Naiselle hyvää huomenta! :)
Aurinkokin näyttäisi paistavan taivaanrannasta.
Tiistai aamua
5
254
Vastaukset
- Tuollase
aurinko kurkkii, pilviharsojen takana, odottaen hetkeä milloin näyttäytyy kokonaisena ;).
Tulee se sieltä, toivottamaan
Hyvää tiistaita, ihan koko päiväksi ;). - Peräkontti
Pööh,huomenta
- aitoriitta
Huomenta hyvä mies. Nukuin kuin tukki koko yön, Oli hyvä mieli. Ajattelin kuitenkin. Lopetan tämän kirjoittelun taas tähän. Eikö ole sopiva hetki? Olemme tulleet pitkän tien päähän, Olemme molemmat hyötyneet toisistamme. Edelleen hyödymme. Meillä on erillinen elämä. Pidän sinusta todella paljon. Uskon, että pidät minusta ja välität myös. Se on suloista. Päästän sinut elämään omaa elämääsi. Toivon, että tulet onnelliseksi. Jos jollekin toivon niin sinulle. Kiitos kaikesta mitä olet puolestani tehnyt. Uskon, että sinulla on loistava tulevaisuus edessäsi kaikin tavoin. Ystävyys ei taida onnistua kuitenkaan. Jos tapaisimme, se olisi mielestäni hienoa. Hyvää kesää ja kaikkea mahdollista hyvää! Muistan sinua aina.
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Mä täs vasta..en oo ehtinyt ..kiire..ollut asioita...nyt taitaa olla päivä..
Siel merkillinen ilman ala..eilenkin.
Se seisoo..tukahduttavaa...
Mä luulen et ilma on ..kuin kiihkee rakkaus...
Pakaduttava..sit räjähtää...
Rakkaudenkin täytyy olla .järjen vievää...
Kuumaa ..humaa..ei mitään muuta...
Enää ei niin välii kaikel...
Tarttua kiin kaikkeen...intohimo ..
Kokea täytyis...
Joku päivä suutelen kaikkia vastaan tulevia miehiä...Jee...
Mä jotenkin niin irrallinen tänää..
Nyt kannattais varmaa...heilutella kaikkee...
Kuumaa ..huumaa..sullekin...pysytkö mukana..
Ole häpihäpi...ajattelen...tsau Beibi...😂🌸🍀 - saatananhoro
saatanan horolle joka päivä on uusi hyvä aurinkoinen horoilumahdollisuus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1793945
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262780Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?662660- 1512463
- 692110
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3161963- 311461
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211413Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381397Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161295