Jostakin syystä saimme pitkäkestoisen nuhan?
Otimme toissavuonna rokotuksen, kesti nuha melkein vuoden?
3
104
Vastaukset
- Sanon-ei-rokotteille
Tänään (siis eilen) tapasin pariskunnan, jotka olivat ottaneet rokotteen jo aiemmin. Toisella oli ankara nuha päällä, toisella alkuerät menossa hyvää vauhtia.
Suomalaisen yleisin sairaus on luulo-uskomus-tauti. Ja siihen ei ole lääkettä, se on varmaa. Myös heikko itsetunto, ei uskota itseensä, jyllää. Epidemiana. Olen ottanut influenssarokotuksen joka vuosi yli kahdenkymmenen vuoden ajan. Mikäli en olisi ottanut, olisin saanut kaikki ne pöpöt, joita oli tarjolla: "Et usko, miten kamala flunssa mulla on.", näitä riitti työhuoneeni ovella.
Rohkea rokan syö, vai mites se menee..?- Seurailen
Aloittajan tekstistä ´käveli kynttilä ylös´. Kävin rokotuksessa ja siitä alkoi kummallinen korina kurkussa, limaa pukkaa ja nenä nyysää. Ehdin jo miettiä olenko saamassa astman ja soitin sukulaiselle, jolla se on. Olin varma että nyt suvun geenit ovat iskeneet minuun. Nyt vasta huomaan että outo nuhani (ei ole koskaan aikaisemmin ollut) alkoi pari päivää rokotuksen jälkeen. No voi olla sattumaa, mutta tarpeellinen aloitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562708
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262440Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?522349- 1352210
- 591870
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2471720- 311391
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201329Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161215Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi311212