Aikuisen miehen sharmi.

Aatami

Olen vakavissani pannut merkille että aikuinen mies, kuten itse olen, on erittäin sharmikas mitä ei voi aina sanoa saman ikäisistä naisista, ne kun rupsahtavat jo kolmikymppisinä tai sitten viimeistään silloin kun onnistuvat saamaan miehen itselleen. Naiset voisivat katsoa peiliin vähän useammin.

76

4544

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toimitusapulainen

se kertoi sinulle tuonkin asian? Aattelin, että kiva koira, kun olet opettanut sen valehtelemaankin. Sharmikas..no huh huh!

• Aatami

Voisitko vähän selventää, en ymmärtänyt mitä tarkoitit opaskoiralla. Minulla on näkö aivan normaali, en tarvitse avukseni koiraa.

• Toimitusapulainen
        Aatami kirjoitti:

Voisitko vähän selventää, en ymmärtänyt mitä tarkoitit opaskoiralla. Minulla on näkö aivan normaali, en tarvitse avukseni koiraa.

Sulla on huumorintajua, joten olet ihan cool tyyppi.

• Aatami
        Toimitusapulainen kirjoitti:

Sulla on huumorintajua, joten olet ihan cool tyyppi.

Olen siitä tietoinen itsekin että huumorintajua löytyy.

• Aatami
        Aatami kirjoitti:

Olen siitä tietoinen itsekin että huumorintajua löytyy.

Ja siitä että olen kool tyyppi kuten sanoit.

• Pirre*

se Aatami nyt tepastelloo ja rinta rottigilla yhä:))

• Aatami

Tuossa päivällä lenkkeillessäni näin todella upean naisen ja niin rupsahtamattoman että meinasi polvet pettää. Ikää neidolla taisi olla jotakin viisikymmentä ehkä.

• Pirre*
        Aatami kirjoitti:

Tuossa päivällä lenkkeillessäni näin todella upean naisen ja niin rupsahtamattoman että meinasi polvet pettää. Ikää neidolla taisi olla jotakin viisikymmentä ehkä.

viiskymppisen tähen vielä, kyllä sie out mukava Aaatami!

• Aatami
        Pirre* kirjoitti:

viiskymppisen tähen vielä, kyllä sie out mukava Aaatami!

Rakas Pirre. Olet aona niin positiivinen ihminen. Tunnen kanssasi yhteenkuuluvaisuutta... Miten olisi puhelin numero ?

• Pirre*
        Aatami kirjoitti:

Rakas Pirre. Olet aona niin positiivinen ihminen. Tunnen kanssasi yhteenkuuluvaisuutta... Miten olisi puhelin numero ?

Aatami tässä 112:))

• Pirre*
        Pirre* kirjoitti:

Aatami tässä 112:))

miks et sä soita...*meni nuoutillee*...

• viljamaria

charmi kolahtaa meihin kypsään ikään ehtineihin naisihmisiin.
      Tätä palstaa eivät monet nuoremmat miehet luekaan ,joten tuskin kukaan loukkaantuu, mutta suoraan sanoen tunnen sääliä heitä kohtaan kun he kuvittelevat, että treenattu body on se tärkein miehessä.
      Kypsyyttä, älyä ja kulttuuriharrastuksia me arvostamme.
      Sinähän käsittääkseni oletkin juuri tälläinen keski-ikäinen, tai jo keski-iän ylittänyt charmantti älykkö. Kanssasi voi keskustella mistä vaan, etkä pitäydy pelkkään tylsään tietotekniikasta ja rock musiikista puhumiseen, eikä sinulla joka hetki ole sexy mielessäsi.

• Aatami

Kuuntelen räppiä mielelläni varsinkin ulkomaalaista eikä sexi todellakaan ole aina mielessäni, vain silloin tällöin ja älyä tästä miehestä löytyy sekä komea ulkomuoto johon naiset aina rakastuvat.

• Milla
        Aatami kirjoitti:

Kuuntelen räppiä mielelläni varsinkin ulkomaalaista eikä sexi todellakaan ole aina mielessäni, vain silloin tällöin ja älyä tästä miehestä löytyy sekä komea ulkomuoto johon naiset aina rakastuvat.

...että monet naiset rakastuu ulkonäköön eikä ihmiseen. Ja kun moni kakku on kaunis päältä, mutta silppua sisältä...

• Eikohan meistra vanhoista ole enemman harmia kuin charmia? Pohditaanko?

• Aatami

Miten meistä fiksuista nyt harmia voisi olla ?

• Aatami

Kukaan nainen ei ole koskaan sanonut että minusta, Aatamista olisi koskaan ollut mitään harmia. Jos mies näin sanoo on hänellä huono itsetunto, eikö vain.

• Gubbe

Charmi eikä ässällä - hyvä veli AATMI, och det är inte svetisism

• Aatami

Ole hyvä ja kirjoita selvää Suomen kieltä olemmehan Suomessa vai mahdatko Ruotsista asti kirjoitella tänne.

• Aatami

Justiina tulee saunasta. Näkemisiin

• viljamaria

Luulen kyllä, että tuollainen tohvelisankari
        saa pysyä Justiinansa kaulimen varjossa.
        Tietokonettakin näpytelee Justiinalta salaa.
        Arkajalka, jänishousu!
        Kaiken lisäksi ukkomies. Hyvästi!

• Aatami
        viljamaria kirjoitti:

Luulen kyllä, että tuollainen tohvelisankari
        saa pysyä Justiinansa kaulimen varjossa.
        Tietokonettakin näpytelee Justiinalta salaa.
        Arkajalka, jänishousu!
        Kaiken lisäksi ukkomies. Hyvästi!

Enpäs ole ukkomies, tuo justiina on seuralainen jota tapailen silloin tällöin. Olemme käyneet ulkomaillakin koska hänellä on hyvin luottoa eikä ole kovin rupsahtanutkaan.

• viljamaria
        Aatami kirjoitti:

Enpäs ole ukkomies, tuo justiina on seuralainen jota tapailen silloin tällöin. Olemme käyneet ulkomaillakin koska hänellä on hyvin luottoa eikä ole kovin rupsahtanutkaan.

Pakostakin tuli tässä mieleeni, että taidat olla itse rupsahtanut kun et Justiinan kanssa viitsinyt mennä saunaankaan kaljamahaasi näyttämään.
        Kyllä minä miesystäväni kanssa saunassa käyn.
        Ei tarvitse riipparintoja hävetä ja on kaikki paikat kuin nuorella likalla. Tosin se on vaatinut aika kovaa treeniä, mutta on kannattanut.
        Nytkin minulla on poikaystävä, jolla on todella paljon 'luottoa'.
        Vaikka en minä hänen kanssaan sen takia seurustele, että hän on rikas, vaan siksi, että hän kunnioittaa naisia, eikä päästele koskaan suustaan niin loukkaavia kommentteja kuin sinä
        Justiinan syöttöpossu.

• Aatami
        viljamaria kirjoitti:

Pakostakin tuli tässä mieleeni, että taidat olla itse rupsahtanut kun et Justiinan kanssa viitsinyt mennä saunaankaan kaljamahaasi näyttämään.
        Kyllä minä miesystäväni kanssa saunassa käyn.
        Ei tarvitse riipparintoja hävetä ja on kaikki paikat kuin nuorella likalla. Tosin se on vaatinut aika kovaa treeniä, mutta on kannattanut.
        Nytkin minulla on poikaystävä, jolla on todella paljon 'luottoa'.
        Vaikka en minä hänen kanssaan sen takia seurustele, että hän on rikas, vaan siksi, että hän kunnioittaa naisia, eikä päästele koskaan suustaan niin loukkaavia kommentteja kuin sinä
        Justiinan syöttöpossu.

Voi kun olet tyly ihminen, ei millään pahalla.

• viljamaria
        Aatami kirjoitti:

Voi kun olet tyly ihminen, ei millään pahalla.

Olisin kyllä toivonut ettet haukkumaan rupeaisi
        näin nukkumaan menon aikoihin!
        Olisi sinullakin hyvä omatunto päänaluksenasi.
        Taitaa vaan se teko charmikkuus olla aika ohutkuorista, niin että vanha aatami sieltä pistää päätään turhankin herkästi.
        Minä parempitapaisena kuitenkin toivotan sinulle hyvää yötä ja kauniita unia!
        Pahaan ei saa vastata pahalla.

• Aatami
        viljamaria kirjoitti:

Olisin kyllä toivonut ettet haukkumaan rupeaisi
        näin nukkumaan menon aikoihin!
        Olisi sinullakin hyvä omatunto päänaluksenasi.
        Taitaa vaan se teko charmikkuus olla aika ohutkuorista, niin että vanha aatami sieltä pistää päätään turhankin herkästi.
        Minä parempitapaisena kuitenkin toivotan sinulle hyvää yötä ja kauniita unia!
        Pahaan ei saa vastata pahalla.

Itsehän aloitit minun mollaamiseni. Onko niin että naiset saavat haukkua mutta miehet eivät, sitä ihmettelen suuresti.

• Hymy

...onnen lahjat. Onnea ja iloa sinulle ja sharmillesi! Varmaan se tuo lisäarvoa elämään se peiliin tuijottelu...

• Aatami

Taidat olla sellainen hymysuu, hyväntuulinen tyttö.

• Aatami

Meikäläinen on huomannut että näin kevätaikaan näkyvät rupsahtamisen merkit naisissa kaikkein parhaiten. Kevätvalo on ihmeellinen paljastaja. Onneksi me miehet pysymme rupsahtamattomina.

• eeva

Mieluummin anna kasvoillani näkyä eletyn elämän merkit, miehillä aivokapasiteetin muuttuminen umpiluuksi, valitettavasti vanhemmilla miehillä se on tavanomaista.
        Merkki umpiluusta oli jo se kun söit "kielletyn puun hedelmän kädestäni."

• Aatami
        eeva kirjoitti:

Mieluummin anna kasvoillani näkyä eletyn elämän merkit, miehillä aivokapasiteetin muuttuminen umpiluuksi, valitettavasti vanhemmilla miehillä se on tavanomaista.
        Merkki umpiluusta oli jo se kun söit "kielletyn puun hedelmän kädestäni."

No voi eeva sentään. Et kai ihan tosissasi usko moiseen kielletyn puun juttuihin.

• Eeva
        Aatami kirjoitti:

No voi eeva sentään. Et kai ihan tosissasi usko moiseen kielletyn puun juttuihin.

Miten sinä Aatami nyt noin muistamaton olet, aivan villiinnyksissä tarrasit omenan mun kädestäni ja ahmien sen söit.
        Muistanhan kun pidit niin pientä viikunanlehteä jonkun paikan päällä, minä niin pelkäsin sun kiivauttasi, kaikki olikin hetken yhtä kaaosta.

• Aatami

Meinaakohan seriffi pyyhkäistä tämän minunkin ketjuni taivaan tuuliin vaikka en pahemmin tai oikeastaan ollenkaan ketään moittinut. Hyvällä ja hyväntuulisena olen kaikkien kanssa rupatellut.

• vain kehumista samaan malliin, eihän itsensä kehu suuremmin ketään loukkaa.

Se on jo toinen juttu ,miten sulle vastaillaan,jaksaako naiset pysyä nahoissaan.

• Aatami
        SkillaN kirjoitti:

vain kehumista samaan malliin, eihän itsensä kehu suuremmin ketään loukkaa.

Se on jo toinen juttu ,miten sulle vastaillaan,jaksaako naiset pysyä nahoissaan.

Naiset ovat aina olleet hullaantuneita sharmiini, se puree. Jos joku neito nyt ottaakin nokkaansa suorista hillitysti lausutuista sanoistani niin sitten en voi mitään.

• Kajsa2

Lopeta jo tuo saman jauhaminen.
      Eikö sulla ole muuta aihetta vaihteeksi.
      Anna naisten vanhentua rauhassa ja arvokkaasti.
      Ei me naisetkaan välitetä vaikka olet äärimmäisen vastenmielinen henkilö.

• Käärme.

Tottahan tuo aatami puhelee.
        Ikävä kyllä me naiset rupsahdamme liiankin nuorena.
        Syy on kyllä noissa "aatameissa", eivät osaa meitä hellästi hoitaa, vaan työntävät kaikki raskaat ja vaikeat tehtävät naisille.
        Itse vai hetken herkuttelevat ja jälkiseuraukset jäävät naisien kontoille.
        Sarmikas tai charmikas, yhdentekevää.

• kulkuri
        Käärme. kirjoitti:

Tottahan tuo aatami puhelee.
        Ikävä kyllä me naiset rupsahdamme liiankin nuorena.
        Syy on kyllä noissa "aatameissa", eivät osaa meitä hellästi hoitaa, vaan työntävät kaikki raskaat ja vaikeat tehtävät naisille.
        Itse vai hetken herkuttelevat ja jälkiseuraukset jäävät naisien kontoille.
        Sarmikas tai charmikas, yhdentekevää.

kuinka sait minut hohottamaan . Miksikähän useat tämän ketjun lukijat eivät ole jaksaneet tuon Vanhan Aatamin piruilua huumorilla sulattaa ja siitä vaan jatkaneet samaan tyyliin itsestään kehumista? Moinen itsekehu on ainutlaatuista, ottakaa hyvät naiset se verbaalisena lahjakkuutena, Helppo-Heikin markkinapuheena, jolla teitä narrataan tähän palstalle kiivailemaan.

• Kajsa2
        kulkuri kirjoitti:

kuinka sait minut hohottamaan . Miksikähän useat tämän ketjun lukijat eivät ole jaksaneet tuon Vanhan Aatamin piruilua huumorilla sulattaa ja siitä vaan jatkaneet samaan tyyliin itsestään kehumista? Moinen itsekehu on ainutlaatuista, ottakaa hyvät naiset se verbaalisena lahjakkuutena, Helppo-Heikin markkinapuheena, jolla teitä narrataan tähän palstalle kiivailemaan.

Ei minun silti ole pakko pitää siitä että naisista kirjoitetaan noin ali-arvioivasti.
        Sitten vielä naiset yllyttää, ovat muka suvaitsevaisia ja huumorintajuisia.
        Ei naiset rupsahda yhtään nopeammin kun miehetkään, kaikilla on lupa tulla ikääntyessään vanhemman näköiseksi.
        Syyttäköön naiset itseään, kun saavat kuulla halventavia kommentteja ulkonäöstään. Miehillehän näyttää olevan kaikki luvallista.
        Anteeksi vain, mutta minusta Aatamin kommenteissa ei ole mitään humoristista.

• ellumari
        Kajsa2 kirjoitti:

Ei minun silti ole pakko pitää siitä että naisista kirjoitetaan noin ali-arvioivasti.
        Sitten vielä naiset yllyttää, ovat muka suvaitsevaisia ja huumorintajuisia.
        Ei naiset rupsahda yhtään nopeammin kun miehetkään, kaikilla on lupa tulla ikääntyessään vanhemman näköiseksi.
        Syyttäköön naiset itseään, kun saavat kuulla halventavia kommentteja ulkonäöstään. Miehillehän näyttää olevan kaikki luvallista.
        Anteeksi vain, mutta minusta Aatamin kommenteissa ei ole mitään humoristista.

Naurettavuus onkin siinä kun naiset ottavat, tai ovat ottavinaan tosissaan.
        Tämäkin ketju on vain "vitsi."
        On asiallisia asiaketjuja ja sitten näitä, jotka jokainen vähänkin hoksaavainen huomaa provoiksi.

• Kajsa2
        ellumari kirjoitti:

Naurettavuus onkin siinä kun naiset ottavat, tai ovat ottavinaan tosissaan.
        Tämäkin ketju on vain "vitsi."
        On asiallisia asiaketjuja ja sitten näitä, jotka jokainen vähänkin hoksaavainen huomaa provoiksi.

Onhan se tavallaan huvittavaa. Juuri tällaiset kirjoitukset tulee kuitenkin luettua.
        Olen vain ärsyyntynyt siitä että netissä juuri naisten, varsinkin vähän ikääntyneiden ulkonäkö on aina pilkan aiheena.
        Tiedän että meidän ikäiset naiset ovat tarpeeksi fiksuja jättämään tyhmyydet omaan arvoonsa.
        Ajankuluahan se tämäkin on.

• ellumari
        Kajsa2 kirjoitti:

Onhan se tavallaan huvittavaa. Juuri tällaiset kirjoitukset tulee kuitenkin luettua.
        Olen vain ärsyyntynyt siitä että netissä juuri naisten, varsinkin vähän ikääntyneiden ulkonäkö on aina pilkan aiheena.
        Tiedän että meidän ikäiset naiset ovat tarpeeksi fiksuja jättämään tyhmyydet omaan arvoonsa.
        Ajankuluahan se tämäkin on.

naisen ulkonäköä pilkkaa, vaikka silmä lepää hyvän näköisessä nuoressa naisessa, niin jokainen järkevä ihminen tajuaa, ettei kukaan pysy ikuisesti nuoren näköisenä.

Naiset, ikääntyvät, saattavat monasti ottaa itse ulkonäkönsä 'haudanvakavasti' ja miehet laskevat sen kustannuksella leikkiä.

Olen mennyt leikkiin mukaan, mutta tosiasiassa minuun ei satuta tppaakaan jonkun Aatamin höpinät.
        Ajattelen, että kysymyksesä on keski-ikäinen sovinisti, tai alaikäinen kakara.
        Toisaalla sanoin, että olisipa mukava nähdä tämä Aatami Adonius, miten upea hän on itse.

• Outsider
        ellumari kirjoitti:

naisen ulkonäköä pilkkaa, vaikka silmä lepää hyvän näköisessä nuoressa naisessa, niin jokainen järkevä ihminen tajuaa, ettei kukaan pysy ikuisesti nuoren näköisenä.

Naiset, ikääntyvät, saattavat monasti ottaa itse ulkonäkönsä 'haudanvakavasti' ja miehet laskevat sen kustannuksella leikkiä.

Olen mennyt leikkiin mukaan, mutta tosiasiassa minuun ei satuta tppaakaan jonkun Aatamin höpinät.
        Ajattelen, että kysymyksesä on keski-ikäinen sovinisti, tai alaikäinen kakara.
        Toisaalla sanoin, että olisipa mukava nähdä tämä Aatami Adonius, miten upea hän on itse.

Aivan oikein, miehet kun ikääntyvät ja niilla ei pelaa mikään,ja sen näkee naamasta, silloin he alkavat nähdä kaikki naiset miltei paholaisina.

Huomaahan sen kun ne suorastaan pelkäävät naisia, syystä että viehättävät naiset ovat haluttavia, mutta minkäs teet kun Aatamilla ei pelaa vaikka katsoisi kuinka nuorta viehkoa naista silloin voi sanoilla tökkiä Aatami ja sen Adonis

• siru63

On se hyvä, että rakastaa itseä jos on käynyt niin, että näkee malkan naisten silmissä mutta ei osaa katsoa samaa omassa. Vai olisiko liian pieni peili? Eiköhän tällä iällä olla jollain tavalla rupsahtaneita toise ropalta ja toiset päästä. Vai mitä.

• koskikara

olekto koskaan sellaista tavanneet,joskus minä vilahdekselta olen tavannut esim. junassa oli vaimonsa kanssa liikkeellä en sanaa vaihtanut mutta tajusin, on heitä,missä vain voipi kohdata,laatu kertoo itsestään,

• Aatami

Tarkoitat varmaankin ihanalla herrasmiehellä juuri minua. Suurkiitos.

• Aatami
        Aatami kirjoitti:

Tarkoitat varmaankin ihanalla herrasmiehellä juuri minua. Suurkiitos.

Tuota en lainkaan ymmärrä että pitäisi haukkua oikein olan takaa jotkut kirjoittajat. Minä en ainakaan löydä täältä ketään jota lähtisin moittimaan. Te kaikki olette kerrassaan mukavaa väkeä ja huumorintajuakin monilta löytyy, varsinkin naisilta.

• Helena04
        Aatami kirjoitti:

Tuota en lainkaan ymmärrä että pitäisi haukkua oikein olan takaa jotkut kirjoittajat. Minä en ainakaan löydä täältä ketään jota lähtisin moittimaan. Te kaikki olette kerrassaan mukavaa väkeä ja huumorintajuakin monilta löytyy, varsinkin naisilta.

nyt muuttui kello kaulassa... Noin sitä pitää.
        Harmin paikka, kun juuri nyt on pakko valmistautua lähtemään iltalyps.... siis treffeille. Koetahan pärjäillä näillä uusilla metodeillasi! Perästä kuuluu! -

• Aatami
        Helena04 kirjoitti:

nyt muuttui kello kaulassa... Noin sitä pitää.
        Harmin paikka, kun juuri nyt on pakko valmistautua lähtemään iltalyps.... siis treffeille. Koetahan pärjäillä näillä uusilla metodeillasi! Perästä kuuluu! -

Kyllähän minä aina olen ollut fiksusti, herrasmies kun olen.

• Helena04
        Aatami kirjoitti:

Kyllähän minä aina olen ollut fiksusti, herrasmies kun olen.

meitä väitit, muistelen.
        Katsos, ei sitä sanota ääneen, vaikka niin ajattelisitkin itseäsi peiliin katsomatta.
        Charmia se meissäkin vain on - ainakin kun katsoo toisenlaisesta peilistä itseään...
        Heippa - ja hellät tunteet! -

• Aatami
        Helena04 kirjoitti:

meitä väitit, muistelen.
        Katsos, ei sitä sanota ääneen, vaikka niin ajattelisitkin itseäsi peiliin katsomatta.
        Charmia se meissäkin vain on - ainakin kun katsoo toisenlaisesta peilistä itseään...
        Heippa - ja hellät tunteet! -

Kerennytkään tai viitsinytkään lähteä sinne treffeille. Taisi Aatami sharmi purra neitoon.

• Gubbe
        Aatami kirjoitti:

Jag är jätte nöjdful på det att Du tycker om vi alla.
        De'e mukava att vara mukava.

• ellumari
        Gubbe kirjoitti:

Jag är jätte nöjdful på det att Du tycker om vi alla.
        De'e mukava att vara mukava.

huumorintajua, sanoi Aatami.
        Tässä ketjun edetessä minä olen alkanut melkein pitää "Aatmista."

Inhimillisyyttäkin löytyy, kuten nuo (tosin harvinaist) kirjoitusvirheet.

Pikkuisen liioitteleva taitaa ystävämme kuitenkin olla, sillä eihän kukaan pidä kaikista.
        En minä ainakaan.

• Helena
        ellumari kirjoitti:

huumorintajua, sanoi Aatami.
        Tässä ketjun edetessä minä olen alkanut melkein pitää "Aatmista."

Inhimillisyyttäkin löytyy, kuten nuo (tosin harvinaist) kirjoitusvirheet.

Pikkuisen liioitteleva taitaa ystävämme kuitenkin olla, sillä eihän kukaan pidä kaikista.
        En minä ainakaan.

Samaa mieltä olen. Hänessä on sitä JOTAKIN, jos nyt sitten välillä on sitäkin jotain... - näin meidän kesken todettuna. Tai tulkoon nyt hänellekin tiedoksi, tulee hyvä mieli kaikille, eikö vain.

Niin, eikä kaikki voi pitää kaikista... :)

• ellumari
        Helena kirjoitti:

Samaa mieltä olen. Hänessä on sitä JOTAKIN, jos nyt sitten välillä on sitäkin jotain... - näin meidän kesken todettuna. Tai tulkoon nyt hänellekin tiedoksi, tulee hyvä mieli kaikille, eikö vain.

ja Aatami on ehkä kuitenkin sitä miestyyppiä, joka kaipaisi paljon huomiota ja me taas kohellamme omia hommiamme ja olemme(minä ainakin) tullut hitaammaksi kuin nuorena, niin etten aina ehdi paijaamaan tuota esteetikkoamme, jolle naiskauneus on niitä elämänsä tärkeimpiä asioita.
        Niin, että Aatamille tähän vielä halit ja pusut ja myönnetään, että olet fiksu, sekä niinkuin itse sanot "sarmikas".
        Siihen et tainnut vastata kun joku kysyi, että minkä ikäinen olet.
        Nuorekas ainakin, sillä muistan jonkun maininnan rap-musiikista.
        Ei me, en minä ainakaan siitä paljon välitä.
        Voihan sitä keskustella vaikka toisella soi taustalla operettimusiikkia ja toinen kuuntelee rockia ja rappia.

• palstoja
        Helena kirjoitti:

Vilkaiskaapa muitakin palstoja esim. kirjeenvaihto ym kohteita, kas kummaa siellähän aatami luuraa vähän joka paikassa.

• Helena
        ellumari kirjoitti:

ja Aatami on ehkä kuitenkin sitä miestyyppiä, joka kaipaisi paljon huomiota ja me taas kohellamme omia hommiamme ja olemme(minä ainakin) tullut hitaammaksi kuin nuorena, niin etten aina ehdi paijaamaan tuota esteetikkoamme, jolle naiskauneus on niitä elämänsä tärkeimpiä asioita.
        Niin, että Aatamille tähän vielä halit ja pusut ja myönnetään, että olet fiksu, sekä niinkuin itse sanot "sarmikas".
        Siihen et tainnut vastata kun joku kysyi, että minkä ikäinen olet.
        Nuorekas ainakin, sillä muistan jonkun maininnan rap-musiikista.
        Ei me, en minä ainakaan siitä paljon välitä.
        Voihan sitä keskustella vaikka toisella soi taustalla operettimusiikkia ja toinen kuuntelee rockia ja rappia.

tuntuu olevan. Ai, että muillakin palstoilla ahkerana, huomautetaan tuossa alhaalla.
        Ei taida olla meistä, Ellumari, minusta ainakaan perästäjuoksijaksi. Olkoon siis ja menköön. Tyydyn tässä minäkin kohtalooni.
        Ei vastannut ikäkysymykseen. Ovela on. Ai rap-musiikista pitää... JAAAHAS! Hyvä, kun ilmeni tuokin. Ei käy "pirtoihin"!
        Joskin ihan asiallisesti ottaen, niin jos vain jaksaisi kuunnella sitkeästi, niin monasti niissä on ihan hyvää sanomaa, mutta auta-armias onko se musiikkia???!

• ellumari
        palstoja kirjoitti:

Vilkaiskaapa muitakin palstoja esim. kirjeenvaihto ym kohteita, kas kummaa siellähän aatami luuraa vähän joka paikassa.

Minä en ainakaan.
        Antaa Aatamin luurata! Meille riittää kun täällä käy meitä 'viihdyttelemässä.'
        Kun en muutenkaan treffi ja kirjeenvaihtopalstoilla 'luuraa', niin en ainakaan minkään Aatamin esittämiä toiveita naisen ulkoisesta olemukseta mene katselemaan.
        Onhan täällä lupa ja oikeus kuljeksia vaikka missä.

• Anu.
        ellumari kirjoitti:

Minä en ainakaan.
        Antaa Aatamin luurata! Meille riittää kun täällä käy meitä 'viihdyttelemässä.'
        Kun en muutenkaan treffi ja kirjeenvaihtopalstoilla 'luuraa', niin en ainakaan minkään Aatamin esittämiä toiveita naisen ulkoisesta olemukseta mene katselemaan.
        Onhan täällä lupa ja oikeus kuljeksia vaikka missä.

Iltaa sinulle ellumari, en tiedä poistetaanko tämäkin viesti, mutta kokeilen onneani.

Olen kotiutunut nyt jälleen kerran ja ehdin
        pari kolme viestiä tänne kirjoittaa, kun oli sellainen aihe kuin anteeksi pyyntö.

Mutta nyt en löydä niitä enää mistään, tekeekö
        tämä koneeni jo viimeisiä temppujaan kun tämä
        on ollut täällä lainassa, samassa talossa kuitenkin vaan tuolla kerho huoneessa.

Onko pakko vaihtaa nikki että viestit pysyvät
        sitten paremmin? Mitä mieltä täällä ollaan.

• veeti.severi
        Anu. kirjoitti:

Iltaa sinulle ellumari, en tiedä poistetaanko tämäkin viesti, mutta kokeilen onneani.

pari kolme viestiä tänne kirjoittaa, kun oli sellainen aihe kuin anteeksi pyyntö.

on ollut täällä lainassa, samassa talossa kuitenkin vaan tuolla kerho huoneessa.

piakkoin ryhmäkanteen,siinä aikasi ja varasi menee!

• fiiuliN
        Anu. kirjoitti:

Ensin tervetuloa taas kotiin, on kiva lukea sinunkin kirjoituksiasi.

Älä huolestu poistoista, ketjut viesteineen häipyvät jatkuvasti.
        Ei vika ole sinussa eikä koneessasi, seriffi vaan tuntuu olevan aika tiukkapipoinen.
        Kyllä se siitä taas lutviutuu, on pakko uskoa kaikista hyvää.
        Yritetään vain laittaa jalkaa toisen eteen ja rämpiä mukana.

• ellumari
        Anu. kirjoitti:

ollut tarkoitus poistaa.
        Ilkeilyiksi tarkoitettujen viestien yhteydessä vaan poistuvat valitettavasti sen alla olevat asiallisetkin viestit.
        Siitä on ollut informaatiota.
        Näin minä olen käsittänyt.
        Minä ehdin lukea sen sinun anteeksipyytöviestisi ja sehän aina on viisaampi, joka pyytää anteeksi,kun sanomisia on tullut.
        Vaikka minun on aika vaikea käsittää mitä sinun tässä nimenomaisessa tapauksessa piti pyytää anteeksi. En ole nähnyt sinun milloinkaan loukanneen häntä jolta pyytelit anteeksi, päinvastoin siltä toiselta taholta ne pahat sanat ovat tulleet.
        Tosin en ole ollut näillä palstoilla vielä kuin vajaan vuoden, tai korkeintaan vuoden päivät.
        Ei minun mielestäni nikkiä tarvitse vaihtaa, sillä ei nikin takia viestejä poisteta, vaan kirjoituksen sisällön, jos se mollaa ja haastaa jatkuvasti riitaa.
        Parasta vaan sijoittaa viestinsä sellaiseen paikkaan, ettei se ole lähelläkään riitapukaria.

• Anu.
        ellumari kirjoitti:

ollut tarkoitus poistaa.
        Ilkeilyiksi tarkoitettujen viestien yhteydessä vaan poistuvat valitettavasti sen alla olevat asiallisetkin viestit.
        Siitä on ollut informaatiota.
        Näin minä olen käsittänyt.
        Minä ehdin lukea sen sinun anteeksipyytöviestisi ja sehän aina on viisaampi, joka pyytää anteeksi,kun sanomisia on tullut.
        Vaikka minun on aika vaikea käsittää mitä sinun tässä nimenomaisessa tapauksessa piti pyytää anteeksi. En ole nähnyt sinun milloinkaan loukanneen häntä jolta pyytelit anteeksi, päinvastoin siltä toiselta taholta ne pahat sanat ovat tulleet.
        Tosin en ole ollut näillä palstoilla vielä kuin vajaan vuoden, tai korkeintaan vuoden päivät.
        Ei minun mielestäni nikkiä tarvitse vaihtaa, sillä ei nikin takia viestejä poisteta, vaan kirjoituksen sisällön, jos se mollaa ja haastaa jatkuvasti riitaa.
        Parasta vaan sijoittaa viestinsä sellaiseen paikkaan, ettei se ole lähelläkään riitapukaria.

Jos olen tidottomasti loukannut jota kuta esimerkiksi hajupoikaa, niin on minulla aihetta pyytää anteeksi.

Oli minulla hänen kanssaan sanaharkkaa paljonkin,
        ja olisin halunnut sopia kaikki erimielisyydet.

Kyllä siinä on ollut syytä minussakin, kun olen vastaan alkanut väittämään.

Mutta toivon nyt että olemme hajupojan kanssa sopineet, se anteeksi pyyntö on niin pieni san,
        mutta joillekkin se tuntuu vaikealle.

En nähnyt siinä vaiheessa ilkeilyä kun kirjoitin ja anteeksi pyysin, vaan en ehkä jaksanut lukea viestejä kaikkia.

Olen vielä vähän väsynyt mutta kyllä se tästä taas lähtee käyntiin, ellei anna heti masennukselle valtaa kun tulee jotain epäkohtia.
        Sydän kun vain ei temppuile pahemmin, niin kyllä sitä jaksaa.

Kiitos sinulle ellumari kun jaksoit kommentoida
        viestiini, ja hyvää illanjatkoa sinulle.

• Anu.
        veeti.severi kirjoitti:

piakkoin ryhmäkanteen,siinä aikasi ja varasi menee!

Mistä minä saan ryhmäkanteen?
        Jos olen loukannut sinua,
        pyydän anteeksi.

Se ei ole ollut tarkoitukseni,
        enkä muista olisimmeko vastailleet
        viesteihimme.

Mutta anteeksi kuitenkin.

• Anu.
        fiiuliN kirjoitti:

Ensin tervetuloa taas kotiin, on kiva lukea sinunkin kirjoituksiasi.

Älä huolestu poistoista, ketjut viesteineen häipyvät jatkuvasti.
        Ei vika ole sinussa eikä koneessasi, seriffi vaan tuntuu olevan aika tiukkapipoinen.
        Kyllä se siitä taas lutviutuu, on pakko uskoa kaikista hyvää.
        Yritetään vain laittaa jalkaa toisen eteen ja rämpiä mukana.

Hei fiiulin.

Tässä sitä minä taas taaperran, vielä tulin taas
        vaikka nyt jouduinkin olemaan aika kauan.

Se minua harmitti vain kun väsyneenä kirjoittelee
        niin sitten ne poistetaan.

Miksi tämä nyt on tälläistä, en nähnyt ilkeilyä siinä, mutta en kai jaksanut lukea kaikkea.

Minulle vain tuli mieleeni että minulle annettiin vielä aikaa pyytää anteeksi,
        kaikilta .

Voi sinäkin fiiulin hyvin ja voimia sinulle.

• Gubbe
        Helena kirjoitti:

AATMI tarkoitti että hän tykkää KAKISTA eikä kaikista.
        Veljellinen täsmennys teitille siskot.

• AATMIlle sattui taas näppiv...
        Helena kirjoitti:

Hän tarkoitti että "tykkää KAKISTA" ei kaikista.

Veljellisesti Gubbe

• #####

Ja kirjoitettu on, että Eeva sanoi Aatamille: "Sinä tuot mieleeni meren."
      "Miksi", kysyi Aatami.
      "Siksikö, että olen villi, kuohuva ja kesytön?".
      "Et siksi", Eeva vastasi, "vaan siksi, että teet minut sairaaksi."
      - Les Dawson

• Aatami

On onni että kyseinen juttu on vain satua, eihän ketään aatamia ja eevaa koskaan ole ollutkaan.

• Pirre*
        Aatami kirjoitti:

On onni että kyseinen juttu on vain satua, eihän ketään aatamia ja eevaa koskaan ole ollutkaan.

on ihan tolokun mies näköjään, keskusteleekin täälläkin jo samalla tasolla, eikä vain alentuvasti ylemmyyttä tuntien!

Kyllä te tytöt vielä hyvän hänestä teette:))

• Aatami

Ruotsalainen sanoo että tykkään kaikista naisista ja hän valehtelee sillä en todellakaan pidä likaisista naisista vaan kaikista puhtaista vähemmän rupsahtaneista ja varakkaista tietenkin.
      Älkää kuunnelko ruotsalaisten juttuja.

• Aatami

Ruotsalainen sanoi kakista naisista ja minä kaikista joten siinä on suuri ero.

• Helena
        Aatami kirjoitti:

Ruotsalainen sanoi kakista naisista ja minä kaikista joten siinä on suuri ero.

Uskon vain sinua, herkkäuskoisena. Tämä tässä pikaisesti tiedoksesi... sanoo
        - joskaan ei varakas-Helena

• Aatami
        Helena kirjoitti:

Uskon vain sinua, herkkäuskoisena. Tämä tässä pikaisesti tiedoksesi... sanoo
        - joskaan ei varakas-Helena

Kiitos Helena. Noihin ruotsalaisiin vaan ei voi millään uskoa.

• en usko

Joo voi olla että olet omasta mielstä sharmikas,mutta se ei yksin riitä pitää olla yläpäässä muutakin kuin sharmia,oletko kuullut älystä,fiksuudesta,tahdikkuudesta,sympaattisuudesta,nämä sanat eivät tulleet mieleeni kun luin tekstisi

• taitaa itseasiassa olla se että hän itse alkaa olla kaljupäinen, möhömahainen, elähtänyt tyyppi :D. Eli happamia ovat, sanoi....

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      175
      3466
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2620
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      54
      2486
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      146
      2331
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      2006
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      298
      1888
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1421
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      21
      1363
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      38
      1327
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1245
    Aihe