkitsee,
" älä himoise lähimmäisesi puolisoa, äläkä mitään mikä toisen omaa on "
ilmeisesti olet niin pöljä ettet tedä mitä kymmen käskyä yleensäkkää on, ja mitä ne tarkottaa, lue-joskus-mieti kirjoitti:
olet naurettava,
vahvasti toistamieltä,
siksi onki nykyään avioeroja pilvin pimein kun tommosia koko kylän jakorasioita on tyrkyllä kaikille,
lue kymmen käskyä siellä on määritelty myös mitä avioelämä merkitsee,
" älä himoise lähimmäisesi puolisoa, äläkä mitään mikä toisen omaa on "
ilmeisesti olet niin pöljä ettet tedä mitä kymmen käskyä yleensäkkää on, ja mitä ne tarkottaa,Naurettavahan mie :D.
Toista et voi viedä väkisin. Jos on lähteäkseen niin lähtee, se on fakta. Lähtijöitä tai lähteneitä on uskovaisissakin vaikka on kuinka kymmenen käskyä hallussa joten älähän tule mulle isottelemaan :D.- sivisty-tyhmä
siilenämää kirjoitti:
Naurettavahan mie :D.
Toista et voi viedä väkisin. Jos on lähteäkseen niin lähtee, se on fakta. Lähtijöitä tai lähteneitä on uskovaisissakin vaikka on kuinka kymmenen käskyä hallussa joten älähän tule mulle isottelemaan :D.kyllä kehtaan sanoa mikä on oikein ja mikä väärin,
tiesitkö, et varmaan tätäkää ole tajunnu,
kymmen käskyä on sovelletettu kaikkeen suomen perustuslakiinki,
eri lauseilla mutta asia on täysin sama, sivisty-tyhmä kirjoitti:
kyllä kehtaan sanoa mikä on oikein ja mikä väärin,
tiesitkö, et varmaan tätäkää ole tajunnu,
kymmen käskyä on sovelletettu kaikkeen suomen perustuslakiinki,
eri lauseilla mutta asia on täysin sama,No mitä sitä mulle suomennat? Minä en niitä käskyjä tai lajia ole rikkonu😋
- opi-edes-jotain
siilenämää kirjoitti:
No mitä sitä mulle suomennat? Minä en niitä käskyjä tai lajia ole rikkonu😋
sinun asenteesi on erittäin outo,
lueppas omat vastaukset udeleen ja uudelleen mieti mikä niissä voi olla vastoin normaalia moraalia, opi-edes-jotain kirjoitti:
sinun asenteesi on erittäin outo,
lueppas omat vastaukset udeleen ja uudelleen mieti mikä niissä voi olla vastoin normaalia moraalia,Hih. Minä olen aina toiminut oman moraalini mukaisesti ja jos se on sinusta outoa niin sitten on☺. Miksi hiillyt toisten moraalista?
siilenämää kirjoitti:
Hih. Minä olen aina toiminut oman moraalini mukaisesti ja jos se on sinusta outoa niin sitten on☺. Miksi hiillyt toisten moraalista?
Selitä normaali moraali. Onko se sitä että arvostelee tuntemattoman ihmisen moraalia?
- tyhmälle-vaikee-selittää
siilenämää kirjoitti:
Selitä normaali moraali. Onko se sitä että arvostelee tuntemattoman ihmisen moraalia?
hah hah haa, olet naurettava, mietihän asiaa,
mikä on elämässä oikein mikä väärin,
mikä loukkaa lähimmäistäsi ,
mkikä on hyvää käytöstä
mikä kuuluu sivistykseen,
" älä himoitse lähimäisesi puolisoa äläkä mitään mikä toisen on "
olet tyhmä
joten et myöskään kykene ymmärtämään oikean ja väärän käytöksen välillä, tyhmälle-vaikee-selittää kirjoitti:
hah hah haa, olet naurettava, mietihän asiaa,
mikä on elämässä oikein mikä väärin,
mikä loukkaa lähimmäistäsi ,
mkikä on hyvää käytöstä
mikä kuuluu sivistykseen,
" älä himoitse lähimäisesi puolisoa äläkä mitään mikä toisen on "
olet tyhmä
joten et myöskään kykene ymmärtämään oikean ja väärän käytöksen välillä,Hehhee, no sinähän sen tiiät :D.
Hänelle olen se mielitietty, muille ihmisille en.
- flegmaatti
Pahus! En huomannut aikamuotoa. Preesensissä eläen vaimoni mielestä olen edelleenkin maailman upein mies, hänelle!
Tuo erottanee hänet muista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1612860
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262470Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?532364- 1352220
- 651918
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2501745- 311391
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201329Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi311222Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161215