"Moi! Mahtavaa, että olet täällä. Sivustomme käyttää evästeitä parhaan käyttökokemuksen takaamiseksi. Lue lisää evästeistä ja hallinnoi omia tietojasi ”Lisätietoja”-linkistä. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön.Tietosuojaselosteemme."
raivostuttava!
mitä tolle pitää tehdä, ärsyttävä?
7
<50
Vastaukset
EU-vaalit ovat tulossa.
Teehän silloin parhaasi.
Kuten laulussa sanotaan:
Kaiken takana on laillinen...
H.- edam-ruisleipä-voi
On se hyvä, että evästeitä on netissäkin.
Ei tarvitse syödä omaa jääkaappiaan heikoille. Joutuisi käymään kaupassa liian usein.
Pitää vaan muistaa asentaa tarpeeksi kikkoja omalle koneelleen, ettei ne evästeet ala syödä tyhjäksi tietokoneen sisältöä, jopa kaappaa tärkeitä salaisia asioita ja muuta tuollaista. - mäenalayhtään
Jos tuo on raivostuttavaa, sinun elämäsi on täydellistä. Ja saatana, se on raivostuttavaa !!!
- jhreeeeee
Oletko niin kade luonne että jos toisen elämä on hyvää, pitää siitä netissäkin inistä?
- luenimimerkki
jhreeeeee kirjoitti:
Oletko niin kade luonne että jos toisen elämä on hyvää, pitää siitä netissäkin inistä?
Tunnista sarkasmi.
Minä olen sen aina vain siitä ruksista näpsäyttänyt pois, jos tarkoitat sitä mustaa nauhaa, joka alkoi sanalla moi ja joka oli tuossa alareunassa peittäen ikävästi monta senttiä palstasta.
Kauan se siihen on itsepäisesti tullut takaisin, mutta nythän sitä ei enää ole vaikka tänään vielä jonkun aikaa sitten oli.Kun mä avasin koneen tänään, mulle tuli sellainen puolen sivun sepustus päälle.
Painoin sen vaan pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 341674
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401580Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen261549- 1261434
Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201425Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun411296Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381217- 191199
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441098Katso ennen-jälkeen kuvat - Erika Vikman saa pihalleen jättirempan tv:ssä!
Oho, onpa aikamoinen muutos! Mitäs tykkäät, onko tällainen piha mieleesi vai haluatko enemmän nurmialuetta ja vihreää?61026