Kysymys 60 + naisille?

KieIimies

Miten nuoren kaverin hyväksyt sänkykaveriksi saman peiton alle ?

35

958

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muutkriteerit

Ei kai se nyt iästä ole kiinni kenet lakanoihinsa huolii.

• Samat.eletyt.vuodet

Itseäni nuoremmat ja vanhemmat miehet katson seksuaalisesta näkökulmasta henkilöiksi, en miehiksi. Joten vain lähes saman ikäinen kelpaa, muutama vuosi sinne tänne.

• Keskitasokelpaava

Nimeni on kondomitoimihenkilö. Ilman kondomeita.

• Kaksi ja puolivuotias karvainen nelijalkainen käy, Vaikka hän ei kyllä kauan viihdy saman peiton alle kun tulee jo kuuma :).

• lollolol

Iltalehtikin juuri tänään uutisoi, että tutkimusten mukaan naiselle paras petikaveri on koira.

"Koira voi tuhista, sillä voi olla ilmavaivoja, se voi pöllytellä karvoja, se voi haista ja haukahdella ja se voi unissaan potkiskella, mutta tutkimuksen mukaan se voi silti olla maailman paras petikaveri nimenomaan naiselle"
        Iltalehti 30.11.2018 klo 12:52

• Ja miten moista väitettä on perusteltu?
        Millainen tutkimus oli?
        Mitä asioita kysyttiin ja miten painotettiin.

Minulla on ollut rakkaitakin koiria, mutta yhtäkään niistä en ole kotioloissa koskaan päästänyt sänkyyn. Ovat nukkuneet omalla petillä.

Teltta-, yms. matkoilla koira nukkui useimmiten ihmisten kyljessä. Se lämmittikin mukavasti.

• eitarviihätistellä

Mulla on niin kapee sänky ettei siihen toista mahdu....no ei kyllä oo ketään tyrkylläkään kun tuo ulkonäkö jo suojelee...näytän kuulemma vanhalta kun en meikkaa ja värjää tukkaa joka myös kuulemma liian pitkä ja vanhentaa......no mä tykkään ja muiden ei tarviikaan…...onneksi :)

• Olenpa-rehellinen

Monien nyky naakkojen lempiväri on punainen tukka. (Rehellisesti sanoen kauhea)
        Mutta sillä värillä saattaisi olla otantaa.
        Luomuväriset eivät ole naakkoja vaan naisia.

• eitarviihätistellä

No mulle riittää tämä luonnollinen väri, kivasti on jo harmaita raitojakin ja aika tasaisestikin vaikka on jo melkein puoliselkään pitkä......on siitä joku ukko sanonut että pitäis värjätä mutta kun oon kysyny että miksi, niin ei oo osannu kuitenkaan vastata :D

• yhteinennautinto

Miten niin sänkyyn ? Kyllä sekin käy, mutta ei missään tapauksessa peiton alle ! Pitäähän nauttia kaikilla aisteilla, nähdä kaikki ihanuus ja saada siitä lisäkiihoketta. Oman ikäluokan partnerin kanssa synkkaa parhaiten henkisesti, seksissä on sekin pointti tärkeä. Nuorten ennakkoluulottomasta ja kokeilevasta asenteesta kannattaa ottaa mallia.

• kyykkyynnyt

Ei ikä ratkaise vaan pankkitili, joten unohda koko juttu.

• Mä ottasin sen punatukkasen skotin

http://www.reellifewithjane.com/wp-content/uploads/2015/01/Outlander_Jamie-Fraser-Sam-Heughan-620x930.jpg

joka näyttelee pääosaa "outlanders" sarjassa peiton alle, päälle ja sen viereen. Katseltavaksi tietenkin vain, koska vaikka on silmänmakeaa hirmuisesti niin täällä on kiintiö täynnä ja niin kauan kuin nykyinen on halukas ja elossa niin 180 cmx200 cm sänkyyn ei mahdu muita kuin me kaksi. Paitsi jos pieni poika haluaa tulla Legon selän taakse niin me fiksataan sinne paikka.

• apina.kapina

Laitappas oma kuvasi näytille niin voidaan kertoa täällä sitten miltä sinä meidän mielestä näytät.

• eileskikäänolekukka

Nyt menee kaikki Paloman herjat Lesken piikkiin.

• Aivan vastasyntyneen kanssa olen ollut saman peiton alla hänen elämänsä ensimmäisen yön.

Minkä ikäinen lie ollut vanhin, jonka kanssa olen ollut saman peiton alla. Siinä on enemmän miettimistä.

• tätä-mieltä

alotukseen : korkeintaa 10 vuotta molempaan suuntaan,
      joko vanhempi tai nuorempi, tai siltävälitä,
      sen suurempaa ikäeroa en hyväksyisi,

EI lasten kanssa sänkyyn olen vahvasti sitä mieltä,,,

• Bengalitikku

Omaa fundeeraamista. Jos nuorempi mies onnistuisi laittamaan silmilleni vaaleanpunaiset lasit, niin että järki menisi, niin oishan siinä silmänkääntäjä.
      Olen aina laskeskellut, että olin kansakoulussa ja tuo pyöri vielä vaipoissa, olin oppikoulussa ja keräsin kasveja ja tuo oli vielä vaipoissa tai olin laikkiaisjuhlissa, mutta tuo oli vaipoissa. Ei. Ei ja ei. Kiva leikkiä samanikäisten kanssa. Joo. Rajoittunutta.

• mimmimum-..mi

Voihan nenä....minun pitäisi kuulemma ottaa joku yöksi ... ehkei nyt ihan saman peiton alle mutta kuitenkin.... todistamaan yläkerran häiritsevät äänet...nainen kenen kanssa keskustelin ...päästi niin heleät naurut ja sanoi ....ota vaikka vanhempi konstaapeli on virkavallan edustajakin...otat viereesi sänkyyn kuuntelemaan ....vahinko kun minullakin aika kapea sänky...

• pyydä.hunksutin

Päälekkäin mahtuu 😂

• Minä voisin tulla.
        Kuorsaan niin kovaa, ettei naapurin häiritsevät äänet kuulu.

• mimmimum-..mi
        Tellukka kirjoitti:

Minä voisin tulla.
        Kuorsaan niin kovaa, ettei naapurin häiritsevät äänet kuulu.

Kyllä kuuluu...vaikka kuorsaisit .. ja miten sitten todistat naisraukan puolesta että kuuluu ... jos nukut...Koputusta..naputusta ...linkousääniä...kaiverrusta...ravistusta....purautusta...
        Ei siis mitään sänkykamari ääniä ...ei sängynpäädyn kolinaa...en niistä ehkä valittaisi...

• Ressukka

Vaan tuli mieleen nuori Erika ja Danny 50 vuotta vanhempi. Voipi olla aikamoista kiehnäämistä. Ei käy oikein pirtaan.

• Likainenmielikuvitus-ko

No mitä se sun "pirtaan" kuuluukaan ?

• Pari pientä miestä nukutin hetki sitten.
      Kovin ovat nuoria vielä nuo vallattomat.
      Eikä tarvitse hyväksyä, melkein vaadin saada nukuttaa,
      nukkuva lapsi on niin suloisen näköinen.
      Millään ei meinannut uni tulla kun oli niin hauskaa höpistä ja hullutella.
      Seinäkellon raksutus sotki unen saantia...patterit irroteltiin
      sipistiin ja supistiin ja lopulta hiljaisuus vei untenmaille.

• Huippuko-puuttuu-IS

"Eräs nainen onnistui saamaan elämänsä ensimmäisen orgasmin 40 avioliittovuoden jälkeen – siinä vaiheessa, kun hänen puolisostaan oli tullut impotentti, eikä petipuuhissa siksi ollut enää kiire mihinkään. Orgasmin jälkeen nainen kiinnostui seksuaalisuudestaan uudella tavalla. Hän hankki seksivälineitä ja elokuvia saadakseen nauttia seksistä mahdollisimman monin tavoin. Hän kertoi, että nyt kun tietää paremmasta, haluaa enemmän. Aiemmin hän oli vain tyytynyt siihen, mitä sai.

Muun muassa tällainen tapaus nousi esille, kun Ilta-Sanomat haastatteli Santalahtea sekä pari- ja seksuaaliterapeuttia, seksuaalineuvojaa ja yrittäjää Kaisa Laurilaa. "

• PistoKastoRavistus

Suurin ongelma ei ole seisomattomuus. Viisi naista kymmenestä kärsii siittä, että miehellä tulee liian aikaisin ja työnteko loppuu tyystin 2min kuluttua ensimmäisestä työnnöstä.

• Härillään

Munnoo pittää puustata, johan alkaa tojimaan!

• KolmijalkaHeikki

Jokainen kokemani nainen (noin 100) pitää tasatyöntöä merkittavänä asiana orgasmin saamisessa.

• nappijuttu

Kyllä merkittävämpi asia on se, että mies saa orgasmin samaan aikaan. Toisin sanoen, kun tuntee puristuksia tapin varressa pitää kiihdyttää ja työnnellä juureen saakka.

• JosItseHaluaaJa

Etpä ole tainnut ihan oikeasti keskustella naistesi kanssa. Tosimies voi tarjota naiselleen huikeita orgasmeja, vaikkei työntelisi kolmijalkaansa .yhtään. Vaikka olisi potenssiongelmia, tosimies osaa tyydyttää naisensa. Myös nainen voi tarjota myös potenssiongelmaiselle kumppanilleen hyviä hetkiä.

• töött

ei mitään eikä ketään kun ei tiedämikä tauti piinaa - vuosikymmenniin ei elossa ollut muuta kuin pelkkää tyotä ja rääkkiå.

• PukeuduOikein

Eikö osaa vai etkö kehtaa käydä ostamassa kondomeita?
        Suojapuvussa voi toimia turvallisemmin.

• naurisvilj

Tee niinkuin 74 vuotias kansanedustaja, joka lopettaa työt että jää aikaa lapsille ja lapsenlapsille.

• enkäole

Sänkykaverini on 17-vuotias, mutta ei hän peiton alla nuku. Hän on hyvä sänkykaveri, pitää puolen metrin välimatkan, eikä kuorsaa. Ainoat paheensa ovat kissanruuan yösyönti sängyssä ja liian aikaiset herättämiset naukumalla.

• SynkkaaJosJaKun

/- 20 vuotta on sopiva ikäero jos muuten synkkaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1779
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1141
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      949
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      889
    Aihe