Hyvää Lapsettomien lauantaita!

Anonyymi

Meille kaikille, suurin osa palstalaisista lienee lapsettomia ja sellaisiksi jää.

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • kyllä nyt myrkyn lykkäsit, pelko vaanii tuon luettua läpi elämän🥺

• Anonyymi

Pönttiskin jää lapsettomaksi, valinnoillaan..

• Noh mulla ei oikein ole kaipuuta lapseen. En tunne mitään edes ÄItienpäivänä. Toisaalta se on paha, mutta en saa mitään tunnetta siitä, että mulla lapsi lepäisi rinnoilla. Tunteen puuttuminen on hämäävää, koska kuitenkin näen, että niin kai pitäisi olla. Mutta joo, olen valinnut näin. Oma äiti on kyllä tietysti maailman tärkein ja olenkin puuhastellut hälle ihanan äitikkämamman päivän, äiti pääsee lomalle ja herkut mukkaan :)

• misspönttöuuni kirjoitti:

Noh mulla ei oikein ole kaipuuta lapseen. En tunne mitään edes ÄItienpäivänä. Toisaalta se on paha, mutta en saa mitään tunnetta siitä, että mulla lapsi lepäisi rinnoilla. Tunteen puuttuminen on hämäävää, koska kuitenkin näen, että niin kai pitäisi olla. Mutta joo, olen valinnut näin. Oma äiti on kyllä tietysti maailman tärkein ja olenkin puuhastellut hälle ihanan äitikkämamman päivän, äiti pääsee lomalle ja herkut mukkaan :)

Hienoa :) Miellä äitikkämamma muistaa aina muistuttaa ettei halua mitään äitienpäiväjuttuja sen kummemmin, ei oikein tykkää "turhuuksista". Paras lahja hänelle kuulemma kun pitkin vuotta käy auttelemassa ihan arkiasioissa niin sitä sitten koettanut noudattaa parhaani mukaan.

• Harmaaritari kirjoitti:

Hienoa :) Miellä äitikkämamma muistaa aina muistuttaa ettei halua mitään äitienpäiväjuttuja sen kummemmin, ei oikein tykkää "turhuuksista". Paras lahja hänelle kuulemma kun pitkin vuotta käy auttelemassa ihan arkiasioissa niin sitä sitten koettanut noudattaa parhaani mukaan.

Eihän ne halua ja sanovat, että älä rahaa tärvää...

Mutta kun se on ainoa äiti...laitoin tosiaan hänet lomamatkalle, herkut ja ruusut mukaan. Äidille tuli ihan kyynel silmään *niisk* herkistää ihteänikin se.

Sanoit hyvin, mä ymmärrän mitä äitisi tarkoittaa ja niinhän se on, koska joka päivä ne vanhemmat on tärkeät, siispä pitkin vuotta arjen auttelu on parasta kuin yksi päivä.

Ja jos osaisi olla vielä kinastelematta, meillä se on lisätoiveena. :)

Joskus sitten tulee näitä muutamia mammanpäiviä etten kykene olla järjestelemättä jotain outoa...eihän se niitä odota, mutta on hän niin paljon mun eteen tehnyt, että kestäköön nyt pienet yllärit kun en oo niin ahkeraan imuroinutkaan hälle tms! :)

Eihän ne halua ja sanovat, että älä rahaa tärvää...

Mutta kun se on ainoa äiti...laitoin tosiaan hänet lomamatkalle, herkut ja ruusut mukaan. Äidille tuli ihan kyynel silmään *niisk* herkistää ihteänikin se.

Sanoit hyvin, mä ymmärrän mitä äitisi tarkoittaa ja niinhän se on, koska joka päivä ne vanhemmat on tärkeät, siispä pitkin vuotta arjen auttelu on parasta kuin yksi päivä.

Ja jos osaisi olla vielä kinastelematta, meillä se on lisätoiveena. :)

Joskus sitten tulee näitä muutamia mammanpäiviä etten kykene olla järjestelemättä jotain outoa...eihän se niitä odota, mutta on hän niin paljon mun eteen tehnyt, että kestäköön nyt pienet yllärit kun en oo niin ahkeraan imuroinutkaan hälle tms! :)

No noinhan se, meidän mutsi vaan tosiaankaan ei halua mihinkään yllärireissuun niin pitää kunnioittaa hänen tahtoa, kaikkea tavaraakin on kuulemma ihan liikaa ja joka paika täynnä jo ennestäänkin niin vähän hankala mitään sitten touhuta.

Juu, ihan hyvbä veto on varmaan yllärikin jos hän sen kestää, niissä vaan pitää vähän sitten kyllä kuulostella ettei tule harmitusta hälle liiallisuuksista,. no tuskin tulee :)

No noinhan se, meidän mutsi vaan tosiaankaan ei halua mihinkään yllärireissuun niin pitää kunnioittaa hänen tahtoa, kaikkea tavaraakin on kuulemma ihan liikaa ja joka paika täynnä jo ennestäänkin niin vähän hankala mitään sitten touhuta.

Juu, ihan hyvbä veto on varmaan yllärikin jos hän sen kestää, niissä vaan pitää vähän sitten kyllä kuulostella ettei tule harmitusta hälle liiallisuuksista,. no tuskin tulee :)

Sinä voit hieroa äidin hartiat vaikka ja varmaan huolto- ja tekniikkahommissa autteletkin yms. plus kauppa & muu asiointi jne. :)

Tavaramäärietä meillä on sanottu just samaa kun se yrittää vähentää sitä ja mitään konkreettista ei saa ostaa, ei kippoja, kuppeja ei mitään kun pitää olla aineetonta. Ei saa edes nättiä paitaa viedä. Joo, just sellasista lahjoista ollaan jo useamman vuoden aikana luovuttu.

Se on ihan oikein, että kuuntelee mitä hän haluaa. Ihmiset kun just haluaa pitää ohjat itsellään ettei tarvii panikoida yhtäkkiä jossain kovin erikoisessa.

(Tää oli nyt vain kotimaan hotelliloma, ei vaadi kun sisään ja uloskirjautumisen ja muuten juhlittava saa touhuta itse mitä tykkää. Mut siellä ei tarvii siivota ja aamiainen on valmiina, se kait se oli vähän ideana ja kun mä olen edelleenkin surkea kokki :)

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

Noh mulla ei oikein ole kaipuuta lapseen. En tunne mitään edes ÄItienpäivänä. Toisaalta se on paha, mutta en saa mitään tunnetta siitä, että mulla lapsi lepäisi rinnoilla. Tunteen puuttuminen on hämäävää, koska kuitenkin näen, että niin kai pitäisi olla. Mutta joo, olen valinnut näin. Oma äiti on kyllä tietysti maailman tärkein ja olenkin puuhastellut hälle ihanan äitikkämamman päivän, äiti pääsee lomalle ja herkut mukkaan :)

Viimeisen miesuhteen jutussa sanoit että lapsiakin saisi tulla.

Sinä voit hieroa äidin hartiat vaikka ja varmaan huolto- ja tekniikkahommissa autteletkin yms. plus kauppa & muu asiointi jne. :)

Tavaramäärietä meillä on sanottu just samaa kun se yrittää vähentää sitä ja mitään konkreettista ei saa ostaa, ei kippoja, kuppeja ei mitään kun pitää olla aineetonta. Ei saa edes nättiä paitaa viedä. Joo, just sellasista lahjoista ollaan jo useamman vuoden aikana luovuttu.

Se on ihan oikein, että kuuntelee mitä hän haluaa. Ihmiset kun just haluaa pitää ohjat itsellään ettei tarvii panikoida yhtäkkiä jossain kovin erikoisessa.

(Tää oli nyt vain kotimaan hotelliloma, ei vaadi kun sisään ja uloskirjautumisen ja muuten juhlittava saa touhuta itse mitä tykkää. Mut siellä ei tarvii siivota ja aamiainen on valmiina, se kait se oli vähän ideana ja kun mä olen edelleenkin surkea kokki :)

Juu, ne kipot ja kupit varmaan meidän vanhemoien ikäluokalle varsinkin on tainneet muodostua jossain vaiheessa rasitteeksi kun ei enää varastointitilat riitä :D

Juurikin noin :)

Tuo kuulostaa ihan mukavalta reissulta :) Hän voi toki olla vähän että kehtuuttaa lähteä mutta sitten kun lähtee kääntyy sitten postiviisiseksi :)

• Anonyymi kirjoitti:

Viimeisen miesuhteen jutussa sanoit että lapsiakin saisi tulla.

Ai Mitä? Tarkennetaanpa. Sanoinko oikeasti? :)

Mikä lie siinä kohtaa sitten ollunna jos lie lipsahtanut...

Juu, ne kipot ja kupit varmaan meidän vanhemoien ikäluokalle varsinkin on tainneet muodostua jossain vaiheessa rasitteeksi kun ei enää varastointitilat riitä :D

Juurikin noin :)

Tuo kuulostaa ihan mukavalta reissulta :) Hän voi toki olla vähän että kehtuuttaa lähteä mutta sitten kun lähtee kääntyy sitten postiviisiseksi :)

Vanhemmat haluaa sellaisen rekkakuormalavan ja talo tyhjäksi ja kaatopaikalle. Ne on just sitä mieltä ja painokkaasti. Kuulema vaan se lava ikkunan alle ja siihen heitellään romut...

Viime keväänä peräkärry oli jo täynnä ja isä kuskasi kampetta hushiiteen ja roskien polttopäivänä paloi iso läjä...

Ne ei halua jättää mitään riesaa.

P.s. Sä luet meidän mammaa ihan oikein, se menee just noin, ensin ei viitsi ja väsyy ja hymyssä suin tulee pois ja soittaa siskolleen, että et usko miten kivaa oli

• Se on tahattomasti lapsettomien lauantai, ei velojen..

• Niinkö se on? Miksei velojenkin, lapseton kuin lapseton..

Niinkö se on? Miksei velojenkin, lapseton kuin lapseton..

Näin mä sen käsitin..

• Wwuwuw kirjoitti:

Näin mä sen käsitin..

Ok, mutta kai sitä voi vähän velakin viettää. Tosin ymmärrän, että toisin päin raskaampi juttu, ja siitäpä kai se varsinainen päivän tarve on tullutkin...

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

Ok, mutta kai sitä voi vähän velakin viettää. Tosin ymmärrän, että toisin päin raskaampi juttu, ja siitäpä kai se varsinainen päivän tarve on tullutkin...

Vapaaehtoisesti lapsettomille on oma kansainvälinen päivä elokuussa.

• Anonyymi kirjoitti:

Vapaaehtoisesti lapsettomille on oma kansainvälinen päivä elokuussa.

Mjaa ihan totta? Kappas.

• Kiitos

Itse palstan vankkumattomana panomiehenä ja seksuaalisena hypertalenttina, katson tämän päivän jonkinlaiseksi pohjanoteeraukseksi toimettomuuden saralla.

Aika kärjekäs olo.

(Hirn)

• Anonyymi

Päätin juhlia tätä päivää vetämällä koko 0,7l pullon leijonaa, korkkasin jo.

• Kiitos, eipä ole lapsia vielä. Tulevaisuudesta en mene sanomaan juuta enkä jaata, sen näkee sitten aikanaan. Se asia on vielä auki, olen kyllä pohtinut sitä välillä. Katsoo minne elämä vie ja tuleeko niitä mukuloita hommattua. Se on 60/50 niinkuin Nykänen aikoinaan kommentoi.

• En onko se niin hyvää tahattomasti lapsettomille kumminkaan. Pikemminkin surullista...

• Anonyymi

En nyt oikeastaan edes halua lapsia, tärkeintä on saada pillua.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      172
      3240
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2580
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      54
      2446
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      146
      2321
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      1976
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      282
      1842
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1411
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1339
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      36
      1289
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1235
    Aihe