Alun-perin kirjoitettu tänään demeter1-nimmarille.
Olen huomannut minua arvostellun, koska en ole komentanut kaikkia vanhuksia omille palstoilleen.
Noh.
Olethan sinäkin ällöttävän vanha ja ryppy-nahkainen palsta-eksyläinen.
Mutta sinulla on toisinaan, toistan:toisinaan kohtalaisen hyvin toimiva aivo.
Ihan kaikilla ei tuota ominaisuutta ole.
Olkoon tämä vasten-tahtoinen :) kehu jokaiselle kuolevaiselle joita en ole pois painostanut.
Lukisitko ystävällisesti ihan jokaisen kirjoittamani aforismin, riimin, miete-lauseen jne.
Antaisit sitten niille arvo-sanan per yksikkö.
Jotenkin 0,0000014 €-Centin miljoonas-osaa tms.
Pikkaisen kehaisisit sanallisestikin.
Katsos kun joku saattaisi luoda niistä kalliilla myytävän kokoelman.
Saisit joka kokoelmasta sitten valo-kopion sen etu-kannesta.
Ilman velvoitetta kirjoitella minulle hauskoja tahi kauniita riimejä.
Vaikka...tota...köh!
Tuota...
Jätän pois nimi-merkkisi, koska haluan kaikkien lukevan tämän kommenttini.
H.
Vanhus-aloitus
38
657
Vastaukset
- mimmimum-..mi
Kyllä se ikä on sellainen häilyvä raja....häilyvä käsite sitten kun kuuskymmentä ja ehkä jo viisikymmentäkin on ylitetty....ei ole lakiin perustuvia ikärajoja ollut vähäänaikaan ...kun seniori alennukset saadaan...Miksi täällä sitten pitäisi lajitella halukkaat kirjoittelijat jotka tottuneet tähän porukkaan ja tuntevat enemmän omanlaisekseen....
Olen lukenut jokaisen laittamasi lauseen tänne....halitus sulle....- heheehehee
IIIHHHH.....TYRSK.....
- savon.kreivitär
heheehehee kirjoitti:
IIIHHHH.....TYRSK.....
Noooh ei saa tollee nauraa ku toinen on täpinöissään 😂😂😂
- Mitähirnut
heheehehee kirjoitti:
IIIHHHH.....TYRSK.....
Mustis?
- Mitähirnut
savon.kreivitär kirjoitti:
Noooh ei saa tollee nauraa ku toinen on täpinöissään 😂😂😂
Ja sinä myös. Aika väkinäistä naurua.
No johan nyt ! Mistähän hyvästä tällainen huomionosoitus nyt lankeaa minullekin, vaikka ällöttävän vanha ja ryppynahkainen olenkin..))
Ehdot olemiseen nyt vain tuntuvat kovin ankarilta. Että lukea ja kehua pitäisi.
Voisin suostua sillä ehdolla, että palstallaololupa myönnetetään myös muille naapuripalstalle siirtyneille..))
Kyllä tänne ikävä on, vaikka en moiti naapuripalstaakaan. Kyllä siellä sinutkin hunksi tunnetaan, odotetaan oikein..)) Siksi sinun on hyvä valmistautua siihen, ettet puhu rumasti vanhuksista, voit harjoitella meillä...))
Nimenkin voisit uusia, ottaisit sellaisen kotimaisen. "Onni" tai "Armas" voisivat olla hyviä. Kaino ja Vienokin ovat kuulemma myös miesten nimiä.
Minkä niistä nyt tahdot itseesi sovittaa..))- lurputusta
demeter1 kirjoitti:
Kiitos viestistäsi, mimmimummi... Viisaasti kirjoitat niin kuin aina.
Samanlaista tekstiä on luettu monen monituisen kirjottamana elikkä vanhaa jargonia, ei jaksas enää tota jauhamista.
lurputusta kirjoitti:
Samanlaista tekstiä on luettu monen monituisen kirjottamana elikkä vanhaa jargonia, ei jaksas enää tota jauhamista.
Ketähän tarkoitat "lurputusta" ? Jos minua niin myönnän syyllisyyteni. Mistäpä sitä vanha uutta repisi ?
Jos tarkoitat mimmimummia, häneen älä kajoa. Sellaista sydämen lämpöä kuin hänestä välittyy, ei löydy joka paikasta. Varjellaan sitä, se on katoava luonnonvara...demeter1 kirjoitti:
Ketähän tarkoitat "lurputusta" ? Jos minua niin myönnän syyllisyyteni. Mistäpä sitä vanha uutta repisi ?
Jos tarkoitat mimmimummia, häneen älä kajoa. Sellaista sydämen lämpöä kuin hänestä välittyy, ei löydy joka paikasta. Varjellaan sitä, se on katoava luonnonvara...Olen samaa mieltä mimmimummista, hän on aito sydämellinen ihminen.
- mimmimum-..mi
Kiittää hän kauniista sanoistanne...ihanaa kuulla myönteistäkin palautetta....mutta niinkuin aina ennen käytettiin sanontaa....ei saa kehua ettei ylpisty...
Ennen oli ennen ...nyt on nyt...minä haluan aina kehua esim. lapsia lapsenlapsia...ja aihetta löytyy aina...se nostaa itsetuntoa mutta ei siitä ylpisty.. - sijaisäiti
mimmimum-..mi kirjoitti:
Kiittää hän kauniista sanoistanne...ihanaa kuulla myönteistäkin palautetta....mutta niinkuin aina ennen käytettiin sanontaa....ei saa kehua ettei ylpisty...
Ennen oli ennen ...nyt on nyt...minä haluan aina kehua esim. lapsia lapsenlapsia...ja aihetta löytyy aina...se nostaa itsetuntoa mutta ei siitä ylpisty..Olen samaa mieltä demeterin ja mielikkimummon kanssa.
Samalla kiitän Sinulta saamastani pelivinkistä taannoin. Ladattiin baby-dino tablettiin. Lapsenlapsi antoi sille nimeksi Antero. Hurahti pelin kanssa tovi jos toinenkin. Anterolle syntyi pikkusisko minun kännykkään. Onneksi on helppohoitoinen ;) - lurputusta
demeter1 kirjoitti:
Jos tarkoitat mimmimummia, häneen älä kajoa. Sellaista sydämen lämpöä kuin hänestä välittyy, ei löydy joka paikasta. Varjellaan sitä, se on katoava luonnonvara...Kuuleppa demukka älä sä kajoa mun mielipiteisiin.
lurputusta kirjoitti:
Kuuleppa demukka älä sä kajoa mun mielipiteisiin.
Yritän parantaa tapani.
- sinetti
Tämä jo toinen avoin kirje tällä viikolle. Kohde vain toinen ja sävy positiivisempi.
Mielestäni demeterillä on ne aivoT ja hän osaa niitä käyttää. Sen olen minäkin huomannut vaikka olenkin aivottomampi.
Ounastelen, että vaikka demeter pitääkin positiivisesta palautteesta, niin tuskin ihan tällaisesta esiinnostosta, kun itseään takarivin tyynenä pitää. Ja takarivin tyynet kunniaan sillä eturivissä ne tyhjät tynnyrit kolisevat.
Aloituksen lopun salaviestiä en sitten ymmärtänytkään ja eihän se salainen sitten olisikaan.
Niin, että pointsit demelle :)
Ai, meinasin unohtaa. Jossain ketjussa vanhukset epäilivät ettei pari palstalaista ole saanut tarpeeksi huomiota. Vasiten vastasin tähän josko mummelit huomaisivat etteivät he nyt niiiiin palstan tärkeitä ole ja huomiota on monenlaista. Sen jokainen valitsee/ansaitsee ihan itse.OIkein olet minua tulkinnut, sinetti. En kaipaa esiinnostamista, takarivin tyyneys on ihan hyvä valinta minulle...))
Eikös hunksin viestit ole aina salaviestejä ?- sinetti
demeter1 kirjoitti:
OIkein olet minua tulkinnut, sinetti. En kaipaa esiinnostamista, takarivin tyyneys on ihan hyvä valinta minulle...))
Eikös hunksin viestit ole aina salaviestejä ?Sitähän ne yleensä ovat, salaviestejä. Aika hyvin koen niitä ratkoneeni, nyt jäi mysteeriksi. Ehkä se ratkeasi, jos nuo kaikki ketjut lukisi, vaan ei yötä vasten tohdi. Tulevat uniin vielä ryppyset mummot ja kolisevat tynnyrit ;)
sinetti kirjoitti:
Sitähän ne yleensä ovat, salaviestejä. Aika hyvin koen niitä ratkoneeni, nyt jäi mysteeriksi. Ehkä se ratkeasi, jos nuo kaikki ketjut lukisi, vaan ei yötä vasten tohdi. Tulevat uniin vielä ryppyset mummot ja kolisevat tynnyrit ;)
Sinulla sitten toimii se "aivo"paremmin kuin minulla, sinetti..))
Tosin en ole vähään aikaan edes yrittänyt päästä hunksin aaltopituudelle, on se niin raskasta, vaikka keveästi hän kirjoittaakin...- sinetti
demeter1 kirjoitti:
Sinulla sitten toimii se "aivo"paremmin kuin minulla, sinetti..))
Tosin en ole vähään aikaan edes yrittänyt päästä hunksin aaltopituudelle, on se niin raskasta, vaikka keveästi hän kirjoittaakin...Keveästi kirjoittaa ........"Vieno" (SF) ;)
Todettava on, että en minäkään ratko hänen omia ketjujaan. Vain näitä joissa hän jalkautuu tavisten pariin.
Mutta, nautimme näistä pulmista vielä täällä junnujen puolella, kun voimme. Valmistelkaahan kahvipirtissä, että hän tuonee oman, jo vähän pinttyneen, kahvimukinsa mukanaan. Olipa mukava istahtaa koneelle, kun on tällainen maailmaa syleilevä aihe käsittelyssä, sinelli. En tietenkään tarkoita aloitusta vaan aloittajaa. Häneenhän se puhe aina kääntyy..))
Oikein odotan, koska tämä komistus kolkuttelee kahvipirtin ovea kädessään (ainoa?) lukemansa kirja: Vilpittömästi teidän. Varmasti hän tolkun miehenä tuo tullessaan jotakin omia herkkujaan. Vaikka sellaisen vihannespiirakan, jossa on herne/maissi/paprikaa...))- Bengalitikku
sinetti kirjoitti:
Keveästi kirjoittaa ........"Vieno" (SF) ;)
Todettava on, että en minäkään ratko hänen omia ketjujaan. Vain näitä joissa hän jalkautuu tavisten pariin.
Mutta, nautimme näistä pulmista vielä täällä junnujen puolella, kun voimme. Valmistelkaahan kahvipirtissä, että hän tuonee oman, jo vähän pinttyneen, kahvimukinsa mukanaan.Viitteitä, mitä kenellekin, mutta viiveellä.
Öhöm kröhöm auts.
Purevaa.
- Bengalitikku
Uskaltaako aloittaja siirtyä runsaan vuoden päästä 70 palstalle totaalisesti, sillä hän on tuleva kuopus.
Tämä on tuollaista shakkia.
Jonkinlaisten puhevälien tai oikeammin kirjoitusvälien ylläpito kannattaisi.
Saapi nähdä jos saa, ilmaantuuko hän nuorisopalstalle vielä kaikista vakuutteluista huolimatta.
Purevaa.Kyllä hunksin täytyy ehdottomasti käväistä hoitamassa tuo luki-häiriönsä ennen palstanvaihtoa. Uusi kuvio, uudet kujeet..))
Eikös siirtymiseen tarvittavat vuodet tule hunksilla täyteen jo 21.12., siis tänä vuonna ? Tai sitten vanha muistaa väärin...- Bengalitikku
Muistini mukaan hän p ä ä s e e sinne uusiin kuvioihinsa vasta 2019.
Niin palju on mainostanut ja yhden jousimiehen kokeneena, ei ole monen päivän eroa.
Purevaa. - sinetti
demeter1 kirjoitti:
Kyllä hunksin täytyy ehdottomasti käväistä hoitamassa tuo luki-häiriönsä ennen palstanvaihtoa. Uusi kuvio, uudet kujeet..))
Eikös siirtymiseen tarvittavat vuodet tule hunksilla täyteen jo 21.12., siis tänä vuonna ? Tai sitten vanha muistaa väärin...Sen verran pulmia ratkoneena voinen 99 % varmuudella sanoa, että vielä hän saa nauttia nestorin roolistaan täällä junnujen palstalla. Toki hän on kertonut käyneensä luku-/opintomatkalla jo siellä vanhusten palstalla.
Kuvitella saatan hänen muikeaa ilmettään, kun huomaa olevansa näin suuren huomion kohteena.
Tuskin se kuitenkaan oli hänen tarkoituksensa aloitusta tehdessään ;) - sinetti
sinetti kirjoitti:
Sen verran pulmia ratkoneena voinen 99 % varmuudella sanoa, että vielä hän saa nauttia nestorin roolistaan täällä junnujen palstalla. Toki hän on kertonut käyneensä luku-/opintomatkalla jo siellä vanhusten palstalla.
Kuvitella saatan hänen muikeaa ilmettään, kun huomaa olevansa näin suuren huomion kohteena.
Tuskin se kuitenkaan oli hänen tarkoituksensa aloitusta tehdessään ;)Siis vuosi vielä junnuissa :)
Bengalitikku kirjoitti:
Muistini mukaan hän p ä ä s e e sinne uusiin kuvioihinsa vasta 2019.
Niin palju on mainostanut ja yhden jousimiehen kokeneena, ei ole monen päivän eroa.
Purevaa.Jaa. Vanha muistaa sitten väärin. Vai sotkeeko taas toiveet ja todellisuuden ?..))
Mutta pitäkää hyvänänne. Olkoon sitten meille vielä ikkunaprinssinä. Kurkistellaan häntä "ruudun takaa"...sinetti kirjoitti:
Sen verran pulmia ratkoneena voinen 99 % varmuudella sanoa, että vielä hän saa nauttia nestorin roolistaan täällä junnujen palstalla. Toki hän on kertonut käyneensä luku-/opintomatkalla jo siellä vanhusten palstalla.
Tuskin se kuitenkaan oli hänen tarkoituksensa aloitusta tehdessään ;)Kyllä hän selvästi jo petaa paikkaansa seuraavalla osastolla, sinetti. Että varmasti tulee huomioiduksi kuten arvolleen sopii.
Minäkin luin, että hän että hän on vieraillut "in cognito" 70 ;lla.
Selvästi hän kaipaa meitä, jotka täältä karkotti..Tahtoo valvoa, paimen kun on..))- sinetti
demeter1 kirjoitti:
Jaa. Vanha muistaa sitten väärin. Vai sotkeeko taas toiveet ja todellisuuden ?..))
Mutta pitäkää hyvänänne. Olkoon sitten meille vielä ikkunaprinssinä. Kurkistellaan häntä "ruudun takaa"...Näen tämän niin, että meillä on ilo saada teidän vanhusten vierailuja tänne junnujen palstalle vielä vuoden ajan ;)
sinetti kirjoitti:
Näen tämän niin, että meillä on ilo saada teidän vanhusten vierailuja tänne junnujen palstalle vielä vuoden ajan ;)
Olipas nätisti sanottu, sinetti. Näillä eväillä sitä pärjäilee pitkään.
Nyt taitaa kuitenkin olla aika palata ruotuun, ennenkuin oleskelulupa evätään...))- Bengalitikku
sinetti kirjoitti:
Tuskin se kuitenkaan oli hänen tarkoituksensa aloitusta tehdessään ;)Luulenpa, että hihittelee laitteistonsa edessä jonkin SF-kahvimukinsa kanssa ja muhäilee, mitä ne mummot tuhertaa. Purevaa.
- sinetti
demeter1 kirjoitti:
Olipas nätisti sanottu, sinetti. Näillä eväillä sitä pärjäilee pitkään.
Nyt taitaa kuitenkin olla aika palata ruotuun, ennenkuin oleskelulupa evätään...))Heh, täytynee tosiaan palautua ruotuun ennen kuin ketjuun tulee jankutus-kommentti-ilmoituksia ja EOC.
Kiitos mukavasta kirjoitussessiosta siihen osallistuneille :) sinetti kirjoitti:
Heh, täytynee tosiaan palautua ruotuun ennen kuin ketjuun tulee jankutus-kommentti-ilmoituksia ja EOC.
Kiitos mukavasta kirjoitussessiosta siihen osallistuneille :)Minäkin kiitän. Tällainen ilottelu onnistuu vain tuttujen kesken, eikä vanha tutustu hetkessä...
- melkeestinaurattaa
heevetti mitä skeidaa.
- Bengalitikku
.....Sanoi laborantti, kun otti B12 vitamiininäytettä.
Jokunen vastaus kysymyksiin.
Ilman pienintäkään tarkoitusta venyttää aloitusta.
-
EOC ilmaantuu vain minun kommenttini perään.
Ei toisten.
Minä tunnen mieli-hyvää lukiessani hyviä kirjoituksia.
Mutta minä en koskaan hihittele lukijoilleni.
Kommenteilleen kyllä, useinkin.
Siirtyessäni aikanaan 70 -ihmisiin.
On minulla uusi nimi-merkki, taas kerran.
Jos luojani suovat, on sitten taas uusi nimmari 80 .
Ne eivät tule olemaan demeteriläisiä.
H.- sinetti
Toki minä pulmia ratkoneena olen tullut huomaamaan mihin kohtaan tulee EOC.
Pyydänkin tarkempaa huomiota. Mainitsin ensin jankutus-kommentin ja sen jälkeen EOC. Niinhän se menee.
Ole hyvä vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7272306Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?502269- 1292241
- 1342147
- 551772
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2411643- 311371
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201309Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161195Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381147