Palstalla. Miksi olet yksinäinen?
Onko yksinäisiä naisia?
14
82
Vastaukset
- Anonyymi
Liian huonoja miehiä tarjolla. Kaikki joko kännijuoppoja tai muuten vaan sekaisin. Ei ole normaaleja miehiä jotka ei esitä mitään vaan ovat oma itsensä. Jokainen myös vonkaa seksiä ennen kun on ehditty edes nimeä kertomaan.
- Anonyymi
Onhan meitä. Kukaan ei halua olla ystävä enkä kelpaa kumppaniksi kellekään.
- Anonyymi
Miksi et kelpaa???
- Anonyymi
Kiltti ätmi ei kelpaa edes ystäväksi naisille.
- Anonyymi
Miksi ei kelpaisi?
- Anonyymi
68v.
156cm 117,5 kg.D120. - Anonyymi
Olen parisuhteessa, mutta yksinäinen nainen 😐
- Anonyymi
Voin tulla pitämään sulle seuraa. Mennäänkö vaikka kalaan? Olen työtön mulla on aikaa sinulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin tulla pitämään sulle seuraa. Mennäänkö vaikka kalaan? Olen työtön mulla on aikaa sinulle
Miksi juuri suhteessa olevalle, vaikka ketjussa oli niitä jotka on aivan yksin?
Olen kuullut tuosta joskus aikaisemminkin valituksia. Ihan mielenkiinnosta utelen miten parisuhteessa pystyy olemaan yksinäinen? Asuuko mies jossain toisella paikkakunnalla? Onko eri työajat ettei näe toista? Jos asuu saman katon alla ettekä tee mitään yhdessä, niin kuulostaa oudolta. Käy vaikka tökkimässä välillä ja sano että "Huomaa minut".
- Anonyymi
Multi-käyttöjärjestelmä virtualisisoinnillakin sitten?
- Anonyymi
Muistakaa kävellä hitaasti jotta muistio jatkuu... bleiseri pukee jokaista penttiä jne:
https://www.youtube.com/watch?v=Jqg4qeu3wSM - Anonyymi
Rakastuin mä juuseriin... nylon beat, nyt heitä harmittaa kun hän vain käyhtti itsenseäni hyväks:
https://www.youtube.com/watch?v=mKK32ZB12bA - Anonyymi
seija 39v korkeastikoulutettu maisteri vastaa olen yksinäinen kun tinderissä ei rikkaat miehet halua enään tavata ja arabimiehetkin on lopettanut yhteyden pidon eli olen yksinäinen ja pikkuhousuissa joku muukin kaipaisi seuraa ja se on sosiaalinen eli tarvis paljon uusia kavereita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1783741
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262710Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?582554- 1462361
- 672046
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3151944- 311441
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211403Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381377Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161275