Usein mietityyttää,
kiinostaako miehiä vanhemmat terveet naiset seksuaalisesti esm. seurustelukumppaniksi,
monet harrastuspiirit / uimahallit on täynnä vanhempia terveitä pirteää ikäpolvea,
yleiskuva vaikutelma
ihmiset ovat omissaoloissaan, joukoittain tuppisuuna,
ei nähdä toista ihmistä vaikka on samassa tilassa,
jutellaan vain entuudestaan tuttujen kanssa,
suomalainen on outo ihminen, vai onko ?
Kiinostaako 80 v naiset seksuaalisesti ?
28
628
Vastaukset
- pirremiinapas
Miksi noin hulluja kyselet, ihan sekopää koko äijä vai joku pentuko olet..höpelö.
- HevonHeikki
Höperö varmaan, kun kahdelle eri palstalla tyrkyttää samaa avausta, vähän niin kuin korppis 😀
Silmiinpistävää myös se, että kirjoittaa kahteen kertaan väärin kiinnostaa sanan.
Kiinostaako 😩 - Heikunkeikku
HevonHeikki kirjoitti:
Höperö varmaan, kun kahdelle eri palstalla tyrkyttää samaa avausta, vähän niin kuin korppis 😀
Silmiinpistävää myös se, että kirjoittaa kahteen kertaan väärin kiinnostaa sanan.
Kiinostaako 😩Minua "kiinostaa" enemmän, että Miksi jotakin kiinostaa semmonen, että kutka ja ketkä kiinostelee 80v-naisia seksuaalisesti. Miten ylipäätään alkaa tuommosta mietiskelemään.
Minua ei ole koskaan kiinnosanut miettiä muiden ihmisten lakanoiden heiluttamiset.
Heilutelkoot kukin niin paljon kuin lystää.
Tällä hetkellä minulla on kielen päällä yks sana tai voi olla, että niitä on kaks ja piru, ku se ei sieltä liikahdakaan. Kauheata vaivaamista.
Minua nimittäin kiinnostaisi tietää, että mikä on se laulu, jossa hampaita kaivellaan haravalla?
Voisinhan mä syyn laittaa, että miksi tuommosta höperyyttä kyselen, vaan eipä se taida teitä kiinostaa. Ja jos ei kiinosta niin ei kiinosta. Mut kuitenkin voisko joku nyt vetästä ton laulun mun kieleni päältä. Pääsen tästäkin vaivasta veks.
Aloituksen lopussa on kysymys "suomalainen on outo ihminen, vai onko?"
Tahdon siihen vastata. Jos kiinostaa :)
Minun mielestäni suomalainen ihminen ei ole outo. Pääosin ovat mukavia.
Eikä täälä ainakaan mitään tuppisuita olla. Tosin ei suuna päänäkään pulputella tyhjää sanahelinää, mutta sopivaa puhetta ihmisiltä suusta tulee. Heikunkeikku kirjoitti:
Minua "kiinostaa" enemmän, että Miksi jotakin kiinostaa semmonen, että kutka ja ketkä kiinostelee 80v-naisia seksuaalisesti. Miten ylipäätään alkaa tuommosta mietiskelemään.
Minua ei ole koskaan kiinnosanut miettiä muiden ihmisten lakanoiden heiluttamiset.
Heilutelkoot kukin niin paljon kuin lystää.
Tällä hetkellä minulla on kielen päällä yks sana tai voi olla, että niitä on kaks ja piru, ku se ei sieltä liikahdakaan. Kauheata vaivaamista.
Minua nimittäin kiinnostaisi tietää, että mikä on se laulu, jossa hampaita kaivellaan haravalla?
Voisinhan mä syyn laittaa, että miksi tuommosta höperyyttä kyselen, vaan eipä se taida teitä kiinostaa. Ja jos ei kiinosta niin ei kiinosta. Mut kuitenkin voisko joku nyt vetästä ton laulun mun kieleni päältä. Pääsen tästäkin vaivasta veks.
Aloituksen lopussa on kysymys "suomalainen on outo ihminen, vai onko?"
Tahdon siihen vastata. Jos kiinostaa :)
Minun mielestäni suomalainen ihminen ei ole outo. Pääosin ovat mukavia.
Eikä täälä ainakaan mitään tuppisuita olla. Tosin ei suuna päänäkään pulputella tyhjää sanahelinää, mutta sopivaa puhetta ihmisiltä suusta tulee.Kysäseppä tällaiset aina hunksin renkutus-palstalla :)
https://www.youtube.com/watch?v=j0GVp_7iRJs
H.hunksz kirjoitti:
Kysäseppä tällaiset aina hunksin renkutus-palstalla :)
H.Onko se palsta ihan tuolla nimellä vai tarkoitatko renkutus- KETJUASI?
- Heikunkeikku
hunksz kirjoitti:
Kysäseppä tällaiset aina hunksin renkutus-palstalla :)
H.Kiitos! Kieleni päällä mojunut kappale suorastaan luiskahti ulos suustani avattuani linkkisi. Niinku märkä saippua kourasta jos väärällä tavalla sitä puristaa.
Toden totta. JOS olisin muistanut, että kyse olikin tämmösestä lasten lurituksesta, niin toki olisin kysymykseni lennossa laittanut sun renkutusaloiukseesi. :)
Tuo linkin laulu oli hiton nopeassa tempossa suoritettu. Minusta aivan-aivan liian nopea. Hengästynyt. En kyennyt sitä kokonaan kuuntelemaan. Korvani eivät vetele säveliä tuossa tempossa, mikäli se kuuluisi mennä hitaammin. Onneksi "kaiveli haravalla hampaitaan"-sanat tulivat aivan kappaleen alussa. Pääsin rauhaan.
Kaipa sulla ja muillakin joskus tulee tilanteita, että joku asia jää kielen päälle norkoilemaan, eikä pysty sitä ulos puristamaan.
Kummallista ettei ketään "kiinosta" MIKSI tämmöstä kyselin.
Ei sitte. Mä en sano, vaikka heevetin Kaikki palstan väki yhtäkkiä alkaisi multa kyselemään syytä kysymykseeni. Sen verran välinpitämätöntä porukkaa täälä, että olokoot sitte. Vaikka hyvä juttu oliski ollut :) Heikunkeikku kirjoitti:
Kiitos! Kieleni päällä mojunut kappale suorastaan luiskahti ulos suustani avattuani linkkisi. Niinku märkä saippua kourasta jos väärällä tavalla sitä puristaa.
Toden totta. JOS olisin muistanut, että kyse olikin tämmösestä lasten lurituksesta, niin toki olisin kysymykseni lennossa laittanut sun renkutusaloiukseesi. :)
Tuo linkin laulu oli hiton nopeassa tempossa suoritettu. Minusta aivan-aivan liian nopea. Hengästynyt. En kyennyt sitä kokonaan kuuntelemaan. Korvani eivät vetele säveliä tuossa tempossa, mikäli se kuuluisi mennä hitaammin. Onneksi "kaiveli haravalla hampaitaan"-sanat tulivat aivan kappaleen alussa. Pääsin rauhaan.
Kaipa sulla ja muillakin joskus tulee tilanteita, että joku asia jää kielen päälle norkoilemaan, eikä pysty sitä ulos puristamaan.
Kummallista ettei ketään "kiinosta" MIKSI tämmöstä kyselin.
Ei sitte. Mä en sano, vaikka heevetin Kaikki palstan väki yhtäkkiä alkaisi multa kyselemään syytä kysymykseeni. Sen verran välinpitämätöntä porukkaa täälä, että olokoot sitte. Vaikka hyvä juttu oliski ollut :)"Heikunkeikku"
Teit kommenttisi aivan idioottimaiseen aloitukseen.
Siksi ehkä jäit yksin.
Mitä nyt minä ja Anceli... :)
Sillee...
Olkoon tämä riimini sinulle.
-
Lisänä musiikkiakin.
https://www.youtube.com/watch?v=obLNsJqZaB8
H.hunksz kirjoitti:
"Heikunkeikku"
Teit kommenttisi aivan idioottimaiseen aloitukseen.
Siksi ehkä jäit yksin.
Mitä nyt minä ja Anceli... :)
Sillee...
Olkoon tämä riimini sinulle.
-
Lisänä musiikkiakin.
https://www.youtube.com/watch?v=obLNsJqZaB8
H.En vastannut aloitukseen, en heikunkeikulle, vaan kysyin sinulta oletko jo saanut ikioman palstan.
Kun jatkuvasti sotket ja sohellat palstat ja ketjut toisiinsa.
Tsemppaa ja yritä edes!
- naminaminami
Kyllä!
Finnitön kahdeksankymppinen on katoavaa kansanperinnettä.
Yhtä harvinainen kuin rehellinen kansanedustaja. - mimmimum-..mi
No .. ei ole tähän mennessä ainakaan kiinnostanut yksikään nainen seksuaalisesti.
- mitenlie
Oletko mies, heiltähän alottaja kysyi.
- mimmimum-..mi
mitenlie kirjoitti:
Oletko mies, heiltähän alottaja kysyi.
Ai jaa...luin vain otsikon.. ja siihen vastasin.
- nuoressavarsivankempi
No ei ainakaan 80 miehet, kun ei enääedes ikäiseni 60 miehet kiinnostaa, ovat jo vanhoja ukon köriläitä. On yksi 48v remppamies joka kiinnostaa, hän käy täällä välillä laittelemassa paikkoja kuntoon, on hyvinkin kiinnostava, ja osaava, kaikinpuolin.
- Enpä_lähe_uskomaan
Tainnut avatakin molemmat putkesi? Rööreihin ruiskuten. Eli. Ainakin p a s k a a mielikuvitelmaa syötät.
- nuoressavarsivankempi
Enpä_lähe_uskomaan kirjoitti:
Tainnut avatakin molemmat putkesi? Rööreihin ruiskuten. Eli. Ainakin p a s k a a mielikuvitelmaa syötät.
Aika pasca mielikuvitus sulla, juu mm molemmat lattiakaivot on puhdistanut, kylppärin ja saunan, tietääkseni ei tarvinnut mitään muuta ruiskuttaa kun lopuksi kuumaa huuhteluvettä, vaan on hän ilo silmälle ;)
Vähän outo suomalainen kyselee vähän outoja mietteitä ja tämä outo höpisee ihan van,mitä mieleen tulee...
Tokko me suomalaiset sen oudompia ollaan kuin muutkaan.
Alkuun ehkä hieman ujompia.
Jos on tuppisuu, niin on tuppisuu, vaikka sanat suuhun antaisi.
Laita vaan sana seksuaalisuus jossain muodossa otsikkoon, niin johan meitä"tuppisuita" kiinnostaa, muutenkin kuin onko tarpeeksi änniä tms.
Seksuaalinen kiinnostavuus on muista vetovoimatekijöistä kiinni kuin iästä., on sitten kysees mies tai nainen. vaikka enpähän noista miehistä tiedä, jos vaikka tutkivat ensin iän ja sitten vasta ...
Ei meillä ole otsassa ikänumerolappusta, joka kertoisi miten vanhoja olemme tai mitä haluamme.
Ei ikä kerro, onko haluja ja himoja tallella.- EttäSemmottiaKirjotan
Ketä kiinnostaa keskustella huolimattomien tai kirjoitustaidottomien aikuisten kanssa keskustelupalstoilla?
Kiinostaako? Mietityyttääkö? Halloota vaaan!Sinulla on hyvä kommentti... halloota vaan... monta monituista kysymystä...
Ekkö huomaa, mua ainaskin kiinnostaa kaikki, mietinnät ja kiinnostukset
no keskusteluni on mitä on,
mutta kirjoitustaidottomuus tai huolimattomuus ei haittoo,
Ei tässä olla mitään täydellisiä otuksia,
kaihisilla silmilläni ja suurella syrämmellä ei edes muitten virheitä huomoo.- vanha-fossiili
maissii kirjoitti:
Sinulla on hyvä kommentti... halloota vaan... monta monituista kysymystä...
Ekkö huomaa, mua ainaskin kiinnostaa kaikki, mietinnät ja kiinnostukset
no keskusteluni on mitä on,
mutta kirjoitustaidottomuus tai huolimattomuus ei haittoo,
Ei tässä olla mitään täydellisiä otuksia,
kaihisilla silmilläni ja suurella syrämmellä ei edes muitten virheitä huomoo."maissii"
Sama täällä,
kaikki kiinostaa,
ihmisestä seksuaalisuus ei katoa niinkauan kuin henkipihisee elävien kirjoissa,
Onkohan aloituksen kirjoittaja katsonut vain peiliin ja kuunnellut vain omia puheitaan, kun tuollaisia kirjoittelee.
Vaikuttaa siltä, että jotkut ihmiset olisivat kiinnostuneet keskustelemaan vain seksuaalisesti kiinnostavien ihmisten kanssa.
Olen ehtinyt liikkua jonkin verran ulkomailla, varsinkin Euroopassa, eivätkä minun mielestäni suomalaiset ole sen arempia tai hiljaisempia vieraita ihmisiä tavatessaan kuin muutkaan eurooppalaiset. Itse saatan ihan mielelläni jutella ihmisten kanssa, ellei ole erityisen kiire, ellen ole todella väsynyt tai mieleni askartele itsekseen joidenkin tärkeäksi kokemieni asioiden parissa.PS: Uimahallissa tulee harvoin juteltua ihmisten kanssa, koska siellä ollaan uimassa, ja pukuhuoneissa keskustellaan vain samaa sukupuolta olevien ihmisten kanssa, joten seksuaalinen kiinnostus tuskin nousee monenkaan mielessä esille.
PPS: Olen huomannut, että nuoret miehet ovat usein kiinnostuneet varttuneemmista naisista. Minäkin saan kohtuullisen usein viestejä sellaisilta, myös palstoilla, joissa on ajan tasalle päivitettyjä valokuvia. Itse en ole ainakaan seurustelumielessä kiinnostunut nuorista miehistä. Useampien vuosikymmenten ero ei ole parisuhteessa minun mielestäni etu, vaikka kaveruussuhteissa ja harrastuspiireissä iällä ei olekaan merkitystä.
- Ei-edes-platonisesti
Kuvitelmissa Airisto tai Samulin allani tai päälläni saa minut näkemään valvepainajaisia ja unettomaksi.
Ajoittainen himoni ei vie ajatusmaailmaa niin pitkälle sentään. Toki henkisen yhteyden iäkkääseen useinkin saa. Mutta se on siinä, raja. Ystävyydellä, tottakai. - Bengalitikku
Aloittajalle
1) siis kahdeksaakymppiä lähestyvä nainen, uimahalli, seksi...
Kävitkös uimassa "sillä silmällä"?
2) en ole ikuna kuullut kenenkään iskeneen uimahallista kaveria joten taitaa olla kyse valveunesta
3) sarjakakkaaja ja ahdistelija ovat olleet otsikoissa...
4) jos samat naamat käyvät uimassa, tervehditkö heitä reippaasti ja mikset itse aloita keskustelua ja toista tätä monta kertaa.....kyllä joku taatusti sanoo jotakin joskus
5) sitten heikkonäköisyys on yleisempää ylemmissä vuosikymmenkerroissa; osalle hyvä kun löytää altaan ja hyvä kun osaa laskeutua rappuja alas oikeasta kohdasta ja jos sinunkin näkösi teroittuu, saatat todeta "heikolta näyttää"
6) yksi tapa herättää huomiota, on sonnustautua bikineihin ja unohtaa toinen osa suihkuhuoneeseen, sillä voithan jo vedota dementiaan, vaikkei se pitäisi paikkaansa- hauskaa-olla-pittää
Hörönaurut sai ketjua lukiessa,
jopas oli alotus kiinnostanu
kirvoittanu kelenkannat sepustamaan jos minkäkilaisia vastauksia, heh,
väitettiin ettei kiinnosta, heh,
mutta kuitenki komentointi näyttää olevan vilkasta,
näköjään vanhatki ovat seksuaalisia olentoja
seksuaalisuus näyttää kovastikki kiinostavan ,
- henrjii
En tiedä seksuaalisesti, mutta huomiota herättää.
Tääläpäin oli rekkakuski ajanut ojaan, kun oli nähnyt pikiineissä pyöräilevän vanhuksen.
Oli ollut niin valkea, että rekkakuski oli luulut näkevänsä elävän ruumiin - Nöhökykkölöhö
Kyllä meissä kieltämättä on jotain outoa, ehkä toisten Eurooppalaisten mielestä. Olen liikkunut aika paljon ja kun varsinkin talvi aikaan ihmiset on kuin kaikki oltais vihaisia.
Siitä sexsi kumppanuudesta sen verran, että maksua vastaan voisin sexstata 80 v täyttäneen naisen kanssa, vaikka itsekkin olen kohta 80. Mutta onhan näille vanhus naisille, siinä mielessä turvallista, ettei heitä raiskata. Eikä nuo mummutkaan taida olla halukkaita sen sexsin perään vanhan miehen kanssa, ehkä nuorempi kelpais, vaa kuka nyt nuorimies enää sexstaa 80 vuotiaan kanssa. Mutta varjelkaa nyt piikaistanne mummut. - ajatelma-tämäki-
Alotus on humoristinen,
lähinnä mieleen tulee kuuluisa aira samuli, myös lenita airiston miesseikkilut ovat mielenkiintoinen juttu,
heidän mies seikkailut pitkän elämän varrella ovatkin vertaansa vailla,
ainaki omien juttujensa perusteella,
siitä ajatus, kuinka todellisuudessa seksuaalista elämä voikaan olla 70 - 80 :llä
vahva luulo, täysin selipaattinen elämä,
seksi on vain muistojen luomaa harhaa,
sama koskee molempia sukupuolia niin miehiä kuin naisia,
joka muuta väittää valehtelee ,
haluaa vain mahtailla
näyttää paremmalta kuin todellisuudessa onkaan,
seksuaalinen elämä kuuluu nuoruuteen sukukypsään elämään lisääntymiseen,
on aivan luonnollista jos ja kun seksielämä loppuu
se on normaali ilmiö ihmikunnan elämässä,
hyväksykää oma vanhuus, vanhentuminen,
vaikka se varmasti monelle on vaikea hyvväksyä, - dfvdbdfg
ottasivat hurdikurdit ja keski-aasian vuohipaimenet vanhoja naisia ja jäyttäsivät nuorille miehille ne 20-40-vuotiaat, vielä vapaina liikkuvat suominaiset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391809En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121058
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899